korakios Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, Θοδωρής005 είπε Ε θα παίρνω Συχνά ή ποντάρουν και σε αυτό αν περνάν οι μέρες απλά ξεκίνα μέσω ΣτΚ 1
Nabuko Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 3 ώρες πριν, Θοδωρής005 είπε τώρα θα παει στα κεντρικά ξες ποσο περίπου κάνουν για να το ελέγξουν; Σαν DOA το έστειλες?
Θοδωρής005 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, Nabuko είπε Σαν DOA το έστειλες? Δεν ξερω τι εκανε ο υπάλληλος απλα εγω εξηγήσα την κατάσταση, μαλλον σαν rma 38 λεπτά πριν, Nabuko είπε Θα προσπαθήσουν να το επισκευασουν πρωτα; πριν παει αντιπροσωπεία; Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2023 από Θοδωρής005
kamui Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Να ρωτήσω και εγώ κάτι με τη σειρά μου. Το προϊόν είναι ελλατωματικό, ο πωλητής το παραδέχεται και το παίρνει για επισκευή (Πλαίσιο once again). Πόσο καιρό έχει δικαίωμα να το κρατήσει για επισκευή πριν να μπορώ να του πω "μάγκα time is out" ώρα να μου επιστρέψεις τα λεφτά γιατί δεν γίνεται να περιμένω μια ζωή πότε θα το φτιάξεις εσύ. P.S. κάρτα γραφικών....και όπως καταλαβαίνεται το μηχάνημα δεν παίζει χωρίς αυτή
korakios Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 23/1/2024 στις 3:50 ΜΜ, kamui είπε Να ρωτήσω και εγώ κάτι με τη σειρά μου. Το προϊόν είναι ελλατωματικό, ο πωλητής το παραδέχεται και το παίρνει για επισκευή (Πλαίσιο once again). Πόσο καιρό έχει δικαίωμα να το κρατήσει για επισκευή πριν να μπορώ να του πω "μάγκα time is out" ώρα να μου επιστρέψεις τα λεφτά γιατί δεν γίνεται να περιμένω μια ζωή πότε θα το φτιάξεις εσύ. P.S. κάρτα γραφικών....και όπως καταλαβαίνεται το μηχάνημα δεν παίζει χωρίς αυτή αν είσαι στις 7 πρώτες μέρες το δηλώνεις ως DOA για να πάρεις τα λεφτά πίσω να ξεμπερδεύεις για το χρόνο όντως ενδιαφέρον , δεν το είχα ψάξει στο παρελθόν edit αναφέρεται παρακάτω 15 μέρες Ζήτα (γραπτώς) αρχικά μια εκτίμηση απο Πλαίσιο Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2024 από korakios
great Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 42 minutes ago, kamui said: Να ρωτήσω και εγώ κάτι με τη σειρά μου. Το προϊόν είναι ελλατωματικό, ο πωλητής το παραδέχεται και το παίρνει για επισκευή (Πλαίσιο once again). Πόσο καιρό έχει δικαίωμα να το κρατήσει για επισκευή πριν να μπορώ να του πω "μάγκα time is out" ώρα να μου επιστρέψεις τα λεφτά γιατί δεν γίνεται να περιμένω μια ζωή πότε θα το φτιάξεις εσύ. P.S. κάρτα γραφικών....και όπως καταλαβαίνεται το μηχάνημα δεν παίζει χωρίς αυτή ζητα με email ενημερωση για την επισκευη και χρόνο αποκατάστασης. δυστηχως εμπλεξες, πλαισιο, ποτε δεν παιρνουμε κατι που μπορει να θελει εγγυηση. Κανα καλώδιο κανα ποντίκι και αυτά. Οι περιπτώσεις ειναι τοσο πολλές που δεν μπορει να τις αγνοησει καποιος. Ποσο καιρο στην εχουν ? Παιζει και να την εχουν χάσει 😅
kamui Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2024 Στις 23/1/2024 στις 4:24 ΜΜ, korakios είπε αν είσαι στις 7 πρώτες μέρες το δηλώνεις ως DOA για να πάρεις τα λεφτά πίσω να ξεμπερδεύεις για το χρόνο όντως ενδιαφέρον , δεν το είχα ψάξει στο παρελθόν Ζήτα (γραπτώς) αρχικά μια εκτίμηση απο Πλαίσιο To προϊόν είναι 1,5 χρόνων οπότε δεν εντάσσεται σε DOA, εννοείται αν ήταν στις πρώτες 15 μέρες δεν θα περίμενα ούτε μια μέρα. Στις 23/1/2024 στις 4:34 ΜΜ, great είπε ζητα με email ενημερωση για την επισκευη και χρόνο αποκατάστασης. δυστηχως εμπλεξες, πλαισιο, ποτε δεν παιρνουμε κατι που μπορει να θελει εγγυηση. Κανα καλώδιο κανα ποντίκι και αυτά. Οι περιπτώσεις ειναι τοσο πολλές που δεν μπορει να τις αγνοησει καποιος. Ποσο καιρο στην εχουν ? Παιζει και να την εχουν χάσει 😅 Το αστείο είναι ότι το πήρα από εκεί για καλύτερα 1
great Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 14 hours ago, kamui said: Το αστείο είναι ότι το πήρα από εκεί για καλύτερα απα πα παπα δεν ηξερες δεν ρωταγες
johnieXoX Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Μιας και λέτε εδώ τον πόνο σας, ας πω και εγώ τον δικό μου.. Έχω πάρει τον Ιούλιο από το Πλαίσιο, ένα πληκτρολόγιο logitech mx keys s. Πριν κάνα μήνα, με εντελώς φυσιολογική χρήση (καθόλου gaming) μου βγαίνει το cap του Ρ και δεν ξαναμπαίνει.. δεν κουμπώνει μόνιμα.. όλο φεύγει. Το πάω λοιπόν στο Πλαίσιο για επισκευή εντός εγγύησης. Στην αρχή δεν δέχονται καν να το παραλάβουν. Μετά από φωνές δέχονται τουλάχιστον να πάει στο service, σκεφτόμενος πως αν επικοινωνήσουν με τη Logitech θα στείλει άλλο ή θα το επισκευάσει. Δε με ένοιαζε να πάρω καινούργιο, ένα cap απλά ας έβαζαν στο πλήκτρο.. Τρεις μέρες μετά, με καλούν να το πάρω ανεπισκευάστο.. Την ίδια μέρα επικοινωνώ με customer service της Logitech. Έξι μέρες μετά, η UPS μου έφερε καινούργιο πληκτρολόγιο στο σπίτι. Είναι τόσο για τον πούτσο το Πλαίσιο, που δεν μπήκε καν στον κόπο να επικοινωνήσει με την Logitech για να το φτιάξει/ αντικαταστήσει.. Συμπέρασμα, μακριά απο Πλαίσιο και κοντά στην Logitech 1
alet Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2024 Στις 23/1/2024 στις 3:50 ΜΜ, kamui είπε Να ρωτήσω και εγώ κάτι με τη σειρά μου. Το προϊόν είναι ελλατωματικό, ο πωλητής το παραδέχεται και το παίρνει για επισκευή (Πλαίσιο once again). Πόσο καιρό έχει δικαίωμα να το κρατήσει για επισκευή πριν να μπορώ να του πω "μάγκα time is out" ώρα να μου επιστρέψεις τα λεφτά γιατί δεν γίνεται να περιμένω μια ζωή πότε θα το φτιάξεις εσύ. P.S. κάρτα γραφικών....και όπως καταλαβαίνεται το μηχάνημα δεν παίζει χωρίς αυτή Σε 15 εργάσιμες αν δεν έχει επισκευαστεί υποχρεούται να στο αντικαταστήσει μέχρι να ολοκληρωθεί η επισκευή https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/commercial-warranty-guarantee 1 1
kamui Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, alet είπε Σε 15 εργάσιμες αν δεν έχει επισκευαστεί υποχρεούται να στο αντικαταστήσει μέχρι να ολοκληρωθεί η επισκευή https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/commercial-warranty-guarantee Είναι λίγο ασαφές διότι ποιος θα σου πει πως η επισκευή θέλει 15 μέρες και θα σου δώσει προσωρινή αντικατάσταση? Φυσικά κανένας διότι: 1) δεν γνωρίζει το χρόνο επισκευής, ειδικά στις περιπτώσεις που πρέπει να φύγει σε εξωτερικά εργαστήρια, 2) γιατί δεν θέλει να του βάλεις τις φωνές και 3) γιατί δεν θέλει να σου δώσει "προσωρινή" αντικατάσταση. Φυσικά ευχαριστώ για τις πληροφορίες γιατί μόλις πιάσω 15μέρες θα σκάσω στο κατάστημα και θα γίνει πάρτυ! Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2024 από kamui
alet Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, kamui είπε Είναι λίγο ασαφές διότι ποιος θα σου πει πως η επισκευή θέλει 15 μέρες και θα σου δώσει προσωρινή αντικατάσταση? Φυσικά κανένας διότι: 1) δεν γνωρίζει το χρόνο επισκευής, ειδικά στις περιπτώσεις που πρέπει να φύγει σε εξωτερικά εργαστήρια, 2) γιατί δεν θέλει να του βάλεις τις φωνές και 3) γιατί δεν θέλει να σου δώσει "προσωρινή" αντικατάσταση. Φυσικά ευχαριστώ για τις πληροφορίες γιατί μόλις πιάσω 15μέρες θα σκάσω στο κατάστημα και θα γίνει πάρτυ! Όχι δεν είναι ασαφές. Ο πωλητής έχει υποχρέωση προς εσένα Αν περάσουν 15 μέρες, ούτε φωνές ούτε τπτ. Κάλεσε περιπολικο να καταγράψει το συμβάν, ζήτησε τα στοιχεία του περιπολικού για να ξέρεις απο που να πάρεις αντίγραφο του βιβλίου συμβάντων και προχώρησε σε καταγγελία μέσω του υπουργείου ανάπτυξης η οποία παίρνει πρωτόκολλο Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2024 από alet 1
cthulhucarbide Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2024 Ήρθε η ώρα να ρωτήσω και εγώ για εγγύηση γιατί μάλλον ένα προϊόν μου είναι στα τελευταία του. Ηλεκτρικό εργαλείο με μοτέρ και μπαταρία. Στο site της αντιπροσωπείας γράφει εγγύηση για την μπαταρία 6 μήνες! (το έχω ενάμιση χρόνο). Το παραπάνω έχω ακούσει το εφαρμόζουν πολλές εταιρείες για τις μπαταρίες γιατί προφανώς χαλάνε εύκολα. Το θέμα είναι, είναι αυτό νόμιμο ή το λένε για να αποφύγουν τα κορόιδα που δεν θα τους κυνηγήσουν?
andreaspA Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2024 6 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε Ήρθε η ώρα να ρωτήσω και εγώ για εγγύηση γιατί μάλλον ένα προϊόν μου είναι στα τελευταία του. Ηλεκτρικό εργαλείο με μοτέρ και μπαταρία. Στο site της αντιπροσωπείας γράφει εγγύηση για την μπαταρία 6 μήνες! (το έχω ενάμιση χρόνο). Το παραπάνω έχω ακούσει το εφαρμόζουν πολλές εταιρείες για τις μπαταρίες γιατί προφανώς χαλάνε εύκολα. Το θέμα είναι, είναι αυτό νόμιμο ή το λένε για να αποφύγουν τα κορόιδα που δεν θα τους κυνηγήσουν? Το 6 μηνες καντο 12 μηνες τωρα. Και ναι ειναι νομιμο. Αν όμως με καποιον μαγικο τροπο, καταφερεις να αποδειξεις οτι το προβλημα που εμφανισε η μπαταρια στον 1μιση χρονο, προυπηρχε της πωλησης, τοτε θα αντικατασταθει.
dpolal Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2024 8 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε Ήρθε η ώρα να ρωτήσω και εγώ για εγγύηση γιατί μάλλον ένα προϊόν μου είναι στα τελευταία του. Ηλεκτρικό εργαλείο με μοτέρ και μπαταρία. Στο site της αντιπροσωπείας γράφει εγγύηση για την μπαταρία 6 μήνες! (το έχω ενάμιση χρόνο). Το παραπάνω έχω ακούσει το εφαρμόζουν πολλές εταιρείες για τις μπαταρίες γιατί προφανώς χαλάνε εύκολα. Το θέμα είναι, είναι αυτό νόμιμο ή το λένε για να αποφύγουν τα κορόιδα που δεν θα τους κυνηγήσουν? Για μπαταρίες εγγύηση διάρκειας 2 ετών έδινε κάποτε το Πλαίσιο για τα TuvloX UPS που πουλούσαν. Είχα κάνει χρήση καθώς τα είχαν φτύσει σε ένα που είχα αγοράσει τότε και τις είχαν αντικαταστήσει κανονικά. (μικρός ήμανε, δεν ήξερα τί έκανα, μην βαράτε 😛) Οι μπαταρίες πλέον θεωρούνται αναλώσιμο από τους περισσότερους κατασκευστές, αν όχι όλους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα