Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από τις δύο παραπάνω απαντήσεις καταλαβαίνω πως δυστυχώς αυτό που κάνουν είναι νόμιμο και άρα τον ήπια :cry:

Και δυστυχώς μιλάμε για προϊόν 1000€

5 ώρες πριν, andreaspA είπε

Αν όμως με καποιον μαγικο τροπο, καταφερεις να αποδειξεις οτι το προβλημα που εμφανισε η μπαταρια στον 1μιση χρονο, προυπηρχε της πωλησης, τοτε θα αντικατασταθει.

Δυσκολεύομαι να φανταστώ πως θα κατάφερνα κάτι τέτοιο, ειδικά μετά από 1,5 χρόνο

  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Και δυστυχώς μιλάμε για προϊόν 1000€

κανε ενα rebuild στην μπαταρια και θα σου κοστισει τιποτα, αν μιλαμε για τοσο ακριβο μηχανημα. Καινουργια θα γινει.
Σιγα το μεγαλο προβλημα. 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, andreaspA είπε

κανε ενα rebuild στην μπαταρια και θα σου κοστισει τιποτα, αν μιλαμε για τοσο ακριβο μηχανημα. Καινουργια θα γινει.
Σιγα το μεγαλο προβλημα. 

 

Από το τηλέφωνο η αντιπροσωπεία μου είπε ότι μάλλον τα έφτυσε η μπαταρία. Λέω να το στείλω για έλεγχο και αν τυχόν το θέμα είναι σε καμιά πλακέτα κλπ τότε μάλλον θα καλύπτεται από την εγγύηση.

Η μπαταρία για να αλλαχθεί θέλουν 330€

Το σκέφτηκα και εγώ μήπως την αντικαταστήσω μόνος μου με λιγότερο κόστος αλλά δεν είμαι σίγουρος τι πρέπει να κάνω. Έλεγα μήπως το ανοίξω να δω τι στοιχεία έχει μέσα κλπ αλλά μετά θα χάσω την υπόλοιπη εγγύηση οπότε μάλλον θα περιμένω την διάγνωση πρώτα.

Και 200€ να βγει βέβαια δεν είμαι καθόλου χαρούμενος που η καρδιά του μηχανήματος τα έφτυσε τόσο νωρίς και με πολύ λίγη χρήση

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρακαλώ μια γνώμη τι ισχύει.

Σε ένα ζευγάρι ακουστικά που αγοράστηκαν προ 5μηνου από ελληνικό κατάστημα στο καλάθι σκρουτζ, ξαφνικά έσπασε το πλαστικό στο σημείο που ασκείται πίεση όταν είναι φορεμένα (φωτό). Τα ακουστικά ούτε έπεσαν,ούτε χτύπησαν,  ούτε τα κακομεταχειρίστηκε κανείς, κάθισε επάνω κλπ κλπ.  Φυσιολογικότατη χρήση, αποκλειστικά στο γραφείο, βάλε-βγάλε στο κεφάλι.

Το κατάστημα αγοράς σφυρίζει αδιάφορα γράφοντας στη σχετική αλληλογραφία ότι "οι όροι εγγύησης ανεξαρτήτου προϊόντος δεν καλύπτουν σπασίματα στα προϊόντα". Εγώ επικαλούμαι ότι πρόκειται για αστοχία υλικού κάνοντας ορθή χρήση του προιόντος, και ζητώ να κάνω χρήση εγγύησης απευθυνόμενοι στον αντιπρόσωπο-εισαγωγέα-κατασκευαστή ο οποίος προφανώς γνωρίζει καλύτερα το προιόν του, που πάσχει που δεν πάσχει και αν υπάρχει γενικότερο θέμα με αυτό . Ή ας πει τελικά (ο κατασκευαστής), το είδα, δεν έχει συμβεί σε άλλον, δεν το καλύπτω, ίσως επισκευάζεται με τόσο κόστος.

ΠΟΥ απευθυνόμαστε τελικά για χρήση εγγύησης (στο κατάστημα αγοράς ή το site του κατασκευαστή οπουδήποτε είναι αυτό στον κόσμο), και ποιος είναι υποχρεωμένος (από τον νόμο) να την τιμήσει?

Επισημαίνω, δεν υπάρχει απαίτηση προς το κατάστημα -ετσιθελικά- να αντικαταστήσει το προιόν, αλλά να απευθυνθεί στον όποιο αντιπρόσωπο-εισαγωγέα ώστε να δώσει εκείνος μια συγκεκριμένη απάντηση που αφορά το προιόν που εμπορεύεται και το ξέρει καλύτερα. Μου φαίνεται ότι το κατάστημα χρησιμοποιεί την απλουστευμένη δικαιολογία (αν κάτι έσπασε τότε φταίει πάντα ο χρήστης) ώστε να μην ασχοληθεί και να πρέπει να βγάλω άκρη με την κάθε Αnker μόνος μου.

Έτσι πάει, μετά την αγορά το κάθε κατάστημα δεν έχει καμιά εμπλοκή?

 

20240405_101601.jpg

Και στο site της Anker στο support αναφέρει "Please note this page is for purchases made through this website or the AnkerDirect store on sites such as eBay and Amazon. For purchases made through Anker’s authorized resellers, please contact them directly"

Επεξ/σία από iml
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, iml είπε

Παρακαλώ μια γνώμη τι ισχύει.

Σε ένα ζευγάρι ακουστικά που αγοράστηκαν προ 5μηνου από ελληνικό κατάστημα στο καλάθι σκρουτζ, ξαφνικά έσπασε το πλαστικό στο σημείο που ασκείται πίεση όταν είναι φορεμένα (φωτό). Τα ακουστικά ούτε έπεσαν,ούτε χτύπησαν,  ούτε τα κακομεταχειρίστηκε κανείς, κάθισε επάνω κλπ κλπ.  Φυσιολογικότατη χρήση, αποκλειστικά στο γραφείο, βάλε-βγάλε στο κεφάλι.

Το κατάστημα αγοράς σφυρίζει αδιάφορα γράφοντας στη σχετική αλληλογραφία ότι "οι όροι εγγύησης ανεξαρτήτου προϊόντος δεν καλύπτουν σπασίματα στα προϊόντα". Εγώ επικαλούμαι ότι πρόκειται για αστοχία υλικού σε ορθή χρήση του προιόντος, και ζητώ να κάνω χρήση εγγύησης απευθυνόμενοι στον αντιπρόσωπο-εισαγωγέα-κατασκευαστή ο οποίος προφανώς γνωρίζει καλύτερα το προιόν του, που πάσχει που δεν πάσχει και αν υπάρχει γενικότερο θέμα με αυτό . Ή ας πει τελικά (ο κατασκευαστής), το είδα, δεν καλύπτω στην εγγύηση, αλλά επισκευάζεται με τόσο κόστος.

ΠΟΥ απευθυνόμαστε τελικά για χρήση εγγύησης (στο κατάστημα αγοράς ή το site του κατασκευαστή οπουδήποτε στον κόσμο), και ποιος είναι υποχρεωμένος (από τον νόμο) να την τιμήσει?

Επισημαίνω, δεν υπάρχει απαίτηση προς το κατάστημα -ετσιθελικά- να αντικαταστήσει το προιόν, αλλά να απευθυνθεί στον όποιο αντιπρόσωπο-εισαγωγέα ώστε να δώσει εκείνος μια συγκεκριμένη απάντηση που αφορά το προιόν που εμπορεύεται και ξέρει καλύτερα. Μου φαίνεται ότι το κατάστημα χρησιμοποιεί την απλουστευμένη δικαιολογία (αν κάτι έσπασε τότε φταίει ο χρήστης) ώστε να μην ασχοληθεί και να πρέπει να βγάλω άκρη με την κάθε Αnker μόνος μου.

Έτσι πάει, μετά την αγορά το κάθε κατάστημα δεν έχει καμιά εμπλοκή?

 

20240405_101601.jpg

Πρακτικά μίλα με αντιπρόσωπο να δώσουν το οκ γιατί (δυστυχώς) το κατάστημα άνετα πατά στο κακή χρήση και δεν ασχολείται

  • Thanks 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Δυστυχώς χάλασε ένα προϊόν που είχα πάρει από Κωτσόβολο και θα τους το πάω ώστε μέσα στα πλαίσια της εγγύησης να μου το φτιάξουν.

Το υποκατάστημα θα το στείλει στα κεντρικά, τα κεντρικά στην αντιπροσωπεία, έλεγχος/φτιάξιμο και μετά πάλι πίσω. Αυτή η διαδικασία θα κρατήσει άνετα ένα μήνα.

Το θέμα είναι, δικαιούμαι προϊόν αντικατάστασης για αυτή την χρονική διάρκεια ώστε να μπορέσω να κάνω την δουλειά μου στο ενδιάμεσο?

Νομίζω κάπου είχε συζητηθεί σε ένα θέμα αλλά δεν το βρίσκω. Αν το δικαιούμαι να το ζητήσω από την πρώτη στιγμή γιατί από μόνοι τους δεν παίζει να μου το δώσουν και ίσως χρειαστεί να έχω και τους αντίστοιχους νόμους παραμάσχαλα

Βρήκα αυτό και στο 2.8 λέει ότι δικαιούμαι αν κρατήσει η φάση πάνω από 15 μέρες αλλά λέει μόνο για εμπορική εγγύηση και δεν βγάζω άκρη τι σημαίνει αυτό

Δημοσ.
Στις 22/12/2021 στις 9:21 ΜΜ, PurpleNinja είπε

Καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια σας, αγόρασε συγγενικό μου πρόσωπο πρόσφατα ένα ηλεκτρονικό προϊόν από γνωστή αλυσίδα το οποίο ήταν ελαττωματικό από την πρώτη μέρα, το επέστρεψε το αποδεχτήκαν ότι ήταν όντος ελαττωματικό και του έδωσαν νέο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν του ανέγνωσαν εκ νέου την εγγύηση, απ’ ότι γνωρίζω από την ώρα που σου δίνουν νέο προϊόν έχεις νέα εγγύηση δεν συνεχίζει να τρέχει η ήδη υπάρχουσα εγγύηση, ψάχνω να βρω την παράγραφο που το γράφει αλλά δεν το βρισκω ξέρει κάνεις σε πια σελίδα του ευρωπαϊκού νόμου είναι ή εάν έχει αλλάξει κάτι γιατί τον 6ο μήνα μου συνέβη και σε εμένα κάτι παρόμοιο και μου δώσανε νέο προϊόν με εκ νέου εγγύηση.

 

Στις 23/12/2021 στις 6:47 ΜΜ, N3M3SiS είπε

Όχι, δεν ανανεώνεται η εγγύηση. Ισχύει η εγγύηση του αρχικού προιόντος. Αν το κινητό χαλάσει στα 2 χρόνια παρά μια μέρα, το καινούριο που θα σου δώσουν, δεν θα έχει άλλα 2 χρόνια εγγύηση. Μια μέρα θα έχει.

 

Στις 23/12/2021 στις 10:37 ΜΜ, N3M3SiS είπε

Όχι και συνήθως αναγράφεται στους όρους της εγγύησης.

π.χ.

Samsung

4. Η υποχρέωση της Samsung βάσει της εγγύησης περιορίζεται στην επισκευή του προϊόντος ή την αντικατάσταση του προϊόντος ή του ελαττωματικού μέρους, κατά την κρίση της. Τα επισκευασμένα μέρη ή τα μέρη αντικατάστασης του προϊόντος Samsung θα παρέχονται σε μια βάση ανταλλαγής και θα είναι είτε νέα, είτε ανακατασκευασμένα προϊόντα, εξίσου λειτουργικά με νέα. Η περίοδος ισχύος της εγγύησης κατόπιν της επισκευής (με ή χωρίς αντικατάσταση ανταλλακτικών) θα είναι ίση με το υπόλοιπο της αρχικής περιόδου εγγύησης. Όλα τα μέρη που αντικαθίστανται στο πλαίσιο της εκτέλεσης υπηρεσιών εγγύησης θα περιέρχονται στην ιδιοκτησία της Samsung και τα νέα μέρη ή τα μέρη αντικατάστασης θα περιέρχονται στην ιδιοκτησία του Πελάτη.

Sony

Εάν, εντός της περιόδου εγγύησης, αποδειχθεί ελαττωματικό το προϊόν (από την ημερομηνία της αρχικής αγοράς) λόγω ακατάλληλων υλικών ή κατασκευής, η Sony ή ένα μέλος του δικτύου Εξουσιοδοτημένων Σέρβις ASN της Περιοχής Κάλυψης της Εγγύησης θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει (κατ’ επιλογή της Sony) χωρίς επιβάρυνση για εργατικά ή ανταλλακτικά, το προϊόν ή τα ελαττωματικά εξαρτήματα του, εντός εύλογου χρόνου, βάσει των όρων και συνθηκών που εκτίθενται παρακάτω.

HP (προς τιμην της, δινει και 3 μηνες)

Προϊόντα εξοπλισμού HP που έχουν αντικατασταθεί ή επισκευαστεί παρουσιάσουν κάποιο ελάττωμα υλικού ή κατασκευής (1) εντός ενενήντα (90) ημερών μετά από την επισκευή ή/και την αντικατάστασή τους ή (2) στη διάρκεια της υπολειπόμενης περιόδου ισχύος της Περιορισμένης εγγύησης για το Προϊόν εξοπλισμού HP που έχουν αντικαταστήσει ή στο οποίο έχουν εγκατασταθεί, η HP δεσμεύεται να προβεί εκ νέου στην επισκευή ή αντικατάσταση αυτών των Προϊόντων εξοπλισμού HP ή των ανταλλακτικών

Asus

Όλα τα ανταλλακτικά, επισκευασμένα η αντικατεστημένα από ένα κέντρο
επισκευής εξουσιοδοτημένο από την ASUS, θα καλύπτονται από την εγγύηση
για το υπόλοιπο της περιόδου ισχύος της ίδιας της εγγύησης
ή για ένα
χρονικό διάστημα όχι μικρότερο από τρεις μήνες.

 

Γενικά το νέο προιον ακολουθει την εγγυηση του αρχικου προιοντος και δεν ανανεώνεται. Αν ηταν ετσι καθε 2 χρονια θα καιγαμε τις καρτες γραφικων ή τους επεξεργαστες μας και θα είχαμε μονιμα καινουρια προιοντα.

 

Για να μην λεμε λόγια του αερα:

Άρθρο 64 - Νόμος 4967/2022 - Εμπορική εγγύηση - Τροποποίηση άρθρου 5α ν. 2251/1994 (άρθρο 17 Οδηγίας 2019/771) | Νομοθεσία | Lawspot

"Εμπορική εγγύηση

4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκειά της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.»."

 

Οπότε εαν δεν υπάρχει ξεκάθαρος ορος που να αναφέρει διαφορετικά μεσα στους ορους της εγγυησης σας ισχυει το παραπανω. 

Εαν υπαρχει σχετικη αναφορα ισχύει ότι αναφερεται.

Στην εμπορική εγγυηση ο κατασκευαστης θετει τους δικους του ορους. Απλα ωφειλει να σας τους παρεχει εγγραφως.

Δεν ειναι καν υποχρεωμενος να σας παρεχει εγγυηση εαν δεν το επιθυμει.

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
12 minutes ago, SeNNinhA said:

 

 

 

Για να μην λεμε λόγια του αερα:

Άρθρο 64 - Νόμος 4967/2022 - Εμπορική εγγύηση - Τροποποίηση άρθρου 5α ν. 2251/1994 (άρθρο 17 Οδηγίας 2019/771) | Νομοθεσία | Lawspot

"Εμπορική εγγύηση

4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκειά της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.»."

 

Οπότε εαν δεν υπάρχει ξεκάθαρος ορος που να αναφέρει διαφορετικά μεσα στους ορους της εγγυησης σας ισχυει το παραπανω. 

Εαν υπαρχει σχετικη αναφορα ισχύει ότι αναφερεται.

Στην εμπορική εγγυηση ο κατασκευαστης θετει τους δικους του ορους. Απλα ωφειλει να σας τους παρεχει εγγραφως.

Δεν ειναι καν υποχρεωμενος να σας παρεχει εγγυηση εαν δεν το επιθυμει.

Επιπροσθετα στα παραπανω, τα ιδιωτικα συμφωνητικα και οι προσωπικοι οροι δεν ειναι υπερανω της νομοθεσιας.

Υπαρχουν πολλες επιχειρησεις που πιστευουν και προφασιζονται το αντιθετο. Οπου φυσικα δεν ισχουν αυτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Πήγα στον Κωτσόβολο και άφησα το προϊόν και μου λένε θα κάνει σίγουρα 1,5 μήνα η όλη διαδικασία.

Ζήτησα προσωρινή αντικατάσταση και ο υπάλληλος λέει ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν κάτι τέτοιο ούτε έχουν διαθέσιμες συσκευές στο κατάστημα. Ο υπάλληλος ήταν κάθετος ότι δεν γίνεται με τίποτα :mellow: :rolleyes:

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Πήγα στον Κωτσόβολο και άφησα το προϊόν και μου λένε θα κάνει σίγουρα 1,5 μήνα η όλη διαδικασία.

Ζήτησα προσωρινή αντικατάσταση και ο υπάλληλος λέει ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν κάτι τέτοιο ούτε έχουν διαθέσιμες συσκευές στο κατάστημα. Ο υπάλληλος ήταν κάθετος ότι δεν γίνεται με τίποτα :mellow: :rolleyes:

ξεκίνα με Συνήγορο του Καταναλωτή αλλιώς θα το τρενάρουν όσο μπορούν μέχρι να βαρεθείς

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

ξεκίνα με Συνήγορο του Καταναλωτή αλλιώς θα το τρενάρουν όσο μπορούν μέχρι να βαρεθείς

Θα ήθελα να το κάνω αλλά θα ήθελα πρώτα να βεβαιωθώ ότι έχουν την υποχρέωση διότι σίγουρα θα με αρχίσουν στα παραθυράκια, θα τα ρίχνουν στην αντιπροσωπεία κλπ.

Επίσης δεν ξέρω αν έκανα πατάτα σήμερα, αλλά άφησα το προϊόν χωρίς να πάρω κάποια απόδειξη. Ο υπάλληλος έφτιαξε κάποια χαρτιά αλλά τα κράτησε ο ίδιος :mellow:

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Πήγα στον Κωτσόβολο και άφησα το προϊόν και μου λένε θα κάνει σίγουρα 1,5 μήνα η όλη διαδικασία.

Ζήτησα προσωρινή αντικατάσταση και ο υπάλληλος λέει ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν κάτι τέτοιο ούτε έχουν διαθέσιμες συσκευές στο κατάστημα. Ο υπάλληλος ήταν κάθετος ότι δεν γίνεται με τίποτα :mellow: :rolleyes:

Σωστά σου ειπε.

Δεν προβλεπεται αυτο για την ΝΟΜΙΜΗ εγγυση που σου παρεχει ο τελικος πωλητης (καταστημα).

Προβλεπεται για την ΕΜΠΟΡΙΚΗ εγγυηση (αντιπροσωπεία) εαν δεν υπαρχει ρητός ορος για το αντιθετο στην εγγυηση του κατασκευαστη.

Αυτο που προβλεπεται απο τον νομο είναι ότι ο πωλητής οφείλει εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος να επιδιορθώσει ή να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν. Δυστυχως το ευλογο ειναι διφορουμενη εννοια.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Σωστά σου ειπε.

Δεν προβλεπεται αυτο για την ΝΟΜΙΜΗ εγγυση που σου παρεχει ο τελικος πωλητης (καταστημα).

Προβλεπεται για την ΕΜΠΟΡΙΚΗ εγγυηση (αντιπροσωπεία) εαν δεν υπαρχει ρητός ορος για το αντιθετο στην εγγυηση του κατασκευαστη.

Αυτο που προβλεπεται απο τον νομο είναι ότι ο πωλητής οφείλει εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος να επιδιορθώσει ή να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν. Δυστυχως το ευλογο ειναι διφορουμενη εννοια.

θα έπρεπε δηλαδή το προϊόν αντικατάστασης να μου το παρέχει η αντιπροσωπεία ή ούτε αυτοί είναι υποχρεωμένοι?

Η όλη φάση με τις εμπορικές και νόμιμες εγγυήσεις είναι χαοτική

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

θα έπρεπε δηλαδή το προϊόν αντικατάστασης να μου το παρέχει η αντιπροσωπεία ή ούτε αυτοί είναι υποχρεωμένοι?

Η όλη φάση με τις εμπορικές και νόμιμες εγγυήσεις είναι χαοτική

Όχι δεν είναι.

Τα έχουμε πει πολλές φορές.

Δύο ξεχωριστές και παράλληλες εγγυήσεις που η μία δεν καταργεί την άλλη. Επιλέγεις ποια θα χρησιμοποιήσεις κάθε φορά. Εάν δεν σε καλυψει η μία δοκιμαζεις την άλλη.

Παλικάρια μην τα θέλετε ολα έτοιμα. Διαβάστε την νομοθεσία.

Το κατάστημα ωφειλει να στο επισκευάσει ή αλλάξει σε εύλογο χρονικό διαστημα.

Η αντιπροσωπεία ωφειλει να σου δώσει προϊόν αντικαταστασης μετά τις 15 ημέρες μέχρι να επισκευάσει το δικό σου εκτός και εάν αναφέρει ξεκάθαρα στους όρους της ότι δεν παρέχει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...