Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Thanks αλλά έχω ψηθεί για UW. Το 4Κ είναι αρκετά ακριβό hobby, οπότε θα πάω στο UW για να δω και μεγάλη αλλαγή λόγω του fov, πέρα από την ανάλυση φυσικά. Άλλωστε παίζω αποκλειστικά single player slow paced κιόλας οπότε θα είναι ιδανικό..

 

Aφού την κάνεις που την κάνεις, πάρε 49αρι :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Ε θα δούμε τι θα παιχτεί και με το FSR μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση με τις κάρτες. Και το θέμα είναι ότι θα πάω σε 3440*1440 οπότε μήπως τα 8GB αποδειχθούν λίγα στα επόμενα 2-3 χρόνια;

Στα επόμενα 2-3 χρόνια θα έχεις ξανά αλλάξει κάρτα. 

Πόσο καιρό έχεις την τωρινή  ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
8 ώρες πριν, leros2004 είπε

Στα επόμενα 2-3 χρόνια θα έχεις ξανά αλλάξει κάρτα. 

Πόσο καιρό έχεις την τωρινή  ? 

2 χρόνια και 3 μήνες και σίγουρα θα την έχω άλλους 5-6 μήνες, ίσως και παραπάνω μέχρι να στρώσει η κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/5/2021 στις 9:42 ΜΜ, Razor333 είπε

Μια ματια και στο Temporal Super Resolution της UE5, η πρωτη native 4K (32 καρε μολις πας full screen και οχι 45 που εγραψα πριν) η δευτερη με πολυ resolution scale ωστε να παει σε playable καρε 60+, decent αποτελεσμα για τοσο scale.unknown_2021_05.27-21_25.jpg.534caa94c6e89e0cb4d3a012066d057c.jpg

unknown_2021_05.27-21_31.jpg.8ab08c26a1a2245572f7d0c252084da7.jpg

 

Σε στατικές σκηνές όλοι οι super resolution αλγόριθμοι άψογοι είναι. Ή γίνονται δυνητικά. Στην κίνηση βλέπεις τα παρατράγουδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Σε στατικές σκηνές όλοι οι super resolution αλγόριθμοι άψογοι είναι. Ή γίνονται δυνητικά. Στην κίνηση βλέπεις τα παρατράγουδα.

Δεν ειναι κακο και στην κινηση, σιγουρα δεν εχει σχεση με το AMD boost που ανεφεραν στο videocardz, νομιζω το βοηθαει το set που ειναι χτισμενο γυρω απο το nanite, για να βγει καλυτερο συμπερασμα πρεπει να το δουμε σε κατι πιο ολοκληρωμενο, με διαφορες επιφανειες, text, φωτα, αντανακλασεις, foliage κτλ.

Προς το παρον γενικα εχει artifacts η μηχανη απο μονη της, γυρω απο το μοντελο οταν κινησε, ακομα και με κλειστο TSR, TAA, χωρις ΑΑ εντελως, παραμενουν κανονικα, οποτε ειναι απο κατι αλλο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) launches June 22nd, supported by Radeon and GeForce GPUs

AMD-FSR-3.jpg

AMD-FSR-4.jpg

Super Resolution

Major framerate boosts combined with high-quality, high-resolution graphics!
Four different quality modes proposed: Performance, Balanced, Quality, and Ultra Quality.

Cross-platform

FSR is not limited to the latest GPU architectures only! It runs on a large variety of GPUs.
Wide API support for DirectX®12, Vulkan®, and DirectX®11!
Once released, FSR can be ported onto multiple platforms without restriction.

Open source

In due course, FSR 1.0 will be provided here on GPUOpen under the MIT license.

Easy to integrate

The same great experience that you expect from AMD FidelityFX, with a low barrier of entry.
Full shader source code provided for a smooth and flexible integration.
Fixed and arbitrary scaling supported.

Highly optimized

FSR is hand-optimized for fast performance across a wide variety of GPUs.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστη ειδηση, δεν το πιστευα οτι θα δωσουν κατι τον Ιουνιο, μακαρι να γινει ευκολα adoption απο πολλα games, λογικα θα το δουμε και στο farcry 6.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δουλεύει σωστά, το dlss είναι ήδη dead. Μπράβο τους πάντως που ασχολούνται με open api και όχι μόνο σε τωρινή γενιά gpu ή μόνο για amd gpus. Πάει για physx vol 2 η φάση να γίνει μου φαίνεται. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The FSR will officially be supported by all Radeon RX graphics cards, including RX Vega, RX 500, RX 5000 and RX 6000 series. In fact, AMD will enable FSR support even on Ryzen APUs and even competitors’ products.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dantε είπε

 

Δε με ενδιαφερει να ενεργοποιησω πλεμπο τεχνολογιες της amd στην pcmr nvidia μου 🥳

Εσένα έχει βάλει στόχο το Λιζάκι, ξέρει οτι δεν μπορείς χωρις AMD drivers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι δουλευει σε pascal, αλλα και στις πιο δημοφιλεις turing που δεν υποστηριζουν dlss οπως η 1660ti και 1660s, ειναι ειδη win, γιατι δεν ειναι ενα feature για το 1% τις αγορας και δινει κινητρο στους devs να το ενσωματωσουν, μενει φυσικα να ειναι ευκολο το implementation με τα καταλληλα tools και plugins που θα παρεχει η AMD.

To δευτερο συν, ειναι οτι χτιζει ενα μελλοντικο κοινο που μπορει να δει αλλιως τις rdna3, ακομα και να πανε σε rdna2 οταν στρωσουν οι τιμες, τωρα κυριως που οτι και να γινει πανε οι δυνητικα φθηνες 3080/3070 και η εναλλακτικη απεναντι απο την 6800xt ειναι και επισημα η 3070ti, οπως ηταν πρακτικα τοσο καιρο η 3070 και οχι η 3080. Φθηνη 80αρα οπως φαινεται παπαλα, mining ξεmining.

Τωρα μενει να κοψει και καμια καρτα η θεια λιζα, γιατι απο διαθεσιμοτητες ειναι κλαφτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
28 λεπτά πριν, jimpsar είπε

Αν δουλεύει σωστά, το dlss είναι ήδη dead. Μπράβο τους πάντως που ασχολούνται με open api και όχι μόνο σε τωρινή γενιά gpu ή μόνο για amd gpus. Πάει για physx vol 2 η φάση να γίνει μου φαίνεται. 

Μέχρι να φτάσει στον αριθμό των τίτλων που υποστηρίζουν DLSS έχουμε δρόμο. Μακάρι να πάει καλά να έχουμε και άλλη μία εναλλακτική εμείς οι πρασινοφρουροί :P Αν η AMD μπορούσε να κάνει τα 12GB της 6700ΧΤ να δουλεύουν και στην 3060Ti καλά θα ήταν :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Μέχρι να φτάσει στον αριθμό των τίτλων που υποστηρίζουν DLSS έχουμε δρόμο.

Tα 25 όλα και όλα παιχνίδια, λές δρόμο ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, leros2004 είπε

Tα 25 όλα και όλα παιχνίδια, λές δρόμο ? 

Κάπου διάβασα για 10 games με FSR το εξάμηνο, άρα με αυτό το ρυθμό θέλουμε 1 χρόνο και κάτι, και στο μεσοδιάστημα θα βγουν και άλλα games με DLSS. Ήδη ανακοινώθηκαν το DOOM και το RDR2..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...