Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, Aten-Ra είπε

Επειδή δεν το έχω το παιχνίδι, το Anti Aliasing στο Native με τι είναι ?? ΑΑ off ?? ΤΑΑ ?? FXAA ???  

Δεν γράφει άλλα νομίζω ΤΑΑ όπως και το modern warfare. 

 

Πάντως δεν υπάρχει ξεκάθαρη κατωτερότητα ε? :P Τόση ώρα περίμενα να την βρείς, αν υπήρχε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αναρωτιέμαι αν και ακόμα στην περίπτωση που με dlss off η εικόνα είναι "καλύτερη" είναι τόσο μεγάλο το hit που τρώτε στην ποιότητα που δεν αντέχετε να το βλέπετε για να χάσετε τόσο σημαντικό performance boost; Τόσο τσακάλια είστε που πιάνετε τα λάθη εν κινήσει; Για να παίξετε και να το ευχαριστηθείτε πληρώσατε κάρτα και game ή για να παίζουμε βρείτε τις διαφορές σε στατικές εικόνες;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, enable_your_mind είπε

Μπορει να απαντησει καποιος οι τελευταιες σελιδες τι σχεση εχουν με το θεμα ;

Επειδή τόσο καιρό ακούστηκαν κάποια άσχημα πράγματα για την nVidia, τον Huang και τις τελευταίες κάρτες, πρέπει να spamάρουμε όλα τα σχετικά (και αρκετά άσχετα) νήματα με το μεγαλείο που βιώνουμε τώρα με RT+DLSS σε σχέση με τις βρωμερές πτωχομπινοRDN2 μέχρι να φτάσουμε στην πολυπόθητη ουδετερότητα διαφώτιση, να καθαρίσουν λίγο τα τσάκρα μας και φυσικά να εξοβελίσουμε την AMD ακόμα και από τα νήματά της.

Αυτά.

Επεξ/σία από Πέτρος
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Herald είπε

Σου έδωσα το ξεκοιλιασμένο φίδι και την ταμπέλα αλλά δεν σου έκανε.

Αφού ρε σύ είναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ  κατώτερο το DLSS, φαντάζομαι θα φανεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ σε blind test. Όχι? 

https://ibb.co/44ZPD1p

https://ibb.co/r7XJLdt

 

Η μία είναι balanced, ή άλλη δεν σου λέω. Όλο δικό σου :P 

Το shadow resolution/detail είναι ίδιο; Γιατί οι λεπτομέρεια στις σκιές στη μια είναι μια χαρά και στην άλλη χάλια (εντελώς blocky).

Αν τα settings είναι ακριβώς ίδια (πέρα από το DLSS) τότε υπάρχει θέμα.

Επίσης άλλο contrast/saturation έχουν οι δύο εικόνες.

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Το shadow resolution/detail είναι ίδιο; Γιατί οι λεπτομέρεια στις σκιές στη μια είναι μια χαρά και στην άλλη χάλια (εντελώς blocky).

Αν τα settings είναι ακριβώς ίδια (πέρα από το DLSS) τότε υπάρχει θέμα.

Ίδια είναι τα settings. Υπάρχει βέβαια διαφορά στον φωτισμό, αλλά τα SS τραβήχτηκαν με διαφορά δευτερολεπτών όπως βλέπεις και από το χρονόμετρο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Herald είπε

Ίδια είναι τα settings. Υπάρχει βέβαια διαφορά στον φωτισμό, αλλά τα SS τραβήχτηκαν με διαφορά δευτερολεπτών όπως βλέπεις και από το χρονόμετρο. 

Η πρώτη έχει ΕΜΦΑΝΩΣ καλύτερη ποιότητα.

Η δεύτερη είναι DLSS Performance; Μόνο έτσι δικαιολογείται τέτοιο χάλι στη δεύτερη.

Αν πεις κανένα κουφό ότι η δεύτερη είναι Native τότε υπάρχει προφανώς πρόβλημα στο rendering του παιχνιδιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kkatzos είπε

Η πρώτη έχει ΕΜΦΑΝΩΣ καλύτερη ποιότητα.

Η δεύτερη είναι DLSS Performance; Μόνο έτσι δικαιολογείται τέτοιο χάλι στη δεύτερη.

Αν πεις κανένα κουφό ότι η δεύτερη είναι Native τότε υπάρχει προφανώς πρόβλημα στο rendering του παιχνιδιού.

Yeap, native είναι. Η 1η είναι balanced.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Herald είπε

Yeap, native είναι. Η 1η είναι balanced.

Άρα υπάρχει θέμα στη rendering engine του παιχνιδιού. Πιστεύω καταλαβαίνεις το λόγο και δε χρειάζεται να το συζητήσουμε καθόλου.

Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα (π.χ. Death Stranding) που το DLSS βγάζει καλύτερη ποιότητα.

Και πάντα είναι λόγω κακής υλοποίησης ΑΑ ή/και προβλήματος στην engine.

Αν το παιχνίδι είναι άρτιο σε native, όπως είναι το CP2077 και προσφάτως το Ghostrunner, το native είναι ισάξιο ή ελαφρώς καλύτερο του DLSS Quality και οτιδήποτε πιο κάτω χειρότερο (έχω κάνει αρκετό blind testing με ξάδερφο που έχει 2070 Super).

Παρόλα αυτά είναι τόσο μικρή η απώλεια ποιότητας σε DLSS Quality και Balanced που αξίζει με τα χίλια τον κόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kkatzos είπε

Άρα υπάρχει θέμα στη rendering engine του παιχνιδιού. Πιστεύω καταλαβαίνεις το λόγο και δε χρειάζεται να το συζητήσουμε καθόλου.

Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα (π.χ. Death Stranding) που το DLSS βγάζει καλύτερη ποιότητα.

E άρα καλά το είπα 10 σελίδες πίσω, +image quality, + framerate. Το ζαλίσαμε (οχι εσύ) 10 σελίδες για να καταλήξουμε στο αρχικό συμπέρασμα. 

 

Τώρα okay, δεν ξέρω αν δείχνει χειρότερο / καλύτερο στο Cp, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...