Arkin Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, Crus είπε Αυτο που δινετε καποιοι περισσοτερη σημασια στο RT σε σχεση με το rast perf με ξεπερναει. Οπως με ξεπερναει και η φαση με το CB2077 (πραγματικα μπαλες εχουν γινει με την αναφορα στο game σε ολο το Insomnia..) οπου επειδη λογικα οι RTX θα εχουν καλυτερο RT perf, αυτοματα αυτο θα αποτελει τον πιο σημαντικο παραγοντα επιλογης για πολλους. Προφανως το RT ηρθε εδω για να μεινει και προσφανως στο μελλον θα δουμε και περισσοτερα games αλλα και καλυτερες υλοποιησεις. Επισης, λογικα το CB2077 θα ειναι the game to play φετος και πιθανως να εχει και αρκετα καλο RT implementation. Δεν μπορω ομως να αντιληφθω πως το καθαρο rasterize performance εγινε ξαφνικα "δευτερο" κριτηριο επιλογης της επομενης καρτας μας για τους παραπανω λογους. Δηλαδη εαν εγω κλεισω τελειως το RT στο CB2077, θα μου αλλαξει δραματικα το gaming experience? Ξαφνικα το παιχνιδι θα μεταμορφωθει σε κατι απαραδεκτο ή εστω μετριο απο πλευρας visuals? Και πες οτι ενταξει ξερω εγω ισχυουν ολα αυτα που γραφω και οντως το RT θα μετρησει τοσο στο Gaming experience που θα εχω, περισσοτερο πχ απο το να το τρεχω ξερω εγω σε 3440x1440 high details και οσο δυνατον περισσοτερα frames (με 60+ FPS minimum). Οταν αγοραζω ομως μια καρτα γραφικων δεν θα την αγορασω για ενα παιχνιδι που θα παιξω το επομενο 6μηνο, ποσο μαλλον για το RT performance που θα παρω σε αυτο το παιχνιδι. Ακομα λοιπον και να ειναι τοσο εξαιρετικα σημαντικος παραγοντας το RT για τα επομενα χρονια που θα την εχω στην κατοχη μου, ποσα games θα ειναι σαν το CB2077? H για να το πω πιο σωστα ποσα παιχνιδια θα θα ειναι σαν το CB2077 τα επομενα 2 χρονια? Αναφερομαι στα επομενα 2 χρονια, διοτι τοτε θα εχουμε νεες καρτες με περισσοτερο performance και ισως ακομα περισσοτερα και καλυτερα features που θα μπορεσει το software (games) να κανει utilize το hardware. Τα λεω ολα αυτα αφηνοντας στην ακρη το DirectML vs HwRayTracing και πιο θα επικρατησει τελικα τα επομενα χρονια.. Κοινως, 2 χρονια μετα την παρουσιαση του RT ακομα ψαχνουμε ψυλους στα αχυρα και τελικαοποιος εχει καρτα που υποστηριζει την τεχνολογια προς το παρον περισσοτερο αποτελει ενα κομματι κειμενου πανω στην καρτα του και στο κουτι της και αναφερεται ως bragging rights παρα ως κατι αλλο. Τα ιδια και με το DLSS, αν και οφειλω να παραδεχτω οτι προς το παρον δειχνει αρκετα πιο promising και σιγουρα υποστηριζεται σχετικα καλα απο περισσοτερα games συγκριτικα. Και για να μην παρεξηγηθω για fanboyισμο, το ιδιο θα πω και για το shared memory feature των Navi 6000 series, το οποιο ναι μεν δειχνει promising και free performance boost, αλλα ακομα δεν ξερουμε ουτε σε ποσα παιχνιδια θα υποστηριζεται αλλα ουτε και ποσο θα ειναι το πραγματικο uplift. Καταληγωντας λοιπον, παρκαρω ολα αυτα τα feature set των καρτων για τα οποια δινετε καποιοι τοσο σημασια και κανετε αναλυσεις των αναλυσεων ανευ ουσιας προς το παρον και λεω οτι ψηφιζω navi 6k απεναντι στις rtx 3k λογω του ξεκαθαρου rasterize performance μεχρι και 20% ανα κλιμακα τιμης + τα 6-8GB παραπανω μνημης. Και οσοι διαφωνουν ας δωσουμε ενα ραντεβουδακι ιντερνετικο σε 2 χρονια να δουμε τελικα τι ηταν το πιο σημαντικο σε αναλυση παιζοντας σε αναλυση ultrawide 1440p ή 4Κ... Τα είπες όλα μπράβο. 1
akoinonitos Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 23 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Τραγωδία το Dirt 5.. Even though Dirt 5 is an AMD-sponsored game, it had major issues on AMD’s GPUs. The game would constantly crash on the AMD Radeon RX580. On the other hand, and even though it did run on the AMD Radeon RX Vega 64, it had some awful square-ish/black artifacts.Ironically, the game performs fine and without any graphical glitches on both the NVIDIA RTX2080Ti and the GTX980Ti. Again, how on Earth this AMD-sponsored game has game-breaking issues on numerous AMD GPUs, yet performs fine on NVIDIA’s GPUs? Hilarious. Στα amd sponsored games ειναι που τα παει σκατα η amd στα αλλα τα παει καλυτερα
leros2004 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Crus είπε Αυτο που δινετε καποιοι περισσοτερη σημασια στο RT σε σχεση με το rast perf με ξεπερναει. Οπως με ξεπερναει και η φαση με το CB2077 (πραγματικα μπαλες εχουν γινει με την αναφορα στο game σε ολο το Insomnia..) οπου επειδη λογικα οι RTX θα εχουν καλυτερο RT perf, αυτοματα αυτο θα αποτελει τον πιο σημαντικο παραγοντα επιλογης για πολλους. Προφανως το RT ηρθε εδω για να μεινει και προσφανως στο μελλον θα δουμε και περισσοτερα games αλλα και καλυτερες υλοποιησεις. Επισης, λογικα το CB2077 θα ειναι the game to play φετος και πιθανως να εχει και αρκετα καλο RT implementation. Δεν μπορω ομως να αντιληφθω πως το καθαρο rasterize performance εγινε ξαφνικα "δευτερο" κριτηριο επιλογης της επομενης καρτας μας για τους παραπανω λογους. Δηλαδη εαν εγω κλεισω τελειως το RT στο CB2077, θα μου αλλαξει δραματικα το gaming experience? Ξαφνικα το παιχνιδι θα μεταμορφωθει σε κατι απαραδεκτο ή εστω μετριο απο πλευρας visuals? Και πες οτι ενταξει ξερω εγω ισχυουν ολα αυτα που γραφω και οντως το RT θα μετρησει τοσο στο Gaming experience που θα εχω, περισσοτερο πχ απο το να το τρεχω ξερω εγω σε 3440x1440 high details και οσο δυνατον περισσοτερα frames (με 60+ FPS minimum). Οταν αγοραζω ομως μια καρτα γραφικων δεν θα την αγορασω για ενα παιχνιδι που θα παιξω το επομενο 6μηνο, ποσο μαλλον για το RT performance που θα παρω σε αυτο το παιχνιδι. Ακομα λοιπον και να ειναι τοσο εξαιρετικα σημαντικος παραγοντας το RT για τα επομενα χρονια που θα την εχω στην κατοχη μου, ποσα games θα ειναι σαν το CB2077? H για να το πω πιο σωστα ποσα παιχνιδια θα θα ειναι σαν το CB2077 τα επομενα 2 χρονια? Αναφερομαι στα επομενα 2 χρονια, διοτι τοτε θα εχουμε νεες καρτες με περισσοτερο performance και ισως ακομα περισσοτερα και καλυτερα features που θα μπορεσει το software (games) να κανει utilize το hardware. Τα λεω ολα αυτα αφηνοντας στην ακρη το DirectML vs HwRayTracing και πιο θα επικρατησει τελικα τα επομενα χρονια.. Κοινως, 2 χρονια μετα την παρουσιαση του RT ακομα ψαχνουμε ψυλους στα αχυρα και τελικαοποιος εχει καρτα που υποστηριζει την τεχνολογια προς το παρον περισσοτερο αποτελει ενα κομματι κειμενου πανω στην καρτα του και στο κουτι της και αναφερεται ως bragging rights παρα ως κατι αλλο. Τα ιδια και με το DLSS, αν και οφειλω να παραδεχτω οτι προς το παρον δειχνει αρκετα πιο promising και σιγουρα υποστηριζεται σχετικα καλα απο περισσοτερα games συγκριτικα. Και για να μην παρεξηγηθω για fanboyισμο, το ιδιο θα πω και για το shared memory feature των Navi 6000 series, το οποιο ναι μεν δειχνει promising και free performance boost, αλλα ακομα δεν ξερουμε ουτε σε ποσα παιχνιδια θα υποστηριζεται αλλα ουτε και ποσο θα ειναι το πραγματικο uplift. Καταληγωντας λοιπον, παρκαρω ολα αυτα τα feature set των καρτων για τα οποια δινετε καποιοι τοσο σημασια και κανετε αναλυσεις των αναλυσεων ανευ ουσιας προς το παρον και λεω οτι ψηφιζω navi 6k απεναντι στις rtx 3k λογω του ξεκαθαρου rasterize performance μεχρι και 20% ανα κλιμακα τιμης + τα 6-8GB παραπανω μνημης. Και οσοι διαφωνουν ας δωσουμε ενα ραντεβουδακι ιντερνετικο σε 2 χρονια να δουμε τελικα τι ηταν το πιο σημαντικο σε αναλυση παιζοντας σε αναλυση ultrawide 1440p ή 4Κ... Να συμπληρώσω ότι ξαφνικά είχαμε και έκλειψη σε έννοιες τύπου κατανάλωση, που μέχρι και σήμερα φτάναμε σε σημείο μέχρι τριγωνομετρίας της κιλοβατόρας. Όπως ακριβώς ξαφνικά εξαφανίστηκε το σημείο αναφοράς χρόνων στα cpu στην gaming κοινότητα, το CSGO, λες και καταργήθηκε βρε παιδί μου αυτό το παιχνίδι... Ξαφνικά η κοινότητα στρέφεται στη τεχνολογία του ''ΘΑ'' και ''κάποια στιγμή στο μέλλον'', γιατί με τα 19 RTX ολόκληρα παιχνίδια (και 18 DLSS) που υπάρχουν σήμερα είναι για γέλια η όλη ιστορία... Ray tracing games you can play right now: Amid Evil Battlefield V ΄(Άχρηστο, δεν υπάρχει άνθρωπος να το χρησιμοποιεί) Bright Memory Call of Duty: Modern Warfare (2019) (Άχρηστο, δεν υπάρχει άνθρωπος να το χρησιμοποιεί) Control Crysis Remastered Deliver Us The Moon Fortnite (Άχρηστο, δεν υπάρχει άνθρωπος να το χρησιμοποιεί) Ghostrunner Justice Mechwarrior V: Mercenaries Metro Exodus Minecraft Moonlight Blade Pumpkin Jack Quake II RTX Shadow of the Tomb Raider Stay in the Light Wolfenstein: Youngblood DLSS games you can play right now: Anthem Battlefield V Bright Memory Control Death Stranding Deliver Us The Moon F1 2020 Final Fantasy XV Fortnite Ghostrunner Justice Marvel’s Avengers Mechwarrior V: Mercenaries Metro Exodus Minecraft Monster Hunter: World Shadow of the Tomb Raider Wolfenstein Youngblood Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2020 από leros2004 7
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί όταν μιλάμε για ίδια τιμή να μην πάρεις την κάρτα με το καλύτερο RT αν τα υπόλοιπα είναι ίδια; Δεν λέω για την 6800ΧΤ vs 3080 φυσικά..
leros2004 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί όταν μιλάμε για ίδια τιμή να μην πάρεις την κάρτα με το καλύτερο RT αν τα υπόλοιπα είναι ίδια; Δεν λέω για την 6800ΧΤ vs 3080 φυσικά.. Για ποια λες? Γιατι καμία δεν είναι ίδια με την άλλη
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, leros2004 είπε Για ποια λες? Γιατι καμία δεν είναι ίδια με την άλλη Γενικά το λέω, για όταν ισιώσουν οι τιμές. Και δεν είναι μόνο αυτές οι κάρτες. Να δούμε τι θα παιχτεί και με την 3060(Ti) vs αντίστοιχη AMD..
billeiros Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Αν ισχύει αυτό δεν δίνουν και πολυ οι καινοτομίες... 1
akoinonitos Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, billeiros είπε Αν ισχύει αυτό δεν δίνουν και πολυ οι καινοτομίες... ενα 5% μεσο ορο να περιμενεις με το smart access και αμα ,ειναι και αναλογα το game. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2020 από akoinonitos 1
pirmen56 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, narta είπε Οι κονσολες πατανε σε RDNA2. Θα πρεπει να πεσει ΠΟΛΥ χρημα για να κυριαρχησει το nvidia proprietary RT/DLSS Μόνο που το RTX(RT+DLSS) μπορεί να μπαίνει σαν συμπλήρωμα σε επιλεγμένα games που υποστηρίζουν και όλα τ' άλλα open πρότυπα. Ή και σαν βελτίωση όπως το HBAO+. Το physX δεν ενθουσίασε κανέναν. Δεν είχε καμία σημασία και σε 10.000 games να έμπαινε. Αναφορά σε κείμενο Ξαφνικά η κοινότητα στρέφεται στη τεχνολογία του ''ΘΑ'' και ''κάποια στιγμή στο μέλλον'', γιατί με τα 19 RTX ολόκληρα παιχνίδια (και 18 DLSS) που υπάρχουν σήμερα είναι για γέλια η όλη ιστορία... Το "ΘΑ" μου θυμίζει την AMD και τις βαρύγδουπες δηλώσεις studios που ήταν κ@λος και βρακί μαζί τους για θρίαμβο του DX12, mantle, Vulcan και async compute. Ακόμα και σήμερα τα περισσότερα DX12 games απογοητεύουν σε επιδόσεις. Για το PhysX είχαμε ~40 παιχνίδια από το 2005!!! 2,67 το χρόνο. 19 το RTX σε δύο χρόνια και αρκετούς σημαντικούς, top seller τίτλους να το υποστηρίζουν. Αφού το DLSS 2.0, που είναι ο καταλύτης για φθηνό RT, έχει μόλις 6 μήνες ζωής. Οι περισσότερες ακυρώσεις για DLSS υποστήριξη οφείλονταν στις δυσκολίες που είχε η πρώτη έκδοση. edit: Βρήκα λίστα με όλα τα games που υποστηρίζουν/θα υποστηρίξουν RT γενικώς(nvidia και AMD). https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_ray_tracing_support 22 παιχνίδια για nvidia μέχρι σήμερα. Εμπορικά και indie. 33 μαζί με ανακοινωμένα. Τα περισσότερα μεγάλες κυκλοφορίες από τα ανακοινωμένα. Και πάλι λείπουν κάποια απ' ότι βλέπω. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2020 από pirmen56
d4ydr33m3r Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Τι εγινε ρε παιδια; Βγηκαν τα benchmarks και ειναι μπροστα η AMD αερα 10% σε ολα ; επαιζα με την μικρουλα 3080 και δεν το πηρα χαμπαρι Keep going guys #thumbs_up 2 ώρες πριν, akoinonitos είπε Στα amd sponsored games ειναι που τα παει σκατα η amd στα αλλα τα παει καλυτερα Πες το ψεμματα δεν θα ειναι η πρωτη φορα.. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2020 από d4ydr33m3r 1
Herald Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, Aten-Ra είπε υποθετικό σενάριο, 10% παραπάνω RT Η μια κάρτα βγάζει 56fps με Ultra settings και RT Η άλλη κάρτα με 10% παραπάνω επιδόσεις βγάζει 62fps με Ultra settings και RT. Έτσι για να καταλάβω, τι διαφορά θα δεις στο οπτικό αποτέλεσμα ?? Το περίεργο βέβαια δεν είναι αυτό που λές, το περίεργο είναι οτι δεν γράφεις τα ίδια και στον άλλον που μίλαγε για το 10% σε raster. Εκεί κομπλέ, θα δείς τρελές διαφορές....
Acmilangr2 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Γιατί διαβάζω 10% διαφορά σε RT; αφού η διαφορά θα είναι κάπου 30%;(3080vs6800xt)
Crus Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε Το raster δεν έγινε δεύτερο κριτήριο επιλογής αλλά όταν μιλάμε για ίδιο raster πάνω κάτω, θα λάβεις υπόψη σου και το RT. Βέβαια στην περίπτωση της 6800ΧΤ vs 3080 η πρώτη έχει και +6GB αλλά και -50 ευρώ οπότε αν εγώ ψώνιζα σε αυτήν την κατηγορία λογικά θα έπαιρνα την 6800ΧΤ εκτός αν έχει 40% κάτω στο RT ξέρω 'γω που δεν παίζει. Τώρα τι παίζει για μένα με το CP77. Λοιπόν, αρχικά είναι το αγαπημένο μου είδος (RPG) και σε έναν από τους 3 αγαπημένους μου κόσμους για παιχνίδι (οι άλλοι δύο είναι post apocalyptic τύπου metro και δάση και κάστρα και μαγεία τύπου Witcher), και φαίνεται ότι θα είναι καλό κατά πάσαν πιθανότητα. Οπότε θέλω να πάρω μία κάρτα που σε 1080p να μπορώ να το παίξω σωστά με όλα τα bells and whistles, και παίζει να είναι 150 ώρες που θα μου πάρει μήνες. Αν στα ~350 ευρώ η NVIDIA είναι μέχρι 10% πίσω σε raster, ίδια μνήμη, αλλά +20% RT θα πάω στην NVIDIA, αλλιώς στην AMD. Μέχρι το Q1 2021 που θα βγουν αυτές οι κατηγορίες καρτών θα έχουμε και μία ιδέα τι παίζει με τα αντίστοιχα RT/DLSS της AMD οπότε βλέπουμε και πράττουμε αναλόγως.. Καταρχας το rasterize performance σε 6800 & XT δεν ειναι το ιδιο πανω κατω. Οι διαφορες αναλογα την αναλυση και το Game φτανουν και 20%. Και 10% να ειναι μαξ τελικα αναλογα την αναλυση και τα Frames, παιζουν ρολο ειδικα ανα αφορουν και τα Minimums. Ας πουμε ομως για την οικονομια της κουβεντας οτι οντως ειναι πανω κατω τα ιδια. Και παλι, εγω προσωπικα δεν θα λαβω υποψιν μου το RT ως κριτηριο. Πρωτα θα λαβω υποψιν τα 6-8GB παραπανω μνημης που σε μεγαλυτερες των 1440p αναλυσεις, παιζουν σημαντικο ρολο. Μετα θα λαβω υποψιν μου κατα σειρα, την διαφορα στην τιμη, το stability των drivers, την καταναλωση και επειτα το feature set της καθε εταιρειας. Και οπου feature set δεν αφορα μοναχα το RT & DLSS αλλα και την ευκολια UV και OC χωρις πχ να χρειαζεται να κατεβασω εξτρα προγραμμα (afterburner), το radeon chill κλπ. Οσον αφορα το RΤ συγκεκριμενα, εγω θα επιμεινω.. θα υπαρχει σωστη υλοποιηση software side και αξιοποιηση hardware side μετα απο 1-2 χρονια. Σε 2 χρονια θα υπαρχουν καρτες που θα κανουν το RT των Turing να φαινεται αστειο και των Ampere απλα μετριο.. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2020 από Crus
Acmilangr2 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Έλα τώρα αλήθεια; το AB είναι λόγος επιλογής; το συγκρίνεις και με το RT/DLSS κιόλας Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2020 από Acmilangr2
Crus Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, Aten-Ra είπε Το ίδιο μπορούμε να πούμε και για το +10% +20% σε RT Βασικα ουτε καν αυτο. Υπαρχει ανθρωπος που ανταλλασει σημερα 10-20% RT με 10% rasterize performance?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα