Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Κρατηθείτε λίγο με τα  offtopic, καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για να γίνει κουβέντα για το RDNA2, αλλά όχι και να μιλάμε και για Nvidia GPU του 2012...

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Herald είπε

Λατρεύω την σιγουριά με την οποία απαντάς όντας λάθος. Στα review ας πούμε της 980 (2015) θα δούμε τις kepler να τα πίνουν έναντι 7970 και r9 290... Νταξει, όταν πάω σπίτι θα το κοιτάξω. Έτσι και είσαι λάθος κερδίζω τίποτα η τσάμπα ασχολούμαι? 

Απλά δες όλα τα Mantle, DX-12 και Vulkan Games από το 2014-2015 και μετά. Σε κάποιο σημείο και μετά η HD7970/280X άρχισε να είναι πιο γρήγορη σε αυτά τα Games όχι μόνο από την GTX680 αλλά και από την GTX780.

Και μιας και είπες ότι είμαι λάθος, δες εδώ μετά από τρία χρόνια στο review της GTX980Ti πως τον πίνει η Kepler GTX780 από την πολύ φτηνότερη R9 290

perfrel_2560.gif

6 ώρες πριν, Thresh είπε

Κρατηθείτε λίγο με τα  offtopic, καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για να γίνει κουβέντα για το RDNA2, αλλά όχι και να μιλάμε και για Nvidia GPU του 2012...

 Μιλάμε για αρχιτεκτονικές , άσε να κάνουμε λίγο διάλογο  😉

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Απλά δες όλα τα Mantle, DX-12 και Vulkan Games από το 2014-2015 και μετά. Σε κάποιο σημείο και μετά η HD7970/280X άρχισε να είναι πιο γρήγορη σε αυτά τα Games όχι μόνο από την GTX680 αλλά και από την GTX780.

Και μιας και είπες ότι είμαι λάθος, δες εδώ μετά από τρία χρόνια στο review της GTX980Ti πως τον πίνει η Kepler GTX780 από την πολύ φτηνότερη R9 290

perfrel_2560.gif

Eντάξει, βάλε τώρα και το ίδιο πινακάκι από το review της R9 290, να δούμε πόσο πίσω από την 780 ήταν και πόσο πήρε τα πάνω της 3 χρόνια μετά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Herald είπε

Eντάξει, βάλε τώρα και το ίδιο πινακάκι από το review της R9 290, να δούμε πόσο πίσω από την 780 ήταν και πόσο πήρε τα πάνω της 3 χρόνια μετά...

Θέλεις να δεις από το release της R9 290 και μετά από τρία χρόνια πόσο ρίχνει στην Kepler (780/780Ti) ???

.

.

R9 290 release review Νοέμβριος 2013

H R9 290 είναι 4% ταχύτερη της GTX780

https://www.techpowerup.com/review/amd-r9-290/26.html

perfrel_2560.gif

 

GTX1060 release review Ιούλιος 2016

H R9 290 είναι 23% ταχύτερη της GTX780

https://www.techpowerup.com/review/nvidia-geforce-gtx-1060/26.html

 

perfrel_2560_1440.png

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Herald είπε

Ρε μαν, αυτό λέω, ήταν ήδη πίσω day one, τι λέμε οτι έπιασε και ξεπέρασε. Οκ ήταν 4% και πήγε 13% ξερώ γώ στην 3ετία. Κλαιν μαιν. 
 

Όταν η GTX780 βγήκε στα $649 και μετά από 3 χρόνια κάρτα που βγήκε στα $399 είναι 23% ταχύτερη και με μικρότερο die στα ίδια nm , τότε sorry αλλά δεν είναι κλαιν μαιν αλλά για τα μπάζα. 😉

Και όσο πέρναγε ο καιρός γινόταν ακόμα χειρότερα τα πράγματα για τις Kepler,  μέχρι που φτάσαμε να περνά την 780 ακόμα και η HD7970/280X στα τελευταία παιχνίδια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεγάλο infinity cache σαν αντίμετρο στο πλεμπο gddr6 (και όχι στην ΗΒΜ2 ) - άκυρος τυπάς στο yt, αλλά και εγώ θα το ήθελα. 

πολλές φήμες για πολύ μικρότερα από τα ακριβά 512 bus. - αυτό έχει ακουστεί πολλές φορές. 

θα χτυπήσει στις τιμές όπως μπορεί η AMD ούλα ή αριστερούλα.

Περιμένω και κάτι ακόμα βέβαια softwaρικό που δεν έχει ακουστεί ακόμα.  

 

 

Αν αποδειχθεί και real STP  20% πάνω στα zen3 σε normal τιμές θα πέσουν από μικρές μέχρι μεγάλες  φάπες προς πάσα κατεύθυνση 

Επεξ/σία από dem
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Δεν υπάρχει fine wine. Στην ουσία αυτό που γίνεται είναι: πας παίρνεις ένα παντελόνι, το πληρώνεις κανονικά full price αλλά έχει ένα μπατζάκι και σου λέει το άλλο μπατζάκι σε 3-4 μήνες. Και έτσι νομίζεις ότι το παντελόνι σου βελτιώνεται ενώ στην πραγματικότητα απλά καθυστερεί μερικούς μήνες να φτάσει στην κατάσταση που έπρεπε να ήταν την πρώτη μέρα. Ε με την NVIDIA παίρνεις και τα δύο μπατζάκια day1..

To RTX να δεις τι ωραίο μπατζάκι ήταν....
Το πλήρωσες βαπορίσιο price, και ήρθε η ώρα για καινούργιο παντελόνι και έμεινες με το μπατζάκι στο χέρι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Rebrandeon cringeworthy recent history dough

 

Και ναι η ψαλίδα στα Keppler κλπ μεγάλωσε γιατί αφενός είχαν λιγότερη VRAM (κάτι που έπαιξε πολύ ρόλο αργότερα) και αφετέρου οι drivers στα GCN δεν ήταν στο βαθμό που έπρεπε από launch. Εξού και fine wine (TM). Η nv σίγουρα δε κάθεται να κάνει optimize νέους τίτλους για παλιές αρχιτεκτονικές. Αλλά πιστεύω το ίδιο ισχύει και για την AMD που έχει πολύ λιγότερους πόρους. Αλλά αν οι drivers day 1 σου είναι ένα χάλι μαύρο, μετά σου δίνεται η ψευδαίσθηση ότι η AMD κάθεται και ασχολείται ακόμα με τις παλιότερες κάρτες της αφού βελτιώθηκε το performance και αυξήθηκε η ψαλίδα. Όπως και να έχει το έχω ξαναγράψει στο παρελθόν, καλύτερα gtx 1030 και 5 fps παρά 5700 xt και 5 BSODs.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, ilos είπε

Μπορεί να συγκρίνει τα polaris με τις 1050. Είχαν φτάσει να έχουν τα ίδια λεφτά σε κάποια φάση, οπότε ναι εκεί είναι no brainer έπαιρνες την 570 αν σε ένοιαζε μόνο η απόδοση. οι υπόλοιπες κάρτες πλην από αυτές που χρησιμοποιούσαν HBM παρόμοιο memory bandwidth είχαν και στους 2 ανά κατηγορία τιμής.

Btw πως αποδίδει το πολύ ανώτερο memory bandwidth της vega 56/64 σε σχέση με μια 1080ti στο gaming?😁

To memory bandthwich, πρακτικά  σου δίχνει πόσο καιρό η κάρτα που αγόρασες θα αντέξει.

Το ίδιο άντεχαν οι κάρτες οι 128bitες με τις 256bitες? Σαφώς και όχι.

Ομως η nvidia ( Όπως ακολούθησε στα ίδια χνάρια και η amd) στις μεγάλες τις κάρτες, δεν βάζει δύαυλο μεγαλύτερο από 256 bit.

Από την εποχή.....με την 6800 gt, 7900gs, 8800gts, 9800gtx, μέχρι και σήμερα, ο δίαυλος επικοινωνίας, στις κορυφαίες κάρτες κάθε σειράς, δυστυχώς μένει στο 256 bit.

Και κάνω μια απλή ερώτηση. 

H μεγάλες κάρτες της 7ης σειράς σήμερα, μπορούν να τρέξουν τα σημερινά βαριά παιχνίδια στα high ultra 1080p 60 fps?

  H r9 290, 390, που έχει δίαυλο 512bit ακόμα, και σήμερα,  μετά από 7 χρόνια κοντράρεται στα ίσια με την RX 480.

Κρατώντας τον δίαυλο στα 256 bit,  η κάρτα κλείνει τον gaming κύκλο της νωρίς, και αναγκάζεσαι στα 3 το πολύ στα 4 χρόνια να πας πάλι σε καινούργια.  

Επεξ/σία από BlueAverage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, BlueAverage είπε

To memory bandthwich, πρακτικά  σου δίχνει πόσο καιρό η κάρτα που αγόρασες θα αντέξει.

Το ίδιο άντεχαν οι κάρτες οι 128bitες με τις 256bitες? Σαφώς και όχι.

Ομως η nvidia ( Όπως ακολούθησε στα ίδια χνάρια και η amd) στις μεγάλες τις κάρτες, δεν βάζει δύαυλο μεγαλύτερο από 256 bit.

Από την εποχή.....με την 6800 gt, 7900gs, 8800gts, 9800gtx, μέχρι και σήμερα, ο δίαυλος επικοινωνίας, στις κορυφαίες κάρτες κάθε σειράς, δυστυχώς μένει στο 256 bit.

Και κάνω μια απλή ερώτηση. 

H μεγάλες κάρτες της 7ης σειράς σήμερα, μπορούν να τρέξουν τα σημερινά βαριά παιχνίδια στα high ultra 1080p 60 fps?

  H r9 290, 390, που έχει δίαυλο 512bit ακόμα, και σήμερα,  μετά από 7 χρόνια κοντράρεται στα ίσια με την RX 480.

Κρατώντας τον δίαυλο στα 256 bit,  η κάρτα κλείνει τον gaming κύκλο της νωρίς, και αναγκάζεσαι στα 3 το πολύ στα 4 χρόνια να πας πάλι σε καινούργια.  

Αρα η Radeon VII θα πρεπει να κρατησει τουλαχιστον 10 χρονια μαις και εχει 4096 bit-bus, ε; :rolleyes:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, BlueAverage είπε

To memory bandthwich, πρακτικά  σου δίχνει πόσο καιρό η κάρτα που αγόρασες θα αντέξει.

Το ίδιο άντεχαν οι κάρτες οι 128bitες με τις 256bitες? Σαφώς και όχι.

Ομως η nvidia ( Όπως ακολούθησε στα ίδια χνάρια και η amd) στις μεγάλες τις κάρτες, δεν βάζει δύαυλο μεγαλύτερο από 256 bit.

Από την εποχή.....με την 6800 gt, 7900gs, 8800gts, 9800gtx, μέχρι και σήμερα, ο δίαυλος επικοινωνίας, στις κορυφαίες κάρτες κάθε σειράς, δυστυχώς μένει στο 256 bit.

Και κάνω μια απλή ερώτηση. 

H μεγάλες κάρτες της 7ης σειράς σήμερα, μπορούν να τρέξουν τα σημερινά βαριά παιχνίδια στα high ultra 1080p 60 fps?

  H r9 290, 390, που έχει δίαυλο 512bit ακόμα, και σήμερα,  μετά από 7 χρόνια κοντράρεται στα ίσια με την RX 480.

Κρατώντας τον δίαυλο στα 256 bit,  η κάρτα κλείνει τον gaming κύκλο της νωρίς, και αναγκάζεσαι στα 3 το πολύ στα 4 χρόνια να πας πάλι σε καινούργια.  

To memory bandwidth είναι μόνο μια από τις παράμετρους που παίζουν ρόλο στο γενικότερο performance. Όπως και το συνολικό compute (shaders) και γενικότερα η αριθμητική επάρκεια ή η γεωμετρία, τεχνικές deferred based rendering (που έγιναν ξανά της μόδας με maxwell/pascal), texture/color memory compression, ακόμα και το vram latency και άλλα πολλά. To να έχεις μια κάρτα να είναι heavy μόνο σε compute (και αυτό κυρίως σε συγκεκριμένα workloads) και memory bandwidth όπως ήταν οι vega, δε σου εξασφαλίζει ανάλογο gaming performance γιατί θα πέσεις πάνω σε άλλα σοβαρότερα BNs και δε θα γίνει utilise όλο το potential της. Για αυτό και με το καιρό υπήρξε και uplift στο performance μέσω drivers γιατί βρέθηκε τρόπος να κάνουν mitigate κάπως πολλά από τα design flaws για gaming (οι συγκεκριμένες κάρτες είναι workstation oriented καθαρά). Αυτό πχ δε θα συμβεί ξανά με τις 5700-5700xt.

Καλό είναι όταν παίρνεις κάρτα να παίρνεις μια ισορροπημένη κάρτα σύμφωνα με αυτά που θες.  Μια χαρά πήρα HD7950 αντί για 670 πχ, γιατί ήξερα ότι το +1 GB θα έπαιζε τον ρόλο του και ας ήταν λίγο πιο αργή από τις nvidia τότε. από την άλλη όταν πήρα την gtx 1080 δεν υπήρχε κάτι ανάλογο από AMD, αλλά και να υπήρχαν στην αγορά οι vega πάλι δε θα έπαιρνα με τίποτα reference vega64 (οι λόγοι είναι γνωστοί).

Το θέμα είναι τι θα κάνει με τις RDNA2 τώρα. Θα μας δώσει απλά το ίδιο rasterization με τις αντίστοιχες της nvidia με περισσότερη VRAM όπως ακούγεται, στην ίδια τιμή? Αφού πούλησαν οι 2060/2070 5 προς 1 σε σχέση με τις 5700/xt ενώ ήταν και ακριβότερες και πιο αργές,  τι θα συμβεί τώρα με τα Ampere που θα αρχίσουν να κάνουν utilise και τα RTX/DLSS περισσότερο? Ειδικά από τη στιγμή που δεν έχουμε καθόλου εικόνα αυτήν την στιγμή πως θα είναι το RT και το DirectML στις RDNA2.

Θέλω να πω αφού είσαι τόσο πίσω σε mindshare και established technologies, ή θα πρέπει να κάνεις aggresive pricing (που ίσως δε γίνεται λόγω TSMC) ή θα βολευτείς με λιγότερο sales volume όπως έγινε και με τις 5700.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, leros2004 είπε

To RTX να δεις τι ωραίο μπατζάκι ήταν....
Το πλήρωσες βαπορίσιο price, και ήρθε η ώρα για καινούργιο παντελόνι και έμεινες με το μπατζάκι στο χέρι

Το φόρεσες όμως σε 2-3 special περιστάσεις :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ilos είπε

To memory bandwidth είναι μόνο μια από τις παράμετρους που παίζουν ρόλο στο γενικότερο performance. Όπως και το συνολικό compute (shaders) και γενικότερα η αριθμητική επάρκεια ή η γεωμετρία, τεχνικές tiled based rendering (που έγιναν ξανά της μόδας με maxwell/pascal), texture/color memory compression, ακόμα και το vram latency και άλλα πολλά. To να έχεις μια κάρτα να είναι heavy μόνο σε compute (και αυτό κυρίως σε συγκεκριμένα workloads) και memory bandwidth όπως ήταν οι vega, δε σου εξασφαλίζει ανάλογο gaming performance γιατί θα πέσεις πάνω σε άλλα σοβαρότερα BNs και δε θα γίνει utilise όλο το potential της. Για αυτό και με το καιρό υπήρξε και uplift στο performance μέσω drivers γιατί βρέθηκε τρόπος να κάνουν mitigate κάπως πολλά από τα design flaws για gaming (οι συγκεκριμένες κάρτες είναι workstation oriented καθαρά). Αυτό πχ δε θα συμβεί ξανά με τις 5700-5700xt.

Καλό είναι όταν παίρνεις κάρτα να παίρνεις μια ισορροπημένη κάρτα σύμφωνα με αυτά που θες.  Μια χαρά πήρα HD7950 αντί για 670 πχ, γιατί ήξερα ότι το +1 GB θα έπαιζε τον ρόλο του και ας ήταν λίγο πιο αργή από τις nvidia τότε. από την άλλη όταν πήρα την gtx 1080 δεν υπήρχε κάτι ανάλογο από AMD, αλλά και να υπήρχαν στην αγορά οι vega πάλι δε θα έπαιρνα με τίποτα reference vega64 (οι λόγοι είναι γνωστοί).

Το θέμα είναι τι θα κάνει με τις RDNA2 τώρα. Θα μας δώσει απλά το ίδιο rasterization με τις αντίστοιχες της nvidia με περισσότερη VRAM όπως ακούγεται, στην ίδια τιμή? Αφού πούλησαν οι 2060/2070 5 προς 1 σε σχέση με τις 5700/xt ενώ ήταν και ακριβότερες και πιο αργές,  τι θα συμβεί τώρα με τα Ampere που θα αρχίσουν να κάνουν utilise και τα RTX/DLSS περισσότερο? Ειδικά από τη στιγμή που δεν έχουμε καθόλου εικόνα αυτήν την στιγμή πως θα είναι το RT και το DirectML στις RDNA2.

Θέλω να πω από την στιγμή που είσαι τόσο πίσω σε mindshare και established technologies, ή θα πρέπει να κάνεις aggresive pricing (που ίσως δε γίνεται λόγω TSMC) ή θα βολευτείς με λιγότερο sales volume όπως έγινε και με τις 5700.

Ξέρεις το όλο hype σήμερα, , με την μετάβαση σε "νέα εποχή γραφικών" και όλα αυτά τα καλούδια και οι υποσχέσεις που μας έχουν αραδιάσει,

χωρίς στην πραγματικότητα να έχουμε τίποτα το χειροπιαστό στα χέρια μας( έστω ένα demo επερχόμενου παιχνιδιού)

μου θυμίζει πολύ το hype που είχε γίνει κάποτε με το drx10.

 

Πολύ μπλα μπλα,  διαφήμιση φουλ,  βιντεάκια με ποιότητα που αμφιβάλλω αν έχουμε δει ακόμα και σήμερα στα games.

(έβλεπα τότε βίντεο από το επερχόμενο crysis, και νόμιζα ότι έβλεπα ειδήσεις με πλάνα και στιγμιότυπα από τον πόλεμο στο Ιρακ).

Full ανακοινώσεις παιχνιδιών next gen graphics cards. Τρέλα σκέτη.

Τα μυαλά μας είχανε φουσκώσει τόσο, που ακόμη και στον ύπνο μας για όνειρα βλέπαμε αγαπημένες φάσεις παιχνιδιών αλλά με την εικόνα σε Dx10 όπως εμείς νομίζαμε και είχαμε πιστέψει με την φαντασία μας ότι θα είναι.

Τρέξαμε σαν τους παλαβούς να αγοράσουμε τις καινούργιες κάρτες γραφικών, compitible Drx10.

(ακόμα το θυμάμαι την πιστόλα που έριξα στον ιδιοκτήτη, με το ενοίκιο εκείνο τον μήνα για να πάρω την 9800 gtx+)🤣   

Kαι στο τέλος?

΄Hρθανε κάτι κακογραμμένα παιχνίδια π.χ. Tomb Raider Underworld, Need For Speed Shift, και άλλα που δεν τα θυμάμαι τώρα,

ενώ ταυτόχρονα είχαμε πάρα πολλά προβλήματα και από μεριά συμβατότητας με το λειτουργικό- νέο hardware - drivers

Και φαντάσου ότι τότε είχαμε κάρτες γραφικών Nvidia gforce, με μητρικές nvidia nforce.

Υποτίθεται ότι πιο συμβατό με τα παιχνίδια που ήταν καθαρά nvidia friendly.

 Καλύτερα λοιπόν να κρατάμε λίγο μικρό καλάθι. 

Στο θέμα επιδόσεων να βάζουμε και την παράμετρο, τα φοβερά και τρομερά Windows Update

(τότε το λέγανε Windows Vista σήμερα το λένε Windows update έκδοση ****** dx12 ultimate compatible.)

μαζί με την ποιότητα και την υποστίριξη, από τα Νέα games που έρχονται,

τα οποία μπορούν να σου χαρίσουν μοναδική εμπειρία στο να κλαίς που πίστεψες τον πέτσινο, επειδή σου μοστράρισε το Doom.

Πάλι καλά που δεν έβαλε να παίξει Grid 2 ή Tomb Raider Universary.     

Επεξ/σία από BlueAverage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...