Προς το περιεχόμενο

Battlefield 2042


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, _Theo_ είπε

 

Επίτηδες δεν το έβαλαν διότι αν είχε animation θα ήσουν ευάλωτος σε επίθεση. Και μιας και το BF 2042 δεν είναι ArmA 3 καταλαβαίνεις...

Γιατί τώρα δεν είμαι; Τα ms που θα παίξει το animation θα με σώσουν από τον cheaterα? ή από τυχαία πυρά; Δε νομίζω. Ομορφα καμουφλαρισμένες δικαιολογίες από την ομάδα ανάπτυξης. Μη τους κάνετε το χατήρι. Πλασάρουν νέα γενιά; Θα υπάρχουν αλλαγές στα πάντα που να δικαιολογούν τα παραπάνω κόστη ανάπτυξης, τις αυξήσεις τιμών και τα τροφαντά λόγια που μας πετάνε τόσα χρόνια περί "next gen".

Φαίνεται ότι έπεσε δουλειά, δεν αντιλέγω, στο movement του χαρακτήρα, κλπ, απλά μου φάνηκε πολύ 'off' το συγκεκριμένο.

Έτσι κι αλλιώς η λογική θέλει να πρέπει να είσαι καλυμμένος για να κάνεις την αλλαγή όχι στα μούτρα του εχθρού so...

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 1
  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Αυτό το "crysis" clone πράγμα για να επιλέγεις on the fly τα attachments του όπλου δείχνει τόσο outdated χωρίς animation. Τόσο δύσκολο σε 2 δευτερόλεπτα να χώσεις ένα της προκοπής interactive animation αλλαγής χαρακτηριστικών; Το έχω δει σε άλλα παιχνίδια εδώ και παραπάνω από μια δεκαετία αυτό το ψεύτικο στατικό πράγμα.

Αν ήμασταν στο 2010 δε θα με πείραζε αλλά τώρα κάνει μεγάλο αρνητικό ΜΠΑΜ.

σκέψου οτι θα ήταν οσο ωραίο είναι και το συναίσθημα που σου δίνει όταν βγάζεις τον σιγαστήρα στον μ4 του CSGO
oh wait...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ετσι κι αλλιώς καλύπτεται όλη η οθόνη για να αλλάξεις τα attachments ενώ θα μπορούσε να ήταν λίγο προς το πλάι. Σαν να κατεβάζεις ελαφρώς το όπλο προς τα δεξιά όπως πιθανότατα θα έκανες ας πούμε in real life. Τώρα είναι ΚΛΩΝΟΣ του crysis που βγήκε το 2007. 

Επίσης ενώ το UI είναι οκ όταν χρησιμοποιείς τα οχήματα. Σαν ui για όσο παίζεις on foot είναι τέρμα μη χρηστικό και καταλαμβάνει υπερβολικό χώρο τριγύρω με χρωματάκια και φρου φρου στο δεξί κομμάτι. Χρειάζεται ένα σημαζεματάκι. Κάτι σαν το 4 ή να γίνει πιο διάφανο στα δεξιά και όταν πέφτει χαμηλά το health ας έχει το κόκκινο διακριτικό όπως φαίνεται στο τρέιλερ - θα είναι χίλιες φορές καλύτερα. Δηλαδή διαφορετικά θεματικά να είναι το Ui hud αριστερά και δεξιά. 

5 ώρες πριν, GjokerR είπε

σκέψου οτι θα ήταν οσο ωραίο είναι και το συναίσθημα που σου δίνει όταν βγάζεις τον σιγαστήρα στον μ4 του CSGO
oh wait...

Καλά το CS είναι για άλλο κοινό. Το BF δεν είναι τέρμα competitive ούτε έχει ranked matches ( με εξαίρεση ESL κλπ - παλιά επί εποχές BF3-4 υπήρχε ). Άλλο το ένα άλλο το άλλο θεωρώ.

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 7nisiotis είπε

Ετσι κι αλλιώς καλύπτεται όλη η οθόνη για να αλλάξεις τα attachments ενώ θα μπορούσε να ήταν λίγο προς το πλάι. Σαν να κατεβάζεις ελαφρώς το όπλο προς τα δεξιά όπως πιθανότατα θα έκανες ας πούμε in real life. Τώρα είναι ΚΛΩΝΟΣ του crysis που βγήκε το 2007

Καλά το CS είναι για άλλο κοινό. Το BF δεν είναι τέρμα competitive ούτε έχει ranked matches. Αλλο το ένα άλλο το άλλο.

Δεν έχει σχέση με το ρανκεδ αυτό. 

Το να πεθάνεις γιατί είσαι σε μενού ή γενικά κάνεις κάτι είναι ένα πράγμα στο οποίο φταίς καθαρά εσύ, το να πεθάνεις περιμένοντας το ανιμάτιον ενώ δεν κάνεις κάτι όντος πλέον είναι τελείως διαφορετικό 

Το πότε βγήκε το crysis σε σχέση με το αν είναι καλή επιλογή ή όχι σαν game play design πάλι το θεωρώ άτοπο

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 7nisiotis είπε

Ετσι κι αλλιώς καλύπτεται όλη η οθόνη για να αλλάξεις τα attachments ενώ θα μπορούσε να ήταν λίγο προς το πλάι. Σαν να κατεβάζεις ελαφρώς το όπλο προς τα δεξιά όπως πιθανότατα θα έκανες ας πούμε in real life. Τώρα είναι ΚΛΩΝΟΣ του crysis που βγήκε το 2007

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όταν άκουσα/είδα on the fly attachments αυτό που μου ήρθε στο μυαλό ήταν ακριβώς αυτό.. Να δείχνει πως βγάζει πχ το grip, το optic, το muzzle και όχι αυτό που είδα στο τραιλερ.. Ήταν ένα από αυτά που με χάλασε. 

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, GjokerR είπε

Το να πεθάνεις γιατί είσαι σε μενού ή γενικά κάνεις κάτι είναι ένα πράγμα στο οποίο φταίς καθαρά εσύ, το να πεθάνεις περιμένοντας το ανιμάτιον ενώ δεν κάνεις κάτι όντος πλέον είναι τελείως διαφορετικό 

Αν είδες μέχρι να πάρει την εντολή να φορτώσει το attachment πάλι προλαβαίνουν να σε φάνε. Τσαπατσουλιά που καλύπτεται υπό το πέπλο του " δε βάζουμε animation για να μη μας πρήζετε τα ούμπαλα μετά ότι σας τρώνε και φωνάζετε σαν μπονόμπο " όπως λένε αρκετοί και στο Warzone για το gas mask animation. 

14 λεπτά πριν, GjokerR είπε

Το πότε βγήκε το crysis σε σχέση με το αν είναι καλή επιλογή ή όχι σαν game play design πάλι το θεωρώ άτοπο

Ε ναι γιατί ενώ όλα φαίνονται φρέσκα αυτό φαίνεται ένα στατικό πράγμα που εχω δει από τότε ακόμη και σε δωρεάν παιχνίδια. Οχι σε τίτλο που ξεκινά από τα 60 ευρώ για τα pc και 80 για τις νέες κονσόλες.

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

όπως λένε αρκετοί και στο Warzone για το gas mask animation. 

Αυτό πρέπει να το αλλάξουν.. Το animation στα attachments το προκαλείς εσύ και συνήθως θα το κάνεις όταν νιώθεις safe.. Με την μάσκα που στο τέλος παίζεις βγάλε βάλε γιατί τρέχεις στα όρια είναι αηδιαστικό.. Έχω χάσει πόσα wins εξαιτίας της.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Αυτό το "crysis" clone πράγμα για να επιλέγεις on the fly τα attachments του όπλου δείχνει τόσο outdated χωρίς animation. Τόσο δύσκολο σε 2 δευτερόλεπτα να χώσεις ένα της προκοπής interactive animation αλλαγής χαρακτηριστικών; Το έχω δει σε άλλα παιχνίδια εδώ και παραπάνω από μια δεκαετία αυτό το ψεύτικο στατικό πράγμα.

Αν ήμασταν στο 2010 δε θα με πείραζε αλλά τώρα κάνει μεγάλο αρνητικό ΜΠΑΜ.

Έχει animation γκρινιάζουμε. Δεν έχει animation πάλι γκρινιάζουμε. 😛

Πορτοκαλάδα δε θέτε. Λεμονάδα δε θέτε. Τι θέτε;

x240.jpg

Επεξ/σία από black66.gr
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, M4tR1x είπε

Αυτό πρέπει να το αλλάξουν.. Το animation στα attachments το προκαλείς εσύ και συνήθως θα το κάνεις όταν νιώθεις safe.. Με την μάσκα που στο τέλος παίζεις βγάλε βάλε γιατί τρέχεις στα όρια είναι αηδιαστικό.. Έχω χάσει πόσα wins εξαιτίας της.. 

Εκεί η λύση ειναι μία: να μπει ένα κουμπάκι όπου δεν θα φορτώνει τη μάσκα αυτόματα. Οπως έχει με το αλεξίπτωτο. Automatically / user preference

Εμένα κάτι τέτοιες πινελιές τις γουστάρω άγρια γιατί ενώ φαίνονται περιττές σε άλλους στα δικά μου μάτια δείχνει ότι έκατσε ο dev και έδωσε μια νότα ρεαλισμού στο παιχνίδι, ετσι λίγο ζωντάνια. Κοιτάω το cinematic experience και την αλληλεπίδραση με τον κόσμο των παιχνιδιού και των χαρακτηριστικών του. Δεν ειμαι 15 χρονών να με νοιάζει αν θα χάσω μια μάχη. Θα κερδίσω την επόμενη. Μετά θα πάω για ύπνο μια χαρά δε θα στεναχωρηθώ επειδή δεν έφαγα τον giorgakiskillerXX69. Εγώ είμαι φαν του Full Cinematic Experience, θέλω λεπτομέρειες σαν να είναι αληθινό, σαν να είμαι μεσα στο πεδίο της μάχης. Μεγάλο ΜΠΑΜ με θετικό πρόσημο είχε κάνει θυμάμαι το 3. Κάτι τέτοιο θέλω να δω για να το αγοράσω. Αν δω κάτι που εχω ξαναδεί σε άλλα παιχνίδια ε ντάξει αν το πάρει η παρέα και θα είμαι στο " το σκέφτομαι ".

Θα πει κανείς ψιρίζεις τη μαιμού αλλά, ΝΑΙ λεπτομέρεια to the bone! 60/80+€ είναι αυτά. 

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Εκεί η λύση ειναι μία: να μπει ένα κουμπάκι όπου δεν θα φορτώνει τη μάσκα αυτόματα. Οπως έχει με το αλεξίπτωτο. Automatically / user preference

Εμένα κάτι τέτοιες πινελιές τις γουστάρω άγρια γιατί ενώ φαίνονται περιττές σε άλλους στα δικά μου μάτια δείχνει ότι έκατσε ο dev και έδωσε μια νότα ρεαλισμού στο παιχνίδι, ετσι λίγο ζωντάνια. Κοιτάω το cinematic experience και την αλληλεπίδραση με τον κόσμο των παιχνιδιού και των χαρακτηριστικών του. Δεν ειμαι 15 χρονών να με νοιάζει αν θα χάσω μια μάχη. Θα κερδίσω την επόμενη. Μετά θα πάω για ύπνο μια χαρά δε θα στεναχωρηθώ επειδή δεν έφαγα τον giorgakiskillerXX69. Εγώ είμαι φαν του Full Cinematic Experience, θέλω λεπτομέρειες σαν να είναι αληθινό, σαν να είμαι μεσα στο πεδίο της μάχης. Μεγάλο ΜΠΑΜ με θετικό πρόσημο είχε κάνει θυμάμαι το 3. Κάτι τέτοιο θέλω να δω για να το αγοράσω. Αν δω κάτι που εχω ξαναδεί σε άλλα παιχνίδια ε ντάξει αν το πάρει η παρέα και θα είμαι στο " το σκέφτομαι ".

Θα πει κανείς ψιρίζεις τη μαιμού αλλά, ΝΑΙ λεπτομέρεια to the bone! 60/80+€ είναι αυτά. 

Γι αυτό στο tarkov που κάνει animation οι περισσότεροι προτιμουν να γυρίσουν μέχρι και σε melee και θα μπουν inventory να αλλάξουν το attachement και να ξαναλλάξουν στο όπλο που χρησιμοποιούσαν 

Δεν είναι sp παιχνίδι να το δεις μια, να το δεις δύο φορές το animation και να πας παρακάτω 
Πόσες φορές νομίζεις θα χρειαστεί να το βλέπεις σε κάθε game που θα παίζεις για να γίνει σπαστικό το animation?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρκετά frame-drops το trailer(Όχι πάλι stutters λυπηθείτε μας)..Επίσης είναι γρήγορο σαν το Warzone..

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Αρκετά frame-drops το trailer(Όχι πάλι stutters λυπηθείτε μας)..Επίσης είναι γρήγορο σαν το Warzone..

 

Να δούμε και τι απαιτήσεις θα έχει γιατί το σαπάκι μου δεν βλέπω να το αναβαθμίζω με νέα GPU.

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, M4tR1x είπε

Αυτό πρέπει να το αλλάξουν.. Το animation στα attachments το προκαλείς εσύ και συνήθως θα το κάνεις όταν νιώθεις safe.. Με την μάσκα που στο τέλος παίζεις βγάλε βάλε γιατί τρέχεις στα όρια είναι αηδιαστικό.. Έχω χάσει πόσα wins εξαιτίας της.. 

Δεν μπορούμε και ούτε πρέπει να συγκρίνουμε COD με BF. Εντελώς άλλο pace. 

Ο ρεαλισμός του να έχουν animation οι αλλαγές βοηθάει στο να κρατήσει το pace χαμηλά μιας και ήδη το αύξησαν αρκετά τώρα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...