Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Δεν μπορείς να καταλάβεις διαφορά της τάξης του 10%* στο μάτι και στο χέρι παρά μόνο αν κρατάς οριακά τα 60 καρέ.

 

Ναι ε?😀 Στους επεξεργαστές της Ίντελ όμως τα καταλάβαινες 😀

  • Like 3
  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ που είμαι σε 1080p με μελλοντική αναβάθμιση σε 2k αξίζει να πάω σε μια 6800xt? Με νοιάζει να παίζω σε πάνω από 60fps. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, dennissgr είπε

Εγώ που είμαι σε 1080p με μελλοντική αναβάθμιση σε 2k αξίζει να πάω σε μια 6800xt? Με νοιάζει να παίζω σε πάνω από 60fps. 

Η απλή 6800 είναι ότι πρέπει για 1440π 

  • Like 5
Δημοσ.

 

7 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε

 

Να πω και κατι αλλο επ'ευκαιριας. ΟΛΑ αυτα τα παιχνιδια τα ΑΑΑ που θα εχουν raytracing fx θα ειναι βαριδια.. Οποτε το DLSS και το Direct ML θα ειναι μονοδρομος για να τα παιξεις σε 4k.. Ωπερ σημαινει χαμηλοτερο vram usage anyway απο οτι σε native.. You get the point.. ;)

 

Έχω την εντύπωση ότι δεν δουλεύει έτσι

Δημοσ.

Τι σχέση έχει το Adaptive Sync με τα visuals δεν ξέρω. Σηκώνω τα χέρια ψηλά..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Δηλαδή με DLSS σε 4Κ ανάλυση δεν έχεις 4Κ textures ??

Δουλεύει τσεκαρισμενο και λογικό είναι ρε συ.. και δυστυχώς πέρα από την πλάκα θα το χρειαστούμε δεν βγαίνουν τα νούμερα για  4k με RT τουλάχιστον όπως φαίνεται.. Κάτι ήξερε η nvidia και δούλευε τόσο καιρό το DLSS και για αυτό είναι επιτακτική η ανάγκη να δουλέψει γρήγορα και το Direct ML .. οι ανάγκες για πόρους ανεβαίνουν εκθετικα

27 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι αλλά το render resolution είναι πιο κάτω, άρα λιγότερο VRAM usage.

Αυτό.. 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 1
Δημοσ.

4k RT on χωρις DLSS/DirectML μην περιμενετε ικανοποιητικα αποτελεσματα. Δεν υπαρχει ικανοποιητικη ισχυ και αρκετη vram για κατι τετοιο.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, narta είπε

4k RT on χωρις DLSS/DirectML μην περιμενετε ικανοποιητικα αποτελεσματα. Δεν υπαρχει ικανοποιητικη ισχυ και αρκετη vram για κατι τετοιο.

Ακριβώς. Εδώ με Dlss και πάλι ζορίζονται σε 4k RT. Στην επόμενη γενιά θα είναι που θα πηγαίνουν τρένο σε RT να μη πω στη μεθεπόμενη... Μέχρι τότε DLSS/όπως το πει AMD το δικό της 

Δημοσ.

Το RT δεν έχει μόνο ένα feature για να πεις ότι θα τρέχει σφαίρα στην επόμενη ή μεθεπόμενη γενιά. Το RT έχει πολλά εφέ, shadows, ambient occlusion, reflections, global illumation κλπ. Όσο θα δυναμώνει το HW, τόσο πιο πολλά RT effects θα προσθέτουν οι devs. Full RT(Όλα τα εφέ δηλαδή) χωρίς καθόλου rasterization θα αργήσουμε πάρα πολύ ακόμα να δούμε. Ούτε σε 10ετία, εκτός κι αν γίνει κάνα περίεργο άλμα, με τους σημερινούς ρυθμούς πάντως δεν παίζει.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.techpowerup.com/review/metro-exodus-benchmark-performance-test/6.html

vram.png

 

Το ότι γίνεται rendered στα 1080p δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται 4Κ textures όταν κάνει το upscaling. Το έχει πει και η ίδια η NVIDIA για το DLSS 2.0

 

 

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Like 6
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το RT δεν έχει μόνο ένα feature για να πεις ότι θα τρέχει σφαίρα στην επόμενη ή μεθεπόμενη γενιά. Το RT έχει πολλά εφέ, shadows, ambient occlusion, reflections, global illumation κλπ. Όσο θα δυναμώνει το HW, τόσο πιο πολλά RT effects θα προσθέτουν οι devs. Full RT(Όλα τα εφέ δηλαδή) χωρίς καθόλου rasterization θα αργήσουμε πάρα πολύ ακόμα να δούμε. Ούτε σε 10ετία, εκτός κι αν γίνει κάνα περίεργο άλμα, με τους σημερινούς ρυθμούς πάντως δεν παίζει.

Έτσι ακριβώς ,το πιο σημαντικό feature του Ray tracing είναι οι αντανακλάσεις όπου στο rasterisation υπάρχει πρόβλημα και χτυπάει κατευθείαν στο μάτι σε αντίθεση με σκιές και global illumination 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...