Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Thanos1921 είπε

Καλησπέρα,

Να παραθέσω και εγώ την εμπειρία μου με την υποτιθέμενη δυετή εγγύηση.

Αγόρασα εκτυπωτή epson από το ΠΛΑΙΣΙΟ το 2017 με ένα χρόνο εγγύησης.

Το 2019 και πριν περάσουν 2 έτη από την αγορά, ο εκτυπωτής σταμάτησε να λειτουργεί. Πήγα στο πλαίσιο και αρνήθηκαν να μου το επισκευάσουν δωρεάν καθώς είχε μόνο ένα έτος από την epson. Μετά από πολύ φασαρία για την υποχρεωτική δυετή εγγύηση και αφού δεν έβγαλα άκρη, ζήτησα να μου στείλουν σε ένα email γραπτώς γιατί αρνούνται να επισκευάσουν τον εκτυπωτή.

Προχώρησα σε επικοινωνία με τον συνήγορο του καταναλωτή όπου μου απάντησαν ότι θα πρέπει να βάλω εμπειρογνώμονα για να αποδείξω ότι το ελάττωμα υπήρχε αξαρχής.

Αυτό μου εξήγησαν συμβαίνει γιατί η δυετής υποχρεωτική εγγύηση που αναφέρει η Ε.Ε αφορά την νόμιμη εγγύηση, στην οποία πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι υπήρχε το πρόβλημα κατα την παράδοση. Αν είχε εμπορική εγγύηση 2 χρόνια, τότε θα έφτιαχναν το εκτυπωτή χωρίς να πρέπει να αποδείξω εγώ κάτι.

Όπως καταλαβαίνει κανείς, είναι ασύμφορο να ξεκινήσεις δικαστικά έξοδα, να βάλεις και εμπειρογνώμονα και αν καταφέρεις να αποδείξεις το ελάττωμα, τότε να δικαιωθείς.

Όλα αυτά από προσωπική εμπειρία και μετά από αρκετό τρέξιμο. Συνεπώς διαβάστε πιο προσεκτικά τους νόμους και μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα περί δήθεν υποχρεωτικής δυετής εγγύησης, γιατί και εγώ έτσι την πάτησα.

Μάυρο επό εμένα σε όποιον δίνει ένα έτος από τότε.

Αυτό ακριβώς προσπαθώ φίλε μου να εξηγήσω σε μερικούς εδώ και... Δεν... 

Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα και η νομοθεσία και άσε να λένε ότι αμα τους τρηξεις τα δόντια, κλ@νουν μεντες οι Πλαίσιοι και οι λοιποί. 

Ναι, κάποιοι έμποροι μπορεί, γιατι δεν  θέλουν να τραβήξουν το σχοινί. Όχι όλοι. 

 

Fun fact : Η αστοχία υλικού ΔΕΝ σημαίνει αυτομάτως ότι ένα ελλατωμα προϋπήρχε, ούτε υποδηλωνει απαραίτητα κατασκευαστικο ελλατωμα. **Τυχαίνει**

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 1
  • 2 μήνες μετά...
  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 11/9/2020 στις 9:39 ΜΜ, N3M3SiS είπε

Fun fact : Η αστοχία υλικού ΔΕΝ σημαίνει αυτομάτως ότι ένα ελλατωμα προϋπήρχε, ούτε υποδηλωνει απαραίτητα κατασκευαστικο ελλατωμα. **Τυχαίνει**

Δεν εχω διαβασει μεγαλυτερη μπουρδα απο αυτο ... 

  • Like 2
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια σας, αγόρασε συγγενικό μου πρόσωπο πρόσφατα ένα ηλεκτρονικό προϊόν από γνωστή αλυσίδα το οποίο ήταν ελαττωματικό από την πρώτη μέρα, το επέστρεψε το αποδεχτήκαν ότι ήταν όντος ελαττωματικό και του έδωσαν νέο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν του ανέγνωσαν εκ νέου την εγγύηση, απ’ ότι γνωρίζω από την ώρα που σου δίνουν νέο προϊόν έχεις νέα εγγύηση δεν συνεχίζει να τρέχει η ήδη υπάρχουσα εγγύηση, ψάχνω να βρω την παράγραφο που το γράφει αλλά δεν το βρισκω ξέρει κάνεις σε πια σελίδα του ευρωπαϊκού νόμου είναι ή εάν έχει αλλάξει κάτι γιατί τον 6ο μήνα μου συνέβη και σε εμένα κάτι παρόμοιο και μου δώσανε νέο προϊόν με εκ νέου εγγύηση.

Δημοσ.
21 ώρες πριν, PurpleNinja είπε

Καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια σας, αγόρασε συγγενικό μου πρόσωπο πρόσφατα ένα ηλεκτρονικό προϊόν από γνωστή αλυσίδα το οποίο ήταν ελαττωματικό από την πρώτη μέρα, το επέστρεψε το αποδεχτήκαν ότι ήταν όντος ελαττωματικό και του έδωσαν νέο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν του ανέγνωσαν εκ νέου την εγγύηση, απ’ ότι γνωρίζω από την ώρα που σου δίνουν νέο προϊόν έχεις νέα εγγύηση δεν συνεχίζει να τρέχει η ήδη υπάρχουσα εγγύηση, ψάχνω να βρω την παράγραφο που το γράφει αλλά δεν το βρισκω ξέρει κάνεις σε πια σελίδα του ευρωπαϊκού νόμου είναι ή εάν έχει αλλάξει κάτι γιατί τον 6ο μήνα μου συνέβη και σε εμένα κάτι παρόμοιο και μου δώσανε νέο προϊόν με εκ νέου εγγύηση.

Όχι, δεν ανανεώνεται η εγγύηση. Ισχύει η εγγύηση του αρχικού προιόντος. Αν το κινητό χαλάσει στα 2 χρόνια παρά μια μέρα, το καινούριο που θα σου δώσουν, δεν θα έχει άλλα 2 χρόνια εγγύηση. Μια μέρα θα έχει.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Όχι, δεν ανανεώνεται η εγγύηση. Ισχύει η εγγύηση του αρχικού προιόντος. Αν το κινητό χαλάσει στα 2 χρόνια παρά μια μέρα, το καινούριο που θα σου δώσουν, δεν θα έχει άλλα 2 χρόνια εγγύηση. Μια μέρα θα έχει.

Αυτό που λες ισχύει όταν σου κατασκευάσουν το προϊόν που πήραν πίσω. Από την ώρα που σου δίνουν νέο η εγγύηση είναι εκ νέου και ας είναι μια μέρα πριν την λήξη της εγγύησης.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, PurpleNinja είπε

Αυτό που λες ισχύει όταν σου κατασκευάσουν το προϊόν που πήραν πίσω. Από την ώρα που σου δίνουν νέο η εγγύηση είναι εκ νέου και ας είναι μια μέρα πριν την λήξη της εγγύησης.

Όχι και συνήθως αναγράφεται στους όρους της εγγύησης.

π.χ.

Samsung

4. Η υποχρέωση της Samsung βάσει της εγγύησης περιορίζεται στην επισκευή του προϊόντος ή την αντικατάσταση του προϊόντος ή του ελαττωματικού μέρους, κατά την κρίση της. Τα επισκευασμένα μέρη ή τα μέρη αντικατάστασης του προϊόντος Samsung θα παρέχονται σε μια βάση ανταλλαγής και θα είναι είτε νέα, είτε ανακατασκευασμένα προϊόντα, εξίσου λειτουργικά με νέα. Η περίοδος ισχύος της εγγύησης κατόπιν της επισκευής (με ή χωρίς αντικατάσταση ανταλλακτικών) θα είναι ίση με το υπόλοιπο της αρχικής περιόδου εγγύησης. Όλα τα μέρη που αντικαθίστανται στο πλαίσιο της εκτέλεσης υπηρεσιών εγγύησης θα περιέρχονται στην ιδιοκτησία της Samsung και τα νέα μέρη ή τα μέρη αντικατάστασης θα περιέρχονται στην ιδιοκτησία του Πελάτη.

Sony

Εάν, εντός της περιόδου εγγύησης, αποδειχθεί ελαττωματικό το προϊόν (από την ημερομηνία της αρχικής αγοράς) λόγω ακατάλληλων υλικών ή κατασκευής, η Sony ή ένα μέλος του δικτύου Εξουσιοδοτημένων Σέρβις ASN της Περιοχής Κάλυψης της Εγγύησης θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει (κατ’ επιλογή της Sony) χωρίς επιβάρυνση για εργατικά ή ανταλλακτικά, το προϊόν ή τα ελαττωματικά εξαρτήματα του, εντός εύλογου χρόνου, βάσει των όρων και συνθηκών που εκτίθενται παρακάτω.

HP (προς τιμην της, δινει και 3 μηνες)

Προϊόντα εξοπλισμού HP που έχουν αντικατασταθεί ή επισκευαστεί παρουσιάσουν κάποιο ελάττωμα υλικού ή κατασκευής (1) εντός ενενήντα (90) ημερών μετά από την επισκευή ή/και την αντικατάστασή τους ή (2) στη διάρκεια της υπολειπόμενης περιόδου ισχύος της Περιορισμένης εγγύησης για το Προϊόν εξοπλισμού HP που έχουν αντικαταστήσει ή στο οποίο έχουν εγκατασταθεί, η HP δεσμεύεται να προβεί εκ νέου στην επισκευή ή αντικατάσταση αυτών των Προϊόντων εξοπλισμού HP ή των ανταλλακτικών

Asus

Όλα τα ανταλλακτικά, επισκευασμένα η αντικατεστημένα από ένα κέντρο
επισκευής εξουσιοδοτημένο από την ASUS, θα καλύπτονται από την εγγύηση
για το υπόλοιπο της περιόδου ισχύος της ίδιας της εγγύησης
ή για ένα
χρονικό διάστημα όχι μικρότερο από τρεις μήνες.

 

Γενικά το νέο προιον ακολουθει την εγγυηση του αρχικου προιοντος και δεν ανανεώνεται. Αν ηταν ετσι καθε 2 χρονια θα καιγαμε τις καρτες γραφικων ή τους επεξεργαστες μας και θα είχαμε μονιμα καινουρια προιοντα.

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα θα ήθελα να κανω μια ερωτηση για ενα pc, αν το κατάστημα αρνηθεί την αντικατάσταση του προϊόντος η επισκευή, εφόσον δεν εχει καμια απόδειξη οτι εγω εκανα κατι αρα μπορεί να κανει μονο υποθέσεις για να μου ακυρώσει την εγγύηση πχ; υπάρχει κάποιος νομος απο τον συνήγορο του καταναλωτή ο οποίος να λεει οτι πρεπει να έχει αποδεικτικά στοιχεία για να το ακυρώσει; 

 δεν εχω παρέμβει αλλα το κατάστημα μπορεί να το υποθέσει έτσι 

 

Δεν έχει πειραχθεί κατι στο μηχανημα ολο το πρόβλημα είναι στο software

 

Απλα κάποια στιγμή διαβασα κάποιο νομο οτι ο πελάτης δεν ειναι υποχρεώμενος να υπόδειξη το πρόβλημα αλλα το κατάστημα να αποδείξει οτι το θεμα εγινε απο τον πελάτη αυτο ψάχνω 

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, Θοδωρής005 είπε

Καλησπέρα θα ήθελα να κανω μια ερωτηση για ενα pc, αν το κατάστημα αρνηθεί την αντικατάσταση του προϊόντος η επισκευή, εφόσον δεν εχει καμια απόδειξη οτι εγω εκανα κατι αρα μπορεί να κανει μονο υποθέσεις για να μου ακυρώσει την εγγύηση πχ; υπάρχει κάποιος νομος απο τον συνήγορο του καταναλωτή ο οποίος να λεει οτι πρεπει να έχει αποδεικτικά στοιχεία για να το ακυρώσει; 

 δεν εχω παρέμβει αλλα το κατάστημα μπορεί να το υποθέσει έτσι 

 

Δεν έχει πειραχθεί κατι στο μηχανημα ολο το πρόβλημα είναι στο software

 

Απλα κάποια στιγμή διαβασα κάποιο νομο οτι ο πελάτης δεν ειναι υποχρεώμενος να υπόδειξη το πρόβλημα αλλα το κατάστημα να αποδείξει οτι το θεμα εγινε απο τον πελάτη αυτο ψάχνω 

δε χρειάζεται να υποθέτεις , ο ΣτΚ δεν έχει νόμους ακολουθεί τη νομοθεσία , προχωράς σε καταγγελία αν το κατάστημα αρνηθεί  εφόσον το προιόν δε δουλεύει

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, korakios είπε

δε χρειάζεται να υποθέτεις , ο ΣτΚ δεν έχει νόμους ακολουθεί τη νομοθεσία , προχωράς σε καταγγελία αν το κατάστημα αρνηθεί  εφόσον το προιόν δε δουλεύει

Υπάρχει κάποια νομοθεσία κ αν ναι ποια; παράγραφος κλπ ετσι ωστε να την εχω έτοιμη αν χρειαστεί η οποία να λέει οτι για να αρνηθεί την επισκευή η εγγύηση πρεπει να έχει στοιχεία οτι "εκανα" κατι εγω

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Θοδωρής005 είπε

Υπάρχει κάποια νομοθεσία κ αν ναι ποια; παράγραφος κλπ ετσι ωστε να την εχω έτοιμη αν χρειαστεί η οποία να λέει οτι για να αρνηθεί την επισκευή η εγγύηση πρεπει να έχει στοιχεία οτι "εκανα" κατι εγω

φυσικά και υπάρχει , δυστυχώς βαριέμαι να την ψάχνω , κάτι με υπαιτιότητα πελάτη αν θυμάμαι καλά , αλλά εννοείται θα πρέπει να αποδειχθεί κάτι τέτοιο

έτσι όπως τα γράφεις μάλλον κάτι έκανες και ήδη το κατάστημα αρνείται , το αποκλείω να το ψειρίζεις εγκυκλοπαιδικά 😁

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, korakios είπε

φυσικά και υπάρχει , δυστυχώς βαριέμαι να την ψάχνω , κάτι με υπαιτιότητα πελάτη αν θυμάμαι καλά , αλλά εννοείται θα πρέπει να αποδειχθεί κάτι τέτοιο

έτσι όπως τα γράφεις μάλλον κάτι έκανες και ήδη το κατάστημα αρνείται , το αποκλείω να το ψειρίζεις εγκυκλοπαιδικά 😁

Οχι οχι, απλα σε ανάλογες περίπτωσεις εχουν γίνει εγγυησεις ουσιαστικά ειναι bug μητρικης

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Θοδωρής005 είπε

Οχι οχι, απλα σε ανάλογες περίπτωσεις εχουν γίνει εγγυησεις ουσιαστικά ειναι bug μητρικης

αν δε δουλεύει όπως έπρεπε τότε απλά πίσω . Επειδή μου έχει τύχει να πετάξουν το μπαλάκι στην εταιρία φάγανε άκυρο απο το ΣτΚ

τζάμπα είναι να ανοίξεις αίτημα εκεί , οπότε μην το σκέφτεσαι

Δημοσ.
Μόλις τώρα, korakios είπε

αν δε δουλεύει όπως έπρεπε τότε απλά πίσω . Επειδή μου έχει τύχει να πετάξουν το μπαλάκι στην εταιρία φάγανε άκυρο απο το ΣτΚ

Στην απειλή για καταγγελία απλα θα δεχτούν η όντως πρέπει να κάνω; 

Βέβαια περιμένω είμαι αισιόδοξος τώρα θα παει στα κεντρικά ξες ποσο περίπου κάνουν για να το ελέγξουν; 

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Θοδωρής005 είπε

Στην απειλή για καταγγελία απλα θα δεχτούν η όντως πρέπει να κάνω; 

δεν απειλείς , απλά αναφέρεις οτι θα κινηθείς μέσω ΣτΚ

57 λεπτά πριν, Θοδωρής005 είπε

Βέβαια περιμένω είμαι αισιόδοξος τώρα θα παει στα κεντρικά ξες ποσο περίπου κάνουν για να το ελέγξουν; 

αν περνάν οι μέρες σημαίνει ποντάρουν στο να βαρεθείς και να το αφήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, korakios είπε

δεν απειλείς , απλά αναφέρεις οτι θα κινηθείς μέσω ΣτΚ

αν περνάν οι μέρες σημαίνει ποντάρουν στο να βαρεθείς και να το αφήσεις

Ε θα παίρνω Συχνά 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...