Προς το περιεχόμενο

Audi Q3 35 TFSI vs Tiguan Advance 1.5 150ps


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ritualistic είπε

με 35000 αρχικη,  καλο το παραμυθι αλλα ο δρακος επεσε για υπνο😄

Σε σχεση με παλια παντως οι τιμες της Mercedes ειναι σχετικα λιωμα, γιαυτο και εχουμε γεμισει δεξια και αριστερα.

Βεβαια πλεον ενα μεγαλο ποσοστο κατασκευαζεται Τουρκια αλλα οκ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, gaspappas είπε

Συγγνώμη αλλά υπάρχει πιο ζημιάρικη μάρκα απο BMW ??

Τουλάχιστον VAG group βρίσκεις ανταλλακτικά ιμιτασιόν πανεύκολα!

 

6 ώρες πριν, paylidis είπε

Έλα να σου πω εγώ για ζημιές σε Mercedes K BMW..... αίμα έφτυσα κ με τα δυο στις ζημιές. 

 

 

Αλλο το να βγάζουν ζημιές και άλλο το να πουλάνε ΕΝ ΓΝΩΣΗ τους ελατωματικό κινητήρα εδώ και χρόοονια και να προσπαθούν κάθε λίγο να τον φτιάξουν χωρίς να τα καταφέρουν...

Δες τε πόσες εκδόσεις έχει ο 2λιτρος TFSI όσο αφορά την απόδοσή του σε άλογα. Ο κινητήρας έχει κατασκευαστικό ελλάτωμα (ή να το πω καλύτερα, σχεδιασστικό) με αποτέλεσμα γύρω στις 80Κ χιλιόμετρα να καταναλώνει περισσότερο λάδι απο βενζίνη (αυτή τη στιγμή εγώ στα 120Κ χιλιόμετρα καίω 1 λίτρο λάδι τα 1000 (ολογράφως: χίλια) χιλιόμετρα...

Το πρόβλημα υπάρχει φυσικά σε όλους τους 2λιτρους του γκρούπ (Skoda, VW κτλ) και η επισκευή του κοστίζει στην αντιπροσωπεία περι τα 4Κ. Και αυτό για άλλα 80-100κ χιλιόμετρα που ξανααρχίζει να καίει λάδια (εφόσον προκειτε για πρόβλημα στον σχεδιασμό του και όχι κάποιο πρόβλημα υλικού)...  

Φυσικά δεν έχει γίνει ποτέ καμμία ανάκληση. Εγινε μόνο επέκταση εγγύησης απο τα 2 στα 5 χρόνια για το συγκεκριμένο πρόβλημα (αρα και παραδοχή του) και φυσικά επειδή δεν διορθώνετε (είπαμε, λάθος σεδιασμου)  το πρόβλημα ξαναεμφανίζται μετά απο 80-100 χιλίαδες χιλιόμετρα. Εν τω μεταξύ μέρος της επισκευής (χωρίς να σου το λένε) είναι και μια γενναία μείωση στην συμπίεση και άρα στην απόδοση του κινητήρα. Αρα και εκεί φάουλ, μιας και δεν ισχύουν πλέον οι τιμές στην απόδοση του κινητήρα οι οποίες μπορεί να ήταν η βάση για  την όποια επιλογή του συγκεκριμενου αυτοκινήτου).

Επίσης για ποιο πρίμιουμ μου λέτε? έχεις σκάσει 60Κ, μπαίνες μέσα ολοκαίνουργιο, και βλέπεις το λεβιέ να δονείτε τρελά λες και έχεις μπει σε ταξί.....  Στα 120 χαω το τιμόνι να τρέμει λες και έχει πάρκινσον... (είχαν βγάλει και φιρμάνι, αλλάζαν τα ακρόμπαρα, αλλά δεν διόρθωνε τίποτα). Μια τρυπάρα στις 2800 στροφές να είναι ακριβώς εκεί κοντά στα 120χαω, και να σου παίζει τα νεύρα γιατί δεν πορείς να κρατήσεις σταθερό το γκάζι.... και άλλη μια τρύπα στις 3200 στροφές για να έχεις να παίζεις... 

Ας αναφέρω και τις κλειδαριές... για κάντε μια αναζήτηση στο youtube να δείτε πόσα βίντεο υπάρχνουν με θέμα την επισκευή κλειδαριών απο VAG group... Είτε skoda, είτε VW είτε Audi.... και δεν είναι ότι χαλάνε... απλά δυσλειτουργούν... Κλειδώνουν αλλά δεν ξεκλειδώνουν, ή το αντίστροφο, μερίκες φορές λειτουργούν άλλες όχι... Premium my ass....

Εγώ προειδοποίησα... Αν θέλετε πηγαίντε πάρτε.... Εγώ μακριά.... το έχω παντρευτεί τώρα και κυκλοφορό με το 4-λιτρο μπετόνι λάδι.... πότε θα μπουκάρω στην βιτρίνα της κοσμοκάρ με αυτό....

 

 

 

Επεξ/σία από nkarama
  • Like 4
Δημοσ.
4 ώρες πριν, xgol είπε

Η Gla γιατι δεν παιζει;

 

3 ώρες πριν, ritualistic είπε

με 35000 αρχικη,  καλο το παραμυθι αλλα ο δρακος επεσε για υπνο😄

Άσε που με 35000 παίρνεις οθόνη επιπέδου gameboy color 

  • Like 2
Δημοσ.

Πολυς κοσμος που δεν δινει πολλα χρηματα σε αυτοκινητο, που εχει πολλα χρηματα και δεν τον νοιαζει η που πηδαει απο μεταχειρισμενο σε μεταχειρισμενο δεν καταλαβαινει πως καποια αυτοκινητα τα παντρευομαστε. Εμενα το δικο μου πηγε 45 χιλιαρικα και τωρα πουλιεται 13, οποτε οχι δεν το πουλαω, θα το χρησιμοποιω μεχρι ειτε να χαλασει ειτε να μην με καλυπτει πλεον (στην 2η περιπτωση θα το βαλω στο γκαραζ του εξοχικου - 2πλο οποτε χωραει και αλλο 1 αυτοκινητο - και θα το κοιταω).

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Salvation81 είπε

Πολυς κοσμος που δεν δινει πολλα χρηματα σε αυτοκινητο, που εχει πολλα χρηματα και δεν τον νοιαζει η που πηδαει απο μεταχειρισμενο σε μεταχειρισμενο δεν καταλαβαινει πως καποια αυτοκινητα τα παντρευομαστε. Εμενα το δικο μου πηγε 45 χιλιαρικα και τωρα πουλιεται 13, οποτε οχι δεν το πουλαω, θα το χρησιμοποιω μεχρι ειτε να χαλασει ειτε να μην με καλυπτει πλεον (στην 2η περιπτωση θα το βαλω στο γκαραζ του εξοχικου - 2πλο οποτε χωραει και αλλο 1 αυτοκινητο - και θα το κοιταω).

ακριβώς αυτό αποφάσισα και εγώ... θα το κρατήσω, το πολύ-πολύ να δώσω για να το φτιάξω και να μην καίει λάδια... δεν πρόκειτε να το χαρίσω, θα το χρησιμοποιώ μέχρι να μπορώ....

Δημοσ.

Αντιλαμβανομαι την ψυχολογια καποιου που εχει δωσει 60k κ το αμαξι βγαζει προβληματα αλλα ποιο αμαξι δεν βγαζει ρε παιδια ; Το πρωτο θα ειναι αυτο η το τελευταιο ; Κ εμεις αντιστοιχα στην οικογενεια ειχαμε 3 ΙΧ αμαξια του γκρουπ + 1 επαγγελματικο με αποκορυφωμα το δικο μου που κοντευει 20ετια και δεν εκαναν ποτε κιχ. Εχω απο την αλλη φιλο με bmw που ειναι σταθερα στο συνεργειο περιπου μια φορα το χρονο.
 

Ειναι να μην σου τυχει και μακαρι να μην τυχαινουν ποτε σε κανεναν αυτα τα πραγματα αλλα αυτη η γενικευση μακρια απο το γκρουπ γιατι το δικο μου εβγαλε προβληματα αρα ειναι ολα ετσι, ειναι λαθος. Καθε μαρκα εχει τα δικα της θεματα, οποιος φανταζεται οτι αποφευγοντας ενα brand θα σωθει σιγουρα, καλυτερα ας το ξανασκεφτει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ritualistic είπε

Αντιλαμβανομαι την ψυχολογια καποιου που εχει δωσει 60k κ το αμαξι βγαζει προβληματα αλλα ποιο αμαξι δεν βγαζει ρε παιδια ; Το πρωτο θα ειναι αυτο η το τελευταιο ; Κ εμεις αντιστοιχα στην οικογενεια ειχαμε 3 ΙΧ αμαξια του γκρουπ + 1 επαγγελματικο με αποκορυφωμα το δικο μου που κοντευει 20ετια και δεν εκαναν ποτε κιχ. Εχω απο την αλλη φιλο με bmw που ειναι σταθερα στο συνεργειο περιπου μια φορα το χρονο.
 

Ειναι να μην σου τυχει και μακαρι να μην τυχαινουν ποτε σε κανεναν αυτα τα πραγματα αλλα αυτη η γενικευση μακρια απο το γκρουπ γιατι το δικο μου εβγαλε προβληματα αρα ειναι ολα ετσι, ειναι λαθος. Καθε μαρκα εχει τα δικα της θεματα, οποιος φανταζεται οτι αποφευγοντας ενα brand θα σωθει σιγουρα, καλυτερα ας το ξανασκεφτει.

Για τις ζημιές έχεις δίκιο, αλλά όπως είπα παραπάνω:

Αλλο το να βγάζουν ζημιές και άλλο το να πουλάνε ΕΝ ΓΝΩΣΗ τους ελατωματικό κινητήρα εδώ και χρόοονια και να προσπαθούν κάθε λίγο να τον φτιάξουν χωρίς να τα καταφέρουν...

 

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, nkarama είπε

Αλλο το να βγάζουν ζημιές και άλλο το να πουλάνε ΕΝ ΓΝΩΣΗ τους ελατωματικό κινητήρα εδώ και χρόοονια και να προσπαθούν κάθε λίγο να τον φτιάξουν χωρίς να τα καταφέρουν...

Δες τε πόσες εκδόσεις έχει ο 2λιτρος TFSI όσο αφορά την απόδοσή του σε άλογα. Ο κινητήρας έχει κατασκευαστικό ελλάτωμα (ή να το πω καλύτερα, σχεδιασστικό) με αποτέλεσμα γύρω στις 80Κ χιλιόμετρα να καταναλώνει περισσότερο λάδι απο βενζίνη (αυτή τη στιγμή εγώ στα 120Κ χιλιόμετρα καίω 1 λίτρο λάδι τα 1000 (ολογράφως: χίλια) χιλιόμετρα...

Το πρόβλημα υπάρχει φυσικά σε όλους τους 2λιτρους του γκρούπ (Skoda, VW κτλ) και η επισκευή του κοστίζει στην αντιπροσωπεία περι τα 4Κ. Και αυτό για άλλα 80-100κ χιλιόμετρα που ξανααρχίζει να καίει λάδια (εφόσον προκειτε για πρόβλημα στον σχεδιασμό του και όχι κάποιο πρόβλημα υλικού)...  

Φυσικά δεν έχει γίνει ποτέ καμμία ανάκληση. Εγινε μόνο επέκταση εγγύησης απο τα 2 στα 5 χρόνια για το συγκεκριμένο πρόβλημα (αρα και παραδοχή του) και φυσικά επειδή δεν διορθώνετε (είπαμε, λάθος σεδιασμου)  το πρόβλημα ξαναεμφανίζται μετά απο 80-100 χιλίαδες χιλιόμετρα. Εν τω μεταξύ μέρος της επισκευής (χωρίς να σου το λένε) είναι και μια γενναία μείωση στην συμπίεση και άρα στην απόδοση του κινητήρα. Αρα και εκεί φάουλ, μιας και δεν ισχύουν πλέον οι τιμές στην απόδοση του κινητήρα οι οποίες μπορεί να ήταν η βάση για  την όποια επιλογή του συγκεκριμενου αυτοκινήτου).

Επίσης για ποιο πρίμιουμ μου λέτε? έχεις σκάσει 60Κ, μπαίνες μέσα ολοκαίνουργιο, και βλέπεις το λεβιέ να δονείτε τρελά λες και έχεις μπει σε ταξί.....  Στα 120 χαω το τιμόνι να τρέμει λες και έχει πάρκινσον... (είχαν βγάλει και φιρμάνι, αλλάζαν τα ακρόμπαρα, αλλά δεν διόρθωνε τίποτα). Μια τρυπάρα στις 2800 στροφές να είναι ακριβώς εκεί κοντά στα 120χαω, και να σου παίζει τα νεύρα γιατί δεν πορείς να κρατήσεις σταθερό το γκάζι.... και άλλη μια τρύπα στις 3200 στροφές για να έχεις να παίζεις... 

Ας αναφέρω και τις κλειδαριές... για κάντε μια αναζήτηση στο youtube να δείτε πόσα βίντεο υπάρχνουν με θέμα την επισκευή κλειδαριών απο VAG group... Είτε skoda, είτε VW είτε Audi.... και δεν είναι ότι χαλάνε... απλά δυσλειτουργούν... Κλειδώνουν αλλά δεν ξεκλειδώνουν, ή το αντίστροφο, μερίκες φορές λειτουργούν άλλες όχι... Premium my ass....

Εγώ προειδοποίησα... Αν θέλετε πηγαίντε πάρτε.... Εγώ μακριά.... το έχω παντρευτεί τώρα και κυκλοφορό με το 4-λιτρο μπετόνι λάδι.... πότε θα μπουκάρω στην βιτρίνα της κοσμοκάρ με αυτό....

Ποιάς χρονολογίας έχεις? Αυτό το πρόβήμα που λες για το λάδι είσαι σίγυρος ότι ειναι στα 2000cc , νόμιζα ότι ήταν στα 1800cc

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, gaspappas είπε

Ποιάς χρονολογίας έχεις? Αυτό το πρόβήμα που λες για το λάδι είσαι σίγυρος ότι ειναι στα 2000cc , νόμιζα ότι ήταν στα 1800cc

Είναι στα 2000cc και στα 1800cc. Είμαι παθών!!

Επεξ/σία από Geokorolis
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Geokorolis είπε

Είναι στα 2000cc και στα 1800cc. Είμαι παθών!!

Εγω με το Β7 1.8Τ με 180000χλμ κανένα απολύτως! Το B8 που λογικά έχεις είναι η ντροπή της μάρκας! Βέβαια στα Diesel κανένα πρόβλημα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, gaspappas είπε

Εγω με το Β7 1.8Τ με 180000χλμ κανένα απολύτως! Το B8 που λογικά έχεις είναι η ντροπή της μάρκας! Βέβαια στα Diesel κανένα πρόβλημα!

b7 1,8t cdaa έχω και τον πήρα στα χέρια τον κινητήρα στα 94000χλμ!! Αν έχεις τον bzb πιθάνον την γλύτωσες.

Επεξ/σία από Geokorolis
Δημοσ.

Ο cdaa ειναι ο αμαρτωλος κωδικος στη συγκεκριμενη σειρα. Ειτε 1.4 ειτε 1.8. Σε 2λιτρο εχω την εντυπωση οτι δεν βγαινει. Θα ειχε ενδιαφερον αν γνωριζει κανεις αν ο τωρινος 1.5 150 εχει σχεση με τον 1.4 tsi των 140 και 170 ιππων..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, atrigane είπε

Ο cdaa ειναι ο αμαρτωλος κωδικος στη συγκεκριμενη σειρα. Ειτε 1.4 ειτε 1.8. Σε 2λιτρο εχω την εντυπωση οτι δεν βγαινει. Θα ειχε ενδιαφερον αν γνωριζει κανεις αν ο τωρινος 1.5 150 εχει σχεση με τον 1.4 tsi των 140 και 170 ιππων..

Σωστά, ο 2λιτρος είχε άλλους κωδικούς αλλά κάποιοι από αυτούς παντρεύτηκαν και τα προβλήματα των CDAA, πιθανόν γιατί μοιράζονταν μηχανικά μερή. Είναι λαχείο η συγκεκριμένη γενιά!

18 λεπτά πριν, atrigane είπε

Ο cdaa ειναι ο αμαρτωλος κωδικος στη συγκεκριμενη σειρα. Ειτε 1.4 ειτε 1.8. Σε 2λιτρο εχω την εντυπωση οτι δεν βγαινει. Θα ειχε ενδιαφερον αν γνωριζει κανεις αν ο τωρινος 1.5 150 εχει σχεση με τον 1.4 tsi των 140 και 170 ιππων..

O 1.5 είναι ο αντικαταστάτης του 1.4, με ότι αυτό συνεπάγεται. Αν έχεις όρεξη να διαβάσεις στα αγγλίκα, αναφέρει αναλυτικά τις αλλαγές αναμέσα στον 1.5 και στον 1.4

https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=117

Επεξ/σία από Geokorolis
  • Thanks 1
Δημοσ.

Για τον "καινούργιο" 1.5 του group υπάρχει ήδη διαπιστωμένο πρόβλημα "kangarooing effect" το ονομάζουν λόγω κραδασμών & αναπηδήσεων

Όλοι οι TSi το λαδάκι τους το θέλουν άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο

Τα DSG κιβώτια δεν έχουν κ τα καλύτερα σχόλια....

Σχετικά με την υστέρηση στις χαμηλές στροφές λύνεται εύκολα με remap

 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, trainer είπε

Για τον "καινούργιο" 1.5 του group υπάρχει ήδη διαπιστωμένο πρόβλημα "kangarooing effect" το ονομάζουν λόγω κραδασμών & αναπηδήσεων

Όλοι οι TSi το λαδάκι τους το θέλουν άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο

Τα DSG κιβώτια δεν έχουν κ τα καλύτερα σχόλια....

Σχετικά με την υστέρηση στις χαμηλές στροφές λύνεται εύκολα με remap

Όντως λύνεται με ένα remap? γιατί εμένα μου είπαν ότι οφείλεται στο μικρό intercooler που έχει και ότι θέλει μεγαλύτερο!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...