hliastsek Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Οχι και πανακριβες, τοσο που σκεφτομαι να παρω 2-3 να εχω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xorxhs! Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 απορω με 43hashrate και να έχουν φτάσει τοσο ψηλά στις τιμές... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hliastsek Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Το αστειο ειναι, οτι ειμαι σιγουρος οτι μεχρι το βραδυ δε θα υπαρχει καν η επιλογη "προσθηκη στο καλαθι" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Razor333 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 27 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Λίγο δύσκολο για όσους γεννήθηκαν μετά το 1990 να το παρατήσουμε. 1995 γεν παίζω από εποχές PS1 όχι φανατικά, στο PC gaming μπήκα πιο "επίσημα" το 2010 Δυστηχως εχει χτυπητες ελλειψεις στο τομεα των τεχνικων το cyberpunk και δινει εικoνα μισοτελειωμενου παιχνιδιου που ολο το βαρος επεσε στο rt, οχι οτι δεν ειναι καλο τουλαχιστον αυτο, αλλα δεν ειναι το συνολο του τεχνικου τομεα ενος παιχνιδιου, χωρις καν να πιασουμε το artistic κομματι κτλ. οπου για εμενα ειναι μετριο για τοσα χρονια developing και γιαυτο το budget, που μαλλον ενα μεγαλο μερος του πηγε στο marketing και στον keanu reeves, αντι να παει σε devs και 3d artists. 3 λεπτά πριν, ilos είπε https://www.guru3d.com/news-story/amd-fidelityfx-super-resolution-(fsr)-to-launch-this-year.html You don’t need machine learning to do it, you can do this many different ways and we are evaluating many different ways. What matters the most to us is what game developers want to use because if at the end of the day it is just for us, we force people to do it, it is not a good outcome. We would rather say: gaming community, which one of these techniques would you rather see us implement so that this way it can be immediately spread across the industry and hopefully cross-platform. — Scott Herkelman Tragic. Ακόμα πειραματίζονται και δεν έχουν κλειδώσει στρατηγική πως θα το υλοποιήσουν... Δυστηχως οπως τα ειπε, ακομα ειναι σε lab, δεν εχουν κατασταλαξει πουθενα και δεν παιζει να υπαρξει σε game φετος. Tragic indeed για οσους ονειρευονται να παιξουν heavy ray traced games σε AMD. 4 λεπτά πριν, nzeppos είπε Offtopic αλλά πραγματικά δεν πιστεύω να συγκρίνεται το RDR2 που είναι από τα καλύτερα και πιο καλοδουλεμένα παιχνίδια όλων των εποχών με το Cyberpunk που το κράζει το άπαν σύμπαν, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Για παιχνίδια μιλάμε, όχι για tech demo. Να πάρει κάποιος καλή GPU για το εκπληκτικό Witcher 3 το καταλάβαινα (άσχετα αν κι εκεί έγινε ντόρος). Αλλά για το Cyberpunk δεν ξέρω, δεν έχω πειστεί άκόμα. Στο pc version εκανε χοντρες πατατιες και η rockstars με το rdr2 κυριως στο launch που δεν επαιζε καν σε πολλους, επισης το optimization του ειναι μετριο, αλλα σαν game ειναι οντως απο τα καλυτερα ολων των εποχων και καλοδουλεμενο σε ολα τα επιπεδα. Με το Witcher 3 η cd projects εχτισε το ονομα της σαν εταιρεια, με το cyberpunk δυστηχως τo γκρεμισε για παρα πολλους εκει εξω. 2 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Εφόσον λοιπόν είναι λύση open το FidelityFX θα μπορεί να λειτουργήσει και με Nvidia άραγε; Ώστε να το εκμεταλλευτεί ο εκάστοτε game dev σε μη-DLSS-supported games? [...] Although Scott did say that the plan for the technology is to spread it across platforms, the goal right now is to launch FSR for PCs first. This is AMD’s current priority. AMD wants the technology to become open and cross-platform. The details on specific GPU support, launch timeframe, or possible future updates have not been shared. Μπορει και ναι, αν δεν ειναι επιτηδες κλειστο οταν δεν βλεπει rdna2. Λογικα θα θελει fp16, οποτε θα μπορει να τρεχει και σε nvidia κανονικα, τουλαχιστον σε οσες εχουν 1:1 η 2:1 το fp16 και οχι 1:64 π.χ. pascal. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexmpl Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 4 λεπτά πριν, hliastsek είπε Το αστειο ειναι, οτι ειμαι σιγουρος οτι μεχρι το βραδυ δε θα υπαρχει καν η επιλογη "προσθηκη στο καλαθι" δεν ξέρω που τις βρήκες, εμένα δεν μου δείχνει 6700xt στο site του αΠαισιου πάντως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Razor333 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 10 λεπτά πριν, hliastsek είπε Καλα πηγε αυτο Αυτα γινετε οταν retailers του κ@λου σαν χωρα. https://www.mindfactory.de/product_info.php/12GB-Powercolor-Radeon-RX-6700XT--Retail-_1402219.html Οχι οτι ειναι καλη τιμη, αλλα τουλαχιστον την εχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Phaethonas Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 15 λεπτά πριν, hliastsek είπε Καλα πηγε αυτο Λιγότερο έδιναν τις RX 6800 μέχρι προχθές Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 17 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Εφόσον λοιπόν είναι λύση open το FidelityFX θα μπορεί να λειτουργήσει και με Nvidia άραγε; Ώστε να το εκμεταλλευτεί ο εκάστοτε game dev σε μη-DLSS-supported games? [...] Although Scott did say that the plan for the technology is to spread it across platforms, the goal right now is to launch FSR for PCs first. This is AMD’s current priority. AMD wants the technology to become open and cross-platform. The details on specific GPU support, launch timeframe, or possible future updates have not been shared. Το καλό των hardware-agnostic features είναι ταυτόχρονα και το κακό τους. Δηλαδή ναι μεν μπορούν να λειτουργήσουν παντού αλλά για να συμβεί αυτό υπάρχουν υποχωρήσεις πάντα. Ένα feature που λειτουργεί με dedicated hardware αν έχει αναπτυχθεί σωστά θα είναι πάντα καλύτερο. Κάτι δίνεις, κάτι παίρνεις. Πάντα έτσι γίνεται.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
batigoal83 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2021 από batigoal83 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 6 λεπτά πριν, Razor333 είπε Δυστηχως εχει χτυπητες ελλειψεις στο τομεα των τεχνικων το cyberpunk και δινει εικoνα μισοτελειωμενου παιχνιδιου που ολο το βαρος επεσε στο rt, οχι οτι δεν ειναι καλο τουλαχιστον αυτο, αλλα δεν ειναι το συνολο του τεχνικου τομεα ενος παιχνιδιου, χωρις καν να πιασουμε το artistic κομματι κτλ. οπου για εμενα ειναι μετριο για τοσα χρονια developing και γιαυτο το budget, που μαλλον ενα μεγαλο μερος του πηγε στο marketing και στον keanu reeves, αντι να παει σε devs και 3d artists. Δυστηχως οπως τα ειπε, ακομα ειναι σε lab, δεν εχουν κατασταλαξει πουθενα και δεν παιζει να υπαρξει σε game φετος. Tragic indeed για οσους ονειρευονται να παιξουν heavy ray traced games σε AMD. Στο pc version εκανε χοντρες πατατιες και η rockstars με το rdr2 κυριως στο launch που δεν επαιζε καν σε πολλους, επισης το optimization του ειναι μετριο, αλλα σαν game ειναι οντως απο τα καλυτερα ολων των εποχων και καλοδουλεμενο σε ολα τα επιπεδα. Με το Witcher 3 η cd projects εχτισε το ονομα της σαν εταιρεια, με το cyberpunk δυστηχως τo γκρεμισε για παρα πολλους εκει εξω. Μπορει και ναι, αν δεν ειναι επιτηδες κλειστο οταν δεν βλεπει rdna2. Λογικα θα θελει fp16, οποτε θα μπορει να τρεχει και σε nvidia κανονικα, τουλαχιστον σε οσες εχουν 1:1 η 2:1 το fp16 και οχι 1:64 π.χ. pascal. Αν είναι όπως τα προηγούμενα όπως CAS, TrissFX κλπ ναι θα τρέχει και σε nvidia, intel. Δεν χρειάζεται κάποιο amd specific hardware για ML, θα κάνει agnostic utilize amd CUs. cuda cores. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Phaethonas Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Λίγο καλύτερα στον Κωτσόβολο.....αλλά και πάλι τραγικές τιμές 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hliastsek Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Ακομα μετανιωνω που δεν ειχα παρει την 3060ti στα 400κατι οταν ειχε βγει (χωρις φπα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ptz13 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Ξεπέρασαν κάθε φαντασία οι τιμές. Ομολογώ τις περίμενα γύρω στα 700. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 36 λεπτά πριν, Xorxhs! είπε απορω με 43hashrate και να έχουν φτάσει τοσο ψηλά στις τιμές... Αφού δεν υπάρχει στοκ, αυτό έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω μήνες τώρα. Το mining είναι ένα (αρκετά μεγάλο) κομμάτι του προβλήματος, αλλά όχι το μοναδικό όπως υποστηρίζουν πολλοί εδώ μέσα. Φαντάσου δεν υπάρχει silicon ούτε για infotainment systems στα αυτοκίνητα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Razor333 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε Το καλό των hardware-agnostic features είναι ταυτόχρονα και το κακό τους. Δηλαδή ναι μεν μπορούν να λειτουργήσουν παντού αλλά για να συμβεί αυτό υπάρχουν υποχωρήσεις πάντα. Ένα feature που λειτουργεί με dedicated hardware αν έχει αναπτυχθεί σωστά θα είναι πάντα καλύτερο. Κάτι δίνεις, κάτι παίρνεις. Πάντα έτσι γίνεται.. Αντιστοιχα, τo dedicated hardware αν το feature δεν υποστηριζετε, δε κανει τιποτα, επισης αν κρινω το scale που κανει το dlss απο την πιο μικρη καρτα που το υποστηριζει (2060) στην πιο μεγαλη (3090) πολυ αμφιβαλλω οτι γινετε πληρη χρηση του dedicated hardware γιατι η διαφορα στα tflops απο τους tensor cores μεταξυ 2060 και 3090 ειναι χαοτικη ακομα και αν δεν λαβουμε υποψη το sparsity. Οπως και να εχει συμφωνα με την nvidia οι tensor cores που εχει η 2060, εχουν 50tflop output σε fp16, εστω και τα μισα να ειναι πραγματικα, γιατι το output που δινει η nvidia ειναι για μη usable σεναρια, πρεπει μια 6900xt να σπαταλησει σχεδον την μιση ισχυ της για να τα αποδωσει με τους generic sp, με το να φας την μιση ισχυ για να δωσεις 30%-50% κανεις μια τρυπα στο νερο. Οποτε δεν τιθεται θεμα αν θα καταφερει η AMD να δωσει κατι το ιδιο καλο με το dlss, δεν υπαρχει περιπτωση, γιατι θα πρεπει να γραψουν πιο efficient αλγοριθμο που με ενα 10% των sp σε fp16 να μπορει να δωσει 30-50% performance jump με decent εικονα, απο αυτα που ακουσα χτες παντως, οχι πιο efficient αλγοριθμο δεν εχουν, ουτε σε καποιο αλγοριθμο/τεχνικη δεν παιζει να εχουν κατασταλαξει ακομα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα