Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αντε πάλι τα ίδια......

Δυο χρόνια εγγυηση.
οδηγια, έγινε και νόμος ως όφειλε
οδηγια GDPR ήταν για τόσο καιρό, έγινε και νόμος  ως όφειλε.

η οδηγία της ΕΕ υπερισχυει της μπουρδολογιας που λέει ΄πάντα το πλαισιο.

καλη παρασκευή, καλό κλείδωμα

  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, great είπε

Αντε πάλι τα ίδια......

Δυο χρόνια εγγυηση.
οδηγια, έγινε και νόμος ως όφειλε
οδηγια GDPR ήταν για τόσο καιρό, έγινε και νόμος  ως όφειλε.

η οδηγία της ΕΕ υπερισχυει της μπουρδολογιας που λέει ΄πάντα το πλαισιο.

καλη παρασκευή, καλό κλείδωμα

Δηλαδή θες να πεις πως το ΠΛΑΙΣΙΟ που είναι μια πανελλαδική αλυσίδα, όχι μαγαζί της γειτονιάς, αντιβαίνει το νόμο; Άστο πριν πεις ναι σκέψου κάτι ακόμα. Δεν έχει βρεθεί ένας σε όλη την Ελλάδα να τους πάει πριονοκορδέλα; Μέτα θα μπορούσαν να συνεχίζουν αυτή την πρακτική; 

Είπαμε μαύρο σε όσους πωλάνε 1 χρόνο εγγύηση. ΤΕΛΟΣ

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, li@m είπε

Δηλαδή θες να πεις πως το ΠΛΑΙΣΙΟ που είναι μια πανελλαδική αλυσίδα, όχι μαγαζί της γειτονιάς, αντιβαίνει το νόμο; Άστο πριν πεις ναι σκέψου κάτι ακόμα.

ναι ξεκάθαρα και εχει υποθει πολλάκις σε πολλα thread και ναι πολυς κόμος ο κοσμος εχει παρει τα δυο χρονια του μετα απο οδηγίες. Και εγω το ιδιο με ενα turbox tablet.  Το τι θα τους παει τι εννοείς; 2020 εχουμε τα πάντα είναι σε social θα δεις άπειρα post και μπινελικια για την συγκεκριμενη τακτικη του πλαισιου.

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, great είπε

ναι ξεκάθαρα και εχει υποθει πολλάκις σε πολλα thread και ναι πολυς κόμος ο κοσμος εχει παρει τα δυο χρονια του μετα απο οδηγίες. Και εγω το ιδιο με ενα turbox tablet.  Το τι θα τους παει τι εννοείς; 2020 εχουμε τα πάντα είναι σε social θα δεις άπειρα post και μπινελικια για την συγκεκριμενη τακτικη του πλαισιου.

Ρε συ και εγω αν δεις πριν 4-5 ποστ η απαντηση που πηρα απο τον ΣΚ ηταν 

Αναφορά σε κείμενο

ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΕΠΙΣΗΣ  ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΟΤΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΗΘΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗ  

Αλλα ειπα το 2015 ολα αυτα. Τι εκανες και βρηκες το δικιο σου; Πες μπας και σωσεις και το TS

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, li@m είπε

Δηλαδή θες να πεις πως το ΠΛΑΙΣΙΟ που είναι μια πανελλαδική αλυσίδα, όχι μαγαζί της γειτονιάς, αντιβαίνει το νόμο; Άστο πριν πεις ναι σκέψου κάτι ακόμα. Δεν έχει βρεθεί ένας σε όλη την Ελλάδα να τους πάει πριονοκορδέλα; Μέτα θα μπορούσαν να συνεχίζουν αυτή την πρακτική; 

Είπαμε μαύρο σε όσους πωλάνε 1 χρόνο εγγύηση. ΤΕΛΟΣ

Αν ζητήσεις από όλους αυτούς τους πονηρούς, εγγράφως, τον λόγο για τον οποίο αρνούνται να σε καλύψουν με την νομική εγγύηση να δεις τι "πανηγύρι" γίνεται!

Από εκεί καταλαβαίνεις οτι έχουν λερωμένη τη φωλιά τους...

Βέβαια θα μου πεις βρίσκουν και τα κάνουν!

Τώρα ο καθένας πράττει όπως καταλαβαίνει...

Δημοσ.

Όλα έχουν 2 χρόνια νομιμη εγγύηση. Τα ΠΆΝΤΑ. Ακόμα και το αμάξι που παίρνεις από τον μαντρα. Τις προϋποθέσεις για να γίνεις ληπτης αυτής της εγγύησης, της αναφέρουμε εκτενώς στις προηγούμενες σελίδες. 

ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ το "χάλασε στα 2 χρόνια, φτιαχτε το" αν ο έμπορος / εταιρία / κατασκευαστής σου δίνει 1 χρόνο και όχι 2 εμπορική εγγύηση. 

Δηλαδή κάπου έλεος. 

Παρολαυτα μπορείτε να συνεχίσετε να πιστεύετε πως ο, τι και αν αγοράσετε από όπου και αν το αγοράσετε, καλύπτεται με 2ετη εγγύηση ό,τι ελλατωμα και αν παρουσιάσει. 

Σαν μικρά παιδιά κάνετε μερικοί. Εκεί είναι όλες οι νομοθεσίες, ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΤΕΣ. Ο νόμος μιλάει για καινούρια και ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΑ προϊόντα, δεν σας κινεί την περιέργεια αυτό και μόνο ότι κάπου κάνετε λάθος στη λογική σας; 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

1.1 Ποια είναι η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα;

Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα είναι δύο χρόνια. Παρόλα αυτά, ειδικά για τα μεταχειρισμένα προϊόντα, ο πωλητής και ο καταναλωτής, μπορούν να συμφωνήσουν σε μικρότερη περίοδο, αλλά όχι μικρότερη του ενός έτους. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα Πολιτικά Δικαστήρια, σε περίπτωση διαφωνίας του με τον πωλητή ή σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών.

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

 

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

Δεν υπάρχουν αρκετά BOLD για να βάλουμε αυτό το ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΠΑΡΆΔΟΣΗ για να το καταλάβουν ακόμα και αυτοί που δεν ξέρουν ανάγνωση και να γίνει αντιληπτό ΤΙ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΑΥΤΌ ΝΟΜΙΚΆ. 

16 λεπτά πριν, agnostos13 είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτός που έγραψε αυτό τον νόμο της ΕΕ μάλλον πρέπει να είχε στόχο να μας μπερδέψει.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm

Σύμφωνα με το παρακάτω, πρέπει  να αποδείξεις ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (??). 

Αν ήθελε ο νομοθέτης να δώσει 2 χρόνια εγγύηση θα το έκανε με σαφήνεια για κάθε περίπτωση.

Αναφορά σε κείμενο

Το τηλέφωνο που αγόρασα μόλις πριν από έναν χρόνο σταμάτησε να λειτουργεί. Ο έμπορος όμως αρνείται να το επισκευάσει δωρεάν. Έχω διετή νομική εγγύηση;

Η νομική εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια σε όλη την ΕΕ. υπό ορισμένες όμως προϋποθέσεις.

Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι οι 6 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος:

κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του.


Μετά την πάροδο έξι μηνών, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα.

 
Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Δεν υπάρχουν αρκετά BOLD για να βάλουμε αυτό το ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΠΑΡΆΔΟΣΗ για να το καταλάβουν ακόμα και αυτοί που δεν ξέρουν ανάγνωση και να γίνει αντιληπτό ΤΙ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΑΥΤΌ ΝΟΜΙΚΆ. 

Δηλαδή αν σου πει ο πελάτης ήταν έτσι όταν το πήρα και το έφερα τώρα...μετά από ενάμιση χρόνο γιατί έφυγα στο μεσοδιάστημα για το εξωτερικό τι θα του πεις;

 

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό είναι το παραθυράκι που αφήνει. Πως αποδεικνύεις ότι ήταν ελάττωμα κατά την παράδοση;

Δηλαδή π.χ μιλάμε για μια παρτίδα pc που είχε ελαττωματικούς πυκνωτές ή ένα laptop που είχε μια προβληματική από το εργοστάσιο κάρτα γραφικών κλπ.

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα πρόβλημα που υπήρχε κατά την παράδοση σημαίνει :

Ένα καλώδιο στο τροφοδοτικό δεν ήταν καλά κολλημένο με αποτέλεσμα 1.5 χρόνο μετά να βραχυκυκλωσει και να καεί. 

Αν έχεις 2 ετη εγγύηση δεν σε νοιάζει, το πας πίσω και καλύπτεται. (ΕΜΠΟΡΙΚΉ ΕΓΓΎΗΣΗ) 

Αν έχεις 1 ετος εγγύηση και ο πωλητής αρνηθεί την αντικατάσταση ισχυριζομενος ότι το προϊόν έχει 1 μόνο χρόνο εγγυηση, πρέπει να αποδείξεις ότι το τροφοδοτικό κάηκε, επειδή από κατασκευής του, αυτό το καλώδιο δεν έκανε καλή επαφή και βραχυκύκλωσε. (ΝΟΜΙΚΗ ΕΓΓΎΗΣΗ) 

Το χουμε; 

Αλήθεια, δεν ξέρω πόσο πιο απλά να το εξηγήσω. 

Έχουν βάλει και από πάνω απαντήσεις από τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Τι άλλο θέλετε μερικοί άγνωστοι για να καταλάβετε, δεν ξέρω. 

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Αυτό είναι το παραθυράκι που αφήνει. Πως αποδεικνύεις ότι ήταν ελάττωμα κατά την παράδοση;

Δηλαδή π.χ μιλάμε για μια παρτίδα pc που είχε ελαττωματικούς πυκνωτές ή ένα laptop που είχε μια προβληματική από το εργοστάσιο κάρτα γραφικών κλπ.

Επίσης θέλει προσοχή στις έννοιες.

Το ελάττωμα μπορεί να υπήρχε.

Το πρόβλημα εμφανίστηκε τώρα!

Δηλαδή πήρα εγώ ένα pc με ελαττωματική κάρτα γραφικών η οποία τα κακάρωσε στον ενάμιση χρόνο.

Το πρόβλημα μπορεί να εμφανίστηκε στον ενάμιση χρόνο αλλά το ελάττωμα υπήρχε καθώς άλλες κάρτες δουλεύουν κανονικά πέραν του ενάμιση χρόνου, άρα δεν μιλάμε για αναμενόμενο προσδόκιμο ζωής.

Άρα ελάττωμα και πρόβλημα δεν είναι ταυτόσημο.

Προσοχή: Στο παραπάνω παράδειγμα να μην μπλέξουμε κακή χρήση ή παραποίηση της συσκευής και χάσουμε το νόημα.

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Επίσης θέλει προσοχή στις έννοιες.

Το ελάττωμα μπορεί να υπήρχε.

Το πρόβλημα εμφανίστηκε τώρα!

Δηλαδή πήρα εγώ ένα pc με ελαττωματική κάρτα γραφικών η οποία τα κακάρωσε στον ενάμιση χρόνο.

ΑΚΡΙΒΏΣ! 

Απόδειξέ το αυτό με κάποιον τρόπο και το προϊόν σου, που ήρθε με 1 χρόνο εγγύηση, καλύπτεται κανονικά στην 2ετια! 

Υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ.. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, N3M3SiS είπε

ΑΚΡΙΒΏΣ! 

Απόδειξέ το αυτό με κάποιον τρόπο και το προϊόν σου, που ήρθε με 1 χρόνο εγγύηση, καλύπτεται κανονικά στην 2ετια! 

Υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ.. 

Εφόσον μιλάμε για ελάττωμα που δεν δημιουργήθηκε από κακή χρήση ή παραποίηση από τον πελάτη τότε πως προέκυψε...μόνο του;

Είναι ηλίου φαεινότερο!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...