N3M3SiS Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Εφόσον μιλάμε για ελάττωμα που δεν δημιουργήθηκε από κακή χρήση ή παραποίηση από τον πελάτη τότε πως προέκυψε...μόνο του; Είναι ηλίου φαεινότερο! Ρε συ σοβαρά τώρα; Ναι υπάρχει περίπτωση να παρουσιαστεί μόνο του. Στα 5 χρονια πως χαλάει ένα τσιπ; Κάποιο μπορεί να χαλάσει στα 3, στα 2 ή στον 1μιση χρόνο. Τυχαίνει. Τυχαίνει η λάμπα στο σπίτι να καεί. Έχω μια 10 χρόνια αναμμένη. Μια άλλη μου κάηκε στο χρόνο πάνω. Ίδια παρτίδα. Ίδια λάμπα. Έχω έναν σκληρό που τρέχει 8 χρόνια σφαίρα στο pc. Ένας άλλος μου κάηκε στα 3. Τι θα πει ηλίου φαεινοτερο; Αυτό σου λέει ο νομοθέτης. Αποδειξέ ότι ο σκληρός σου σου κάηκε στον ενάμιση χρόνο γιατί είχε στραβοπατησει η κεφαλή και θα στον αλλάξω. Μόνος σου το είπες. Η κάρτα σου κάηκε στον ενάμιση χρόνο, ενώ άλλες από την ίδια παρτίδα ακόμα τρέχουν απροβληματιστα. Πως κάηκε η δική σου; Το ρομπότ που την έφτιαχνε δεν την βίδωσε καλά; Όχι. Έτυχε. Απέδειξε ότι η κάρτα είχε ελάττωμα από την αρχή, με αποτέλεσμα να καεί στον 1.5 χρόνο και θα στην αλλάξουν. (Για όσους συντονιστήκαν μόλις στους δέκτες μας, μιλάμε για προϊόντα που ΔΕΝ έχουν 2ετη εγγύηση από μόνα τους, βάση εμπόρου / κατασκευαστή) Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2020 από N3M3SiS 1
venuets Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 13 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Ένα πρόβλημα που υπήρχε κατά την παράδοση σημαίνει : Ένα καλώδιο στο τροφοδοτικό δεν ήταν καλά κολλημένο με αποτέλεσμα 1.5 χρόνο μετά να βραχυκυκλωσει και να καεί. Αν έχεις 2 ετη εγγύηση δεν σε νοιάζει, το πας πίσω καλυπτεσαι. Αν έχεις 1 ετος εγγύηση και ο πωλητής αρνηθεί την αντικατάσταση ισχυροζομενος ότι το προϊόν έχει 1 μόνο χρόνο εγγυηση, πρέπει να αποδείξεις ότι το τροφοδοτικό κάηκε, επειδή από κατασκευής του, αυτό το καλώδιο δεν έκανε καλή επαφή και βραχυκύκλωσε. Το χουμε; Αλήθεια, δεν ξέρω πόσο πιο απλά να το εξηγήσω. εαν εχει πουληθει εντος ΕΕ δεν χρειαζεται να αποδειξεις τιποτα ! εβγαλα ακρη και με E-shop και με Plaisio με τετοιες απατεωνιες ενος χρονου εγγυησεις ! καλεστε προστασια καταναλωτη και ζητηστε να σας αποστειλουν εγραφως τα δικαιωματα -εγγυησεις του καταναλωτη με βαση το Ελληνικο και το ΕΕ δικαιο! ελαβα πριν 2 μερες το mail κανονικα και το εστειλα στο πλαισιο απλα για να γνωριζουν και στο e-shop που εχω ενα θεμα με εγγυηση και καλα ενος χρονου ! και σε λιγοτερο απο 40 λεπτα δεχτηκα τηλ και απο τους δυο ! Εχω το δικαιωμα να τους κηνυγησω απο την στιγμη που εχω αποδειξεις γραπτες με για την μη συμορφωσει τον παραπανω ! αυτη λενε οτι να ναι και απλα αν βαριεσαι να ασχοληθεις το αφηνεις ! παιζει να ειμαι ο 1 στους 3 που τα κυνηγαει γιατι σεβομαι και την εργασια που εχω κανει και τον κοπο για να αγορασω οτι θελω ! επισης σε περιπτωσει που το καταστημα κλεισει υπευθηνος για την εγγυηση ειναι ο κατασκευαστης ! αρκει να υπαρχει αποδεικτικο αγορας 1
N3M3SiS Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, tsoubas είπε εαν εχει πουληθει εντος ΕΕ δεν χρειαζεται να αποδειξεις τιποτα ! εβγαλα ακρη και με E-shop και με Plaisio με τετοιες απατεωνιες ενος χρονου εγγυησεις ! καλεστε προστασια καταναλωτη και ζητηστε να σας αποστειλουν εγραφως τα δικαιωματα -εγγυησεις του καταναλωτη με βαση το Ελληνικο και το ΕΕ δικαιο! ελαβα πριν 2 μερες το mail κανονικα και το εστειλα στο πλαισιο απλα για να γνωριζουν και στο e-shop που εχω ενα θεμα με εγγυηση και καλα ενος χρονου ! και σε λιγοτερο απο 40 λεπτα δεχτηκα τηλ και απο τους δυο ! Εχω το δικαιωμα να τους κηνυγησω απο την στιγμη που εχω αποδειξεις γραπτες με για την μη συμορφωσει τον παραπανω ! αυτη λενε οτι να ναι και απλα αν βαριεσαι να ασχοληθεις το αφηνεις ! παιζει να ειμαι ο 1 στους 3 που τα κυνηγαει γιατι σεβομαι και την εργασια που εχω κανει και τον κοπο για να αγορασω οτι θελω ! επισης σε περιπτωσει που το καταστημα κλεισει υπευθηνος για την εγγυηση ειναι ο κατασκευαστης ! αρκει να υπαρχει αποδεικτικο αγορας Καλά, εσύ άστο, έχεις χάσει επεισόδια. Διάβασε το thread και τα ξαναλέμε.
venuets Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, N3M3SiS είπε Ρε συ σοβαρά τώρα; Ναι υπάρχει περίπτωση να παρουσιαστεί μόνο του. Στα 5 χρονια πως χαλάει ένα τσιπ; Κάποιο μπορεί να χαλάσει στα 3, στα 2 ή στον 1μιση χρόνο. Τυχαίνει. Τυχαίνει η λάμπα στο σπίτι να καεί. Έχω μια 10 χρόνια αναμμένη. Μια άλλη μου κάηκε στο χρόνο πάνω. Ίδια παρτίδα. Ίδια λάμπα. Έχω έναν σκληρό που τρέχει 8 χρόνια σφαίρα στο pc. Ένας άλλος μου κάηκε στα 3. Τι θα πει ηλίου φαεινοτερο; Αυτό σου λέει ο νομοθέτης. Αποδειξέ ότι ο σκληρός σου σου κάηκε στον ενάμιση χρόνο γιατί είχε στραβοπατησει η κεφαλή και θα στον αλλάξω. Μόνος σου το είπες. Η κάρτα σου κάηκε στον ενάμιση χρόνο, ενώ άλλες από την ίδια παρτίδα ακόμα τρέχουν απροβληματιστα. Πως κάηκε η δική σου; Το ρομπότ που την έφτιαχνε δεν την βίδωσε καλά; Όχι. Έτυχε. Απέδειξε ότι η κάρτα είχε ελάττωμα από την αρχή, με αποτέλεσμα να καεί στον 1.5 χρόνο και θα στην αλλάξουν. μια απο τα ιδια εχω σκυλια δισκος ενα https://prnt.sc/ufnjrd δισκος δυο https://prnt.sc/ufnk8w 1 λεπτό πριν, N3M3SiS είπε Καλά, εσύ άστο, έχεις χάσει επεισόδια. Διάβασε το thread και τα ξαναλέμε. εχω διαβασει αυτο που ανοιξα εγω φιλε μ 1
agnostos13 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Ρε συ σοβαρά τώρα; Ναι υπάρχει περίπτωση να παρουσιαστεί μόνο του. Στα 5 χρονια πως χαλάει ένα τσιπ; Κάποιο μπορεί να χαλάσει στα 3, στα 2 ή στον 1μιση χρόνο. Τυχαίνει. Τυχαίνει η λάμπα στο σπίτι να καεί. Έχω μια 10 χρόνια αναμμένη. Μια άλλη μου κάηκε στο χρόνο πάνω. Ίδια παρτίδα. Ίδια λάμπα. Έχω έναν σκληρό που τρέχει 8 χρόνια σφαίρα στο pc. Ένας άλλος μου κάηκε στα 3. Τι θα πει ηλίου φαεινοτερο; Αυτό σου λέει ο νομοθέτης. Αποδειξέ ότι ο σκληρός σου σου κάηκε στον ενάμιση χρόνο γιατί είχε στραβοπατησει η κεφαλή και θα στον αλλάξω. Μόνος σου το είπες. Η κάρτα σου κάηκε στον ενάμιση χρόνο, ενώ άλλες από την ίδια παρτίδα ακόμα τρέχουν απροβληματιστα. Πως κάηκε η δική σου; Το ρομπότ που την έφτιαχνε δεν την βίδωσε καλά; Όχι. Έτυχε. Απέδειξε ότι η κάρτα είχε ελάττωμα από την αρχή, με αποτέλεσμα να καεί στον 1.5 χρόνο και θα στην αλλάξουν. Όλες οι παραπάνω περιπτώσεις που αναφέρεις είναι παραδείγματα ελαττωματικών συσκευών. Τυχαίνει δεν υπάρχει! Υπάρχει πολύ συγκεκριμένος λόγος που μια συσκευή δεν λειτουργεί όπως σχεδιάστηκε ή δεν έχει το αναμενόμενο προσδόκιμο ζωής... Τόσο απλά! Αν χρειαστεί εγώ θα βρω τρόπο να δικαιωθώ, το θέμα είναι να βοηθήσω και κανένα άλλο να μην τρώει τον παπά αμάσητο... Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2020 από agnostos13
N3M3SiS Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Όλες οι παραπάνω περιπτώσεις που αναφέρεις είναι παραδείγματα ελαττωματικών συσκευών. Τυχαίνει δεν υπάρχει! Υπάρχει πολύ συγκεκριμένος λόγος που μια συσκευή δεν λειτουργεί όπως σχεδιάστηκε ή δεν έχει το αναμενόμενο προσδόκιμο ζωής... Τόσο απλά! Αν χρειαστεί εγώ θα βρω τρόπο να δικαιωθώ, το θέμα είναι να βοηθήσω και κανένα άλλο να μην τρώει τον παπά αμάσητο... Ειλικρινά μόνο αν έχεις φάει (ή μάλλον πιεί) παπά, υπάρχει περίπτωση τόση ώρα να μην καταλαβαίνεις τι λέμε. Μακάρι να βρίσκουν όλοι τρόπους να δικαιώνονται σε τέτοια θέματα, απλά εδώ συζητάμε άλλο. Τι είναι και τι δεν είναι υποχρεωμένος ο πωλητής στην ΕΕ να σου παρέχει, βάσει νόμου. Αυτά από μένα και good luck. P. S. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Failure_of_electronic_components Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2020 από N3M3SiS 1
agnostos13 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 4 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Ειλικρινά μόνο αν έχεις φάει (ή μάλλον πιεί) παπά, υπάρχει περίπτωση τόση ώρα να μην καταλαβαίνεις τι λέμε. Μακάρι να βρίσκουν όλοι τρόπους να δικαιώνονται σε τέτοια θέματα, απλά εδώ συζητάμε άλλο. Τι είναι και τι δεν είναι υποχρεωμένος ο πωλητής στην ΕΕ να σου παρέχει, βάσει νόμου. Αυτά από μένα και good luck. P. S. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Failure_of_electronic_components Όποιος κατάλαβε...κατάλαβε! ΥΓ. Τελικά δεν μας είπες...έμπορος είσαι;
N3M3SiS Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε Όποιος κατάλαβε...κατάλαβε! ΥΓ. Τελικά δεν μας είπες...έμπορος είσαι; Όχι ότι έχει σημασία, αλλά ούτε καν.
agnostos13 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, N3M3SiS είπε Όχι ότι έχει σημασία, αλλά ούτε καν. Ούτε νομικός φαντάζομαι...
great Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 18 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Καλά, εσύ άστο, έχεις χάσει επεισόδια. Διάβασε το thread και τα ξαναλέμε. λογικά με σενα πρεπει να μιλάει το ΠΛΑΙΣΙΟ για να απαντάει στους καταναλωτες για τις μπούρδες που αραδιάζει εδώ και χρόνια. 2 χρονια εγγυηση! νια νια νια νιανιανια !!!
N3M3SiS Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 4 λεπτά πριν, agnostos13 είπε νομικός φαντάζομαι... Εκεί πλησιάζεις περισσότερο. 1 λεπτό πριν, great είπε λογικά με σενα πρεπει να μιλάει το ΠΛΑΙΣΙΟ για να απαντάει στους καταναλωτες για τις μπούρδες που αραδιάζει εδώ και χρόνια. 2 χρονια εγγυηση! νια νια νια νιανιανια !!! Δεν κατάλαβα τίποτα, με συγχωρείς. 1
great Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 37 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Δεν κατάλαβα τίποτα, με συγχωρείς. βασικά μόλις μου απάντησες με ενα μεγάλο ΝΑΙ. αντε καλο ΣΚ παιδια! 1
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Στις 7/9/2020 στις 12:43 ΜΜ, tsoubas είπε Καλησπέρα σας σήμερα αντιμετώπισα το εξής "πρόβλημα" πηγαίνοντας στο Πλαίσιο να αγοράσω το soundbar Creative Stage 2,1 με ενημέρωσαν ότι έχει ένα έτος εγγύηση εγω με την σειρά μου τους είπα ότι βάση νομου (ευρωπαϊκή οδηγία) ότι τα προϊόντα που πωλούνται εντός ευρωπαϊκής ζώνης έχουν 2 έτη εγγύηση και εκείνη με την σειρά τους με ενημέρωσαν ότι αυτό δεν είναι νόμος είναι πρόταση από την ΕΕ ... Τι ισχύει τελικά; Ισχύει ότι πρέπει να πας σε μια εκ των ΓΓΚ ΣτΚ ΕΚΠΟΙΖΩ (θέλει συνδρομή αλλά είναι και οι πιο γρήγοροι) Στις 8/9/2020 στις 1:33 ΠΜ, StamTheMan είπε Αυτα να τα πειτε στην hp,ειναι οι μονοι που πρεπει να εμφανιστεις με μπιτονι και στουπι για να παρουν χαμπαρι,κοντραρουν μεχρι αηδιας. Είχα αγοράσει πριν χρόνια (15 είναι σίγουρα) ένα laptop HP. Είχα βρει κάπου ότι αν δεν δεχτείς τους όρους του EULA της MS, μπορείς να αιτηθεις πίσω τα χρήματα του λογισμικού. Το έκανα κι εγώ με την HP. Μου είπαν να πάω το laptop πίσω στο κατάστημα. Ναι, τι; Ανοιγμένο; Για την ιστορία δεν τους κυνήγησα παραπάνω, γιατί το πούλησα πιο ακριβά απ' ότι το αγόρασα. Στις 8/9/2020 στις 4:17 ΜΜ, agnostos13 είπε Ο πωλητής στην Ελλάδα (και γενικότερα στην ΕΕ) παρέχει υποχρεωτικά διετή κατ' ελάχιστον εγγύηση. Ο κατασκευαστής κάνει ότι θέλει. Το μόνο ερώτημα είναι αν η υποχρέωση υφίσταται και για b2b εκτός από b2c συναλλαγές. Καταναλωτής είναι ο ιδιώτης. Ο άλλος είναι μεταπωλητής. Σε μια υπόθεση που κάποιος είχε αγοράσει κάτι για χρήση της επιχείρησης, έχασε την υπόθεση γιατί η εταιρεία ανέφερε αυτό. καταναλωτής: κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενερ- γεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα,
Thanos1921 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Καλησπέρα, Να παραθέσω και εγώ την εμπειρία μου με την υποτιθέμενη δυετή εγγύηση. Αγόρασα εκτυπωτή epson από το ΠΛΑΙΣΙΟ το 2017 με ένα χρόνο εγγύησης. Το 2019 και πριν περάσουν 2 έτη από την αγορά, ο εκτυπωτής σταμάτησε να λειτουργεί. Πήγα στο πλαίσιο και αρνήθηκαν να μου το επισκευάσουν δωρεάν καθώς είχε μόνο ένα έτος από την epson. Μετά από πολύ φασαρία για την υποχρεωτική δυετή εγγύηση και αφού δεν έβγαλα άκρη, ζήτησα να μου στείλουν σε ένα email γραπτώς γιατί αρνούνται να επισκευάσουν τον εκτυπωτή. Προχώρησα σε επικοινωνία με τον συνήγορο του καταναλωτή όπου μου απάντησαν ότι θα πρέπει να βάλω εμπειρογνώμονα για να αποδείξω ότι το ελάττωμα υπήρχε αξαρχής. Αυτό μου εξήγησαν συμβαίνει γιατί η δυετής υποχρεωτική εγγύηση που αναφέρει η Ε.Ε αφορά την νόμιμη εγγύηση, στην οποία πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι υπήρχε το πρόβλημα κατα την παράδοση. Αν είχε εμπορική εγγύηση 2 χρόνια, τότε θα έφτιαχναν το εκτυπωτή χωρίς να πρέπει να αποδείξω εγώ κάτι. Όπως καταλαβαίνει κανείς, είναι ασύμφορο να ξεκινήσεις δικαστικά έξοδα, να βάλεις και εμπειρογνώμονα και αν καταφέρεις να αποδείξεις το ελάττωμα, τότε να δικαιωθείς. Όλα αυτά από προσωπική εμπειρία και μετά από αρκετό τρέξιμο. Συνεπώς διαβάστε πιο προσεκτικά τους νόμους και μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα περί δήθεν υποχρεωτικής δυετής εγγύησης, γιατί και εγώ έτσι την πάτησα. Μάυρο επό εμένα σε όποιον δίνει ένα έτος από τότε. 3
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 αν παρουσιαστει προβλημα στο πρωτο 6μηνο κατι γινεται...αν βγαλει προβλημα μετα εκει αρχιζουν τα δυσκολα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα