Προς το περιεχόμενο

Audi Q3 35 TFSI vs Tiguan Advance 1.5 150ps


ritualistic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Remap μετα το τελος της εγγυησης. Παντως οι πρωτοι 1.5tsi 150 ειχανε το καγκουρο. Μετα βγηκε μια διορθωση απο vag σε καποιους εφτιαξε τελειως σε καποιους λιγο σε καποιους οχι. Το συγκεκριμενο προβλημα το βγαζει σε cold start η μηχανη και σε πιο κρυα κλιματα απο τα δικα μας. Εμενα μεχρι στιγμης δεν εχει κανενα τετοιο προβλημα. Βεβαια το πηρα το Μαιο με ζεστες οποτε θα δουμε και πως θα παει οταν κρυωσει ο καιρος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Geokorolis είπε

Σωστά, ο 2λιτρος είχε άλλους κωδικούς αλλά κάποιοι από αυτούς παντρεύτηκαν και τα προβλήματα των CDAA, πιθανόν γιατί μοιράζονταν μηχανικά μερή. Είναι λαχείο η συγκεκριμένη γενιά!

O 1.5 είναι ο αντικαταστάτης του 1.4, με ότι αυτό συνεπάγεται. Αν έχεις όρεξη να διαβάσεις στα αγγλίκα, αναφέρει αναλυτικά τις αλλαγές αναμέσα στον 1.5 και στον 1.4

https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=117

Φαινεται βελτιωμενος σε σημεια που επασχε ο tsi αλλα..

1 ώρα πριν, trainer είπε

Για τον "καινούργιο" 1.5 του group υπάρχει ήδη διαπιστωμένο πρόβλημα "kangarooing effect" το ονομάζουν λόγω κραδασμών & αναπηδήσεων

Όλοι οι TSi το λαδάκι τους το θέλουν άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο

Τα DSG κιβώτια δεν έχουν κ τα καλύτερα σχόλια....

Σχετικά με την υστέρηση στις χαμηλές στροφές λύνεται εύκολα με remap

..όταν διαβαζεις αυτο απο καινουριο κατοχο, οσο καλοπραιρετος να εισαι με το vag group καπου σε χανουν. Αντε να χιονισει να μας πεις τι εγινε! Βεβαιως ευχομαι να μην σου βγαλει απολυτως τιποτα και να ειναι μεμονωμενα περιστατικα

Επεξ/σία από atrigane
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλος αν μπορείς να πας λίγο πιο ψηλά στα χρήματα, δες το Q3 sportback.

Πραγματικά δεν υπάρχει πουθενά.

Ημουν και εγώ μεταξύ Tiguan rline και Q3 .

Αρχικά να σου πω να κοιτάξεις τις αυτόματες εκδόσεις των q3 γιατί είναι mild hybrid άρα πληρώνεις 50% των τελών ταξινόμησης αποτι στις χειροκίνητες εκδόσεις. Οποτε με

περιπου τα ίδια χρήματα είσαι σε

αυτοματο και πιο πλούσιο εξοπλισμό.

 

Προσπαθησε να δεις από κοντά το sportback , πραγματικά είναι ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί στην κατηγορία αυτή.

 

Επεξ/σία από nikos_90
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Noobios είπε

Remap μετα το τελος της εγγυησης. Παντως οι πρωτοι 1.5tsi 150 ειχανε το καγκουρο. Μετα βγηκε μια διορθωση απο vag σε καποιους εφτιαξε τελειως σε καποιους λιγο σε καποιους οχι. Το συγκεκριμενο προβλημα το βγαζει σε cold start η μηχανη και σε πιο κρυα κλιματα απο τα δικα μας. Εμενα μεχρι στιγμης δεν εχει κανενα τετοιο προβλημα. Βεβαια το πηρα το Μαιο με ζεστες οποτε θα δουμε και πως θα παει οταν κρυωσει ο καιρος.

Επιβεβαιώνω το kangaroo σε Leon FR (το προηγούμενο) 2020 με 1.5tsi. Το κάνει από το Μάιο που το παρέλαβα και στη SEAT μου ειπαν ότι δεν υπάρχει fix.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, nikos_90 είπε

Φίλος αν μπορείς να πας λίγο πιο ψηλά στα χρήματα, δες το Q3 sportback.

Πραγματικά δεν υπάρχει πουθενά.

Ημουν και εγώ μεταξύ Tiguan rline και Q3 .

Αρχικά να σου πω να κοιτάξεις τις αυτόματες εκδόσεις των q3 γιατί είναι mild hybrid άρα πληρώνεις 50% των τελών ταξινόμησης αποτι στις χειροκίνητες εκδόσεις. Οποτε με

περιπου τα ίδια χρήματα είσαι σε

αυτοματο και πιο πλούσιο εξοπλισμό.

Προσπαθησε να δεις από κοντά το sportback , πραγματικά είναι ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί στην κατηγορία αυτή.

@nikos_90 με μια προχειρη ματια στον configurator της Αudi, παμε στα 35000e οποτε ηδη ξεφευγουμε απο το μπατζετ που ειναι στα 30 βαρια και σε εξαιρετικη περιπτωση. Nα υποθεσω πηρες το sportback ?

@vandel καπου διαβασα οτι αναμενεται και δευτερο update-fix για το συγκεκριμενο θεμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikos_90 είπε

Φίλος αν μπορείς να πας λίγο πιο ψηλά στα χρήματα, δες το Q3 sportback.

Πραγματικά δεν υπάρχει πουθενά.

Ημουν και εγώ μεταξύ Tiguan rline και Q3 .

Αρχικά να σου πω να κοιτάξεις τις αυτόματες εκδόσεις των q3 γιατί είναι mild hybrid άρα πληρώνεις 50% των τελών ταξινόμησης αποτι στις χειροκίνητες εκδόσεις. Οποτε με

περιπου τα ίδια χρήματα είσαι σε

αυτοματο και πιο πλούσιο εξοπλισμό.

Προσπαθησε να δεις από κοντά το sportback , πραγματικά είναι ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί στην κατηγορία αυτή.

Sportback τρομερό. Τραβάει βλέμματα. Καμία σχέση με το απλό. Πολύ όμορφο αμάξι. Αν βγαίνεις για αυτό πήγαινε εκεί με όλα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vandel είπε

Επιβεβαιώνω το kangaroo σε Leon FR (το προηγούμενο) 2020 με 1.5tsi. Το κάνει από το Μάιο που το παρέλαβα και στη SEAT μου ειπαν ότι δεν υπάρχει fix.

Τι ακριβώς κάνει δηλαδή αυτό το kangaroo? Είναι κάτι που το καταλαβαίνεις στην οδήγηση ή πρέπει να το τσεκάρει μηχανικός? Είναι κάτι που μπορεί να προκαλέσει κάποια σημαντική βλάβη, οπότε αντίστοιχα λόγος για να αποφύγει κάποιος την αγορά με αυτόν τον κινητήρα? Ο 1,0 του VAG είναι καλύτερος σε αξιοπιστία/βλάβες/κατανάλωση λαδιού κλπ από τον 1,5?
Σόρρυ για τις πολλές ερωτήσεις, ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω...

Επεξ/σία από Christos Vvs
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Christos Vvs είπε

Τι ακριβώς κάνει δηλαδή αυτό το kangaroo? Είναι κάτι που το καταλαβαίνεις στην οδήγηση ή πρέπει να το τσεκάρει μηχανικός? Είναι κάτι που μπορεί να προκαλέσει κάποια σημαντική βλάβη, οπότε αντίστοιχα λόγος για να αποφύγει κάποιος την αγορά με αυτόν τον κινητήρα? Ο 1,0 του VAG είναι καλύτερος σε αξιοπιστία/βλάβες/κατανάλωση λαδιού κλπ από τον 1,5?
Σόρρυ για τις πολλές ερωτήσεις, ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω...

https://www.youtube.com/watch?v=SAAjwKHmbM0

Εδώ φαίνεται αρκετά καθαρά το πρόβλημα. Για αξιοπιστία και το κατά πόσο το kangaroo θα δημιουργήσει πρόβλημα στο μέλλον θα δείξει καθώς είναι σχετικά καινούριος κινητήρας. Από λάδι εμένα έκαψε 150ml στα πρώτα 6.500χλμ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Christos Vvs είπε

Τι ακριβώς κάνει δηλαδή αυτό το kangaroo? Είναι κάτι που το καταλαβαίνεις στην οδήγηση ή πρέπει να το τσεκάρει μηχανικός? Είναι κάτι που μπορεί να προκαλέσει κάποια σημαντική βλάβη, οπότε αντίστοιχα λόγος για να αποφύγει κάποιος την αγορά με αυτόν τον κινητήρα? Ο 1,0 του VAG είναι καλύτερος σε αξιοπιστία/βλάβες/κατανάλωση λαδιού κλπ από τον 1,5?
Σόρρυ για τις πολλές ερωτήσεις, ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω...

Για τον 1,0 δεν έχει ακουστεί κάτι μέχρι τώρα.

Ο 1,5 έχει το kangarooing, αλλά κι αυτό δεν επηρεάζει όλα τα μοτέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, ritualistic said:

@nikos_90 με μια προχειρη ματια στον configurator της Αudi, παμε στα 35000e οποτε ηδη ξεφευγουμε απο το μπατζετ που ειναι στα 30 βαρια και σε εξαιρετικη περιπτωση. Nα υποθεσω πηρες το sportback ?

@vandel καπου διαβασα οτι αναμενεται και δευτερο update-fix για το συγκεκριμενο θεμα

Έχω καταλήξει σε αυτό και θα βάλω την παραγγελία μέσα στο επόμενο 15νθημερο .

Αντε να περιμένεις μετά 3.5 μήνες να έρθει 😓

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vandel είπε

https://www.youtube.com/watch?v=SAAjwKHmbM0

Εδώ φαίνεται αρκετά καθαρά το πρόβλημα. Για αξιοπιστία και το κατά πόσο το kangaroo θα δημιουργήσει πρόβλημα στο μέλλον θα δείξει καθώς είναι σχετικά καινούριος κινητήρας. Από λάδι εμένα έκαψε 150ml στα πρώτα 6.500χλμ.

Δεν υφίσταται cangaroing στο Q3 ούτε και στα tiguan που οδήγησα ...

Μια επισήμανση, το tiguan υποτίθεται σβήνει 2 κυλίνδρους υπό κάποιες προϋποθέσεις για οικονομία, το Q δε το κάνει. Προτιμητέο κατά τη γνώμη μου να μη το κάνει γιατί κάπως έτσι προκύπτουν τα προβλήματα. 
 

Εντός του μήνα θα πάω κ εγώ για το πρώτο σέρβις (3000 χλμ) και ας λένε ότι δε χρειάζεται. 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, paylidis said:

Δεν υφίσταται cangaroing στο Q3 ούτε και στα tiguan που οδήγησα ...

μοα επισήμανση, το tiguan υποτίθεται σβήνει 2 κυλίνδρους υπό κάποιες προϋποθέσεις για οικονομία, το Q δε το κάνει. Προτιμητέο κατά τη γνώμη μου να μη το κάνει γιατί κάπως έτσι προκύπτουν τα προβλήματα. 
 

Εντός του μήνα θα πάω κ εγώ για το πρώτο σέρβις (3000 χλμ) και ας λένε ότι δε χρειάζεται. 

στις αυτοματες εκδοσεις το Q3 ειναι mild hybrid, δλδ εχει μια μπαταρια βοηθητικη για να κανει αυτη ακριβως την δουλεια, για οικονομια και efficiency.

 Αν πηγαινα στο απλο Q3 θα κοιταγα την εκδοση advanced με το αυτοματο κιβωτιο στα 150 αλογα, αν δεν κανω λαθος βγαινει γυρω στα 34.5Κ. 

Ειναι για μενα η πιο value for money απο τις διαθεσιμες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, nikos_90 είπε

στις αυτοματες εκδοσεις το Q3 ειναι mild hybrid, δλδ εχει μια μπαταρια βοηθητικη για να κανει αυτη ακριβως την δουλεια, για οικονομια και efficiency.

 Αν πηγαινα στο απλο Q3 θα κοιταγα την εκδοση advanced με το αυτοματο κιβωτιο στα 150 αλογα, αν δεν κανω λαθος βγαινει γυρω στα 34.5Κ. 

Ειναι για μενα η πιο value for money απο τις διαθεσιμες

Όχι άλλο το mild hybrid άλλο το οτι σβήνουν κύλινδροι από ότι μου είχαν εξηγήσει. 
 

πολλα μου φαίνονται τα 34.5 για να είμαι ειλικρινής 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...