Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα Πολιτικά Δικαστήρια ή σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, σε περίπτωση διαφωνίας του με τον πωλητή σχετικά με την ελαττωματικότητα ή την έλλειψη των συμφωνηθέντων χαρακτηριστικών του προϊόντος.

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλος ενας που δεν λεει να καταλαβει την διαφορα της νομικης απο την εμπορικη εγγυηση..

Φιλε, αν δεν υπηρχε η εμπορικη εγγυηση (αυτο που λεμε εδω περα 1 χρονο, 2 χρονια κλπ) ολοι μετα το 6μηνο θα τρεχαμε στους δικηγορους για να αλλαξουμε τα ελλατωματικα προιοντα μας, προσπαθωντας να αποδειξουμε οτι ηταν εξ αρχης ελλατωματικο το προιον (το λεγομενο βαρος της αποδειξης). Για 6 μηνες ειναι στον πωλητη, για 1.5 χρονο μετα, ειναι στον καταναλωτη.

Οι εταιριες επιλεγουν αυτο το γ@μημενο το 6μηνο, να το κανουν 1 ετος, 2 ετη, 5 ετη και οσο γουσταρει η καθε μια (ΑΥΤΗ ειναι η εμπορικη εγγυηση). Ειναι το χρονικο διαστημα που ο κατασκευαστης σου λεει, οτι και να παθει, στο φτιαχνω.

Αν δεν υπηρχε η εμπορικη εγγυηση καθολου και ειχες μονο την νομικη εγγυηση, θα πηγαινες στην Samsung στους 7 μηνες, θα τους ελεγες

- "Χαλασε η καμερα" και θα σου απαντουσαν

- "Μαλιστα, φερτε μας και ενα χαρτι απο εμπειρογνωμονα οτι η βλαβη προυπηρχε κατα την παραδοση και οφειλεται σε κατασκευαστικο ελλατωμα και θα σας καλυψουμε, βαση της νομικης σας 2ετης εγγυησης. Διαφορετικα, χαρηκαμε που σας ειδαμε, καλημερα."

Τωρα ομως που καλυπτεται το προιον απο εμπορικη εγγυηση 2 ετων, απο τον κατασκευαστη, πας στα 2 παρα μια μερα ετη και στο επισκευαζουν.

Τι δεν καταλαβαινεις;

Δεν ξερω πως αλλιως να το εξηγησω, ειναι ειλικρινα αρκετα απλο. Το γραφει και ακριβως εκει, στο site της ΕΕ.

 

Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα;

Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm

 

 

 

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν έχεις ιδίων όφελος (έμπορος;) δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένεις να παρουσιάζεις το άσπρο ως μαύρο όταν όλοι οι υπόλοιποι σου λέμε το αντίθετο!

Η νόμιμη εγγύηση ουδεμία σχέση έχει με την εμπορική και σε καμία περίπτωση δεν την συμπληρώνει όπως λανθασμένα αφήνεις να εννοηθεί.

Οι δύο εγγυήσεις λειτουργούν παράλληλα και ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να κάνει χρήση όποιας επιθυμεί.

Επίσης συνεχίζεις να επιμένεις οτι ο κανόνας είναι ο καταναλωτής μετά το εξάμηνο να πρέπει να αποδείξει οτι δεν είναι ελέφαντας ενώ το μόνο που αρκεί είναι να μην έχει κάνει-αντικειμενικά-κακή χρήση ή επέμβαση το αρχικό προϊόν.

Σε κάθε περίπτωση ακόμα και για περιπτώσεις που η νόμιμη εγγύηση δεν αναγνωρίζεται-καταχρηστικά-από τον πωλητή υπάρχει ο Συνήγορος του Καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr/ , το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή https://www.eccgreece.gr/el/european-consumer-center-greece/ καθώς και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/ ωστέ να λύσει το όποιο ζήτημα χωρίς να χρειαστεί να κινηθεί ο πελάτης δικαστικά.

ΥΓ. Όσο και να μεγαλώσεις την γραμματοσειρά και να βάλεις bold και underlined κείμενο, το λάθος...σωστό δεν γίνεται, να ξέρεις!

 

 

 

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αν δεν έχεις ιδίων όφελος (έμπορος;) δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένεις να παρουσιάζεις το άσπρο ως μαύρο όταν όλοι οι υπόλοιποι σου λέμε το αντίθετο!

Η νόμιμη εγγύηση ουδεμία σχέση έχει με την εμπορική και σε καμία περίπτωση δεν την συμπληρώνει όπως λανθασμένα αφήνεις να εννοηθεί.

Οι δύο εγγυήσεις λειτουργούν παράλληλα και ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να κάνει χρήση όποιας επιθυμεί.

Επίσης συνεχίζεις να επιμένεις οτι ο κανόνας είναι ο καταναλωτής μετά το εξάμηνο να πρέπει να αποδείξει οτι δεν είναι ελέφαντας ενώ το μόνο που αρκεί είναι να μην έχει κάνει-αντικειμενικά-κακή χρήση ή επέμβαση το αρχικό προϊόν.

Σε κάθε περίπτωση ακόμα και για περιπτώσεις που η νόμιμη εγγύηση δεν αναγνωρίζεται-καταχρηστικά-από τον πωλητή υπάρχει ο Συνήγορος του Καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr/ , το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή https://www.eccgreece.gr/el/european-consumer-center-greece/ καθώς και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/ ωστέ να λύσει το όποιο ζήτημα χωρίς να χρειαστεί να κινηθεί ο πελάτης δικαστικά.

ΥΓ. Όσο και να μεγαλώσεις την γραμματοσειρά και να βάλεις bold και underlined κείμενο, το λάθος...σωστό δεν γίνεται, να ξέρεις!

Το μόνο που έχει λάθος, είναι ότι δεν έκανε ξεκάθαρο (και ίσως το εννόησε σε κάποια φάση) ότι οι δύο εγγυήσεις μπορούν να ισχύουν παράλληλα. 

Από εκεί και πέρα, είναι όπως τα λέει. Υπάρχουν δύο ειδών εγγυήσεις. Η νομική και η εμπορική. 

Η νομική καλύπτει περιπτώσεις όπου αποδεικνύεται ότι για το ελάττωμα στο προϊόν φταίει ο κατασκευαστής. Η νομική εγγύηση ισχύει για 2 χρόνια. Όμως, μετά τους 6 μήνες, το βάρος της απόδειξης ότι για το ελάττωμα στο προϊόν φταίει ο κατασκευαστής, το έχει ο καταναλωτής. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μετά τους 6 πρώτους μήνες και για όσο διαρκεί η νομική εγγύηση, εάν ο καταναλωτής επιλέξει να χρησιμοποιήσει αυτή την εγγύηση και η εταιρία αρνηθεί να την δώσει, τότε πρέπει να αποδείξει ότι για το ελάττωμα στο προϊόν φταίει ο κατασκευαστής. Για τους πρώτους έξι μήνες, εάν ο καταναλωτής επιλέξει να χρησιμοποιήσει την νομική εγγύηση και η εταιρία αρνηθεί, τότε θα πρέπει η εταιρία να αποδείξει ότι ΔΕΝ φταίει ο κατασκευαστής για το ελάττωμα στο προϊόν. 

Από την άλλη, υπάρχει και η εμπορική εγγύηση η οποία καλύπτει τον καταναλωτή χωρίς να χρειαστεί κάτι σαν τα παραπάνω. 

Η νομική είναι 2 χρόνια, και για καινούργια αλλά και για μεταχειρισμένα. 

Η εμπορική είναι 2 χρόνια στις περισσότερες περιπτώσεις, χωρίς όμως να υπάρχει υποχρέωση για παροχή 2 χρόνων, και βαραίνει αυτόν που την αναλαμβάνει (δηλαδή, μπορεί να είναι ο έμπορος ή και κάποιος τρίτος ή και ο κατασκευαστής). Επίσης, ο έμπορος μπορεί να επιλέξει εάν θα την παρέχει δωρεάν ή όχι. 

Όπως παρέθεσε ο παραπάνω, οι πληροφορίες αυτές είναι βάσει του τι λέει η ΕΕ και όχι κάποιος τυχαίος σε ένα forum. 

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm

 

Άρα, υπάρχει υποχρεωτική εγγύηση 2 χρόνων που δίνει ο πωλητής, αλλά προϋποθέτει την απόδειξη ότι για το ελάττωμα δεν φταίει ο καταναλωτής. Μέσα στους 6 πρώτους μήνες, θα πρέπει ο πωλητής να αποδείξει ότι φταίει ο καταναλωτής. Μετά, ο καταναλωτής θα πρέπει να αποδείξει ότι δεν φταίει. Η απόδειξη για το ποιος φταίει πρέπει να είναι επίσημη (όχι "αφού σας λέω" ) και μπορεί ο καταναλωτής να προσλάβει και ιδιωτικό εμπειρογνώμονα για αυτό το σκοπό. Σε κάθε περίπτωση όμως, θα πρέπει να υπάρχει απόδειξη ότι για την βλάβη δεν φταίει ο καταναλωτής. 

Από εκεί και πέρα, είναι ό,τι αγοράσει κανείς και ό,τι παρέχει ο πωλητής/έμπορος. Εάν θέλει να δώσει ο έμπορος εγγύηση χωρίς να ζητάει ποιος φταίει κτλ, είναι στο χέρι του εμπόρου/πωλητή. Δεν υποχρεούται να το κάνει. 

Επεξ/σία από Sacadmerde
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Sacadmerde είπε

Το μόνο που έχει λάθος, είναι ότι δεν έκανε ξεκάθαρο (και ίσως το εννόησε σε κάποια φάση) ότι οι δύο εγγυήσεις μπορούν να ισχύουν παράλληλα. 

Από εκεί και πέρα, είναι όπως τα λέει. Υπάρχουν δύο ειδών εγγυήσεις. Η νομική και η εμπορική. 

Η νομική καλύπτει περιπτώσεις όπου αποδεικνύεται ότι για το ελάττωμα στο προϊόν φταίει ο κατασκευαστής. Η νομική εγγύηση ισχύει για 2 χρόνια. Όμως, μετά τους 6 μήνες, το βάρος της απόδειξης ότι για το ελάττωμα στο προϊόν φταίει ο κατασκευαστής, το έχει ο καταναλωτής. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μετά τους 6 πρώτους μήνες και για όσο διαρκεί η νομική εγγύηση, εάν ο καταναλωτής επιλέξει να χρησιμοποιήσει αυτή την εγγύηση και η εταιρία αρνηθεί να την δώσει, τότε πρέπει να αποδείξει ότι για το ελάττωμα στο προϊόν φταίει ο κατασκευαστής. Για τους πρώτους έξι μήνες, εάν ο καταναλωτής επιλέξει να χρησιμοποιήσει την νομική εγγύηση και η εταιρία αρνηθεί, τότε θα πρέπει η εταιρία να αποδείξει ότι ΔΕΝ φταίει ο κατασκευαστής για το ελάττωμα στο προϊόν. 

Αναφορά σε κείμενο

 

Νομική εγγύηση

Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό, ποιος είναι υπεύθυνος για τη διευθέτηση του θέματος;

Ο πωλητής, ακόμη και για αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας. Ωστόσο, η πλατφόρμα μπορεί να έχει συμφωνήσει να ενεργεί ως μεσάζων, γι΄ αυτό να ελέγχετε προσεκτικά τους όρους αγοράς.

 

 

Από την άλλη, υπάρχει και η εμπορική εγγύηση η οποία καλύπτει τον καταναλωτή χωρίς να χρειαστεί κάτι σαν τα παραπάνω. 

