Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, sotis1978 είπε

1) Δυστυχώς δεν υπάρχει πρόσβαση σε cng.... Οι διαδρομές είναι κυρίως Ξυλόκαστρο-Κόρινθος... 

Δυστυχώς ναι, εκεί θα ηταν πιο εύκολη η έρευνα αγοράς και η απάντηση μου ... 

Εγώ στα χρήματα αυτά θα κοιτούσα καινούργια σε suvειδες ds3 diesel αυτόματο (το ds7 ξεφεύγει), Ford Puma mid hybrid ή diesel , Hyundai Kona diesel, Renault Kadjar diesel 

Σε sedan diesel πολλές & δύσκολες επιλογές, i30, clio, Megane, ibiza, Scala, 

Μεγάλο εύρος τιμής, αλλά πρέπει να πας, να τα δεις από κοντά και να πάρεις τιμές, να τα οδηγήσεις φυσικά και να κάτσεις κάτω να τα βάλεις δίπλα δίπλα 

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Toyota Corolla 2020 1.8L

Vw Golf 2020 1.5Tsi

Προσωπικά,σύμφωνα με τις απαιτήσεις του TS,θα κοιτούσα μόνο αυτά.

Τώρα οδηγώ Toyota Auris 1.4,αγορά 2016 Ελλαδα καινούριο,σαν κύριο αμάξι 

Και CLK230 1998,αγορά το 2003 από την επίσημη μαμά Μονάχου,κυρίως πλέον για βόλτες τα ΣΚ.

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
10 ώρες πριν, sotis1978 είπε

Ποιο αυτοκίνητο (και έκδοση αυτού-κυβικά/ίππους) θα παίρνατε εσείς για να μετακινείστε (εάν θέλατε) άνετα, οικονομικά, αξιόπιστα και με ασφάλεια, σε ανοιχτούς δρόμους (80-90% εθνική- νέα και παλαιά) με την οικογένεια σας (3 άτομα σύνολο το σύνηθες και πιο σπάνια 4 ή 5) και γιατί...

Και αν θέλετε λέτε και τι οδηγάτε τώρα.

Ας υποθέσουμε ότι διαθέσιμο ποσό για αγορά είναι από 150 έως 250.000 (δεν είναι απαραίτητο κάποιος να εξαντλήσει το ποσό αν θεωρεί ότι καλύπτεται από κάποια πιο οικονομική λύση).

 

😇

 

p_1920_1723989.jpg

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Μ. Ο. τιμης βενζινης (απο Fuel.gr) ειναι 1.4, με μια καταναλωση γυρω στο 6, για 15.000 χλμ = 1260 ευρω

ο μ.ο τιμης πετρελαιου ειναι ειναι 1.1, με μια μια καταναλωση γυρω στο 4.5, για 15.000 χλμ = 742 ευρω

Στο πετρέλαιο έβαλα μ.ο. 1.4 διότι προτιμώ να βάζω "το καλό" και ειδικά αμα μιλάμε για αυτ/τα καινούργια που κοστίζουν όσο μια γκαρσονιέρα+. 😉

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, sotis1978 είπε

1) Δυστυχώς δεν υπάρχει πρόσβαση σε cng.... Οι διαδρομές είναι κυρίως Ξυλόκαστρο-Κόρινθος... 

2) Όλα τα βλέπω, αλλά θα ήθελα να μου πεις εσύ τι θα επέλεγες (καινούργιο ή μεταχειρισμένο)...

3) Σίγουρα όχι station.. Αλλά θα ήθελα να μου πεις εσύ τι θα διάλεγες (και γιατί) με βάση τα δεδομένα που ανέφερα (εσύ σενταν ή σαβ θα έπαιρνες;)..

Στα μέρη αυτά συν ότι σίγουρα θα πηγαίνεις ορεινές διαδρομές προς Τρίκαλα , Καλαβρύτα κλπ που έχει κολο δρόμους ένα ψευτοsuv θα επέλεγα . Σεντάν κλπ για μένα όχι εκεί. 1.4lt και πάνω βενζίνη. Βάλε στο car αυτά και ψάχνε. Επιλογές πολλές. 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, sotis1978 είπε

Ποιο αυτοκίνητο (και έκδοση αυτού-κυβικά/ίππους) θα παίρνατε εσείς για να μετακινείστε (εάν θέλατε) άνετα, οικονομικά, αξιόπιστα και με ασφάλεια, σε ανοιχτούς δρόμους (80-90% εθνική- νέα και παλαιά) με την οικογένεια σας (3 άτομα σύνολο το σύνηθες και πιο σπάνια 4 ή 5) και γιατί...

Και αν θέλετε λέτε και τι οδηγάτε τώρα.

Ας υποθέσουμε ότι διαθέσιμο ποσό για αγορά είναι από 15 έως 25.000 (δεν είναι απαραίτητο κάποιος να εξαντλήσει το ποσό αν θεωρεί ότι καλύπτεται από κάποια πιο οικονομική λύση).

Το αφήνω τόσο ανοιχτό το ερώτημα ώστε ίσως να ακούσω και ιδέες που δεν έχω σκεφτεί....

Μερικά στοιχεία ώστε να έχετε πιο ολοκληρωμένη εικόνα των "απαιτήσεων"...

1). Στην εθνική ιδανικά και εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες η ταχύτητα θα ήθελα να είναι 120-140 (ούτε σαν να πηγαίνεις σε κηδεία αλλά να μην είναι και εκτός ορίων..πολύ :) )

2) Η ανάγκη για ετήσια χιλιόμετρα περίπου 15000/έτος (ίσως με ένα καλύτερο αυτοκίνητο να ήταν και λίγα παραπάνω)....

3). 3 Δεν υπάρχει πρόσβαση σε φυσικό αέριο (Κορινθία).

Για τα ατομα που αναφερεις και για την ταχυτητα που θες.. δεν πας σε λιγα κυβικα με turbo! Αλλιως δεν θα υπαρχει ανεση και αξιοπιστια!

Δημοσ.

Για αυτην την χρηση κοιτας σιγουρα diesel.

Ειναι ακριβως για την χρηση που το θελεις, θα εχεις το μισο κοστος απο βενζινη και λογω εθνικης δεν θα εχεις θεματα με dpf

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, imr είπε

και λογω εθνικης δεν θα εχεις θεματα με dpf

+1 ,ούτε καθαριστικά μιας και κάνεις αρκετά χλμ και δε θα κάθεται και γενικά δε έχεις τα προβλήματα του diesel .

Μάλλον για Kia Sportage θα πήγαινα (7 χρόνια εγγύηση , απεριόριστα χλμ) 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Το diesel με "φοβίζει" λίγο για αγορά καινούργιου (η γενικότερα σε περίπτωση που κινηθώ 19-20000 plus) μην φάει καμία απαγόρευση, σε συνδυασμό με το ότι ήδη το σταματάνε και οι εταιρείες..

Μερικές επιλογές που "βλέπω"...

Αν κινηθώ σε μτχ, θα κοίταγα megane/308 diesel αυτόματο (110/120hp) 2016+, ώστε να είναι euro 6...

Σε καινούργιο "χαμηλής" τιμής θα έβλεπα το υπάρχων leon (γύρω στα 16.000) που το θεωρώ αρκετά τίμιο ή και το megane βενζίνη με τα 115 άλογα που παίζει γύρω στα 17.500 τώρα..

Σε καινούργιο στα 20.000 plus θα κοίταγα (η σειρά είναι τυχαία)...

1) Ford Focus Active x (κατηγορία crossover νομίζω), μηχανικό 155hp (δεν είδα και άλλη διαθέσιμη έκδοση).

2) Kia xceed, επίσης νομίζω θεωρείται crossover (μου αρέσει αν και είμαι λίγο διστακτικός με θέμα ποιότητας), σε αυτό δεν ξέρω τι παίζει με κινητήρες/εκδόσεις (με μπερδεύει λίγο το site της KIA).

3) Nissan Qashqai Acenta (μάλλον βενζίνη) 140hp

4) Nissan Qashqai Acenta αυτόματο (μάλλον βενζίνη) 140hp

5) Renault Kadjar Sport (μάλλον βενζίνη) 140hp

6) Renault Kadjar Sport Αυτόματο (μάλλον βενζίνη) 140hp

7) Ίσως και το νέο Leon..

Όπως βλέπετε είμαι αρκετά μπερδεμένος... Ίσως αν προσπαθούσα να τα κάνω td να με βοηθούσε να απορρίψω κάποιες επιλογές και να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο.. Απλά είμαι επαρχία και υπάρχει μια δυσκολία παραπάνω σε αυτό..

 

Δημοσ.

 

 

2 λεπτά πριν, sotis1978 είπε

Το diesel με "φοβίζει" λίγο για αγορά καινούργιου (η γενικότερα σε περίπτωση που κινηθώ 19-20000 plus) μην φάει καμία απαγόρευση, σε συνδυασμό με το ότι ήδη το σταματάνε και οι εταιρείες..

Μερικές επιλογές που "βλέπω"...

Αν κινηθώ σε μτχ, θα κοίταγα megane/308 diesel αυτόματο (110/120hp) 2016+, ώστε να είναι euro 6...

Σε καινούργιο "χαμηλής" τιμής θα έβλεπα το υπάρχων leon (γύρω στα 16.000) που το θεωρώ αρκετά τίμιο ή και το megane βενζίνη με τα 115 άλογα που παίζει γύρω στα 17.500 τώρα..

Σε καινούργιο στα 20.000 plus θα κοίταγα (η σειρά είναι τυχαία)...

1) Ford Focus Active x (κατηγορία crossover νομίζω), μηχανικό 155hp (δεν είδα και άλλη διαθέσιμη έκδοση).

2) Kia xceed, επίσης νομίζω θεωρείται crossover (μου αρέσει αν και είμαι λίγο διστακτικός με θέμα ποιότητας), σε αυτό δεν ξέρω τι παίζει με κινητήρες/εκδόσεις (με μπερδεύει λίγο το site της KIA).

3) Nissan Qashqai Acenta (μάλλον βενζίνη) 140hp

4) Nissan Qashqai Acenta αυτόματο (μάλλον βενζίνη) 140hp

5) Renault Kadjar Sport (μάλλον βενζίνη) 140hp

6) Renault Kadjar Sport Αυτόματο (μάλλον βενζίνη) 140hp

7) Ίσως και το νέο Leon..

Όπως βλέπετε είμαι αρκετά μπερδεμένος... Ίσως αν προσπαθούσα να τα κάνω td να με βοηθούσε να απορρίψω κάποιες επιλογές και να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο.. Απλά είμαι επαρχία και υπάρχει μια δυσκολία παραπάνω σε αυτό..

 

Diesel ειδικα euro6 και εφοσον εισαι εκτος Αθηνων δεν θα τα φοβομουν

Επειδη ειχεις παρα πολλα διαφορετικα αυτοκινητα σαν επιλογες θα πρεπει να ερχισεις να τα βλεπεις απο κοντα, να κανεις test drive, να δεις και χρηματοδοτικα ωστε σιγα σιγα να αποκλεεις μερικα

Skoda δεν εχεις βλεπω, και το karoq και το kamiq ειναι τρομερα value

 

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, imr είπε

Diesel ειδικα euro6 και εφοσον εισαι εκτος Αθηνων δεν θα τα φοβομουν

Επειδη ειχεις παρα πολλα διαφορετικα αυτοκινητα σαν επιλογες θα πρεπει να ερχισεις να τα βλεπεις απο κοντα, να κανεις test drive, να δεις και χρηματοδοτικα ωστε σιγα σιγα να αποκλεεις μερικα

Skoda δεν εχεις βλεπω, και το karoq και το kamiq ειναι τρομερα value

Πρέπει να περιορίσεις λίγο την γκάμα διότι λίγο πολύ έχεις ... ό,τι κυκλοφορεί. Δες αμαξώματα και ζήτα test drive σιγά - σιγά. (Εγώ την έχω γλιτώσει αφού το έκανα τον Αύγουστο 😋

Αν αγοράσει κανείς σήμερα Diesel πιθανώς να έχει πρόβλημα να κυκλοφορήσει στα Μεγάλα Αστικά Κέντρα σε ... ?χρόνια (δεν θα έλεγα λιγότερο από ... 5-10). Το έχω ξαναπεί πως όσο παράγονται κανονικά καινούργιοι κινητήρες που έχουν ελάχιστους ρύπους (+- ad blue) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να απαγορευτούν, είτε να πωληθούν είτε να κυκλοφορούν. Ενδεχομένως να επιβληθούν σταδιακά υψηλότερα τέλη ανάλογα με τα σωματίδια αλλά δεν νομίζω ότι αυτός είναι λόγος να πάρει κανείς βενζίνη (που ούτως ή άλλως πληρώνει εξαρχής περισσότερα τέλη και έχει αυξημένο κόστος μετακίνησης την ίδια ώρα που οι ροπές των πετρελαιοκινητήρων είναι +++). 

 

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, sotis1978 είπε

Το diesel με "φοβίζει" λίγο για αγορά καινούργιου (η γενικότερα σε περίπτωση που κινηθώ 19-20000 plus) μην φάει καμία απαγόρευση, σε συνδυασμό με το ότι ήδη το σταματάνε και οι εταιρείες..

Μερικές επιλογές που "βλέπω"...

Αν κινηθώ σε μτχ, θα κοίταγα megane/308 diesel αυτόματο (110/120hp) 2016+, ώστε να είναι euro 6...

Σε καινούργιο "χαμηλής" τιμής θα έβλεπα το υπάρχων leon (γύρω στα 16.000) που το θεωρώ αρκετά τίμιο ή και το megane βενζίνη με τα 115 άλογα που παίζει γύρω στα 17.500 τώρα..

Σε καινούργιο στα 20.000 plus θα κοίταγα (η σειρά είναι τυχαία)...

1) Ford Focus Active x (κατηγορία crossover νομίζω), μηχανικό 155hp (δεν είδα και άλλη διαθέσιμη έκδοση).

2) Kia xceed, επίσης νομίζω θεωρείται crossover (μου αρέσει αν και είμαι λίγο διστακτικός με θέμα ποιότητας), σε αυτό δεν ξέρω τι παίζει με κινητήρες/εκδόσεις (με μπερδεύει λίγο το site της KIA).

3) Nissan Qashqai Acenta (μάλλον βενζίνη) 140hp

4) Nissan Qashqai Acenta αυτόματο (μάλλον βενζίνη) 140hp

5) Renault Kadjar Sport (μάλλον βενζίνη) 140hp

6) Renault Kadjar Sport Αυτόματο (μάλλον βενζίνη) 140hp

7) Ίσως και το νέο Leon..

Όπως βλέπετε είμαι αρκετά μπερδεμένος... Ίσως αν προσπαθούσα να τα κάνω td να με βοηθούσε να απορρίψω κάποιες επιλογές και να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο.. Απλά είμαι επαρχία και υπάρχει μια δυσκολία παραπάνω σε αυτό..

Οι Ευρωπαϊκές εταιρίες δε τα σταματάνε κι ούτε πρόκειται. Κι αν θες να πάρεις αυτοκίνητο, διάβασε κανα ξένο σάιτ κι οχι autotriti, αυτοί γράφουν αυτές τις αηδίες.

Η χρήση σου είναι για πετρέλαιο. Με ένα δίλιτρο των 140-150 ίππων θα έχεις χαμηλή κατανάλωση και πολύ άνετο ταξίδι στις ταχύτητες που θες (κάτω απο 2.500 στροφές). Και στο λέω σίγουρα γιατί έχω 2.0 ντίζελ με 140 άλογα και κάνω πολλά χλμ εθνική...

1 λεπτό πριν, xx1100 είπε

Πρέπει να περιορίσεις λίγο την γκάμα διότι λίγο πολύ έχεις ... ό,τι κυκλοφορεί. Δες αμαξώματα και ζήτα test drive σιγά - σιγά. (Εγώ την έχω γλιτώσει αφού το έκανα τον Αύγουστο 😋

Αν αγοράσει κανείς σήμερα Diesel πιθανώς να έχει πρόβλημα να κυκλοφορήσει στα Μεγάλα Αστικά Κέντρα σε ... ?χρόνια (δεν θα έλεγα λιγότερο από ... 5-10). Το έχω ξαναπεί πως όσο παράγονται κανονικά καινούργιοι κινητήρες που έχουν ελάχιστους ρύπους (+- ad blue) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να απαγορευτούν, είτε να πωληθούν είτε να κυκλοφορούν. Ενδεχομένως να επιβληθούν σταδιακά υψηλότερα τέλη ανάλογα με τα σωματίδια αλλά δεν νομίζω ότι αυτός είναι λόγος να πάρει κανείς βενζίνη (που ούτως ή άλλως πληρώνει εξαρχής περισσότερα τέλη και έχει αυξημένο κόστος μετακίνησης την ίδια ώρα που οι ροπές των πετρελαιοκινητήρων είναι +++). 

Να γίνει sticky το μήνυμα του κυρίου παρακαλω 😎

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ProponitisTouKanape είπε

 

Η χρήση σου είναι για πετρέλαιο. Με ένα δίλιτρο των 140-150 ίππων θα έχεις χαμηλή κατανάλωση και πολύ άνετο ταξίδι στις ταχύτητες που θες (κάτω απο 2.500 στροφές). Και στο λέω σίγουρα γιατί έχω 2.0 ντίζελ με 140 άλογα και κάνω πολλά χλμ εθνική...

Να  😎

Τι λέτε κύριε ; 2.0 lt diesel στην Ελλάδα του 2020

771DCA46-1655-4384-B20A-8AFB6C52D101.jpeg

Δημοσ.

Εγώ έχω τώρα το 208 πετρέλαιο 1.5 100 Δεν θα στο πρότεινα γιατί είναι μικρό για τη χρήση που θες...4-5 άτομα 

Σε αυτά τα χρήματα θα πήγαινα τώρα στο golf 2.0 tdi η 1.5 tsi 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...