Προς το περιεχόμενο

Battlefield 2042


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Οκτωβρίου 6 για τους early access/pre order.

Οκτωβρίου 8 για όλους.

Διάρκεια 6-10, 8-10

- 2 ημέρες OPEN. 

- 4 ημέρες ea/p.o.

 

 

 

έχει κάπου για εγγραφή;

είχα μείνει πίσω σχετικά με τα BF, θυμάμαι τότε για το hardline είχε να δηλώσεις συμμετοχή!

Πιο πολύ ψήνομαι να δω τι θα πει το σύστημα της υπογραφής με το εν λόγω και για το αν αξίζει η αγορά του.

εχω το 4 ακόμα και ασχολούμαι περιστασιακά! (1720 ώρες)

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε

έχει κάπου για εγγραφή;

είχα μείνει πίσω σχετικά με τα BF, θυμάμαι τότε για το hardline είχε να δηλώσεις συμμετοχή!

Πιο πολύ ψήνομαι να δω τι θα πει το σύστημα της υπογραφής με το εν λόγω και για το αν αξίζει η αγορά του.

εχω το 4 ακόμα και ασχολούμαι περιστασιακά! (1720 ώρες)

Όχι. 

Early Access/Pre order: Προπαραγγελια ( 🤣 ) ή βρίσκεις κλειδί - θα δίνουν αρκετοί YouTubers/ random Twitter accounts κλπ όπως και στην Vanguard Beta - 

Δεν έχει κάπου εγγραφή. 

Η ημερομηνία της beta είναι με βάση τελευταία leaked info. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Να πω ότι έχεις άδικο? Δεν έχεις.

Πόσο clusterfuck είναι η όλη κατάσταση, που με το V παρατημένο κάτι μήνες μετά την κυκλοφορία του, δεν μπορούν να παρουσιάσουν ένα remake του 4?

giphy.gif?cid=ecf05e47t3ngezu3ark5a8ncy6

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

Παιδική χαρά, πραγματικά.

Γιατί να υπάρχει στρατηγική και συνεργασία? Αφού ο καθένας μπορεί να κάνει τα πάντα.

 

Από το BF4 και μετά πάντα έτσι ήταν το συγκεκριμένο παιχνίδι. Νομίζω δηλαδή. Μια ζωή χαοτικό, μπορούσαν να σε φάνε από οπουδήποτε με οποιονδήποτε τρόπο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, _Theo_ είπε

 

Από το BF4 και μετά πάντα έτσι ήταν το συγκεκριμένο παιχνίδι. Νομίζω δηλαδή. Μια ζωή χαοτικό, μπορούσαν να σε φάνε από οπουδήποτε με οποιονδήποτε τρόπο.

Δεν με ενοχλεί αυτό.

Ίσα ίσα που τα BF είχαν πάντα το καλό ότι δεν υπήρχαν θέσεις καμπερώματος, απροσπέλαστες (για αυτό και τα γμστυρδια στο 3 στο μετρό, με το glitch για τους πάνω ορόφους στην κεντρική ή με το σούρσιμο στα μπαλκόνια στο 4, μέχρι να "πέσεις" στους χώρους που είχαν ανοίξει από εκρήξεις και οι οποίοι κανονικά ήταν εντελώς "τυφλοί" και η διαφορά που έκαναν οι community servers, με active admins, να ορίζουν κανόνες σχετικά με αυτά και να τους εφαρμόζουν απαρέγκλιτα). Όπου μπορούσες να πας, μπορούσε πάντα κάποιος να σε βρει/ακολουθήσει.

Με ενοχλεί το ότι το gameplay γίνεται συνεχώς όλο και πιο onemanshow. Έχεις τα πάντα στη διάθεσή σου, δεν υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά μεταξύ των κλάσεων, ώστε να χρειάζεται να συνεργάζονται σε squads για να βγάλουν τα objectives (αφού πολύ απλά το objective περνά σε δευτεροτρίτη μοίρα...k/d ftw), δεν σε στέλνει το ίδιο το παιγνίδι προς τα εκεί.

Ελπίζω να κάνω λάθος και στη beta να δω μια σχετική ισορροπία, αλλά μάλλον θα δω ταχύτητες και ικανότητες Titanfall+Overwatch σε grunts ουσιαστικά.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, _Theo_ είπε

 

Από το BF4 και μετά πάντα έτσι ήταν το συγκεκριμένο παιχνίδι. Νομίζω δηλαδή. Μια ζωή χαοτικό, μπορούσαν να σε φάνε από οπουδήποτε με οποιονδήποτε τρόπο.

Δεν εννοεί αυτό νομίζω και όχι δεν ήταν πάντα έτσι.

Ότι είπε ο φίλος από πάνω. ;)

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Δεν με ενοχλεί αυτό.

Ίσα ίσα που τα BF είχαν πάντα το καλό ότι δεν υπήρχαν θέσεις καμπερώματος, απροσπέλαστες (για αυτό και τα γμστυρδια στο 3 στο μετρό, με το glitch για τους πάνω ορόφους στην κεντρική ή με το σούρσιμο στα μπαλκόνια στο 4, μέχρι να "πέσεις" στους χώρους που είχαν ανοίξει από εκρήξεις και οι οποίοι κανονικά ήταν εντελώς "τυφλοί" και η διαφορά που έκαναν οι community servers, με active admins, να ορίζουν κανόνες σχετικά με αυτά και να τους εφαρμόζουν απαρέγκλιτα). Όπου μπορούσες να πας, μπορούσε πάντα κάποιος να σε βρει/ακολουθήσει.

 

Αυτό ακριβώς με εκνευρίζει στο BF. Με το να μπορεί ο καθένας όπως είπες να σε ακολουθήσει παντού καταλύει κάθε έννοια στρατηγικής. Πιο πολύ μου αρέσουν παιχνίδια στυλ Hell Let Loose, πιο αργά που θέλουν και σκέψη. Ο μοναδικός λόγος που παίζω τα BF είναι επειδή καταστρέφεται το περιβάλλον, τα γραφικά είναι ας πούμε όμορφα, και υπάρχει έκρηξη αδρεναλίνης.

Το καλύτερο θα ήταν ένα παιχνίδι συνδυασμός αυτών των δύο, αλλά δεν νομίζω να υπάρξει ποτέ. 

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, _Theo_ είπε

Το καλύτερο θα ήταν ένα παιχνίδι συνδυασμός αυτών των δύο, αλλά δεν νομίζω να υπάρξει ποτέ.

Μα αυτό ήταν το BF, κάτι ενδιάμεσο σε Op Flashpoint/’ARMA και COD/MOH. Δεν ήταν casual αλλα ούτε και hardcore. Aμα μια ομάδα συνεργαζόταν και έπαιζε σωστά objectives δεν έχανε και ας είχε η άλλη ομάδα 100/1 kdr.

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, {TDi}Dj2k..infc είπε

Μα αυτό ήταν το BF, κάτι ενδιάμεσο σε Op Flashpoint/’ARMA και COD/MOH. Δεν ήταν casual αλλα ούτε και hardcore. Aμα μια ομάδα συνεργαζόταν και έπαιζε σωστά objectives δεν έχανε και ας είχε η άλλη ομάδα 100/1 kdr.

Είπες την σωστή λέξη. "Ήταν". Το τελευταίο καλό BF που είχα παίξει ήταν το 3 που ήταν και το πρώτο. Από εκεί μετά άρχισε ο κατήφορος...

  • Like 2
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

 

Αυτό ακριβώς με εκνευρίζει στο BF. Με το να μπορεί ο καθένας όπως είπες να σε ακολουθήσει παντού καταλύει κάθε έννοια στρατηγικής. Πιο πολύ μου αρέσουν παιχνίδια στυλ Hell Let Loose, πιο αργά που θέλουν και σκέψη. Ο μοναδικός λόγος που παίζω τα BF είναι επειδή καταστρέφεται το περιβάλλον, τα γραφικά είναι ας πούμε όμορφα, και υπάρχει έκρηξη αδρεναλίνης.

Το καλύτερο θα ήταν ένα παιχνίδι συνδυασμός αυτών των δύο, αλλά δεν νομίζω να υπάρξει ποτέ. 

 

Δεν κατάλαβες πως το εννοώ. Γράφοντας "να σε ακολουθήσει παντού", εννοώ πως δεν υπάρχουν στεγανά που όποιος μπει τα τέλειωσε.

Ανεβαίνεις σκάλα, ανοίγεις πόρτα, σκαρφαλώνεις βράχο, πηδάς κτίριο ή οτιδήποτε, ακριβώς την ίδια πορεία μπορεί να την ακολουθήσει ο οποιοσδήποτε. Αν τον πάρεις χαμπάρι, υπερασπίζεσαι τη θέση σου. Αν όχι, ξεκίνα να έρχεσαι εσύ να τον φας.

Οι κλειδωμένες πόρτες στο 1, είναι μια καλή ιδέα, αλλά έχουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Αυτό που είναι πρόβλημα των BF γενικά, είναι πως δύσκολα αποκλείεις ολόκληρη περιοχή του χάρτη. Γίνεται, αλλά υπάρχει συνήθως τρόπος να παρακάμψεις και να βρεθείς από πίσω (αυτό όντως καταλύει κάθε στρατηγική). Το θέμα είναι να υπάρχει ισορροπία. Ε, με την ταχύτητα που κινούνται οι πάντες πλέον, αυτό γίνεται εξωφρενικά εύκολο. Κάτι πήγε να γίνει με κάτι mode που απαιτούσαν να κρατήσεις μια περιοχή για να πας στην επόμενη, αλλά η υλοποίηση ήταν προβληματική (αφού μαζευόταν όλος ο κόσμος σε 5τμ) και δεν τράβηξε.

Εδώ πάντως, βλέπω ένα τσίρκο με οπλισμένους ακροβάτες.

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...