sokos1 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) ρε παιδιά, εμένα μου αρέσει πολύ και παίζει μια χαρούλα! AMD 3600 / RX 6700XT / 16GB RAM σε NVME. Παιζω 1440P με Settings Customs (τα περισσότερα HIGH, Μερικά σε MEDIUM) Εχω περι τα 78-90 Fps στο FrameCounter του Origin. Και μου αρέσει πολύ!! Ειδικά η πίστα το νησί με τα κοντεήνερ...ονειρο με 128 παίχτες. Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2021 από sokos1 1
gergio Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2021 9 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Η EA/DICE σας ευχαριστεί για το τζάμπα beta testing. Ειλικρινά guys απορώ, λες και δεν υπάρχουν αλλα games και όσο τους υποστηρίζεται κάθε φορα και χειρότερα games θα παίρνετε. I'm signing out μια για πάντα από αυτό το dead series. Δεν νομίζω, πάντα όταν βγει ένα game έχει κάποια προβλήματα τα οποία φτιάχνουν. Όλα τα battlefield που έχω παίξει μου άρεσαν,. Το κάθε ένα έχει την δική του ιδιαιτεροτητα. Και κακός που οι περισσότεροι γκρινιάζουν ότι δεν έχει αυτα που είχε στο v, 4 κλτ. Γιαυτό μαρεσει, αν ήταν το v με καινούργιες στολές όπλα κτλ δεν θα υπήρχε νόημα. Επίσης στο 10ωρο δεν μπορείς να καταλάβεις τίποτα από το παιχνίδι, τώρα που εκατσα κάποιος μέρες έχει ενδιαφέρον και αρκετό ψωμί. Αυτη είναι η γνώμη μου... Έχοντας παίξει όλα τα battlefield... 1
Πέτρος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2021 44 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Λοιπόν για πάμε ένα game run performance poll 🛠️⚙️📄 Καθαρά για την απόδοση, το πώς τρέχει όχι για server issues. ----------- - Έχετε κακή απόδοση παίζοντας το παιχνίδι; Αν ναι, πώς θα μπορούσατε να την περιγράψετε; - Εντοπίσατε framerate lag spikes / ή και stuttering ή ένα εκ των δύο; Αν ναι, πότε ακριβώς; Στην αρχή, κατά τη διάρκεια ή προς το τέλος της διάρκειας ενός γύρου παιχνιδιού; σταμάτησε ή γινόταν καθ' εξακολούθηση - Από τι υποσυστήματα αποτελείται το σύστημα σας (αναφέρετε πιθανό oc και επίπεδο σταθερότητας); Σε τι δίσκο έχετε εγκατεστημένο το παιχνίδι και ποιο μοντέλο δίσκου είναι αυτό; - Γράψτε το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείτε. - Καταγράψτε την μέγιστη και μέση θερμοκρασία κατά τη διάρκεια που παίζετε ( κάρτας γραφικών, επεξεργαστή, δίσκου *ΜΟΝΟ αν είναι τύπου Μ2* ). __________________________ ** Αν υπάρχει ενδιαφέρον θα το φτιάξω σε κάτι σαν Google poll φόρμα αργότερα ** * Επίσης συμπεριλάβετε ΟΛΑ τα graphic settings που χρησιμοποιείτε ( screenshots ή γράψτε τα με το χέρι ) Με αφορμή αυτά (γράφω από κινητό, οπότε δεν μπορώ να απαντήσω σωστά), μια γρήγορη σύγκριση αφού μόλις τελείωσα back2back το τελευταίο μισάωρο της trial στο 2042 και μετά 2 γύρους στο V. Στο 42 δεν άλλαξε κάτι, από τη στιγμή που δεν μπορώ να προεπιλεξω ping/server. Μπήκα orbital cq large/128 με 75+ ms οπότε τα γνωστά. Οποτεδήποτε έπεφτα σε αντίπαλο με (υποθέτω) αρκετά χαμηλότερο ping, στιγμιαίο κόλλημα, νεκρός στη συνέχεια. Frame pacing κλπ, ίσως καλά γενικά, με το θέμα αυτό μόνο. Επεξεργαστής, να παίζει 35-55%. Τέλος χρόνου, καπάκι V σε dx12, ffr off (όπως και στο 42), με τις ρυθμίσεις που είχα κι όσο το είχα σε dx11, ffr on κατά τα άλλα. Άντε, περνάει το τέταρτο να κασαρει, κάπως στρώνει το γράφημα cpu/gpu που ήταν σεισμός (με 11 δεν κουνιέται τίποτα), αλλά και πάλι δεν έχει σχέση η ομαλότητα. Το θέμα με το κόλλημα σε αντίπαλο με χαμηλότερο ping πάντα παρόν (εδώ είμαι με 60ms), κάτι που σε dx11 δεν υπάρχει. Σε κάθε spawn στα πρώτα 2" είμαι εκτός ελέγχου (τρελό τρέμουλο), και διάφορες άλλες κουλαμαρες. Παρά το σχεδόν όλα ultra (μπορεί και όλα, ούτε θυμάμαι), σχεδόν 100fps μ.ο., με ελάχιστες πτώσεις (ομαλές, χωρίς βουτιές). Ο επεξεργαστής, δε, αρκετά ψηλότερα από ότι στο 42, αφού σε ώρα μάχης είναι 50-70%, με 64 παίκτες εδώ. Είναι αστείο αυτό που γίνεται. Αυτή τη συμπεριφορά στο V την είχα και με τον 1700, την έχω τώρα και με τον 5600Χ. Η κάρτα ίδια είναι, οι ρυθμίσεις ουσιαστικά ίδιες κλπ. Πρόβλημα ξεκάθαρο του V και του 42 είναι, με το dx12. Format έχω κάνει στα ενδιάμεσα, τα πάντα-όλα έχω πειράξει, δεν αλλάζει η εικόνα τόσο καιρό. Στο 1, σε dx12 δεν κουνιέται τίποτα, είναι αδιανόητα σταθερό και ομαλό. Σε 1440p που είμαι, cpu bneck δεν υπάρχει ούτε για αστείο, ούτε στο V ούτε στο 42. Αν δεν φτάνει ο 5600Χ με καλές μνήμες (οκ, όχι super) και υπάρχουν τέτοια θέματα (από nvme τρέχουν), δεν ξέρω τι μηχάνημα χρειάζεται. Πολύ περισσότερο, όταν (τουλάχιστον) στο V η εικόνα αλλάζει εντελώς σε dx11 ffr on, κάτι δεν πάει καθόλου καλά. Τα 2 ευρωλεπτά μου. 3
SabotazNic Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2021 57 λεπτά πριν, sokos1 είπε ρε παιδιά, εμένα μου αρέσει πολύ και παίζει μια χαρούλα! AMD 3600 / RX 6700XT / 16GB RAM σε NVME. Παιζω 1440P με Settings Customs (τα περισσότερα HIGH, Μερικά σε MEDIUM) Εχω περι τα 78-90 Fps στο FrameCounter του Origin. Και μου αρέσει πολύ!! Ειδικά η πίστα το νησί με τα κοντεήνερ...ονειρο με 128 παίχτες. Σσσσς, μην λες ότι σου αρέσει. 3
cpttony Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 https://www.videogameschronicle.com/news/battlefields-head-of-design-is-leaving-dice-following-2042s-release/
SabotazNic Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, cpttony είπε https://www.videogameschronicle.com/news/battlefields-head-of-design-is-leaving-dice-following-2042s-release/ Καλο ειναι να μην πεταμε ετσι λινκς, και να γραφουμε καποια key points The former King studio director served as DICE’s head of design since 2019 Δεν ξερω τι σκατα ειχε η dice στο κεφαλι της για να βαλει αυτον τον ανθρωπο σε αυτην την θεση για το 2042, αλλα whatever Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2021 από SabotazNic
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Moderators Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 56 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Δεν ξερω τι σκατα ειχε η dice στο κεφαλι της για να βαλει αυτον τον ανθρωπο σε αυτην την θεση για το 2042, αλλα whatever Χάσαμε την ευκαιρία για Battle Crush.
SabotazNic Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, GhostRiderLSOV είπε Χάσαμε την ευκαιρία για Battle Crush. Ή για candy field 😏
_Theo_ Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Για πάμε. Σήμερα που έχω ελεύθερο χρόνο θα ασχοληθώ λίγο παραπάνω. Για να δούμε, τι έφτιαξαν...
DJ_Duker Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Έκανα το update και μπήκα λίγο να δω τι γίνεται. Αυτό με τις θολούρες δε ξέρω μου χτυπάει άσχημα στο μάτι. Όλα όσα είναι σε απόσταση 30 μέτρων περίπου και πάνω μου φαίνονται θολά, όσο πλησιάζω καθαρίζουν τα textures. Έχω βγάλει από το μενού motion blur, κάτι άλλες επιλογές που είχε μήπως έφταιγε αυτό αλλά δε μπορώ να το κάνω να ναι καθαρά όλα. Τώρα στο spawn με το που μπήκα ήμουν έτσι: https://ibb.co/MfTc1wC Ένα τετράγωνο δεν έλεγε να καθαρίσει με τίποτα. Παίζω σε Ultra.
cpttony Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, DJ_Duker είπε Αυτό με τις θολούρες δε ξέρω μου χτυπάει άσχημα στο μάτι. Εν μέρει οφείλεται και στο forced TAA.
sT@vr0z Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 τι ping εχετε στο game. Εγω με 24αρα καθαρη πιανω σταθερα 80. Νομιζω κανονικα επρεπε να ειχα 60. Whatever..
_Theo_ Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 29 λεπτά πριν, sT@vr0z είπε τι ping εχετε στο game. Εγω με 24αρα καθαρη πιανω σταθερα 80. Νομιζω κανονικα επρεπε να ειχα 60. Whatever.. Το λιγότερο 62. VDSL Cosmote.
SabotazNic Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δεν πρέπει να έχει servers Γερμανία. Εγώ σταθερά 72ms.
Πέτρος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, Πέτρος είπε Με αφορμή αυτά (γράφω από κινητό, οπότε δεν μπορώ να απαντήσω σωστά), μια γρήγορη σύγκριση αφού μόλις τελείωσα back2back το τελευταίο μισάωρο της trial στο 2042 και μετά 2 γύρους στο V. Στο 42 δεν άλλαξε κάτι, από τη στιγμή που δεν μπορώ να προεπιλεξω ping/server. Μπήκα orbital cq large/128 με 75+ ms οπότε τα γνωστά. Οποτεδήποτε έπεφτα σε αντίπαλο με (υποθέτω) αρκετά χαμηλότερο ping, στιγμιαίο κόλλημα, νεκρός στη συνέχεια. Frame pacing κλπ, ίσως καλά γενικά, με το θέμα αυτό μόνο. Επεξεργαστής, να παίζει 35-55%. Τέλος χρόνου, καπάκι V σε dx12, ffr off (όπως και στο 42), με τις ρυθμίσεις που είχα κι όσο το είχα σε dx11, ffr on κατά τα άλλα. Άντε, περνάει το τέταρτο να κασαρει, κάπως στρώνει το γράφημα cpu/gpu που ήταν σεισμός (με 11 δεν κουνιέται τίποτα), αλλά και πάλι δεν έχει σχέση η ομαλότητα. Το θέμα με το κόλλημα σε αντίπαλο με χαμηλότερο ping πάντα παρόν (εδώ είμαι με 60ms), κάτι που σε dx11 δεν υπάρχει. Σε κάθε spawn στα πρώτα 2" είμαι εκτός ελέγχου (τρελό τρέμουλο), και διάφορες άλλες κουλαμαρες. Παρά το σχεδόν όλα ultra (μπορεί και όλα, ούτε θυμάμαι), σχεδόν 100fps μ.ο., με ελάχιστες πτώσεις (ομαλές, χωρίς βουτιές). Ο επεξεργαστής, δε, αρκετά ψηλότερα από ότι στο 42, αφού σε ώρα μάχης είναι 50-70%, με 64 παίκτες εδώ. Είναι αστείο αυτό που γίνεται. Αυτή τη συμπεριφορά στο V την είχα και με τον 1700, την έχω τώρα και με τον 5600Χ. Η κάρτα ίδια είναι, οι ρυθμίσεις ουσιαστικά ίδιες κλπ. Πρόβλημα ξεκάθαρο του V και του 42 είναι, με το dx12. Format έχω κάνει στα ενδιάμεσα, τα πάντα-όλα έχω πειράξει, δεν αλλάζει η εικόνα τόσο καιρό. Στο 1, σε dx12 δεν κουνιέται τίποτα, είναι αδιανόητα σταθερό και ομαλό. Σε 1440p που είμαι, cpu bneck δεν υπάρχει ούτε για αστείο, ούτε στο V ούτε στο 42. Αν δεν φτάνει ο 5600Χ με καλές μνήμες (οκ, όχι super) και υπάρχουν τέτοια θέματα (από nvme τρέχουν), δεν ξέρω τι μηχάνημα χρειάζεται. Πολύ περισσότερο, όταν (τουλάχιστον) στο V η εικόνα αλλάζει εντελώς σε dx11 ffr on, κάτι δεν πάει καθόλου καλά. Τα 2 ευρωλεπτά μου. Σε συνέχεια αυτού, σημερινό Play στο V, στον πιο μικρό χάρτη του παιγνιδιού, σε σημείο με λίγο κόσμο, DX12-ffr 0n, με τις ρυθμίσεις που το έχω πάντα κατά τα άλλα, σε 1440p. https://1drv.ms/v/s!AmhLIvqFvLiEm4Ni456qzNniBeH4fw?e=ddJhsY Σκηνικό για γέλια, όταν εμφανίζονται εχθροί και τους ρίχνω/μου ρίχνουν. Σε dx11-ffr on, δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα από όλα αυτά. Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2021 από Πέτρος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα