JiovanniGeorgeo Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Αν σας πω πως δεν βρίσκεται εύκολα ο Provider στα τηλέφωνα θα με πιστέψετε, έτσι; Εμείς εδώ είμαστε πιο άμεση τεχνική υποστήριξη.. Αν είναι δυνατόν, όταν μας καλούνε ενώ ΗΔΗ μιλάμε, τους βγάζει ένα κανονικό Beep σαν να μην το σηκώνω και τους γράφω στα άγραφα! Υπάρχει κάποιος κωδικός για να μπορεί να τους λέει το κλασικό "Call waiting has been activated, please dont hung up unless you hear the busy tone / Η κλήση σας είναι σε αναμονή παρακαλούμε μη κλείσετε αν δεν ακούσετε σήμα κατειλημμένου".. ΜΑΚΑΡΙ να βρεθεί μια λύση, να ηρεμήσω και εγώ ο εργαζόμενος!! Ευχαριστώ! Υ.Γ: Ένας πελάτης μας είχε πει πως με το *43# γίνεται, αλλά το δοκίμασα και δεν γίνεται.. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2020 από JiovanniGeorgeo
mikevchq Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Πρέπει να ρωτήσετε ή τον πάροχο τηλεφωνίας (αν είναι cloud PBX) ή τον εγκαταστάτη του τηλεφωνικού κέντρου.
hp8 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 29 λεπτά πριν, JiovanniGeorgeo είπε Υ.Γ: Ένας πελάτης μας είχε πει πως με το *41# γίνεται, αλλά το δοκίμασα και δεν γίνεται.. από τους πελάτες περιμένετε να σας πουν τι θα κάνετε ? Σαν εταιρία τίποτα ? Μονο είσπραξη ? 1
NikosKallithea Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Την ευκολια αυτη την παρέχει ο παροχος και πρέπει να την έχετε διαθέσιμη. Πρεπει να μιλήσετε με τον πάροχο για να σας την τοποθετηση. Τα # & τα * έπονται της τοποθέτησης, και είναι για κατα βούλησην ενεργοποιήσει απο εσας.
yanpas Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 (1)Πιθανοτατα εχετε δηλωσει στον πάροχο οτι θελετε περισσοτερες απο 1 τηλεφωνικες γραμμες και για αυτο συμβαινει το συγκεκριμενο "προβλημα". Το ειχα κι εγω.Αν και δεν το ειχα δηλωσει, παρολα αυτα θεωρησαν "θετικο" να μου υπολογισουν 2 τηλεφωνικες γραμμες κατα την ενεργοποιηση.(αφου δεν αλλαζε το κοστος) (2)Αλλη πιθανοτητα ειναι οτι η γραμμη ειναι πλεον VOIP και αρα μπορει να γινει διαμοιρασμος σε πολλες τηλεφωνικες συσκευες. Αρα απο τον παροχο λυνεται ευκολα το "προβλημα" ειτε συμβαινει το (1) ειτε το (2)
spectaculator Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Έχετε τηλεφωνικό κέντρο; Ο πάροχος δεν κάνει τίποτα από αυτά. Ο πάροχος δεν είναι κέντρο διαχείρισης κλήσεων.
SPYRER_007 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Σηκώνεις το ακουστικό, πληκτρολογείς #43# .Αυτο θα το δειχνει κατειλημμένο.Χθες το εκανα σε γραμμη VDSL https://www.adslgr.com/forum/threads/394181-πρόβλημα-με-ένδειξη-κατειλημμένο-όταν-με-καλούν 3 ώρες πριν, JiovanniGeorgeo είπε Αν σας πω πως δεν βρίσκεται εύκολα ο Provider στα τηλέφωνα θα με πιστέψετε, έτσι; Εμείς εδώ είμαστε πιο άμεση τεχνική υποστήριξη.. Αν είναι δυνατόν, όταν μας καλούνε ενώ ΗΔΗ μιλάμε, τους βγάζει ένα κανονικό Beep σαν να μην το σηκώνω και τους γράφω στα άγραφα! Υπάρχει κάποιος κωδικός για να μπορεί να τους λέει το κλασικό "Call waiting has been activated, please dont hung up unless you hear the busy tone / Η κλήση σας είναι σε αναμονή παρακαλούμε μη κλείσετε αν δεν ακούσετε σήμα κατειλημμένου".. ΜΑΚΑΡΙ να βρεθεί μια λύση, να ηρεμήσω και εγώ ο εργαζόμενος!! Ευχαριστώ! Υ.Γ: Ένας πελάτης μας είχε πει πως με το *43# γίνεται, αλλά το δοκίμασα και δεν γίνεται.. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2020 από SPYRER_007
NikosKallithea Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, SPYRER_007 είπε Σηκώνεις το ακουστικό, πληκτρολογείς #43# .Αυτο θα το δειχνει κατειλημμένο.Χθες το εκανα σε γραμμη VDSL https://www.adslgr.com/forum/threads/394181-πρόβλημα-με-ένδειξη-κατειλημμένο-όταν-με-καλούν Αυτό είναι ακύρωση της υπηρεσίας Ενεργοποίηση είναι *43#
SPYRER_007 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1. Θες να σε καλούν και να δείχνει κατηλλειμένο??? τοτε πληκτρολόγησε #43# και θα απενεργοποιησης την αναμονη. 2. Αν θες να έχεις αναμονή θα πληκτρολόγησε *43# ΑΛΛΑ οταν μιλάς και σε καλή κάποιος άλλος θα του δείχνει ότι χτυπάει και δεν απαντάς δεν θα ακούει κασέτα "βρίσκεστε σε αναμονή" κτλ. 3 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Αυτό είναι ακύρωση της υπηρεσίας Ενεργοποίηση είναι *43# Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2020 από SPYRER_007
JiovanniGeorgeo Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2020 ^ H διευκρίνηση του spyder έλυσε το μυστήριο για εμένα. Άρα για να μην χάνουν την κλήση σε περίπτωση που παίζει άλλη (πολλές φορές δε χάνεται γιατί προλαβαίνω να κλείσω), έκαναν αυτό και δεν ενημερώνει ότι είμαι σε άλλη κλήση! Δεδομένου αυτού δε ξέρω τι είναι καλύτερο/χειρότερο. Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για τις απαντήσεις, θα το ρίξω στο τραπέζι και θα το δούμε.
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, JiovanniGeorgeo είπε ^ H διευκρίνηση του spyder έλυσε το μυστήριο για εμένα. Άρα για να μην χάνουν την κλήση σε περίπτωση που παίζει άλλη (πολλές φορές δε χάνεται γιατί προλαβαίνω να κλείσω), έκαναν αυτό και δεν ενημερώνει ότι είμαι σε άλλη κλήση! Δεδομένου αυτού δε ξέρω τι είναι καλύτερο/χειρότερο. Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για τις απαντήσεις, θα το ρίξω στο τραπέζι και θα το δούμε. Πρέπει να βρεις τρόπο ωστε να ανοίγει η γραμμή και να λεει ότι είναι σε σειρά προτεραιότητας μπλα μπλα
JiovanniGeorgeo Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2020 Δε ξέρω αν γίνονται όλα μαζί.. πρέπει να πάρω τον ΟΤΕ και κάνει 15 λεπτά να το σηκώσει.. Θα τον πάρω αφού κλείσω να έχω χρόνο αν είναι..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα