Προς το περιεχόμενο

Audi Q3 35 TFSI vs Tiguan Advance 1.5 150ps


ritualistic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Τι σχεση εχει το αυτόματο κιβώτιο με παιδια κλπ.

Το αυτόματο κιβωτιο του 2020 δεν ειναι απλα ευκολία, ειναι επιστήμη, απόλαυση στην οδήγηση, απίστευτες επιταχύνσεις κλπ.

Τεσπά γουστα είναι αυτά

Απλα δεν θεωρω οδηγηση οταν εχεις και τα 2 χερια στο τιμονι. Το αυτοματο κιβωτιο το θεωρω ανεση, τιποτα περισσοτερο.

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Απλα δεν θεωρω οδηγηση οταν εχεις και τα 2 χερια στο τιμονι. Το αυτοματο κιβωτιο το θεωρω ανεση, τιποτα περισσοτερο.

Λαθος οδήγηση κανεις, τα δυο χερια παντα στο τιμόνι, εκτος αν μιλάς για οδήγηση στην Πατησίων

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Λαθος οδήγηση κανεις, τα δυο χερια παντα στο τιμόνι, εκτος αν μιλάς για οδήγηση στην Πατησίων

Σορρυ αλλα και τα 2 χερια στο τιμονι βλεπω κατι γυναικες στον δρομο που οδηγανε και γελαω.

Τωρα για το αν το κανω λαθος οταν οδηγαω ετσι 21 χρονια, τι να πω, μπορει (αν και θεωρω πως ο καθενας οδηγαει οπως του ταιριαζει, και φυσικα δεν μπορουν να οδηγουν ολοι με τον ιδιο τροπο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα στο team

Eπειδη βλεπω γινεται συζητηση σχετικα με το αυτοματο. Αρχικα να πω οτι ο @NikosKallithea εχει δικιο τυπικα και βασει ΚΟΚ, παρολαυτα καταλαβαινω και τον @Salvation81 μιας και εγω αρκετες φορες πιανω τον εαυτο μου να οδηγαω με το ενα χερι και στο αλλο χερι να εχω τον λεβιε.

Στο θεμα μας, θεωρω (χωρις να εχω δοκιμασει) το αυτοματο οντως μεγαλη ευκολια εντος πολης, σε συνδυασμο με το adaptive cruise control κανει θαυματα, και ενα ακομα συν ειναι οτι μπορει να οδηγησει σε χαμηλοτερες καταναλωσεις. Απο την αλλη, σιγουρα χανεται σε σημαντικο βαθμο η οδηγικη απολαυση και η ιστορια εχει δειξει οτι ειναι πιο επιρρεπες σε βλαβες απο ενα μηχανικο, αν και θεωρω οτι τελευταια εχει βελτιωθει πολυ αυτο το θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Σορρυ αλλα και τα 2 χερια στο τιμονι βλεπω κατι γυναικες στον δρομο που οδηγανε και γελαω.

Τωρα για το αν το κανω λαθος οταν οδηγαω ετσι 21 χρονια, τι να πω, μπορει (αν και θεωρω πως ο καθενας οδηγαει οπως του ταιριαζει, και φυσικα δεν μπορουν να οδηγουν ολοι με τον ιδιο τροπο).

To επομενο αμέσως καλύτερο ειναι το αριστερό χερι εξω απο το παραθυρο και το δεξι στο λεβιέ, το τιμόνι στην ευθεια δεν χρειάζεται χερια, τωρα αν χρειαστεί να στρίψεις, κουφια η ωρα που το ακουει, βαζεις τα αριστερό μεσα.

...και για να μην παρεξηγηθω δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα, είναι μια γενική παρατήρηση.

Τα χέρια ειναι για το τιμόνι. τελεία, εκτός αν είσαι σε μποτιλιάρισμα, το λεω για δευτερη φορα.

Για αυτό και πολλα αυτοκίνητα που εχουν σειριακό σασμάν τα χειριστήρια τα εχουν πίσω απο το τιμόνι, δηλαδή ακόμα και σε κίνηση δεν πρέπει να παίρνεις τα χέρια σου απο το τιμόνι.

Επεξ/σία από NikosKallithea
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

To επομενο αμέσως καλύτερο ειναι το αριστερό χερι εξω απο το παραθυρο και το δεξι στο λεβιέ, το τιμόνι στην ευθεια δεν χρειάζεται χερια, τωρα αν χρειαστεί να στρίψεις, κουφια η ωρα που το ακουει, βαζεις τα αριστερό μεσα.

...και για να μην παρεξηγηθω δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα, είναι μια γενική παρατήρηση.

Τα χέρια ειναι για το τιμόνι. τελεία, εκτός αν είσαι σε μποτιλιάρισμα, το λεω για δευτερη φορα.

Για αυτό και πολλα αυτοκίνητα που εχουν σειριακό σασμάν τα χειριστήρια τα εχουν πίσω απο το τιμόνι, δηλαδή ακόμα και σε κίνηση δεν πρέπει να παίρνεις τα χέρια σου απο το τιμόνι.

Το σειριακο σασμαν αρχικα το εφτιαξαν για αυτοκινητα οπως η Lamborghini και η Ferrari με το να αντιγραψουν την Formula 1 που εκει ναι χρειαζοταν το σειριακο (με τετοιες ταχυτητες, τοσο ελαφρια αμαξωματα και με ολες τις γωνιες ναι ενα χερι στο τιμονι και ενα στον λεβιε θα ηταν μοιραιο - αν και δεκαετιες πριν μια χαρα με λεβιεδες ηταν τα αγωνιστικα αυτα). Εννοειται και μια Lamborghini αν εχεις και πηγαινεις μαλιοκουβαρα ενα σειρακο δεν ειναι κακη ιδεα.
Το οτι μετα το εβαλαν και σε αυτοκινητα ακομα και των 100 αλογων ηταν απλα μαρκετινγκ ωστε να νομιζει ο καθενας οτι οδηγαει γρηγορο αυτοκινητο, τιποτα περισσοτερο. Τωρα αν λεμε πως καποιος δεν μπορει να οδηγησει ορθα στον δρομο (οχι σε πιστα, σε πιστα οσες φορες εχω παει και εγω οταν αλλαζα ταχυτητα μετα ειχα και τα 2 χερια στο τιμονι) αν δεν εχει και τα 2 χερια στο τιμονι, ε κατεμε αυτος ο ανθρωπος δεν θα επρεπε να εχει διπλωμα οδηγησης (κυριως επειδη δεν εχει και τα 2 χερια στο τιμονι επειδη ξερει να οδηγαει αλλα επειδη δεν ξερει και φοβαται).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν κάτοχος Q5 απο το 2009 θα πω μόνο ένα και δεν θα εμπλακώ ξανά...

Μακριά απο οτιδήποτε έχει να κάνει με VAG. Είτε είναι Audi, είτε VW, είτε Skoda, είτε οτιδήποτε.... ΜΑΚΡΙΑ.... 

Θες να έχεις premium και το κεφάλι σου ήσυχο. Πήγαινε στα στναταράκια... Mercedes και BMW, Volvo, κτλ....

ΜΑΚΡΙΑ απο απάτες τύπου Audi.... 

 

ΥΓ. Το αμάξι σέρνετε χαμηλά και έχει διάφορες τρύπες στην απόδοση επειδή το εργοστάσιο θέλει να κρατάει θόρυβο και ρύπους χαμηλά για να περνάει τους εκάστοτε περιοσρισμούς της EΕ. 

  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο νόμος λέει , επιτρέπεται τσιγάρο στο αριστερό χέρι, καφέ στο δεξί, και αν θέλεις να αλλάξεις ταχύτητα, ΠΑΝΤΑ με το δέξι που έχει το τσιγάρο...χαχαχα

@Salvation81 αύτα που λές πέρι βλέπω άτομα με 2 χέρια στο τιμόνι κ γελάω, καγκούρικα ακούγωνται - το λιγότερο. 

και καλά λέει ο @NikosKallithea, τα 2 χέρια στο τιμόνι είναι νόμος.

τώρα , όταν ακούς να λένε οτι θέλω χειροκίνητο κιβώτιο για να έχω τον έλεγχο , και μίλανε για πολο 1.4 75άλογα, και ΔΙΠΟΡΤΟ (άλλη μεγάλη ιστορία - πάει κ αγοράζει ο άλλος Γκόλφ - Γκόλφ ρε φιλε, με 75 άλογα δίπορτο γιατί είναι πιο σπόρ. πιο αργό και απο αέρα 1 μποφόρ) είναι περιέργο στα δικά μ αυτιά. τεσπά, δεν θα κρίνω εγώ αν κα΄ποιος θέλει να κουράζει το  αριστερό του πόδι κ το δεξί του χέρι.

 

για τον @ritualistic, διάλεξε Audi για εμένα, απλά να έχει adaptive Cruise control, αυτόματο  κιβώτιο και ayto hold - σταματάς στο φανάρι, και δεν πατάς ΤΙΠΟΤΑ, μπαίνει το χειρόφρενο αυτομάτα μετα απο κάποια δευτερολεπτα ακινησιας - πολιτισμός απλά

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mpregos είπε

ο νόμος λέει , επιτρέπεται τσιγάρο στο αριστερό χέρι, καφέ στο δεξί, και αν θέλεις να αλλάξεις ταχύτητα, ΠΑΝΤΑ με το δέξι που έχει το τσιγάρο...χαχαχα

@Salvation81 αύτα που λές πέρι βλέπω άτομα με 2 χέρια στο τιμόνι κ γελάω, καγκούρικα ακούγωνται - το λιγότερο. 

και καλά λέει ο @NikosKallithea, τα 2 χέρια στο τιμόνι είναι νόμος.

τώρα , όταν ακούς να λένε οτι θέλω χειροκίνητο κιβώτιο για να έχω τον έλεγχο , και μίλανε για πολο 1.4 75άλογα, και ΔΙΠΟΡΤΟ (άλλη μεγάλη ιστορία - πάει κ αγοράζει ο άλλος Γκόλφ - Γκόλφ ρε φιλε, με 75 άλογα δίπορτο γιατί είναι πιο σπόρ. πιο αργό και απο αέρα 1 μποφόρ) είναι περιέργο στα δικά μ αυτιά. τεσπά, δεν θα κρίνω εγώ αν κα΄ποιος θέλει να κουράζει το  αριστερό του πόδι κ το δεξί του χέρι.

για τον @ritualistic, διάλεξε Audi για εμένα, απλά να έχει adaptive Cruise control, αυτόματο  κιβώτιο και ayto hold - σταματάς στο φανάρι, και δεν πατάς ΤΙΠΟΤΑ, μπαίνει το χειρόφρενο αυτομάτα μετα απο κάποια δευτερολεπτα ακινησιας - πολιτισμός απλά

Θελεις να μου δειξεις τον Νομο που λεει και τα 2 χερια στο τιμονι; Ειμαι περιεργος να δω κατι που δεν θυμαμαι να εχω δει ποτε (οχι πως αλλαζει κατι βεβαια, εξαλλου ο νομος θα επρεπε να λεει οσοι μαθαινουν οδηγηση να μαθαινουν και σε αυτοματο και σε χειροκινητο πχ κατι που δεν γινεται οποτε ολοι πλεον μαθαινουν σε αυτοματο και αν τους βαλεις σε αμαξι με λεβιε σηκωνουν τα χερια ψηλα).

13 λεπτά πριν, lightsout είπε

Κανονικά τα χέρια πρέπει να είναι πάντοτε στο τιμόνι, ασχέτως αν βολεύει ή όχι. 

2 χερια στο τιμονι μπορει να ειναι χειροτερο οχι καλυτερο (σκεψου να πρεπει ξαφνικα να κατεβασεις ταχυτητα και εσυ να εχεις και τα 2 χερια στο τιμονι, και να μην εισαι και καλος οδηγος οπως καποιες που τις βλεπεις να το εχουν αγκαλιασει, βρεξε μου και γλιστρησα ενα πραγμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο βιβλίο σημάτων αναφερόταν ότι τα χέρια πρέπει να είναι σε θέση που αντιστοιχεί σε ώρα 9:15 ή 10:10, δεν θυμάμαι με απόλυτη σιγουριά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Iasonas Pav είπε

Στο βιβλίο σημάτων αναφερόταν ότι τα χέρια πρέπει να είναι σε θέση που αντιστοιχεί σε ώρα 9:15 ή 10:10, δεν θυμάμαι με απόλυτη σιγουριά.

Και τα 2 χερια να ειναι στο ιδιο μερος λιγο δυσκολο, θα επρεπε το ενα να ειναι 9 πχ και το αλλο 2 η κατι τετοιο. Παντως εγω δεν θυμαμαι κατι τετοιο στον ΚΟΚ του 99 οταν εδινα.

Οπως και να εχει ξαναλεω, δεν οδηγουν ολοι το ιδιο, δεν εχουν ολοι τα ιδια αντανακλαστικα, δεν εχουν μαθει ολοι το ιδιο, και χιλια αλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Και τα 2 χερια να ειναι στο ιδιο μερος λιγο δυσκολο, θα επρεπε το ενα να ειναι 9 πχ και το αλλο 2 η κατι τετοιο. Παντως εγω δεν θυμαμαι κατι τετοιο στον ΚΟΚ του 99 οταν εδινα.

Οπως και να εχει ξαναλεω, δεν οδηγουν ολοι το ιδιο, δεν εχουν ολοι τα ιδια αντανακλαστικα, δεν εχουν μαθει ολοι το ιδιο, και χιλια αλλα.

Γιατί να είναι στο ίδιο μέρος; 9:15 είναι αντιδιαμετρικά, 10:10 έχουν 120 μοίρες γωνία. Το 2016 είχα δώσει εγώ.

Το να έχεις μονίμως το χέρι πάνω στο λεβιέ καταπονεί το κιβώτιο γιατί του ασκείται μονίμως το βάρος του χεριού. Στη θεωρία, στην πράξη μπορεί να χαλάσει μια εβδομάδα νωρίτερα. Δεν έχω διαβάσει κάποια έρευνα. Απο εκεί και πέρα, αν για κάποιο λόγο πάει να γυρίσει το τιμόνι απο μόνο του και έχεις μόνο ενα χέρι, είναι πολύ δύσκολο να το κρατήσεις σταθερό. Ο δάσκαλος μου τότε μου είχε πει πως οδηγούσε λεωφορείο και αστόχησε κάποιο μπροστινό λάστιχο. Αν το κρατούσε με το ένα χέρι θα έφευγε απο το δρόμο. Μπορεί να μου τα είπε για να με φοβίσει λίγο, μπορεί να ήταν και αλήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια δεν υπαρχει λογος διαφωνιας δειτε εδω απο τον ΚΟΚ

https://www.drivepoint.gr/erotiseis/2-εαν-συγκρινετε-το-τιμονι-με-την-αριθμημενη-οθονη-ενοσ-ωρολογιου-με-δεικτεσ-η-σωστη-θεση-των-χεριων-σε-ευθεια-πορεια-τοποθετειται-στισ

Στο θεμα μας μολις επεστρεψα απο το td του Tiguan... To αυτοματο ειναι μεγαλη ξεκουραση σε συνθηκες κινησης ειναι αληθεια και το συγκεκριμενο dsg7 ηταν απολαυστικο. Το αμαξι φανηκε να κινειται λιγο καλυτερα στις χαμηλες στροφες απο το Q3, η αποσταση απο το εδαφος ειναι λιγο πιο υψηλη, τα φρενα εξαιρετικα και σου δινεται η αισθηση του premium σε γενικες γραμμες... Το αρνητικο εδω ειναι οτι το αμαξι μου φανηκε να εχει ογκο και σε 1-2 στροφες που τις πηρα λιγο πιο κλειστες εδωσε την εντυπωση οτι καπως πλεει, σε αντιθεση με το Q3 που εγκλιματιστηκα αμεσως και ηταν σα να οδηγω hatchback. 

Για οσους ενδιαφερονται το facelift αναμενεται απο Νοεμβριο με στανταρ εξοπλισμο Active Info Display και Led φωτα αλλα και τσιμπημενη τιμη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Iasonas Pav είπε

Γιατί να είναι στο ίδιο μέρος; 9:15 είναι αντιδιαμετρικά, 10:10 έχουν 120 μοίρες γωνία. Το 2016 είχα δώσει εγώ.

Το να έχεις μονίμως το χέρι πάνω στο λεβιέ καταπονεί το κιβώτιο γιατί του ασκείται μονίμως το βάρος του χεριού. Στη θεωρία, στην πράξη μπορεί να χαλάσει μια εβδομάδα νωρίτερα. Δεν έχω διαβάσει κάποια έρευνα. Απο εκεί και πέρα, αν για κάποιο λόγο πάει να γυρίσει το τιμόνι απο μόνο του και έχεις μόνο ενα χέρι, είναι πολύ δύσκολο να το κρατήσεις σταθερό. Ο δάσκαλος μου τότε μου είχε πει πως οδηγούσε λεωφορείο και αστόχησε κάποιο μπροστινό λάστιχο. Αν το κρατούσε με το ένα χέρι θα έφευγε απο το δρόμο. Μπορεί να μου τα είπε για να με φοβίσει λίγο, μπορεί να ήταν και αλήθεια.

Δεν εχεις το χερι μονιμα Πανω στον λεβιε, το εχεις διπλα στο λεβιε η το κρατας πανω απο τον λεβιε, συνηθεια ειναι.

Τωρα αυτο που σου ειπε φυσικα και ισχυει, βεβαια εχει να κανει με το του Ποτε ηταν το λεοφωρειο. Και εγω που ειμουν εκπαιδευτης στα Steyr και Mack στον στρατο αν σου εφευγε με ενα χερι δεν το καταφερνες. Αλλα δεν ειχαν υδραυλικα τιμονια (οπως και τα αυτοκινητα μεχρι τις αρχες και μεσα του 1990 πχ). Επισης δεν ειπα πως δεν βαζεις και τα 2 χερια αν σου φυγει το αυτοκινητο, λογικο ειναι, σε κανονικη οδηγηση εμενα δεν μου καθεται καλα απλα.

18 λεπτά πριν, ritualistic είπε

Παιδια δεν υπαρχει λογος διαφωνιας δειτε εδω απο τον ΚΟΚ

https://www.drivepoint.gr/erotiseis/2-εαν-συγκρινετε-το-τιμονι-με-την-αριθμημενη-οθονη-ενοσ-ωρολογιου-με-δεικτεσ-η-σωστη-θεση-των-χεριων-σε-ευθεια-πορεια-τοποθετειται-στισ

Στο θεμα μας μολις επεστρεψα απο το td του Tiguan... To αυτοματο ειναι μεγαλη ξεκουραση σε συνθηκες κινησης ειναι αληθεια και το συγκεκριμενο dsg7 ηταν απολαυστικο. Το αμαξι φανηκε να κινειται λιγο καλυτερα στις χαμηλες στροφες απο το Q3, η αποσταση απο το εδαφος ειναι λιγο πιο υψηλη, τα φρενα εξαιρετικα και σου δινεται η αισθηση του premium σε γενικες γραμμες... Το αρνητικο εδω ειναι οτι το αμαξι μου φανηκε να εχει ογκο και σε 1-2 στροφες που τις πηρα λιγο πιο κλειστες εδωσε την εντυπωση οτι καπως πλεει, σε αντιθεση με το Q3 που εγκλιματιστηκα αμεσως και ηταν σα να οδηγω hatchback. 

Για οσους ενδιαφερονται το facelift αναμενεται απο Νοεμβριο με στανταρ εξοπλισμο Active Info Display και Led φωτα αλλα και τσιμπημενη τιμη.

Ακομα δεν μπορω να καταλαβω πως το 1 χερι το εχεις στις 9 και 10 και το αλλο χερι στις 10 και 10...Δηλαδη εχεις και τα δυο σε αποσταση 10 εκατοστων;

Οσο για τις επιδοσεις του Tiguan δεν ειναι πιο ελαφρυ απο το Q3;

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...