Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο που δινετε καποιοι περισσοτερη σημασια στο RT σε σχεση με το rast perf με ξεπερναει. Οπως με ξεπερναει και η φαση με το CB2077 (πραγματικα μπαλες εχουν γινει με την αναφορα στο game σε ολο το Insomnia..) οπου επειδη λογικα οι RTX θα εχουν καλυτερο RT perf, αυτοματα αυτο θα αποτελει τον πιο σημαντικο παραγοντα επιλογης για πολλους. Προφανως το RT ηρθε εδω για να μεινει και προσφανως στο μελλον θα δουμε και περισσοτερα games αλλα και καλυτερες υλοποιησεις. Επισης, λογικα το CB2077 θα ειναι the game to play φετος και πιθανως να εχει και αρκετα καλο RT implementation.

Δεν μπορω ομως να αντιληφθω πως το καθαρο rasterize performance εγινε ξαφνικα "δευτερο" κριτηριο επιλογης της επομενης καρτας μας για τους παραπανω λογους. Δηλαδη εαν εγω κλεισω τελειως το RT στο CB2077, θα μου αλλαξει δραματικα το gaming experience? Ξαφνικα το παιχνιδι θα μεταμορφωθει σε κατι απαραδεκτο ή εστω μετριο απο πλευρας visuals? Και πες οτι ενταξει ξερω εγω ισχυουν ολα αυτα που γραφω και οντως το RT θα μετρησει τοσο στο Gaming experience που θα εχω, περισσοτερο πχ απο το να το τρεχω ξερω εγω σε 3440x1440 high details και οσο δυνατον περισσοτερα frames (με 60+ FPS minimum). Οταν αγοραζω ομως μια καρτα γραφικων δεν θα την αγορασω για ενα παιχνιδι που θα παιξω το επομενο 6μηνο, ποσο μαλλον για το RT performance που θα παρω σε αυτο το παιχνιδι.

Ακομα λοιπον και να ειναι τοσο εξαιρετικα σημαντικος παραγοντας το RT για τα επομενα χρονια που θα την εχω στην κατοχη μου, ποσα games θα ειναι σαν το CB2077? H για να το πω πιο σωστα ποσα παιχνιδια θα θα ειναι σαν το CB2077 τα επομενα 2 χρονια? Αναφερομαι στα επομενα 2 χρονια, διοτι τοτε θα εχουμε νεες καρτες με περισσοτερο performance και ισως ακομα περισσοτερα και καλυτερα features που θα μπορεσει το software (games) να κανει utilize το hardware. Τα λεω ολα αυτα αφηνοντας στην ακρη το DirectML vs HwRayTracing και πιο θα επικρατησει τελικα τα επομενα χρονια..

Κοινως, 2 χρονια μετα την παρουσιαση του RT ακομα ψαχνουμε ψυλους στα αχυρα και τελικαοποιος εχει καρτα που υποστηριζει την τεχνολογια προς το παρον περισσοτερο αποτελει ενα κομματι κειμενου πανω στην καρτα του και στο κουτι της και αναφερεται ως bragging rights παρα ως κατι αλλο. Τα ιδια και με το DLSS, αν και οφειλω να παραδεχτω οτι προς το παρον δειχνει αρκετα πιο promising και σιγουρα υποστηριζεται σχετικα καλα απο περισσοτερα games συγκριτικα. Και για να μην παρεξηγηθω για fanboyισμο, το ιδιο θα πω και για το shared memory feature των Navi 6000 series, το οποιο ναι μεν δειχνει promising και free performance boost, αλλα ακομα δεν ξερουμε ουτε σε ποσα παιχνιδια θα υποστηριζεται αλλα ουτε και ποσο θα ειναι το πραγματικο uplift.

Καταληγωντας λοιπον, παρκαρω ολα αυτα τα feature set των καρτων για τα οποια δινετε καποιοι τοσο σημασια και κανετε αναλυσεις των αναλυσεων ανευ ουσιας προς το παρον και λεω οτι ψηφιζω navi 6k απεναντι στις rtx 3k λογω του ξεκαθαρου rasterize performance μεχρι και 20% ανα κλιμακα τιμης + τα 6-8GB παραπανω μνημης. Και οσοι διαφωνουν ας δωσουμε ενα ραντεβουδακι ιντερνετικο σε 2 χρονια να δουμε τελικα τι ηταν το πιο σημαντικο σε αναλυση παιζοντας σε αναλυση ultrawide 1440p ή 4Κ...

Επεξ/σία από Crus
  • Like 11
  • Thanks 1
  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το raster δεν έγινε δεύτερο κριτήριο επιλογής αλλά όταν μιλάμε για ίδιο raster πάνω κάτω, θα λάβεις υπόψη σου και το RT. Βέβαια στην περίπτωση της 6800ΧΤ vs 3080 η πρώτη έχει και +6GB αλλά και -50 ευρώ οπότε αν εγώ ψώνιζα σε αυτήν την κατηγορία λογικά θα έπαιρνα την 6800ΧΤ εκτός αν έχει 40% κάτω στο RT ξέρω 'γω που δεν παίζει. Τώρα τι παίζει για μένα με το CP77. Λοιπόν, αρχικά είναι το αγαπημένο μου είδος (RPG) και σε έναν από τους 3 αγαπημένους μου κόσμους για παιχνίδι (οι άλλοι δύο είναι post apocalyptic τύπου metro και δάση και κάστρα και μαγεία τύπου Witcher), και φαίνεται ότι θα είναι καλό κατά πάσαν πιθανότητα. Οπότε θέλω να πάρω μία κάρτα που σε 1080p να μπορώ να το παίξω σωστά με όλα τα bells and whistles, και παίζει να είναι 150 ώρες που θα μου πάρει μήνες. Αν στα ~350 ευρώ η NVIDIA είναι μέχρι 10% πίσω σε raster, ίδια μνήμη, αλλά +20% RT θα πάω στην NVIDIA, αλλιώς στην AMD. Μέχρι το Q1 2021 που θα βγουν αυτές οι κατηγορίες καρτών θα έχουμε και μία ιδέα τι παίζει με τα αντίστοιχα RT/DLSS της AMD οπότε βλέπουμε και πράττουμε αναλόγως..

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Το raster δεν έγινε δεύτερο κριτήριο επιλογής αλλά όταν μιλάμε για ίδιο raster πάνω κάτω, θα λάβεις υπόψη σου και το RT. Βέβαια στην περίπτωση της 6800ΧΤ vs 3080 η πρώτη έχει και +6GB αλλά και -50 ευρώ οπότε αν εγώ ψώνιζα σε αυτήν την κατηγορία λογικά θα έπαιρνα την 6800ΧΤ εκτός αν έχει 40% κάτω στο RT ξέρω 'γω που δεν παίζει. Τώρα τι παίζει για μένα με το CP77. Λοιπόν, αρχικά είναι το αγαπημένο μου είδος (RPG) και σε έναν από τους 3 αγαπημένους μου κόσμους για παιχνίδι (οι άλλοι δύο είναι post apocalyptic τύπου metro και δάση και κάστρα και μαγεία τύπου Witcher), και φαίνεται ότι θα είναι καλό κατά πάσαν πιθανότητα. Οπότε θέλω να πάρω μία κάρτα που σε 1080p να μπορώ να το παίξω σωστά με όλα τα bells and whistles, και παίζει να είναι 150 ώρες που θα μου πάρει μήνες. Αν στα ~350 ευρώ η NVIDIA είναι μέχρι 10% πίσω σε raster, ίδια μνήμη, αλλά +20% RT θα πάω στην NVIDIA, αλλιώς στην AMD. Μέχρι το Q1 2021 που θα βγουν αυτές οι κατηγορίες καρτών θα έχουμε και μία ιδέα τι παίζει με τα αντίστοιχα RT/DLSS της AMD οπότε βλέπουμε και πράττουμε αναλόγως..

H amd απλα χρειαζεται να εχει στοκ, τιποτα αλλο . Στην τιμη της 3080 βρισκεις 3070 . Παιζει να βρισκεις στην ιδια τιμη 6800xt που ειναι 40% πανω σε raster και ιδιο RT.

 

  • Like 4
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Το raster δεν έγινε δεύτερο κριτήριο επιλογής αλλά όταν μιλάμε για ίδιο raster πάνω κάτω, θα λάβεις υπόψη σου και το RT.

Αυτο μου θυμίζει το "Η Intel ειναι πισω σε ολα αλλα ειναι μπροστα στα 720p high refresh rate" 

Ακομα παιχνιδια με full RT δεν εχουμε δει. Οταν και εφοσον βγαινει με RT υποστηριξη το 40%+ των παιχνιδιων και οι καρτες μπορουν να κρατανε 60fps+ se 4k με DirectML/DLSS τοτε ναι θα αποτελει σημαντικο λογο βαρυτητας στην αγορα μια dGPU. Μεχρι τοτε  να 'χαμε να λεγαμε ειναι το RT

  • Like 4
Δημοσ.
Μόλις τώρα, narta είπε

Αυτο μου θυμίζει το "Η Intel ειναι πισω σε ολα αλλα ειναι μπροστα στα 720p high refresh rate" 

Ακομα παιχνιδια με full RT δεν εχουμε δει. Οταν και εφοσον βγαινει με RT υποστηριξη το 40%+ των παιχνιδιων και οι καρτες μπορουν να κρατανε 60fps+ se 4k με DirectML/DLSS τοτε ναι θα αποτελει σημαντικο λογο βαρυτητας στην αγορα μια dGPU. Μεχρι τοτε  να 'χαμε να λεγαμε ειναι το RT

Για μένα δεν είναι. Η 2060 με καλύπτει για raster σε 1080p/75 που είναι το monitor. Θέλω να παίξω το CP77 με RT, το Witcher 3 που το άφησα στην μέση για όταν βγει με RT και το Exodus. Και τα τρία μαζί θα είναι πάνω από 200 ώρες gameplay, συν ότι βγει με RT στην πορεία. Βέβαια κάτι που επιμένετε να ξεχνάτε είναι ότι έχω πει ένα εκατομμύριο φορές ότι ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ γιατί να μην προτιμήσω την κάρτα με το καλύτερο RT αν το raster είναι ίδιο ή παραπλήσιο; Το 10% για μένα δεν είναι τίποτα, αφού δεν καίγομαι για raster perf με αυτό το monitor. Αν η NVIDIA έχει και λιγότερη vram όμως στην ίδια τιμή ε εντάξει τότε γέρνει η ζυγαριά και δεν μπορεί από μόνο του το RT να αλλάξει την τελική απόφαση, η οποία θα είναι AMD σε αυτή την περίπτωση, όπως έγραψα και παραπάνω..

Δημοσ.

Οπως βλεπουμε ομως ακομα και αν η 3070 εχει καλυτερο RT (θεωρητικα) σε σχεση με την 6800, η τελευταια εχει περισσοτερη μνημη, καλυτερο raster και -το κυριοτερο, χαμηλοτερη τιμη (θεωρητικα). Αν οι κοκκινες εχουν τιμη MSRP και διαθεσιμοτητα, f RT, f Ngridia.

  • Like 1
Δημοσ.

Θυμάστε αρχές του 11 με το physx και τα cloth physics? Που ήρθαν οι κονσόλες και καταλήξαμε από την καπαρτίνα του batman στα Unreal Engine 5 : playmobil edition πλαστικά μοντέλα. Έτσι θα γίνει πάλι. Αν δεν φτιαχτεί όλο το game πάνω σε libraries με RT (όπως το assetto corsa ήταν με physx) τότε όλα τα games θα έχουν απλά μια επικάλυψη raytracing από μια δυο ρυθμίσεις (που θα σημαίνει και χειρότερο optimization/performance)

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Sakiz105 είπε

Θυμάστε αρχές του 11 με το physx και τα cloth physics? Που ήρθαν οι κονσόλες και καταλήξαμε από την καπαρτίνα του batman στα Unreal Engine 5 : playmobil edition πλαστικά μοντέλα. Έτσι θα γίνει πάλι. Αν δεν φτιαχτεί όλο το game πάνω σε libraries με RT (όπως το assetto corsa ήταν με physx) τότε όλα τα games θα έχουν απλά μια επικάλυψη raytracing από μια δυο ρυθμίσεις (που θα σημαίνει και χειρότερο optimization/performance)

Οι κονσολες πατανε σε RDNA2. Θα πρεπει να πεσει ΠΟΛΥ χρημα για να κυριαρχησει το nvidia proprietary RT/DLSS

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, narta είπε

Οι κονσολες πατανε σε RDNA2. Θα πρεπει να πεσει ΠΟΛΥ χρημα για να κυριαρχησει το nvidia proprietary RT/DLSS

Θέλω fallout 5 με raytracing  και το laser pistol να γράφει amd και το plasma να γράφει nvidia

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Crus είπε

 Δηλαδη εαν εγω κλεισω τελειως το RT στο CB2077, θα μου αλλαξει δραματικα το gaming experience? Ξαφνικα το παιχνιδι θα μεταμορφωθει σε κατι απαραδεκτο ή εστω μετριο απο πλευρας visuals? Και πες οτι ενταξει ξερω εγω ισχυουν ολα αυτα που γραφω και οντως το RT θα μετρησει τοσο στο Gaming experience που θα εχω, περισσοτερο πχ απο το να το τρεχω ξερω εγω σε 3440x1440 high details και οσο δυνατον περισσοτερα frames (με 60+ FPS minimum).

Γιατί το 10% raster θα σου αλλάξει δραματικά το gaming experience δηλαδή? 10% είναι να πας 1 settings από ultra high σε very high.

 

26 λεπτά πριν, narta είπε

Αυτο μου θυμίζει το "Η Intel ειναι πισω σε ολα αλλα ειναι μπροστα στα 720p high refresh rate"

Αν εξαιρέσουμε το 50+% των benchmarks που είναι μπροστά, σε όλα τα άλλα είναι όντως πίσω.
 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Herald είπε

Γιατί το 10% raster θα σου αλλάξει δραματικά το gaming experience δηλαδή? 10% είναι να πας 1 settings από ultra high σε very high.

 

 

Το ίδιο μπορούμε να πούμε και για το +10% +20% σε RT

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Aten-Ra είπε

Το ίδιο μπορούμε να πούμε και για το +10% +20% σε RT

Μα αυτό είπατε ήδη, και πάνω σε αυτό απάντησα 

Πάντως +10% RT >>> +10% raster. Ξεκάθαρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...