Psycho_Warhead Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Προβλέπω τραγικά αποτελέσματα τύπου DLSS 1.0 όπου θα προσπαθήσουν να καλύψουν με τόνους sharpening, ακριβώς όπως πήγε να κάνει η NVIDIA με το DLSS 1.0 Στο μέλλον τι θα γίνει δεν ξέρω, αλλά ελπίζω σε πολύ καλύτερα αποτελέσματα από το DirectML της M$. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 21 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Προβλέπω τραγικά αποτελέσματα τύπου DLSS 1.0 όπου θα προσπαθήσουν να καλύψουν με τόνους sharpening, ακριβώς όπως πήγε να κάνει η NVIDIA με το DLSS 1.0 Στο μέλλον τι θα γίνει δεν ξέρω, αλλά ελπίζω σε πολύ καλύτερα αποτελέσματα από το DirectML της M$. Το DML θα ειναι το game changer δεν γινεται ολοι να πανε σε RTX σειρα και αν δωσουν free performance σε κατοχους απο pascal/polaris και μετα χωρις μεγαλες διαφορες στην εικονα μονο καλο θα ειναι. Το FSR αν ειναι οντως ενα σκετο upscaling θα απογοητευσει αλλα δεν νομιζω απλα να ειναι upscaling με sharpening μαζι δεν μπορει να προωθησουν κατι τετοιο σαν super resolution θα φανε τρελο κραξιμο. Μενει να το δουμε λιγες μερες εμειναν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 3 λεπτά πριν, Arkin είπε Το DML θα ειναι το game changer δεν γινεται ολοι να πανε σε RTX σειρα και αν δωσουν free performance σε κατοχους απο pascal/polaris και μετα χωρις μεγαλες διαφορες στην εικονα μονο καλο θα ειναι. Το FSR αν ειναι οντως ενα σκετο upscaling θα απογοητευσει αλλα δεν νομιζω απλα να ειναι upscaling με sharpening μαζι δεν μπορει να προωθησουν κατι τετοιο σαν super resolution θα φανε τρελο κραξιμο. Μενει να το δουμε λιγες μερες εμειναν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 ένα γνωμικό λέει "καράβι που αργεί σκ@τ@ είναι φορτωμένο" 😁 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, morehp είπε ένα γνωμικό λέει "καράβι που αργεί σκ@τ@ είναι φορτωμένο" 😁 Ααα, για αυτό άργησε το DLSS να αποκτήσει καλή ποιότητα; 🤣 1 ώρα πριν, pirmen56 είπε Το youtube κρύβει το blur και πάλι με κάποιο zoom βγάζει μάτι πόσο πραγματικό detail έχει χαθεί. Ειδικά στις κολώνες του Godfall με τα σχέδια που έχουν επάνω. Είναι τυπική upscale λύση αν δεχτούμε το wccftech. Δεν συλλέγει λεπτομέρεια από συνεχόμενα καρέ. Αυτό και μόνο το καταδικάζει σε σάπια ποιότητα. Είναι δυνατόν να μην έχει temporal στοιχεία; Εδώ παιχνίδια έχουν δικό τους temporal upscaling (π.χ. Quake RTX). Ολόκληρο FSR με πόδια σε 3 πλατφόρμες δε θα έχει; Μην παθαίνεις παράκρουση. Θα το δούμε όταν έρθει. Και αν είναι μάπα και πόσο μάπα είναι (θα εξαρτηθεί και από το fps gain) θα το κράξουμε μαζί. Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2021 από kkatzos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 35 λεπτά πριν, kkatzos είπε Ααα, για αυτό άργησε το DLSS να αποκτήσει καλή ποιότητα; 🤣 Ναι, κάλιο αργά παρά ποτέ 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, kkatzos είπε Είναι δυνατόν να μην έχει temporal στοιχεία; απ' το anandtech: "In our pre-briefing with AMD, the company did confirm that FSR is going to be a purely spatial upscaling technology; it will operate on a frame-by-frame basis, without taking into account motion data (motion vectors) from the game itself." AMD Formally Unveils FidelityFX Super Resolution: Open Source Game Upscaling (anandtech.com) Πάντως από το την εικόνα αυτή φαίνεται να χάνεται αρκετή λεπτομέρεια στα δεξιά. Βέβαια έχει και ένα κιλό motion blur οπότε δεν μπορείς να καταλάβεις 100%, θα το δούμε σωστά στις 22. Γνώμη μου ότι θα είναι από πολύ χάλια τύπου DLSS 1.0 εώς απλά κάτι μέτριο. Τουλάχιστον για την πρώτη υλοποίηση. Το καλό είναι ότι επειδή είναι open standard θα μπορούν οι devs να αλλάξουν πράγματα και να το βελτιώσουν.. Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2021 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Razor333 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Εμενα παντως στο demo με την 6800xt μου φανηκε decent, θελω να το δω και στην πραξη βεβαια για να κρινω απο πρωτο χερι. Το demo της 1060 ηταν σαπιο, βεβαια συμφωνα με την AMD, δεν εκαναν καμια βελτιστοποιηση για τις geforce, ουτε φυσικα προκειται να κανουν, απλα ''δουλευει'' και σε αυτες, το video ηταν proof of concept και απο εκει και περα ειναι δουλεια της nvidia να το κανει optimize για τις καρτες της, που φυσικα δεν θα κανει τιποτα απολυτως για τους 10δες εκατομμυρια ''its safe to upgrade now'' pascal users, που περιμενουν 3080 στα 700$ και 3070 στα 500$. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mkp Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Εφόσον δεν θα υπαρχή machine learning για το FFX, η απόκλιση σε ποιότητα από την native ανάλυση θα είναι αρκετά μεγάλη μην γελιόμαστε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 12 λεπτά πριν, mkp είπε Εφόσον δεν θα υπαρχή machine learning για το FFX, η απόκλιση σε ποιότητα από την native ανάλυση θα είναι αρκετά μεγάλη μην γελιόμαστε. Αυτό. Γενικά μου φαίνεται περίεργο γιατί μπήκαν στον κόπο να φτιάξουν κάτι που δεν έχει temporal στοιχεία. Δηλαδή πόσο μεγαλύτερη διαφορά θα έχει στην ποιότητα από ένα απλο upscale με sharpening όπως είναι το cas; Ελπίζω να έχει αλλιώς μία τρύπα στο νερό κάνανε απλά για να έχουν κάτι απέναντι στο DLSS και επειδή υπήρχε και η υπόσχεση στο release των RDNA2 κάτι έπρεπε να βγάλουν κάποια στιγμή. Το καλό είναι ότι είναι open οπότε θα χωράει βελτίωση από τα studios. Είδωμεν.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 17 ώρες πριν, kkatzos είπε Είναι δυνατόν να μην έχει temporal στοιχεία; Εδώ παιχνίδια έχουν δικό τους temporal upscaling (π.χ. Quake RTX). Ολόκληρο FSR με πόδια σε 3 πλατφόρμες δε θα έχει; Μην παθαίνεις παράκρουση. Θα το δούμε όταν έρθει. Και αν είναι μάπα και πόσο μάπα είναι (θα εξαρτηθεί και από το fps gain) θα το κράξουμε μαζί. Αυτό λέω και 'γω. Πώς γίνεται να μη συνεργάζονται με τόσους έμπειρους devs για να βγάλουν μια αξιοπρεπή temporal λύση, συμβατή με τις περισσότερες game engines. Και όμως δεν το έκαναν και προτίμησαν το φτηνό marketing. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Super Moderators Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Και τι θα βγάλουν για FSR 2.0? 😛 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sakiz105 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Μόλις τώρα, Thresh είπε Και τι θα βγάλουν για FSR 2.0? 😛 σαν να σφυρίζεις στο λαγωνικό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Τί θα μας ξεφουρνίσει στις 8 Ιούνη, λέτε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sakiz105 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 6 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Τί θα μας ξεφουρνίσει στις 8 Ιούνη, λέτε? https://twitter.com/ExecuFix/status/1400557157834276864?s=19 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα