Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, leros2004 είπε

Τελικά αποφάσισε ήταν θολό ή ήταν ''το mp3 των γραφικών. Όπως ένα mp3 στα 192Kbps και πάνω δεν ξεχωρίζει στο 99,99% των περιπτώσεων από το γνήσιο sample''

Δεν μπορείς να διαβάσεις τι γράφω; Αυτό θες να πεις;

Αναφορά σε κείμενο

Αν συνδυαστεί δε το κλασικό DLSS με temporal reconstruction σαν αυτό του Control τότε θα μιλάμε για το mp3 των γραφικών.

Είναι ξεκάθαρο αυτό που λέω(τον Φεβρουάριο του 2020 πριν το DLSS 2.0).

Τα νευρωνικά δίκτυα όντως κάνουν θαύματα ακόμα και σε απλό upscale χωρίς καμία επιπλέον πληροφορία. Όμως στα παιχνίδια υπάρχει πρόβλημα τελικά γιατί η τεχνητή λεπτομέρεια που θα προσθέσουν στο Χ καρέ και θα φαίνεται ΟΚ μπορεί να διαφέρει αρκετά από την λεπτομέρεια στο X+1 καρέ με συνέπεια να φαίνονται artifacts η ανομοιομορφία στην κίνηση.

Έτσι η nvidia κατέληξε αποκλειστικά σε AI για temporal reconstruction(DLSS 2.0). Που είναι και αρκετά φθηνότερο από το (state of the art)AI upscaling που δείχνω στο βίντεο.

Επεξ/σία από pirmen56
Δημοσ.

Δεν θέλω να στεναχωρήσω αλλά βάση τον ρυθμό ανάπτυξης των τρέχων τεχνολογιών, η τεχνολογία της AMD ως αντίστοιχο του DLSS θέλει τουλάχιστον 2 χρόνια για να περπατήσει, που σημαίνει συνάμα σειρά gpu 6xxx...

Το DLSS της Nvidia το οποίο μέχρι και τώρα παίζει μπάλα μόνο του από το 2017 και ακόμη να εδραιωθεί. 

Βέβαια η ανάπτυξη των RT τίτλων θα είναι υπερδιπλάσια πια σε σχέση με αυτό του "πριν" αλλά και πάλι θέλει χρόνο για να βγει, να δουλέψει, να βγουν revisions εν τέλει να φτάσει σε ένα καλό και ανταγωνιστικό επίπεδο. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, seithan είπε

Δεν θέλω να στεναχωρήσω αλλά βάση τον ρυθμό ανάπτυξης των τρέχων τεχνολογιών, η τεχνολογία της AMD ως αντίστοιχο του DLSS θέλει τουλάχιστον 2 χρόνια για να περπατήσει, που σημαίνει συνάμα σειρά gpu 6xxx...

Το DLSS της Nvidia το οποίο μέχρι και τώρα παίζει μπάλα μόνο του από το 2017 και ακόμη να εδραιωθεί. 

Βέβαια η ανάπτυξη των RT τίτλων θα είναι υπερδιπλάσια πια σε σχέση με αυτό του "πριν" αλλά και πάλι θέλει χρόνο για να βγει, να δουλέψει, να βγουν revisions εν τέλει να φτάσει σε ένα καλό και ανταγωνιστικό επίπεδο. 

Το ΑΙ super resolution είναι κέρδος για όλους. Θα έχουμε ποιοτικότερα console ports, αφού θα βοηθήσει τις κονσόλες αφάνταστα στο ray tracing.

Δυστυχώς αυτά που ακούγονται για open, multiplatform λύσεις από την AMD είναι λίγο απογοητευτικά. Στις κονσόλες μπορείς να τρέξεις χαμηλής ποιότητας reconstruction τεχνικές σαν αυτή του WD 2 ή το DLSS 1.9 του Control. Στα pc χρειάζεται κάτι πολύ ανώτερο γιατί κάθεσαι στα 80 εκατοστά από την οθόνη. Θα καταφέρουν να βρουν λύση που να κάνει scale; Δεν ξέρω ειλικρινά.

Η υποστήριξη για DLSS 2.0 θα είναι σίγουρα πολύ καλύτερη από το RT. Χρειάζεται όμως και πάλι κάμποση δουλίτσα και οικονομικά κίνητρα στους devs που προσπαθούν να κόψουν από παντού. Αρκεί να δει κανείς τι έγινε με την ακύρωση του RT στο remake του Demon's Souls που βγαίνει ως console exclusive(καθόλου φόβος πειρατείας). Ευτυχώς η πράσινη έχει χρήμα για τα σημαντικότερα games που βγαίνουν.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, seithan είπε

Δεν θέλω να στεναχωρήσω αλλά βάση τον ρυθμό ανάπτυξης των τρέχων τεχνολογιών, η τεχνολογία της AMD ως αντίστοιχο του DLSS θέλει τουλάχιστον 2 χρόνια για να περπατήσει, που σημαίνει συνάμα σειρά gpu 6xxx...

Το DLSS της Nvidia το οποίο μέχρι και τώρα παίζει μπάλα μόνο του από το 2017 και ακόμη να εδραιωθεί. 

Βέβαια η ανάπτυξη των RT τίτλων θα είναι υπερδιπλάσια πια σε σχέση με αυτό του "πριν" αλλά και πάλι θέλει χρόνο για να βγει, να δουλέψει, να βγουν revisions εν τέλει να φτάσει σε ένα καλό και ανταγωνιστικό επίπεδο. 

Insider? 

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Δυστυχώς αυτά που ακούγονται για open, multiplatform λύσεις από την AMD είναι λίγο απογοητευτικά.

Σωστα. To Freesync δεν τσουλησε σαν το G-sync/

Τι οχι;

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν παύει να είναι κατώτερο όμως.

Ποτε δεν εχει αποδεχτεί κατι τετοιο , το input lag ειναι ακριβως ιδιο , tearing φυσικα δεν εχει κανενα απο τα δυο ενω lfc εχουν και τα δυο . 

Η μονη διαφορα ειναι οτι παραδοσιακα το gsync εμπαινε σε ακριβοτερα και ποιοτικοτερα panel ενω το freesync μπορουσες να το βρεις και σε οθονη 100 ευρω. 

 

  • Like 9
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν παύει να είναι κατώτερο όμως.

Σαν την ανωτερη ποιοτητα εικονας της πρασινης βασιζεται σε μη μετρησιμα γεγονότα αλλα απλα ανεκδοτες διαβεβαιωσεις πληρωμενων και μη nvidia shills

  • Like 2
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, narta είπε

Σαν την ανωτερη ποιοτητα εικονας της πρασινης βασιζεται σε μη μετρησιμα γεγονότα αλλα απλα ανεκδοτες διαβεβαιωσεις πληρωμενων και μη nvidia shills

παλαιότερα είχε αποδειχτεί το αντίθετο, η πράσινη έκανε color compression με απώλεια πληροφορίας & ακόμα και μέσα στο ίδια τα game χαμήλωνε σε driver level τα settings .

Τώρα πια φαντάζομαι δεν θα γίνονται τέτοιες καγκουριές.

  • Like 3
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Ποτε δεν εχει αποδεχτεί κατι τετοιο , το input lag ειναι ακριβως ιδιο , tearing φυσικα δεν εχει κανενα απο τα δυο ενω lfc εχουν και τα δυο . 

Η μονη διαφορα ειναι οτι παραδοσιακα το gsync εμπαινε σε ακριβοτερα και ποιοτικοτερα panel ενω το freesync μπορουσες να το βρεις και σε οθονη 100 ευρω. 

Η μονη διαφορα ειναι οτι το Gsync κανει on the fly προσαρμογη του overdrive. Δηλαδη μπορει να παιζω με fast overdrive και απο τα 60 μεχρι τα 100 να ειμαι κομπλε  αλλα κατω απο τα 60 να θελει faster η fastest. Εκει το gsync θα προσαρμοσει αναλογα το σωστο overdrive. Αυτο ακριβως κανει το module μεσα στα gsync monitors. Εννοειται οτι μια χαρα δουλεια κανει και ενα freesync monitor ειδικα αν παιξεις και με CRU τοτε ανεβαζεις και το freesync range γιατι οταν πχ εχεις 48-100 freesync range και πεσει στα 47 θα το καταλαβεις και αν εισαι μονιμα στο οριο μια 47 μια 49 πχ δεν ειναι και οτι καλυτερο. Με το CRU τα πιο πολλα ομως πανε μεχρι τα 30 οποτε δεν υπαρχει θεμα. Το LFC λενε οτι διπλασιαζει τα FPS οταν πεσουν τα fps κατω απο το freesync range. Κατι τετοιο δεν εχω καταλαβει να γινεται εβαλα cap στα 40fps απο chill και απλα η κινηση ειναι 40fps καμια σχεση με τα 80 και δεν ξερω τι ακριβως δουλεια κανει. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dantε είπε

Το lfc διπλασιαζει τα hz και για καθε ενα frame ανανεωνει 2 φορες η οθονη.

Η κινηση δεν επρεπε να φαινεται αν πχ εχουμε 40 σαν 80? Δεν υπαρχει stutter αλλα τα fps ειναι σαν 40 σιγουρα οχι παραπανω με LFC κανονικα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Η κινηση δεν επρεπε να φαινεται αν πχ εχουμε 40 σαν 80? Δεν υπαρχει stutter αλλα τα fps ειναι σαν 40 σιγουρα οχι παραπανω με LFC κανονικα.

Οχι δε φαινεται σαν 80 καθως απλα δειχνει το 1 frame 2 φορες.Το ιδιο πραγμα δηλαδη δειχνει και για τον ιδιο χρονο μενει στην οθονη το frame,εαν εχεις 40 fps με lfc on η off.

Απλα γινεται για να μενει μεσα στο range η οθονη και να μην αναγκαζεται να ριχνει πολυ χαμηλα τα hz.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, noFEARgr είπε

Ποτε δεν εχει αποδεχτεί κατι τετοιο , το input lag ειναι ακριβως ιδιο , tearing φυσικα δεν εχει κανενα απο τα δυο ενω lfc εχουν και τα δυο . 

Η μονη διαφορα ειναι οτι παραδοσιακα το gsync εμπαινε σε ακριβοτερα και ποιοτικοτερα panel ενω το freesync μπορουσες να το βρεις και σε οθονη 100 ευρω. 

Μιλάω για το range.. Επίσης το HDR στα NV panel είναι 1000nits ενώ το Freesync 2 είναι 600 αν θυμάμαι καλά. 

1 ώρα πριν, narta είπε

Σαν την ανωτερη ποιοτητα εικονας της πρασινης βασιζεται σε μη μετρησιμα γεγονότα αλλα απλα ανεκδοτες διαβεβαιωσεις πληρωμενων και μη nvidia shills

Το αντίθετο ίσχυε παλιά. 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...