nk9 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2020 Καλησπέρα. Δες και αυτό: https://www.revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=156:alfa-romeo-giulietta-tb-170-stage-1-1&catid=447&lang=el&Itemid=150 195 μόνο με προγραμμα. Μπορώ να σου πω ότι πρόκειται για επιστήμονες και οχι μαστορια!!! Νομίζω ότι συνεργάζεται με διάφορους ανά την Ελλάδα. 1
Salvation81 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, nk9 είπε Καλησπέρα. Δες και αυτό: https://www.revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=156:alfa-romeo-giulietta-tb-170-stage-1-1&catid=447&lang=el&Itemid=150 195 μόνο με προγραμμα. Μπορώ να σου πω ότι πρόκειται για επιστήμονες και οχι μαστορια!!! Νομίζω ότι συνεργάζεται με διάφορους ανά την Ελλάδα. Επιστημονες που σου λενε 215 αλογα ΑΛΛΑ χωρις να χρειαζεσαι ιντερκουλερ (γιατι αν σου πουν οτι θελεις και αλλο ενα 500αρακι ε θα σου ξυνισει το ολο πραγμα). Ετσι πανε πολλοι και τα φτιαχνουν και οταν σκανε τα ιντερκουλερ (η ακομα χειροτερα οταν εχουν θεματα με κινητηρα η με το τουρμπο) ψαχνονται (και φυσικα ο βελτιωτης δεν φερει ευθυνη αφου το ιντερκουλερ δεν συμπεριλαμβανεται στην βελτιωση). 1
tavlamari Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 9 ώρες πριν, Salvation81 είπε Επιστημονες που σου λενε 215 αλογα ΑΛΛΑ χωρις να χρειαζεσαι ιντερκουλερ (γιατι αν σου πουν οτι θελεις και αλλο ενα 500αρακι ε θα σου ξυνισει το ολο πραγμα). Ετσι πανε πολλοι και τα φτιαχνουν και οταν σκανε τα ιντερκουλερ (η ακομα χειροτερα οταν εχουν θεματα με κινητηρα η με το τουρμπο) ψαχνονται (και φυσικα ο βελτιωτης δεν φερει ευθυνη αφου το ιντερκουλερ δεν συμπεριλαμβανεται στην βελτιωση). Το ιντερκουλερ φιλε salvation το θεωρεις οτι ειναι απαραιτητο για ενα τοσο μικρο boost?
Ukforthemoment Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 8 λεπτά πριν, tavlamari είπε Το ιντερκουλερ φιλε salvation το θεωρεις οτι ειναι απαραιτητο για ενα τοσο μικρο boost? Δεν είναι μικρό,είναι επιπλέον του εργοστασιακού.Εχει διαφορά. 1 1
Salvation81 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 33 λεπτά πριν, tavlamari είπε Το ιντερκουλερ φιλε salvation το θεωρεις οτι ειναι απαραιτητο για ενα τοσο μικρο boost? 45 αλογα πανω σε ενα ηδη πιεσμενο τουρμπο (που σιγουρα βγαζει μια 40-50αρια αλογα οποτε μιλαμε για 100 αλογα σχεδον) ναι ειναι πολλα. 1
LongTom Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Δεν είναι μικρό,είναι επιπλέον του εργοστασιακού.Εχει διαφορά. Αυτό είναι το σημαντικότερο. Όπως έγραψα και πριν, μεγάλη σημασία έχει τι όρια έχει ο κατασκευαστής (και γιατί τα έθεσε). Όταν μεταθέσεις μέσω λογισμικού τα νορμάλ όρια σε περισσότερο "οριακές" (corner) καταστάσεις, δίχως σημαντικές αλλαγές στα απάρτια, τότε θα δεις αρνητικές συνέπειε. Δεν τίθεται θέμα. Εκτός και εάν ξέρεις (σίγουρα) ότι η εταιρία λόγω μάρκετινγκ μείωσε τις επιδόσεις για να πουλήσει το πλήρες πακέτο ως ακριβότερο trim. 13 ώρες πριν, nk9 είπε Καλησπέρα. Δες και αυτό: https://www.revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=156:alfa-romeo-giulietta-tb-170-stage-1-1&catid=447&lang=el&Itemid=150 195 μόνο με προγραμμα. Μπορώ να σου πω ότι πρόκειται για επιστήμονες και οχι μαστορια!!! Νομίζω ότι συνεργάζεται με διάφορους ανά την Ελλάδα. Οι επιστήμονες δεν έχουν σύνδεση του dyno με Η/Υ; Τι τσαπατσουλίκι διπλωμένο χαρτί από φωτό κινητού είναι τούτο;
topaz Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 33 λεπτά πριν, LongTom είπε Οι επιστήμονες δεν έχουν σύνδεση του dyno με Η/Υ; Τι τσαπατσουλίκι διπλωμένο χαρτί από φωτό κινητού είναι τούτο; Είχε τελειώσει το μελάνι στον εκτυπωτή... το πήρε ο ανθρωπος σε τζιμπεγκ και το τύπωσε σπίτι... ως αναφορά το δίπλωμα, το έβαλε στη κωλοτσεπη, και μετά του το ζητήσανε για φωτογράφιση στα καλλιστεια... στο διατάυτα, μόνο εγώ προσέξα ότι το dyno είναι μέχρι της 6100? Το κόφτη στροφών γιατί τον μετακινήσανε; Αφού με τις 5800 η απόδοση πέφτει κατακόρυφα γιατί είναι μικρή η τουρμπίνα σε παροχή... για το εφε; Στο κόφτη τι γίνεται... με 1,15bar, δηλαδή 0,45bar παραπάνω από το stock... με τα λεγόμενα τους πάντα... Επίσης αν πας από το 1,1bar σταθερή σε 1,45 σε όλο το φάσμα, δεν χρειάζεσαι και μεγαλύτερο intercooler? μπεκ; αντλία; γενικώς τροφοδοσία καυσίμου; Και δε μου λες, θα το πας απο 170 σε 215 άλογα, με τη ψύξη τι θα κάνεις; Ψυγείο δε θες; Αλλη απορία ανίδεου... σε μοτερ με συμπίεση 9,8:1 ότι πίεση και να σηκώσεις, δεν παίζεις με τη φωτιά; Το κερασάκι στη τούρτα... βελτίωση στειτζ 2: Βαζω ερ φιλτερ... να αναπνέει το εργαλείο... Με αυτό το setup εγώ δίνω την εξής εγγύηση: Ενα πάτημα: κανένα πρόβλημα. Δύο πατήματα σερι: Κάνε το σταυρό σου... Τρία πατήματα σερί: Πάρε σκούπα και φαράσι και μάζεψε ότι βαλβίδα περισσέψει... Φυσικα για όλα αυτά που λέω ο οποιοσδήποτε μπορεί να αντικρούσει και να πει τα δικά του... Οποτε τα παραπάνω είναι αποκλειστικά η δική μου γνωμη και τίποτε άλλο... 1
nk9 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 11 ώρες πριν, Salvation81 είπε Επιστημονες που σου λενε 215 αλογα ΑΛΛΑ χωρις να χρειαζεσαι ιντερκουλερ (γιατι αν σου πουν οτι θελεις και αλλο ενα 500αρακι ε θα σου ξυνισει το ολο πραγμα). Ετσι πανε πολλοι και τα φτιαχνουν και οταν σκανε τα ιντερκουλερ (η ακομα χειροτερα οταν εχουν θεματα με κινητηρα η με το τουρμπο) ψαχνονται (και φυσικα ο βελτιωτης δεν φερει ευθυνη αφου το ιντερκουλερ δεν συμπεριλαμβανεται στην βελτιωση). Εγώ έγραψα ότι πρόκειται για καταρτισμένους επαγγελματίες, με γνώσεις πάνω στο αντικείμενο. Επιμένω στην άποψή μου και νομίζω ότι και μια αναζήτηση σε σχετικά forum μπορεί να επιβεβαιώσει τα γραφόμενά μου. Και για να μην παρεξηγηθώ, ούτε τους ξέρω προσωπικά, ούτε φυσικά έχω κάποια σχέση με την επιχείρηση. Τους ξέρω αποκλειστικά ως πελάτης... 1
Salvation81 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 58 λεπτά πριν, topaz είπε Είχε τελειώσει το μελάνι στον εκτυπωτή... το πήρε ο ανθρωπος σε τζιμπεγκ και το τύπωσε σπίτι... ως αναφορά το δίπλωμα, το έβαλε στη κωλοτσεπη, και μετά του το ζητήσανε για φωτογράφιση στα καλλιστεια... στο διατάυτα, μόνο εγώ προσέξα ότι το dyno είναι μέχρι της 6100? Το κόφτη στροφών γιατί τον μετακινήσανε; Αφού με τις 5800 η απόδοση πέφτει κατακόρυφα γιατί είναι μικρή η τουρμπίνα σε παροχή... για το εφε; Στο κόφτη τι γίνεται... με 1,15bar, δηλαδή 0,45bar παραπάνω από το stock... με τα λεγόμενα τους πάντα... Επίσης αν πας από το 1,1bar σταθερή σε 1,45 σε όλο το φάσμα, δεν χρειάζεσαι και μεγαλύτερο intercooler? μπεκ; αντλία; γενικώς τροφοδοσία καυσίμου; Και δε μου λες, θα το πας απο 170 σε 215 άλογα, με τη ψύξη τι θα κάνεις; Ψυγείο δε θες; Αλλη απορία ανίδεου... σε μοτερ με συμπίεση 9,8:1 ότι πίεση και να σηκώσεις, δεν παίζεις με τη φωτιά; Το κερασάκι στη τούρτα... βελτίωση στειτζ 2: Βαζω ερ φιλτερ... να αναπνέει το εργαλείο... Με αυτό το setup εγώ δίνω την εξής εγγύηση: Ενα πάτημα: κανένα πρόβλημα. Δύο πατήματα σερι: Κάνε το σταυρό σου... Τρία πατήματα σερί: Πάρε σκούπα και φαράσι και μάζεψε ότι βαλβίδα περισσέψει... Φυσικα για όλα αυτά που λέω ο οποιοσδήποτε μπορεί να αντικρούσει και να πει τα δικά του... Οποτε τα παραπάνω είναι αποκλειστικά η δική μου γνωμη και τίποτε άλλο... Το ειπα και αλλες φορες, μπορει σε καθημερινη χρηση να μην εχεις θεμα για χρονια και την 1 φορα που θα το σκισεις να σου μεινει στο χερι το αμαξι (οπως εγινε και σε εμενα). Δυστυχως ο κοσμος δεν το καταλαβαινει αυτο
topaz Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 35 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Το ειπα και αλλες φορες, μπορει σε καθημερινη χρηση να μην εχεις θεμα για χρονια και την 1 φορα που θα το σκισεις να σου μεινει στο χερι το αμαξι (οπως εγινε και σε εμενα). Δυστυχως ο κοσμος δεν το καταλαβαινει αυτο Σε καθημερινή χρήση τι να παθει; Στην υποπίεση; Μην τρελλαθούμε κιόλας.
eMike Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Ο Revlimit εδρεύει Πάτρα και αντιπροσωπεύεται, νομίζω, στην Αθήνα από ένα μαγαζί. Είναι σοβαρός και τα προγράμματά του είναι καλά. Τυχαίνει και κυκλοφορώ συχνότατα με ένα S3 (ΦΠΕ) με τέτοιο πρόγραμμα, το οποίο όταν βγαίνει πάει ΜΟΝΟ τέρμα, είναι περίπου 390 και στο δρόμο ξυράφι.. Καλή επιλογή και πολύ safe, αν ρωτάει ο φίλος TS. 1
Salvation81 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, eMike είπε Ο Revlimit εδρεύει Πάτρα και αντιπροσωπεύεται, νομίζω, στην Αθήνα από ένα μαγαζί. Είναι σοβαρός και τα προγράμματά του είναι καλά. Τυχαίνει και κυκλοφορώ συχνότατα με ένα S3 (ΦΠΕ) με τέτοιο πρόγραμμα, το οποίο όταν βγαίνει πάει ΜΟΝΟ τέρμα, είναι περίπου 390 και στο δρόμο ξυράφι.. Καλή επιλογή και πολύ safe, αν ρωτάει ο φίλος TS. Με τετοιο προγραμμα ΚΑΙ......390 προφανως εχει ολοκληρη λιστα απο πραγματα που εχουν αλαχθει.... 1 ώρα πριν, topaz είπε Σε καθημερινή χρήση τι να παθει; Στην υποπίεση; Μην τρελλαθούμε κιόλας. Και καθημερινα ολο και καπου θα το πατησεις για λιγο, δεν θα το σπασεις ομως.
eMike Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Με τετοιο προγραμμα ΚΑΙ......390 προφανως εχει ολοκληρη λιστα απο πραγματα που εχουν αλαχθει.... Νομίζω γράφω ότι το αμάξι είναι ΦΠΕ...
Salvation81 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, eMike είπε Νομίζω γράφω ότι το αμάξι είναι ΦΠΕ... Μαλλον τοτε αναφερεσαι στο μοντελο που μαμα ειχε περι 330 αλογα και αρα πρακτικα το ανεβασες 60 αλογα; Γιατι αν μιλαμε για τα μοντελα 225-280 το κοβω λιγακι απιθανο. Επισης οταν λες οτι το αυτοκινητο παει ΜΟΝΟ τερμα οταν το βγαζεις εξω τι εννοεις ακριβως; Γιατι για να παει μονο τερμα θελεις δρομο αεροδρομιου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα