Προς το περιεχόμενο

Battlefield 2042


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Eγώ συνεχίζω να  το παίζω φανατικά  🙂 και  βελτιώθηκε το gameplay αλλα και η απόδοση του παιχνιδιού, ιδιαίτερα από πρόπερσι που ήταν τελείως μάπα και σερνόταν άδειο με χιλιάδες bug και δεν έβρισκες ούτε να παίξεις άτομα...... πολύ καλύτερα.

Πέθανε πια, δεν το υποστηρίζουν αλλά εγώ παίζω καθημερινά.

  • Like 1
  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, cos_dr2 είπε

Eγώ συνεχίζω να  το παίζω φανατικά  🙂 και  βελτιώθηκε το gameplay αλλα και η απόδοση του παιχνιδιού, ιδιαίτερα από πρόπερσι που ήταν τελείως μάπα και σερνόταν άδειο με χιλιάδες bug και δεν έβρισκες ούτε να παίξεις άτομα...... πολύ καλύτερα.

Πέθανε πια, δεν το υποστηρίζουν αλλά εγώ παίζω καθημερινά.

Θνησιγενές ήταν. Νεκροφιλια λέγεται αυτό που κάνουμε.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάναμε το καθήκον μας. Share μπας και φτάσει στα αυτακια της ΕΑ. Εξάλλου τους "creators" ακούν περισσότερο απ' ότι τους παίκτες.

Οι παλιοί ξέρετε επίσης σε τι πρέπει να εστιάσετε και να τιμήσετε στο community survey αυτό. Κάντε λίγο ντόρο μπας και επιστρέψει ποτέ στις παλιές δόξες του αυτό το ρημαδοfranchise που κάποτε το όνομα του είχε βαρύτητα και στάνταρντς.

 

Απαραίτητα key points:

 

setting: 2000s ΟΧΙ modern γιατί θα το ξεφτιλίσουν

εκεί που αναφέρει ύφος: Serious and realistic (BF3,4,1)

για τις classes: Regular classes (all games except BF2042)

για τα revive: Μόνο ο assault και 4 classes Assault, Support, Engineer & Recon. 

Όπου αναφέρεται σε όπλα/animations: realistic 

 

Στα skins θα πατήσετε very important & REALISTIC - φτάνει με τους ροζ μονόκερους, αγάπες και πολύχρωμα συννεφάκια 

 

Weapon System/Gunsmith θα επιλέξετε σαν του MW19 και αρκετά attachments που να έχουν in game impact. 

 

Τα άρματα και γενικότερα οχήματα να έχουν βαρύτητα και να χρειάζεται ομαδικότητα για να καταρριφθούν. Σαν του 3 περίπου. Μην είναι μίζερα και άχαρα και να πέφτουν με μία βολή. 

Repair να γίνεται ΕΚΤΟΣ του οχήματος ώστε να χρειάζεται ομαδικότητα και συγχρονισμό της squad. Επίσης προσθέτει αγωνία και ρεαλιστική νότα.

Ιδανικά να μην έχουν άπειρες σφαίρες/ρουκέτες τα άρματα/ελικόπτερα αλλά μια ικανοποιητική ποσότητα ώστε να δίνουν τις μάχες τους και να μην καμπερωνουν σε ένα σημείο (&αποφυγή baserape).

 

On 29/05/2024 at 20:40, XRISTOS.A said:

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 3
Δημοσ.

Μπορώ να πω πως έχει  γίνει λίγο πιο εθιστικό, ανταγωνιστικό, όμορφο, καλοσχεδιασμένο και παίζω με αρκετή ευχαρίστηση και το portal έχει καλά games και μπορείς να πεις πως δικαιολογεί το Ages. Είναι πλέον λίγο πιο Battlefield Of Ages και έφεραν πίσω έστω και έτσι χαζοχαρούμενα θα έλεγα, το αγαπημένο μας Stadium

Δημοσ.
9 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

Κάναμε το καθήκον μας. Share μπας και φτάσει στα αυτακια της ΕΑ. Εξάλλου τους "creators" ακούν περισσότερο απ' ότι τους παίκτες.

Μπα, δεν ξερω. Εδω ο ιδιος ο community manager δεν ακουγε εμας, ή δεν τον ακουγαν της Dice, τοτε με το BFV και ολοι τον εκραζαν. Τον Freeman/PartWelsh. Ειδα σημερα οτι εφυγε και απο εκει, πηγε αλλου. Πιθανολογω οτι τα ιδια θα κανει και εκει

9 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

Τα άρματα και γενικότερα οχήματα να έχουν βαρύτητα και να χρειάζεται ομαδικότητα για να καταρριφθούν. Μην είναι μίζερα και άχαρα και να πέφτουν με μία βολή. Σαν του 3 περίπου.

Repair να γίνεται ΕΚΤΟΣ του οχήματος ώστε να χρειάζεται ομαδικότητα και συγχρονισμό της squad. Επίσης προσθέτει αγωνία και ρεαλιστική νότα.

Και συμφωνω, και διαφωνω. Τα οχηματα στο 2042 ειναι απαραδεκτα, και φουλ αδυναμα απεναντι στα τοσα ατομα και τοσες επιλογες gadget. Για το repair, του 1 ηταν αψογο. Ηθελες να κανεις? στα τανκ εμενες ακινητος ενω στο αεροπλανο επιβραδυνες και δεν εστριβες. 

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Τα οχηματα στο 2042 ειναι απαραδεκτα, και φουλ αδυναμα απεναντι στα τοσα ατομα και τοσες επιλογες gadget.

Αυτό είναι από τα βασικότερα. Άρματα φτερό στον άνεμο, με μηδενική αίσθηση μάζας/αδράνειας, αντοχή για γέλια και ισχύ πυρός άλλα αντί άλλων.

Καλά, γενικότερα τα τραγικά του 2042 είναι ατελείωτα, απλά εδώ το ξεφτίλισαν εντελώς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/5/2024 στις 1:24 ΠΜ, Psycho_Warhead είπε

Ξαφνικά είναι όλοι shroud στο σημάδι, πάει το aimbot σύννεφο..14/5 θα βγει το τελευταίο update του παιχνιδιού νομίζω με το νέο visual recoil.

Απο την στιγμή που δεν υπάρχει spectator όπως στα προηγούμενα battlefield δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα, επίσης από το scoreboard δεν βλέπεις πλέον τα ping των άλλων παιχτών όπως στα προηγούμενα bf.

 

Προσωπικά δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου υποψία για cheater .  Το gunplay του δεν χρειάζεται κάποιο skill , είναι το battlefield που προσωπικά έχω κάνει τα περισσότερα headshot . Τον πρώτο καιρό στα στατιστικά μου είχα 1/3 headshot και μιλάω συνολικά με όλα τα όπλα όχι μόνο sniper, οχήματα δεν είχα πάρει οπότε ήταν μόνο με όπλα. 

Μην ξεχνάμε ότι το netcode ήταν και είναι πάντα περίεργο σε όλα τα battlefield, στο 2042 είναι σε καλά επίπεδα τουλάχιστον.

Εντάξει το να είναι κάποιος cheater πάει να πει ότι είναι μπετοβλάκας από τα νύχια μέχρι την κορυφή αλλά να παίζεις με cheat (και να πληρώνεις για αυτό) στο 2042 πρέπει να είσαι πολύ τελειωμένος αφού μπορείς να ξεκ@xλωσεις άνετα με τα bots , να αλλάξεις τα στατιστικά σου προς το καλύτερο και επίσης τα στατιστικά σου δεν φαίνονται πουθενά αλλού παρά μόνο τα βλέπεις εσύ!

Επεξ/σία από panoskatos
Δημοσ.
7 minutes ago, panoskatos said:

Απο την στιγμή που δεν υπάρχει spectator όπως στα προηγούμενα battlefield δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα, επίσης από το scoreboard δεν βλέπεις πλέον τα ping των άλλων παιχτών όπως στα προηγούμενα bf.

 

Προσωπικά δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου υποψία για cheater .  Το gunplay του δεν χρειάζεται κάποιο skill , είναι το battlefield που προσωπικά έχω κάνει τα περισσότερα headshot . Τον πρώτο καιρό στα στατιστικά μου είχα 1/3 headshot και μιλάω συνολικά με όλα τα όπλα όχι μόνο sniper, οχήματα δεν είχα πάρει οπότε ήταν μόνο με όπλα. 

Μην ξεχνάμε ότι το netcode ήταν και είναι πάντα περίεργο σε όλα τα battlefield, στο 2042 είναι σε καλά επίπεδα τουλάχιστον.

Εντάξει το να είναι κάποιος cheater πάει να πει ότι είναι μπετοβλάκας από τα νύχια μέχρι την κορυφή αλλά να παίζεις με cheat (και να πληρώνεις για αυτό) στο 2042 πρέπει να είσαι πολύ τελειωμένος αφού μπορείς να ξεκ@xλωσεις άνετα με τα bots , να αλλάξεις τα στατιστικά σου προς το καλύτερο και επίσης τα στατιστικά σου δεν φαίνονται πουθενά αλλού παρά μόνο τα βλέπεις εσύ!

Νομίζω το k/d μπορεί να το δεί κάποιος στο tracker.gg

Δημοσ.
Στις 30/5/2024 στις 1:35 ΜΜ, 7nisiotis είπε

Εξάλλου τους "creators" ακούν περισσότερο απ' ότι τους παίκτες.

Το βίντεο που έβαλες μια σελίδα πίσω με τον Shroud δείχνει ότι μάλλον ούτε τους "creators" ακούν ή ακούν αυτούς που θέλουν. Περισσότερο βλέπουν τα data/statistics που έχουν απο το  παιχνίδι ή/και (δυστυχώς) το reddit.

Στις 30/5/2024 στις 11:29 ΜΜ, SabotazNic είπε

Και συμφωνω, και διαφωνω. Τα οχηματα στο 2042 ειναι απαραδεκτα, και φουλ αδυναμα απεναντι στα τοσα ατομα και τοσες επιλογες gadget. 

Σίγουρα παίζουμε το ίδιο BF 2042? Δε θα τα έλεγα αδύναμα τα άρματα, ελάχιστοι είναι αυτοί που θα ασχοληθούν, και όταν τύχει να υπάρξει ομαδικότητα που αναφέρθηκε για να καταρριφθούν, πρέπει να φάνε αρκετά RPG (ευχαριστούμε DICE για το APS) αν δεν προλάβουν να το βάλουν στα πόδια... έχοντας ταυτόχρονα ενεργοποιήσει το auto repair. Ο αέρας πάλι άλλο κεφάλαιο, κάνει party σε κάθε match σχεδόν.

13 ώρες πριν, panoskatos είπε

Απο την στιγμή που δεν υπάρχει spectator όπως στα προηγούμενα battlefield δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα, επίσης από το scoreboard δεν βλέπεις πλέον τα ping των άλλων παιχτών όπως στα προηγούμενα bf.

Προσωπικά δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου υποψία για cheater .

Έχω συναντήσει/κάνει report λιγότερους cheaters (παραδόξως έχω λάβει και email απο ΕΑ ότι έφαγαν ban) απ' ότι στα προηγούμενα 2 παιχνίδια σε αντίστοιχη περίοδο της ζωής τους.

Στις 30/5/2024 στις 1:35 ΜΜ, 7nisiotis είπε

Weapon System/Gunsmith θα επιλέξετε σαν του MW19 και αρκετά attachments που να έχουν in game impact. 

Εδώ θα διαφωνήσω εν μέρει. Γιατί να επενδύσεις σε ένα τέτοιο σύστημα, από τη στιγμή που ακόμη και στο CoD, 4-5 όπλα με 2-3 συνδυασμούς attachments χρησιμοποιούνται μόνο (ή τουλάχιστον κάτι τέτοιο ήταν τελευταία φορά που ασχολήθηκα με CoD). Και το BF4 είχε τόσα όπλα (που ο κόσμος εκθειάζει) , και όλοι έπαιζαν με 2-3 όπλα... με συγκεκριμένα attachments.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, cpttony είπε

Σίγουρα παίζουμε το ίδιο BF 2042? Δε θα τα έλεγα αδύναμα τα άρματα, ελάχιστοι είναι αυτοί που θα ασχοληθούν, και όταν τύχει να υπάρξει ομαδικότητα που αναφέρθηκε για να καταρριφθούν, πρέπει να φάνε αρκετά RPG (ευχαριστούμε DICE για το APS) αν δεν προλάβουν να το βάλουν στα πόδια... έχοντας ταυτόχρονα ενεργοποιήσει το auto repair. Ο αέρας πάλι άλλο κεφάλαιο, κάνει party σε κάθε match σχεδόν.

Για τον αέρα συμφωνούμε. Αν είσαι ελάχιστα καλύτερος από τη βάση, κάνεις γερά πράγματα.

Για τα εδάφους, όχι. Μια ελάχιστα οργανωμένη ομάδα θα ρημάξει οτιδήποτε, ακόμα και σε ανοικτό χώρο που θα έπρεπε να σπέρνουν τον όλεθρο.

Μόνο οι νάρκες, φτάνουν.

Δημοσ.
Στις 1/6/2024 στις 1:53 ΜΜ, Πέτρος είπε

Για τα εδάφους, όχι. Μια ελάχιστα οργανωμένη ομάδα θα ρημάξει οτιδήποτε, ακόμα και σε ανοικτό χώρο που θα έπρεπε να σπέρνουν τον όλεθρο.

Μόνο οι νάρκες, φτάνουν.

Μιλούσα με random παίκτες, αν μιλάμε για stack ναι θα ρημάξει οτιδήποτε.

Ποίες νάρκες? Αυτές που πλέον είναι άχρηστες σχεδόν με το damage που κάνουν, φωτίζουν σαν πυγολαμπίδες και είναι εμφανείς πάνω από το έδαφος για να τις βλέπουν στα σίγουρα τα άρματα?

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, cpttony είπε

Μιλούσα με random παίκτες, αν μιλάμε για stack ναι θα ρημάξει οτιδήποτε.

Ποίες νάρκες? Αυτές που πλέον είναι άχρηστες σχεδόν με το damage που κάνουν, φωτίζουν σαν πυγολαμπίδες και είναι εμφανείς πάνω από το έδαφος για να τις βλέπουν στα σίγουρα τα άρματα?

 

Ε? Tί εννοείς για τις νάρκες?

Μία μόνο φτάνει σίγουρα για οτιδήποτε ελαφρύ/μέσο, μία για το MAV, το brawler θέλει 1+ (ίσως το μόνο πλεονέκτημά του), τα MBTs συνήθως 1+να κλσει στραβά κάποιος στο server.

Αν πηγαίνεις αργά για να τις δεις/βαρεσεις, σε σαπίζουν οι υπόλοιποι, αν τρέχεις (πχ ram/wildcat/lav), kaboom (Rico).

Έχω σκυλοβαρεθει να ανατινάζομαι, είτε ως επιβάτης είτε ως οδηγός.

Ναι, τα θερμικά ή λίγη προσοχή όταν είναι ήσυχα τα πράγματα τις αχρηστευουν, αλλά μέχρι εκεί.

Καλά κουβαλησες σήμερα το απόγευμα, btw.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Ε? Tί εννοείς για τις νάρκες?

Μία μόνο φτάνει σίγουρα για οτιδήποτε ελαφρύ/μέσο, μία για το MAV, το brawler θέλει 1+ (ίσως το μόνο πλεονέκτημά του), τα MBTs συνήθως 1+να κλσει στραβά κάποιος στο server.

Αν πηγαίνεις αργά για να τις δεις/βαρεσεις, σε σαπίζουν οι υπόλοιποι, αν τρέχεις (πχ ram/wildcat/lav), kaboom (Rico).

Έχω σκυλοβαρεθει να ανατινάζομαι, είτε ως επιβάτης είτε ως οδηγός.

Ναι, τα θερμικά ή λίγη προσοχή όταν είναι ήσυχα τα πράγματα τις αχρηστευουν, αλλά μέχρι εκεί.

Καλά κουβαλησες σήμερα το απόγευμα, btw.

Update 7.0

- Anti-tank mines will now take 2 seconds to activate upon being placed, so they can no longer be used in the same fashion as C5.

Update 7.1
- Increased the size of AT Mines by 5-10% and raised them up to improve visibility.

Update 7.2

- Anti-Tank Mine damage has received a rebalance following recent updates, it will now take 3 Anti-Tank Mines to fully destroy a Heavy Vehicle such as a Tank or MAV. It will still remain possible to destroy Medium Armored Vehicles such as the Wildcat and EBLC-Ram with 2 Anti-Tank Mines.

Αν εξαιρέσεις τα light vehicles (που και 'κει μπορεί να τη γλιτώσεις) η μία δε σου κάνει τίποτα. Δε θυμάμαι ποτέ σ' αυτό το παιχνίδι 1 νάρκη να κατεβάζει οποιοδήποτε άρμα, πριν τη τελευταία season, π.χ το MAV και RAM θέλαν 2 νάρκες για να διαλυθούν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...