Η νομική είναι 2 χρόνια, και για καινούργια αλλά και για μεταχειρισμένα. 

Η εμπορική είναι 2 χρόνια στις περισσότερες περιπτώσεις, χωρίς όμως να υπάρχει υποχρέωση για παροχή 2 χρόνων, και βαραίνει αυτόν που την αναλαμβάνει (δηλαδή, μπορεί να είναι ο έμπορος ή και κάποιος τρίτος ή και ο κατασκευαστής). Επίσης, ο έμπορος μπορεί να επιλέξει εάν θα την παρέχει δωρεάν ή όχι. 

Όπως παρέθεσε ο παραπάνω, οι πληροφορίες αυτές είναι βάσει του τι λέει η ΕΕ και όχι κάποιος τυχαίος σε ένα forum. 

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm

Διάβαζε τι γράφουν οι σύνδεσμοι που παραθέτεις.

Για τα υπόλοιπα έχω απαντήσει παραπάνω...δεν χρειάζεται να τα επαναλάβω.

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Διάβαζε τι γράφουν αυτά που παραθέτεις.

Για τα υπόλοιπα έχω απαντήσει παραπάνω.

Διαβάζεις μόνο αυτά που θέλεις; 

Καταρχάς, αυτό που παρέθεσες ισχύει Εάν ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ. 

Διάβασε τι ποστάρεις γιατί βάζεις αυτογκόλ:
 

Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό, ποιος είναι υπεύθυνος για τη διευθέτηση του θέματος;

Ο πωλητής, ακόμη και για αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας. Ωστόσο, η πλατφόρμα μπορεί να έχει συμφωνήσει να ενεργεί ως μεσάζων, γι΄ αυτό να ελέγχετε προσεκτικά τους όρους αγοράς.

 

Πραγματικά 3 bullet points παρακάτω γράφει: 

Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα;

Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm

Επεξ/σία από Sacadmerde
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Sacadmerde είπε

Διαβάζεις μόνο αυτά που θέλεις; 

Καταρχάς, αυτό που παρέθεσες ισχύει Εάν ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ. 

Πραγματικά 3 bullet points παρακάτω γράφει: 

Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα;

Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm

΄Έχω απαντήσει φίλε μου περί του θέματος!

Μην σπαμμάρεις...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

΄Έχω απαντήσει φίλε μου περί του θέματος!

Μην σπαμμάρεις...

Φίλε μου μάθε να διαβα΄ζεις και μην σπαμάρεις. 

Αυτά που παραθέσεις ΙΣΧΥΟΥΝ ΕΑΝ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ

Πρέπει να αποδειχθεί πρώτα ότι το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό. Εάν αποδειχθεί, τότε ισχύει αυτό που γράφεις.

Για να αποδειχθεί όμως, ισχύει το:

Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό

Προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει το "ΑΝ" αλλά πιστεύω ότι ΑΝ προσπαθήσεις, θα το πετύχεις. 

Δηλαδή, αυτό που παραθέτεις και δεν θες να καταλάβεις, λέει πως ΟΤΑΝ αποδειχθεί πως το προϊόν είναι ελαττωματικό, τότε θα πρέπει ο πωλητής να κάνει αυτά που γράφεις. 

Όμως, πρέπει πρώτα να αποδειχθεί πως το προϊόν είναι ελαττωματικό. Για να αποδειχθεί ότι είναι και μετά τους πρώτους 6 μήνες, την ευθύνη την έχει ο καταναλωτής. 

Οπότε, διάβασε καλύτερα, ρώτα εάν δεν ξέρεις, και σταμάτα να αποπροσανατολίζεις τον κόσμο και να σπαμάρεις. 

46 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Επίσης συνεχίζεις να επιμένεις οτι ο κανόνας είναι ο καταναλωτής μετά το εξάμηνο να πρέπει να αποδείξει οτι δεν είναι ελέφαντας ενώ το μόνο που αρκεί είναι να μην έχει κάνει-αντικειμενικά-κακή χρήση ή επέμβαση το αρχικό προϊόν.

Αυτό ακριβώς λέει η ΕΕ και είναι στο επίσημο site της:

Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα;

Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό.

 

Πραγματικά, μπορείς να εξηγήσεις τι σημαίνει το "Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό, ποιος είναι υπεύθυνος για τη διευθέτηση του θέματος;" Δηλαδή, μπορείς να εξηγήσεις τι ρωτάει η ερώτηση; Τι σημαίνει το "Αν" στην αρχή της;

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm

Επεξ/σία από Sacadmerde
Δημοσ.

Μια απορία που έχω. Το είναι ελλατωματικό απο την ημέρα αγοράς (άσχετα πότε διαπιστώθηκε) με το χάλασε στην πορεία, είναι το ίδιο πράγμα ή άλλο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Sacadmerde είπε

Φίλε μου μάθε να διαβα΄ζεις και μην σπαμάρεις. 

Αυτά που παραθέσεις ΙΣΧΥΟΥΝ ΕΑΝ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ

Πρέπει να αποδειχθεί πρώτα ότι το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό. Εάν αποδειχθεί, τότε ισχύει αυτό που γράφεις.

Για να αποδειχθεί όμως, ισχύει το:

Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό

Προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει το "ΑΝ" αλλά πιστεύω ότι ΑΝ προσπαθήσεις, θα το πετύχεις. 

Δηλαδή, αυτό που παραθέτεις και δεν θες να καταλάβεις, λέει πως ΟΤΑΝ αποδειχθεί πως το προϊόν είναι ελαττωματικό, τότε θα πρέπει ο πωλητής να κάνει αυτά που γράφεις. 

Όμως, πρέπει πρώτα να αποδειχθεί πως το προϊόν είναι ελαττωματικό. Για να αποδειχθεί ότι είναι και μετά τους πρώτους 6 μήνες, την ευθύνη την έχει ο καταναλωτής. 

Οπότε, διάβασε καλύτερα, ρώτα εάν δεν ξέρεις, και σταμάτα να αποπροσανατολίζεις τον κόσμο και να σπαμάρεις. 

Έχω απαντήσει σε όλα αυτά που γράφεις...

Διάβασε πιό πάνω!

ΥΓ. Αν προσπαθήσεις λίγο ακόμα με το spam σου θα πάρεις ένα "thanks" από τον N3M3SiS!

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Έχω απαντήσει σε όλα αυτά που γράφεις...

Διάβασε πιό πάνω!

ΥΓ. Αν προσπαθήσεις λίγο ακόμα με το spam θα πάρεις ένα "thanks" από τον N3M3SiS!

Συνεχίζεις να σπαμάρεις. Δηλαδή, γράφεις μηνύματα που δεν είναι στο θέμα. Εάν έχεις απαντήσει, δεν είναι ανάγκη να το σπαμάρεις. Επίσης, δεν είναι ανάγκη να κατηγορείς τους άλλους για αυτό που εσύ κάνεις. 

Και στην τελική, ακόμα να απαντήσεις στο

14 λεπτά πριν, Sacadmerde είπε

τι σημαίνει το "Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό, ποιος είναι υπεύθυνος για τη διευθέτηση του θέματος;" Δηλαδή, μπορείς να εξηγήσεις τι ρωτάει η ερώτηση; Τι σημαίνει το "Αν" στην αρχή της;

Εάν έχεις κότσια, απάντα λίγο. Να δούμε τι ορισμό δίνεις στο "Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό". Πώς το ερμηνεύεις. Μπορείς να το πεις, ή καταλαβαίνεις πόσο θα εκτεθείς και προτιμάς να μην το κάνεις;. 

 

-------------------------------------------------------------------------------

6 λεπτά πριν, Sorath είπε

Μια απορία που έχω. Το είναι ελλατωματικό απο την ημέρα αγοράς (άσχετα πότε διαπιστώθηκε) με το χάλασε στην πορεία, είναι το ίδιο πράγμα ή άλλο;

Εάν θα πρέπει να αποδείξεις το ότι ήταν ελαττωματικό από την ημέρα αγοράς, τότε είναι άλλο από το "χάλασε στην πορεία". Μπορείς να το αποδείξεις όμως;

Επίσης, αυτό σε απασχολεί εάν δεν έχεις εμπορική εγγύηση. Εάν έχεις και σε καλύπτει, δεν σε απασχολεί. 

Επεξ/σία από Sacadmerde
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Sacadmerde είπε

Το μόνο που έχει λάθος, είναι ότι δεν έκανε ξεκάθαρο (και ίσως το εννόησε σε κάποια φάση) ότι οι δύο εγγυήσεις μπορούν να ισχύουν παράλληλα.

Μα βέβαια, εννοείται ότι τρέχουν παράλληλα.. Ειλικρινά δεν θεώρησα ότι μπορεί καποιις να καταλάβαινε κάτι διαφορετικό.. 

Αλλά βέβαια να μου πεις.. Εδώ λένε 100 φορές τα ίδια και μερικοί δεν αντιλαμβάνονται ούτε την διαφορά των 2 εγγυήσεων και πως εφαρμόζονται στην πράξη.. 

Ακόμα νομίζουν πως ότι αγοράζουν έχει 2 χρόνια εγγύηση, no matter what. (Και τα μεταχειρισμένα μάλιστα!, εξάλλου το λέει, να εκει...!) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Μα βέβαια, εννοείται ότι τρέχουν παράλληλα.. Ειλικρινά δεν θεώρησα ότι μπορεί καποιις να καταλάβαινε κάτι διαφορετικό.. 

Αλλά βέβαια να μου πεις.. Εδώ λένε 100 φορές τα ίδια και μερικοί δεν αντιλαμβάνονται ούτε την διαφορά των 2 εγγυήσεων και πως εφαρμόζονται στην πράξη.. 

Ακόμα νομίζουν πως ότι αγοράζουν έχει 2 χρόνια εγγύηση, no matter what. (Και τα μεταχειρισμένα μάλιστα!, εξάλλου το λέει, να εκει...!) 

Εγώ περιμένω ακόμα να μου απαντήσει στο τι σημαίνει το "Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό". Τι σημαίνει αυτή η φράση. Τι σημαίνει το "Αν" μπροστά. 

Δεν νομίζω ότι θα το κάνει. Είτε δεν θα απαντήσει ποτέ, είτε θα βρει κάτι για να προσβάλει, είτε θα απαντήσει σε κάτι άσχετο. 

Δεν πρόκειται να απαντήσει ξεκάθαρα στο 

21 λεπτά πριν, Sacadmerde είπε

τι σημαίνει το "Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό, ποιος είναι υπεύθυνος για τη διευθέτηση του θέματος;" Δηλαδή, μπορείς να εξηγήσεις τι ρωτάει η ερώτηση; Τι σημαίνει το "Αν" στην αρχή της;

Πιστεύω ότι έχει το μυαλό να καταλάβει ότι εάν απαντήσει, θα εκτεθεί εντελώς. 

Edit: Σε περίπτωση που και καλά δεν το δεις, εδώ είναι, σε περιμένει να απαντήσεις. Τι σημαίνει το "Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό". Τι σημαίνει αυτή η φράση. Τι σημαίνει το "Αν" μπροστά. Έχεις τα κότσια να αποσαφηνήσεις τι σημαίνει; Ή είτε δεν θα απαντήσεις ποτέ, είτε θα βρεις κάτι για να προσβάλεις, είτε θα απαντήσεις σε κάτι άσχετο; 

Για να δούμε! 

@agnostos13

Επεξ/σία από Sacadmerde
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Sorath είπε

Μια απορία που έχω. Το είναι ελλατωματικό απο την ημέρα αγοράς (άσχετα πότε διαπιστώθηκε) με το χάλασε στην πορεία, είναι το ίδιο πράγμα ή άλλο;

Είναι τελείως άλλο. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Sacadmerde είπε

Συνεχίζεις να σπαμάρεις. Δηλαδή, γράφεις μηνύματα που δεν είναι στο θέμα. Εάν έχεις απαντήσει, δεν είναι ανάγκη να το σπαμάρεις. Επίσης, δεν είναι ανάγκη να κατηγορείς τους άλλους για αυτό που εσύ κάνεις. 

Και στην τελική, ακόμα να απαντήσεις στο

Εάν έχεις κότσια, απάντα λίγο. Να δούμε τι ορισμό δίνεις στο "Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό". Πώς το ερμηνεύεις. Μπορείς να το πεις, ή καταλαβαίνεις πόσο θα εκτεθείς και προτιμάς να μην το κάνεις;. 

-------------------------------------------------------------------------------

Εάν θα πρέπει να αποδείξεις το ότι ήταν ελαττωματικό από την ημέρα αγοράς, τότε είναι άλλο από το "χάλασε στην πορεία". Μπορείς να το αποδείξεις όμως;

Επίσης, αυτό σε απασχολεί εάν δεν έχεις εμπορική εγγύηση. Εάν έχεις και σε καλύπτει, δεν σε απασχολεί. 

Ρίξε μια ματιά παρακάτω...

Spoiler

 

 

Αναφορά σε κείμενο


Στις 9/9/2020 στις 1:01 ΜΜ, agnostos13 είπε

Άδικα προσπαθείς να κάνεις το άσπρο...μαύρο!

Ως "απόδειξη προΰπαρξης του ελλατώματος" αρκεί να μην έχει προηγηθεί επέμβαση στο προϊόν από τον πελάτη (ή τρίτο)-εθελημένα ή όχι...

Η εμπορική εγγύηση δεν επηρεάζει σε καμιά περίπτωση την νόμιμη.

 

57 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αν δεν έχεις ιδίων όφελος (έμπορος;) δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένεις να παρουσιάζεις το άσπρο ως μαύρο όταν όλοι οι υπόλοιποι σου λέμε το αντίθετο!

Η νόμιμη εγγύηση ουδεμία σχέση έχει με την εμπορική και σε καμία περίπτωση δεν την συμπληρώνει όπως λανθασμένα αφήνεις να εννοηθεί.

Οι δύο εγγυήσεις λειτουργούν παράλληλα και ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να κάνει χρήση όποιας επιθυμεί.

Επίσης συνεχίζεις να επιμένεις οτι ο κανόνας είναι ο καταναλωτής μετά το εξάμηνο να πρέπει να αποδείξει οτι δεν είναι ελέφαντας ενώ το μόνο που αρκεί είναι να μην έχει κάνει-αντικειμενικά-κακή χρήση ή επέμβαση το αρχικό προϊόν.

Σε κάθε περίπτωση ακόμα και για περιπτώσεις που η νόμιμη εγγύηση δεν αναγνωρίζεται-καταχρηστικά-από τον πωλητή υπάρχει ο Συνήγορος του Καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr/ , το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή https://www.eccgreece.gr/el/european-consumer-center-greece/ καθώς και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/ ωστέ να λύσει το όποιο ζήτημα χωρίς να χρειαστεί να κινηθεί ο πελάτης δικαστικά.

ΥΓ. Όσο και να μεγαλώσεις την γραμματοσειρά και να βάλεις bold και underlined κείμενο, το λάθος...σωστό δεν γίνεται, να ξέρεις!


 

 

 

 

Αν παρόλα αυτά έχεις μια δικιά σου ερμηνεία να δώσεις ένας από τους παραπάνω φορείς μπορεί να σου δώσει μια καλή απάντηση σχετικά.

ΥΓ. Δεν έχω σκοπώ να συνεχίσω να επαναλαμβάνομαι για να κλειδώσουμε μια ώρα αρχίτερα το θέμα, μπορεί για κάποιους να είναι χρήσιμο, αν εσείς (εσύ;) θέλετε συνεχίστε με το spam.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...