Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου για μετακίνηση 100χλμ ημηρεσίως


zeys13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, malakudi είπε

Δε νομίζω ότι αυξάνει δυσανάλογα, παρόμοια αύξηση έχεις και στα υγρά καύσιμα (πχ στο παραπάνω ταξίδι ο trip computer έγραψε 6lt/100km στο πήγαινε και 4,8 στο έλα). Απλώς στα υγρά καύσιμα δε σε νοιάζει αφού γεμίζεις σε 2-3 λεπτά.

Και όμως, στα ηλεκτρικά αυξάνει πολύ πιο δυσανάλογα από ότι στα θερμικά, κυριολεκτικά εκτοξεύεται. Τα ηλεκτρικά εκτός από την αεροδυναμική αντίσταση έχουν να αντιμετωπίσουν και το φαινόμενο back-emf, εντελώς μπακαλίστικα όσο ανεβαίνουν οι στροφές του ηλεκτροκινητήρα τόσο αυξάνεται η εσωτερική του αντίσταση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 ώρες πριν, malakudi είπε

Δε νομίζω ότι αυξάνει δυσανάλογα, παρόμοια αύξηση έχεις και στα υγρά καύσιμα (πχ στο παραπάνω ταξίδι ο trip computer έγραψε 6lt/100km στο πήγαινε και 4,8 στο έλα). Απλώς στα υγρά καύσιμα δε σε νοιάζει αφού γεμίζεις σε 2-3 λεπτά.

 

Η ΔΕΗ έχει αρχίσει εγκατάσταση φορτιστών 300 kwh. Έχει βάλει Λαμία Αθήνα και συνεχίζει θελει να καλύψει όλο το εθνικό δίκτυο άμεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Και όμως, στα ηλεκτρικά αυξάνει πολύ πιο δυσανάλογα από ότι στα θερμικά, κυριολεκτικά εκτοξεύεται. Τα ηλεκτρικά εκτός από την αεροδυναμική αντίσταση έχουν να αντιμετωπίσουν και το φαινόμενο back-emf, εντελώς μπακαλίστικα όσο ανεβαίνουν οι στροφές του ηλεκτροκινητήρα τόσο αυξάνεται η εσωτερική του αντίσταση.

Δε το γνώριζα αυτό, πάντως έχει να κάνει και με το βάρος. Αντίστοιχα αυτοκίνητα έχουν 500 κιλά διαφορά. Το Tesla Model S plaid φτάνει τα 345km/h ανεπίσημα και τα 280km/h επίσημα, με βάρος 2200kg, αλλά έχει και 1000 hp.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, korakios είπε

αν έχεις χώρο να το φορτίζεις και σε καλύπτει η αυτονομία και δε στραγγίζει και τη βρίσκεις με ηλεκτρικό κομπλέ, αλλά για οικονομία θα πρέπει να κάνεις τις πράξεις VS αντίστοιχου θερμικού για να δεις απόσβεση (αν σε ενδιαφέρει αυτό το κομμάτι )

___________________

το ξέθαψε και αυτό το νήμα ο άλλος , όπου βρει ηλεκτροκίνηση κάνει νεκρανάσταση ,

με την ευκαιρία τότε @zeys13 προχώρησες σε ηλεκτρικό ?

Οχι δεν το προχώρησα τελικά, κατέληξα σε πετρέλαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, malakudi είπε

Δε το γνώριζα αυτό, πάντως έχει να κάνει και με το βάρος. Αντίστοιχα αυτοκίνητα έχουν 500 κιλά διαφορά. Το Tesla Model S plaid φτάνει τα 345km/h ανεπίσημα και τα 280km/h επίσημα, με βάρος 2200kg, αλλά έχει και 1000 hp.

Καλημέρα, το βάρος κάνει ελάχιστη διαφορά σε σχέση με την αντίσταση του ίδιου του ηλεκτροκινητήρα.. Το συγκεκριμένο tesla έφτασε σε δοκιμή τα 345 όχι απλά ανεπίσημα αλλά αφού πρώτα το είχαν "χακάρει", αφού είχαν επαναπρογραμματίσει τον εγκέφαλο αφαιρώντας του κάθε όριο. Όσο για την κατανάλωση και την καταπόνηση της μπαταρίας που είχε σε αυτή την ταχύτητα, δεν θες να ξέρεις.

Πάντως για να μην βρεθείς προ εκπλήξεως κάνε έναν κόπο και δες μερικά βίντεο στο youtube σχετικά με καταναλώσεις του μοντέλου που θες να πάρεις, υπάρχουν πάρα πολλά, θα πάρεις μια σαφή εικόνα για το τι κατανάλωση/αυτονομία θα έχεις με κάθε ταχύτητα σε σχέση με την θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Καλημέρα, το βάρος κάνει ελάχιστη διαφορά σε σχέση με την αντίσταση του ίδιου του ηλεκτροκινητήρα.. Το συγκεκριμένο tesla έφτασε σε δοκιμή τα 345 όχι απλά ανεπίσημα αλλά αφού πρώτα το είχαν "χακάρει", αφού είχαν επαναπρογραμματίσει τον εγκέφαλο αφαιρώντας του κάθε όριο. Όσο για την κατανάλωση και την καταπόνηση της μπαταρίας που είχε σε αυτή την ταχύτητα, δεν θες να ξέρεις.

Πάντως για να μην βρεθείς προ εκπλήξεως κάνε έναν κόπο και δες μερικά βίντεο στο youtube σχετικά με καταναλώσεις του μοντέλου που θες να πάρεις, υπάρχουν πάρα πολλά, θα πάρεις μια σαφή εικόνα για το τι κατανάλωση/αυτονομία θα έχεις με κάθε ταχύτητα σε σχέση με την θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Για τα 345 σωστά το "χάκεψαν", αλλά και 280 δε το λες αργή ταχύτητα.

Από τα 20.000km που κάνω το χρόνο με το diesel αυτοκίνητό μου, τα 15-16.000 είναι είτε εντός αστικού ιστού, είτε σε αποστάσεις max 100km (200km με επιστροφή). Δε θα έχω κανένα πρόβλημα με την αυτονομία σε αυτά τα 15-16.000 km. Η δε φόρτιση θα είναι από το περίσσεμα του net metering στο οποίο σκόπιμα έγινε υπερδιαστασιολόγηση γιατί είχα στο μυαλό μου ότι θα πάρω κάποια στιγμή ηλεκτρικό.

Το κέρδος από αυτά τα χιλιόμετρα θα είναι περίπου 1000 λίτρα πετρελαίου το χρόνο. Το πετρέλαιο μπορεί να ξαναπέσει στο 1,10-1,20 ή να πάει και 3 ευρώ - δε ξέρουμε τι θα συμβεί στο μέλλον. Οπότε η όποια οικονομία θα φανεί σε βάθος 6-7 ετών.

Θεωρώ κι εγώ πάντως πως δύσκολα θα υπάρξει οικονομία.

ΥΓ: Το κόστος αλλαγής της μπαταρίας όταν φθαρεί αρκετά δε νομίζω πως πρέπει να φοβίζει κανέναν, σε 7-8 χρόνια μια μπαταρία 58kwh θα έχει πολύ χαμηλότερο κόστος από σήμερα λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων που θα προκύψουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, malakudi είπε

Για τα 345 σωστά το "χάκεψαν", αλλά και 280 δε το λες αργή ταχύτητα.

Έτσι γενικά και αόριστα όχι, δεν το λες αργή ταχύτητα, αν σκεφτείς όμως ότι είναι 1.000 ίππων τότε είναι.

Όπως επίσης πολύ μικρή είναι και η τελική των 160km/h που έχει αυτό που σκέφτεσαι να πάρεις αν συνυπολογίσεις ότι αποδίδει 145 ίππους.

45 λεπτά πριν, malakudi είπε

Από τα 20.000km που κάνω το χρόνο με το diesel αυτοκίνητό μου, τα 15-16.000 είναι είτε εντός αστικού ιστού, είτε σε αποστάσεις max 100km (200km με επιστροφή). Δε θα έχω κανένα πρόβλημα με την αυτονομία σε αυτά τα 15-16.000 km. Η δε φόρτιση θα είναι από το περίσσεμα του net metering στο οποίο σκόπιμα έγινε υπερδιαστασιολόγηση γιατί είχα στο μυαλό μου ότι θα πάρω κάποια στιγμή ηλεκτρικό.

Το κέρδος από αυτά τα χιλιόμετρα θα είναι περίπου 1000 λίτρα πετρελαίου το χρόνο. Το πετρέλαιο μπορεί να ξαναπέσει στο 1,10-1,20 ή να πάει και 3 ευρώ - δε ξέρουμε τι θα συμβεί στο μέλλον. Οπότε η όποια οικονομία θα φανεί σε βάθος 6-7 ετών.

Θεωρώ κι εγώ πάντως πως δύσκολα θα υπάρξει οικονομία.

Και εγώ πιστεύω πως δεν θα έχεις πρόβλημα με την αυτονομία σε ταξιδάκια έως 200km εφόσον έχεις αποδεχτεί ότι δεν θα πηγαίνεις πάνω από 110. Για λίγο μεγαλύτερα (πχ Καβάλα) το πήγαινε έλα χωρίς ενδιάμεση φόρτιση θα είναι εφικτό μόνο κοντά στη βέλτιστη θερμοκρασία περιβάλλοντος (23 °C).

Πάντως πέρα από αυτό που έχεις κάνει εσύ, δλδ έχεις πληρώσει την υπερδιαστασιολόγηση των φωτοβολταϊκών ώστε να έχεις περίσσευμα, τα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή βγαίνουν πιο φτηνά - υπό προϋποθέσεις πάντα - σε χρήση επειδή το κράτος επιδοτεί το ρεύμα ενώ ταυτόχρονα βάζει υπέρογκους φόρους στα καύσιμα για ΜΕΚ.

1 ώρα πριν, malakudi είπε

ΥΓ: Το κόστος αλλαγής της μπαταρίας όταν φθαρεί αρκετά δε νομίζω πως πρέπει να φοβίζει κανέναν, σε 7-8 χρόνια μια μπαταρία 58kwh θα έχει πολύ χαμηλότερο κόστος από σήμερα λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων που θα προκύψουν.

Κανείς δεν ξέρει τι θα ισχύει τότε, πχ τα 2-3 τελευταία χρόνια αναμενόταν πτώση στις τιμές μπαταριών, αλλά τελικά λόγω της κατάστασης έχουν ανέβει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Denmark1 είπε

μεγάλη αμφισβήτηση για τα ηλεκτρικά διακρίνω,παρ ότι παγκοσμίως θεωρείται χωρίς επιστροφή το μέλλον στην αυτοκίνηση....

Δεν ξέρω αν τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, πάντως σίγουρα το παρόν ΔΕΝ είναι, αυτό συζητάμε εδώ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όλα υπό συζήτηση ,συγχρόνως και με τον σίγουρο αποχαιρετισμό πετρελαίου- βενζίνης που τουλάχιστον ότι μας χαιρετούν είναι το μόνο σίγουρο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Denmark1 είπε

όλα υπό συζήτηση ,συγχρόνως και με τον σίγουρο αποχαιρετισμό πετρελαίου- βενζίνης που τουλάχιστον ότι μας χαιρετούν είναι το μόνο σίγουρο....

Η Toyota διαφωνεί μαζί σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Denmark1 είπε

όλα υπό συζήτηση ,συγχρόνως και με τον σίγουρο αποχαιρετισμό πετρελαίου- βενζίνης που τουλάχιστον ότι μας χαιρετούν είναι το μόνο σίγουρο....

για το παρών λέμε ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Η Toyota διαφωνεί μαζί σου.

Ναι, αλλά είναι η μόνη. Όλες οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες πάνε στον εξηλεκτρισμό. Και ο λόγος που η Toyota διαφωνεί, είναι ότι "πόνταρε" στα υβριδικά. Καθαρά στρατηγική κίνηση δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ναι, αλλά είναι η μόνη. Όλες οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες πάνε στον εξηλεκτρισμό. Και ο λόγος που η Toyota διαφωνεί, είναι ότι "πόνταρε" στα υβριδικά. Καθαρά στρατηγική κίνηση δηλαδή.

Και στο υδρογόνο πόνταρε αλλά δεν της βγήκε. Γι'αυτό αμφισβητεί τα ηλεκτρικά γιατί έμεινε πίσω και προσπαθεί να σωθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Και στο υδρογόνο πόνταρε αλλά δεν της βγήκε. Γι'αυτό αμφισβητεί τα ηλεκτρικά γιατί έμεινε πίσω και προσπαθεί να σωθεί.

Ακριβώς. Πήρε μία απόφαση, δες της βγήκε, και τώρα παλεύει με νύχια και δόντια να "στηρίξει" την απόφασή της, διότι αν πει "κάναμε μ**ακία", κάηκε. :P

Φυσικά πλέον εξελίσσει και αμιγώς ηλεκτρικά (π.χ. bZ) διότι δε την παίρνει να κάνει κι αλλιώς. Απλώς έχει χάσει μία 5-ετία σε σχέση με τους άλλους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...