zeys13 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Καλημέρα στους συνφορουμίτες, θέλω τις γνώμες σας για το αν είναι σωστή μια τέτοια σκέψη. Η καθημερινή διαδρομή στην εργασία της συζύγου (εκπαιδευτικός), είναι περίπου στα 70-80 χλμ ημερησίως. Τα έξοδα μετακίνησης είναι περίπου 150 ευρώ το μήνα, το υπάρχον αυτοκίνητο είναι υγραέριο, και λόγω αρκετών χιλιομέτρων σκεφτόμαστε την αλλαγή του, έχουμε καταλήξει βασικά σε μεταχειρισμένο πετρέλαιο, αλλά κάτι οι διαφημίσεις, + το πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά, με έκανε να δω μήπως συμφέρει μια τέτοια αγορά. Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο θέλουμε να είναι τουλάχιστον μικρομεσαίο ( Nissan leaf πχ ), + ότι θα κάνει και κάποια χιλιόμετρα παραπάνω, ας πούμε ότι μπορεί να φτάνει και τα 150 μάξιμουμ. Το κόστος κίνησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι 2,5 – 3 ευρώ 100χλμ. Να αναφέρω ότι στο σπίτι υπάρχει και net-mering φωτοβολταικά, αλλά αυτό ας μην επηρεάσει την κουβέντα. Ότι γλυτώνεις από τα καύσιμα τα βάζεις στη δόση δανείου, 100 € το μήνα χοντρικά. Τα εμφανή μειονεκτήματα μια τέτοιας λύσης, είναι ότι κάθε βράδυ χρειάζεται φόρτιση, δεν μπορείς να κάνεις ταξίδια, και το πόσο θα αντέξουν οι μπαταρίες, καθώς και το κόστος τους. Προφανώς θα υπάρχουν και άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ. Η διαδρομή είναι Ναύπλιο-Κόρινθος, η λύση του φυσικού αερίου δεν υπάρχει. Παρακαλώ θα ήθελα τις γνώμες σας. (Δεν ξέρω πως λειτουργούν οι ταχυφορτιστές που μπορείς να εγκαταστήσεις σπίτι, και τι καταναλώσεις έχουν, αν γνωρίζει κάποιος να μας πει θα ήταν πολύ χρήσιμο. Δυστυχώς έχω μονοφασικό δίκτυο.)
NikosKallithea Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 ^^^ Για να μην συζητάμε στον αέρα γκαραζ έχεις;
Dinos1973 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δεν θα κανεις αποσβεση ποτε το κόστος αγορας!! μεταχειρησμενο ακομα και Fiat 500 ειναι καλυτερη και ποιο οικονομική επιλογη!!!!!! 3 1 1
theoilia Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε ^^^ Για να μην συζητάμε στον αέρα γκαραζ έχεις; και τριφασικό ίσως είναι απαραίτητο 1
filarhos Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Καινούριο πετρέλαιο! Με ~100χλμ την μέρα * 250 ημέρες = 25χιλχλμ τον χρόνο μόνο για την δουλειά. Ένα καινούριο πετρέλαιο θα έχει κατανάλωση με λίγο προσοχή κάτω από 4λ/100χλμ δηλαδή 100€ τον μήνα (4*1,2*2000χλμ). Ενώ το ηλεκτρικό 60€ (3*2000χλμ αν καίει μόνο 3€/100χλμ). Υ.Γ. Εγώ θα έπαιρνα ένα πολύ καλό euro4, αφού δεν θα μπαίνει μέσα στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη σχετικά φτηνά, εκτός αν ήθελα να μην έχω περιορισμούς Ε6+. 5
zeys13 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 15 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε ^^^ Για να μην συζητάμε στον αέρα γκαραζ έχεις; Ναι υπαρχει γκαράζ.
korakios Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Αφού παίζει γκαράζ σωστή η σκέψη σου για ηλεκτρικό (αφού δεν παίζει φυσικό αέριο ) . Φυσικά θα χρειαστεί να περάσεις σε τριφασικό και να αλλάξεις πάροχο με συνδυασμό σε νυχτερινό Στην απόσβεση όμως πρέπει να υπολογίσεις και τη διαφορά τιμής σε σχέση με ένα οικονομικό diesel . Πόσα ευρώ είναι ? Θα κάνεις σε λιγότερο από (έστω) 5ετια απόσβεση ?
zeys13 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 8 λεπτά πριν, filarhos είπε Καινούριο πετρέλαιο! Με ~100χλμ την μέρα * 250 ημέρες = 25χιλχλμ τον χρόνο μόνο για την δουλειά. Ένα καινούριο πετρέλαιο θα έχει κατανάλωση με λίγο προσοχή κάτω από 4λ/100χλμ δηλαδή 100€ τον μήνα (4*1,2*2000χλμ). Ενώ το ηλεκτρικό 60€ (3*2000χλμ αν καίει μόνο 3€/100χλμ). Υ.Γ. Εγώ θα έπαιρνα ένα πολύ καλό euro4, αφού δεν θα μπαίνει μέσα στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη σχετικά φτηνά, εκτός αν ήθελα να μην έχω περιορισμούς Ε6+. Σαν τι δηλαδή προτείνεις; Εννοώ για euro4. Βέβαια μιλάμε για χρονολογία 2010 και πριν.
Joshua21 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 50 λεπτά πριν, zeys13 είπε Καλημέρα στους συνφορουμίτες, θέλω τις γνώμες σας για το αν είναι σωστή μια τέτοια σκέψη. Η καθημερινή διαδρομή στην εργασία της συζύγου (εκπαιδευτικός), είναι περίπου στα 70-80 χλμ ημερησίως. Τα έξοδα μετακίνησης είναι περίπου 150 ευρώ το μήνα, το υπάρχον αυτοκίνητο είναι υγραέριο, και λόγω αρκετών χιλιομέτρων σκεφτόμαστε την αλλαγή του, έχουμε καταλήξει βασικά σε μεταχειρισμένο πετρέλαιο, αλλά κάτι οι διαφημίσεις, + το πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά, με έκανε να δω μήπως συμφέρει μια τέτοια αγορά. Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο θέλουμε να είναι τουλάχιστον μικρομεσαίο ( Nissan leaf πχ ), + ότι θα κάνει και κάποια χιλιόμετρα παραπάνω, ας πούμε ότι μπορεί να φτάνει και τα 150 μάξιμουμ. Το κόστος κίνησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι 2,5 – 3 ευρώ 100χλμ. Να αναφέρω ότι στο σπίτι υπάρχει και net-mering φωτοβολταικά, αλλά αυτό ας μην επηρεάσει την κουβέντα. Ότι γλυτώνεις από τα καύσιμα τα βάζεις στη δόση δανείου, 100 € το μήνα χοντρικά. Τα εμφανή μειονεκτήματα μια τέτοιας λύσης, είναι ότι κάθε βράδυ χρειάζεται φόρτιση, δεν μπορείς να κάνεις ταξίδια, και το πόσο θα αντέξουν οι μπαταρίες, καθώς και το κόστος τους. Προφανώς θα υπάρχουν και άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ. Η διαδρομή είναι Ναύπλιο-Κόρινθος, η λύση του φυσικού αερίου δεν υπάρχει. Παρακαλώ θα ήθελα τις γνώμες σας. (Δεν ξέρω πως λειτουργούν οι ταχυφορτιστές που μπορείς να εγκαταστήσεις σπίτι, και τι καταναλώσεις έχουν, αν γνωρίζει κάποιος να μας πει θα ήταν πολύ χρήσιμο. Δυστυχώς έχω μονοφασικό δίκτυο.) Αυτό στα bold πιστεύω πως είναι το κυριότερο... δεν ξέρω τι παίζει με το net-metering, αλλά αυτή τη στιγμή σε κάποιους εναλλακτικούς παρόχους η νυχτερινή KWh κοστίζει μόλις 0,10€, και με δεδομένο ότι το Leaf με τη 40άρα μπαταρία έχει πραγματική κατανάλωση κατά μέσο όρο 164 Wh/km τότε το κόστος του ρεύματος θα είναι μόλις 1,64€/100km. Τα 2,5 με 3,0€ που αναφέρεις είναι με πάροχο την ΔΕΗ. Το ότι κάθε βράδυ χρειάζεται φόρτιση δεν νομίζω πως είναι μειονέκτημα για σένα, απλά το μόνο που χρειάζεται είναι όταν μπαίνει στο γκαράζ να το βάζεις στη πρίζα. Ταχυφορτιστή δεν χρειάζεσαι, με μια απλή 16άρα πρίζα σούκο μια χαρά μπορείς να το φορτίζεις με το καλώδιο που πάει πακέτο με το αυτοκίνητο στα 10 αμπέρ (2.200watt). Ταχυφορτιστή θα χρειαστείς μόνο σε μεγάλο ταξίδι. Επίσης το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει πραγματική μέση αυτονομία 220km, συνεπώς τα 150 max τα έχει και με το παραπάνω. Αν έχεις άλλη απορία ρώτα. 3
filarhos Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, zeys13 είπε Σαν τι δηλαδή προτείνεις; Εννοώ για euro4. Βέβαια μιλάμε για χρονολογία 2010 και πριν. Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση συγγενής ψάχνει corsa, punto, mito, fiesta, clio και swift πετρέλαια και όλα είναι κάτω από 5χιλ€. Αν θέλεις όμως μεγαλύτερο μπορεις να βρεις astra, bravo κ.α. Ίσως πιο καλή λύση να ήταν κάποιο Εuro5 γύρω στο '15. Το θέμα είναι εσείς πόσα χρήματα θέλετε να δώσετε, θέλετε να τα πληρώσετε προκαταβολικά και να τα πάρετε πίσω με το χαμηλότερο κόστος μετακίνησης ή λίγα τώρα και λίγα λίγα κατά την χρήση. Υ.Γ. Κι εγώ θέλω ηλεκτρικό για 60χλμ/ημερησίως που τρεις φορές την εβδομάδα γίνονται 80-90 αλλά βολέυομαι με το μικρό πετρέλαιάκι μου, μέχρι να βγάλουν μικρό με <15χιλ€ Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2020 από filarhos 1
NikosKallithea Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, zeys13 είπε Ναι υπαρχει γκαράζ. Οπότε αν υπαρχει γκαραζ, για μένα, το μονο διαθέσιμο και αξιόλογο αυτοκίνητο ειναι το νισσαν που αναφέρεις και εσύ
gbras Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Αφου εχεις τις προυποθεσεις, αγορασε ηλεκτρικο. To leaf μονο αν χρειαζεσαι τους χωρους του. Πολυ καλο αυτοκινητο αλλα αν πας σε peugot e-208 / e-corsa ειναι καλυτερα τα πραγματα. Με ενα σωστο σχεδιασμο μπορεις να πας και ταξιδι . Να κοιταξεις και στο εξωτερικο οπου μπορεις να βρεις Nissan leaf και ΒΜW i3 με κατω απ0 20.000. Οσον αφορα την φορτιση οπως σου ειπαν μπορεις να εχεις μια απλη μπριζα, αλλα θες αρκετη ωρα για φορτιση αναλογα και την μπαταρια. Τριφασικο δεν ειναι απαραιτητο να εχεις. Απο το μονοφασικο μπορεις να παρεις μεχρι 11kw. Εκει θα χρειαστεις φορτιστη βεβαια. Το κοστος το υπολογιζεις γυρω στα 2 ευρω / 100 km . Εννοειται οτι φορτιζεις κυριως βραδυ αλλα ετσι και αλλιως πρακτικα ετσι παει. Απο την αλλη εχεις το net metering εισαι ακομα πιο ωφελημένος Το θεμα μπαταριας ειναι πλεον ενας αστικος μυθος που δεν προκειται να σε απασχολησει ποτε. Αν θα θελεις καποια στιγμη να την αλλαξεις μονο δικη σου επιλογη για να βαλεις μια μεγαλυτερη. Υποψην οτι οταν ερθει η ωρα να σκεφτεις κατι τετοιο οι μπαταριες θα εχουν πολυ χαμηλοτερη τιμη. Οπως και να εχει αυτο μην σε απασχολει καθολου. Υπολογιζεις 1-2% μειωση αυτονομιας αν χρονο και ακομα και αυτο οσο περναει ο καιρος μειωνεται. Τελος θα σου προτεινα, αν χρησιμοποιεις facebook να μπεις εδω https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece
NikosKallithea Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, 2tsipakis είπε tesla Μακαρι να ειμασταν Αμερικάνοι να είχαμε αυτη την ευχέρεια και το επίπεδο διαβίωσης, εγω πρώτος θα το έπαιρνα Ειναι ενα κόσμημα, το αυτοκίνητο 2 1
LongTom Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, zeys13 είπε Καλημέρα στους συνφορουμίτες, θέλω τις γνώμες σας για το αν είναι σωστή μια τέτοια σκέψη. Η καθημερινή διαδρομή στην εργασία της συζύγου (εκπαιδευτικός), είναι περίπου στα 70-80 χλμ ημερησίως. Τα έξοδα μετακίνησης είναι περίπου 150 ευρώ το μήνα, το υπάρχον αυτοκίνητο είναι υγραέριο, και λόγω αρκετών χιλιομέτρων σκεφτόμαστε την αλλαγή του, έχουμε καταλήξει βασικά σε μεταχειρισμένο πετρέλαιο, αλλά κάτι οι διαφημίσεις, + το πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά, με έκανε να δω μήπως συμφέρει μια τέτοια αγορά. Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο θέλουμε να είναι τουλάχιστον μικρομεσαίο ( Nissan leaf πχ ), + ότι θα κάνει και κάποια χιλιόμετρα παραπάνω, ας πούμε ότι μπορεί να φτάνει και τα 150 μάξιμουμ. Το κόστος κίνησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι 2,5 – 3 ευρώ 100χλμ. Να αναφέρω ότι στο σπίτι υπάρχει και net-mering φωτοβολταικά, αλλά αυτό ας μην επηρεάσει την κουβέντα. Ότι γλυτώνεις από τα καύσιμα τα βάζεις στη δόση δανείου, 100 € το μήνα χοντρικά. Τα εμφανή μειονεκτήματα μια τέτοιας λύσης, είναι ότι κάθε βράδυ χρειάζεται φόρτιση, δεν μπορείς να κάνεις ταξίδια, και το πόσο θα αντέξουν οι μπαταρίες, καθώς και το κόστος τους. Προφανώς θα υπάρχουν και άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ. Η διαδρομή είναι Ναύπλιο-Κόρινθος, η λύση του φυσικού αερίου δεν υπάρχει. Παρακαλώ θα ήθελα τις γνώμες σας. (Δεν ξέρω πως λειτουργούν οι ταχυφορτιστές που μπορείς να εγκαταστήσεις σπίτι, και τι καταναλώσεις έχουν, αν γνωρίζει κάποιος να μας πει θα ήταν πολύ χρήσιμο. Δυστυχώς έχω μονοφασικό δίκτυο.) Αντίθετα με άλλους φίλους εδώ, εγώ θα έλεγα ότι εάν θα είναι το μόνο αμάξι της οικογένειας, δεν θα συμβούλευα με την καμία ηλεκτρικό (στην Ελλάδα). Μηδενικό εταιρικό δίκτυο (tesla supercharger κ.ο.κ) και ανύπαρκτες υποδομές για ταχυφόρτηση από ιδιώτες/"βενζινάδες" κάνουν την χρήση και απόκτηση τέτοιου οχήματος καθαρά ως "δεύτερο" ή/και πόλης. Εάν πεις ότι ποτέ δεν θα κάνεις πάνω από 150χλμ που αναφέρεις τότε ίσως αξίζει. Αλλά πάλι προσωπικά το βρίσκω πολύ, πολύ περιοριστικό. Σαν να έχεις άλογο (ή γάιδαρο) στο σκοινί που φτάνει μόνο μέχρι το τέλος του χωριού ένα πράμα. | Το leaf πολύ ωραίο και εάν θέλετε κάτι λίγο φτηνότερο/μικρότερο είναι και το Zoe που πουλιέται/χρησιμοποιείται από πολλές εταιρίες εδώ (Σουηδία). εδιτ: Δυστυχώς δεν φέρνει η ρενό το Zoe Ελλάδα... | 4 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Μακαρι να ειμασταν Αμερικάνοι να είχαμε αυτη την ευχέρεια και το επίπεδο διαβίωσης, εγω πρώτος θα το έπαιρνα Ειναι ενα κόσμημα, το αυτοκίνητο Πολλά καλά πράματα είναι, μια φορά κόσμημα το tesla δεν το λες. Σε σχέση με τα λοιπά ηλεκτρικά (στην ίδια τιμή) είναι ένα σκαλοπάτι κάτω στο φινίρισμα. Δεν έχω δει το νέο SUV (model X; ) βέβαια, ίσως βελτιώθηκαν. Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2020 από LongTom 4
NikosKallithea Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Και επειδή μιλαμε για ηλεκτρικά δειτε τις απαιτήσεις ενός μεσαίου αυτοκινήτου σε ηλεκτρική εγκατάσταση και ενέργεια, μόλις τώρα τα διάβαζα. "Η φόρτιση από σχεδόν άδεια μπαταρία στο 100% γίνεται σε 8 ώρες σε φορτιστή 6,6 kW 220V, 32A, ή σε 45 λεπτά (έως το 80%) σε φορτιστή 50 kW" και μιλάμε για αμειγως ηλεκτρικό https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/poso-kanei-to-ilektriko-nissan-sunny?fbclid=IwAR0d8jmzzrFSY6Ttc1eTxA05hvJH9kNI7pjfQyc5OV7XRz5r9uuAVxftN84 πεταμένα λεφτά για τον Έλληνα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα