filipprin Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Malthador είπε Πας στο κατάστημα και τους ενημερώνεις εγγράφως ότι θες να κάνεις χρήση της νόμιμης εγγύησης. Αυτο σημαινει αυτοματος οτι το πληρωνει ο πωλητης απο την τσεπη του φυσικα.Σε ποιο πλανητη θα το δεχτει αυτο ο πωλητης εφοσον το αντικειμενο εχει εγγηση απο τον κατασκευαστη.Μακαρι να γινοτανε δηλαδη.Αρρα απο μόνος του θα επιλεξει να το στειλει στον κατασκευαστη. 8 λεπτά πριν, Malthador είπε Τώρα αυτά που λες για Ολλανδίες με έξοδά σου και λοιπά, δεν ξέρω που κολλάνε. Και την εμπορική εγγύηση να επιλέξεις, είτε θα κάνεις χρήση στο κατάστημα που αγόρασες, είτε στο επίσημο ελληνικό σέρβις (εάν σε παραπέμψει εκεί το κατάστημα). Ειτε ολλανδια ειτε παγκρατι υποχρεωμενο να το παει ειναι το καταστημα και οχι εγω.ΑΝ θελω το παω εγω ΑΝ..... Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2024 από filipprin
Moderators Malthador Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 3 minutes ago, filipprin said: Αυτο σημαινει αυτοματοσ οτι το πληρωνει ο πωλητης απο την τσεπη του .Σε ποιο παλνητη θα το δεχτει αυτο ο πωλητης εφοσον το αντικειμενο εχει εγγηση απο τον κατασκευαστη.Μακαρι να γινοτανε δηλαδη Κατ' αρχήν τι πληρώνει ο πωλητής από την τσέπη του και κατά δεύτερον τι σε ενδιαφέρει εσένα σαν καταναλωτή τι κάνει ο πωλητής;
filipprin Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) 1ος χρονο εμπορικη= κατασκευαστης. 2ος χρονος νομιμη.Νομιμη = απο την τσεπη του πωλητη δεν καλυπτει η εταιρεια.Εμενα ως καταναλωτη δεν με ενδιαφερει εσυ το μπλεκεις διαχωριζωντας.Φυσικα ο πωλητης θα κοιταξει σε περιπτωση που δεν τον καλυπτει (νομιμη)η εταιρεια και πρεπει να πληρωσει απο την τσεπη του να το αποφυγει με λαμογιες και φυσικα αν υπαρχει καλυψη απο την εταιρεια (εμπορικη)θα το κανει οτι και να λεω εγω Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2024 από filipprin 1
korakios Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 2 λεπτά πριν, filipprin είπε 1ος χρονο εμπορικη= κατασκευαστης. 2ος χρονος νομιμη. 1ος και 2ος ισχύει φυσικά η νόμιμη η εμπορική σε ενδιαφέρει μόνο για προϊόν αντικατάστασης ή και για την εγγύηση πέραν της 2ετίας 1 1
filipprin Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) Ακριβως .Επιασα το PS5 γιατι ο κατασκευαστης δινει ενα χρονο (εμπορικη)και η ευρωπαικη ενωση αλλο ενα απο τον πωλητη(τσεπη του)νομιμη .Φυσικα στην Ελλαδα ο 2ος χρονος δεν υπαρχει καν αλλα ετσι για την κουβεντα.Ο Malthador ισχυριζεται οτι αν εγω παω στους δυο πρωτους μηνες 1)μπορω να επιλεξω να με πληρωσει ο πωλητής απο την τσεπη του (νομιμη) και αν το κανω αυτο χανω και το δικαιωμα προιοντος πρωσωρινης αντικαταστασης . 2)οτι στους δυο μηνες αν επιλεξω εμπορικη δεν θα παραλαβει το προιον και μπορει να μου το αρνηθει Φυσικα και δεν μπωρω να επιλεξω αλλα ισχυει οτι οριζει η συμβαση βαση χρονου που συνεβηκε η ζημια. Φυσικα στους 13 μηνες παρανομος για το συγκεκριμενο προιον για να αποζημιωθω πρεπει να παω τον μαγαζατορα στα δικαστηρια... Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2024 από filipprin
Moderators Malthador Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 7 minutes ago, filipprin said: Ο Malthador ισχυριζεται οτι αν εγω παω στους δυο πρωτους μηνες 1)μπορω να επιλεξω να με πληρωσει ο πωλητής απο την τσεπη του (νομιμη) και αν το κανω αυτο χανω και το δικαιωμα προιοντος πρωσωρινης αντικαταστασης . Σταματάω εδώ την κουβέντα γιατί τα λογικά άλματα που γίνονται θα σπάσουν το παγκόσμιο ρεκόρ του τριπλούν σε λίγο. Απλά για να μην υπάρξει παρερμηνεία από κάποιο άλλο μέλος που όντως ενδιαφέρεται να μάθει τα δικαιώματά του σχετικά με την νόμιμη εγγύηση, ουδέποτε είπα εγώ ότι θα πληρώσει ο πωλητής από την τσέπη του, ούτε καν υπονόησα κάτι τέτοιο. 1 1
filipprin Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) Αρα θα το πληρωσει ο κατασκευαστης και αρα εχουμε: Εμπορικη εγγύηση 2 χρονων(ΞΕΚΑΘΑΡΑ) και απο εκει και περα οτιδηποτε επιπλεων ως νομιμη απο την τσεπη του πωλητη Οποτε ειναι υποχρεωμένο το καταστημα να παραλαβει το προιον και να κινησει τις διαδικασιες οπως προβλεπει ο νομος Και φυσικα ειναι υποχρεωμενο να παρεχει και προιον προσωρινής αντικαταστασης εφοσον βρισκομαστε στα 2 πρωτα χρονια 54 λεπτά πριν, Malthador είπε ουδέποτε είπα εγώ ότι θα πληρώσει ο πωλητής από την τσέπη του, ούτε καν υπονόησα κάτι τέτοιο. Η εχουμε απο την ευρωπαικη νομοθεσια των 2 υποχρεωτικων χρονων 1ος χρονο εμπορικη= κατασκευαστης που δεν δινει αλλο. 2ος χρονος νομιμη.Νομιμη = απο την τσεπη του πωλητη δεν καλυπτει η εταιρεια. Φυσικα τον δευτερο χρονο στην παρουσα περιπτωση βαση νομο δεν δικαιουσε προιον προσωρινής αντικαταστασης φυσικα δεν εχεις δικαιωμα επιλογης απο που θα αποζημιωθεις αλλα ισχυει βαση συμβασης αναλογα το χρονικο διαστημα που συναιβει η ζημια Οποτε ειναι υποχρεωμένο το καταστημα να παραλαβει το προιον και να κινησει τις διαδικασιες οπως προβλεπει ο νομος. Εδω η φαση για τον 2ο χρονο ειναι πιασε το αυγο και κουρευτο 4 ώρες πριν, filipprin είπε 4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκειά της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.». Εφοσον λοιπον βρισκομαστε εντος εμπορικης και αποκλειστικός υπεύθυνος βαση της Ελληνικής νομοθεσιας για να κινήσει διαδικασιες εγγυησης ειναι ο πωλητης αρα ειναι και υπεύθυνος για την παροχη του προϊόντος προσωρινής αντικατάστασής .Ας κανει οτι θελει με το κατασκευαστη. Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2024 από filipprin
andreaspA Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 8 ώρες πριν, Malthador είπε Αυτό σημαίνει ότι είναι στην διακριτική τους ευχέρεια αν θα στο επισκευάσουν ή αν θα στο αντικαταστήσουν (με ίδιο ή καλύτερο προϊόν) ή αν θα σου επιστρέψουν τα χρήματά σου. Δεν επιλέγεις εσύ κάτι από τα τρία, το κατάστημα επιλέγει ποια τακτική θα ακολουθήσει, του δίνει αυτό το δικαίωμα ο νόμος. μεχρι εδω καλα τα πηγαινες, αλλα εδω κανεις λαθος. Ο πελατης αποφασιζει αν θα προχωρησει σε υπαναχωρηση απο την πωληση, αντικατασταση, ή μείωση του τιμηματος για πραγματικό ελάτωμα που προυπηρχε της πωλησης. ΜΟΝΟ στην περιπτωση που το προβλημα προυπηρχε της πωλησης εχει ευθυνη ο πωλητης. Κακως ονομαζεται εγγύηση γιατι δημιουργει ολα αυτα τα προβλημα που διαβαζεις σε αυτο το thread. Ολος ο ορος "νομιμη ή νομική εγγυηση" ειναι λάθος. Το νόμιμη γιατι δημιουργεί εντυπωσεις "νόμιμη ή παράνομη" και το εγγύηση γιατι το μπερδευουν οι καταναλωτες -οπως φαινεται- με την εγγύηση που ξέρουν απο τον κατασκευαστή. Ο πωλητης εχει ευθύνη για πραγματικα ελλατωματα (σοβαρα ελλατωματα δηλαδη) που προυπηρχαν της πωλησης. Καθε δυσλειτουργια ενός προιοντος τον 1ο χρόνο προυπήρχε της πώλησης. Κάθε δυσλειτουργία τον 2ο χρόνο, πρεπει να αποδειξει ο πελάτης ότι προυπήρχε της πώλησης. 7 ώρες πριν, filipprin είπε Εδω η φαση για τον 2ο χρονο ειναι πιασε το αυγο και κουρευτο μια χαρα ειναι η φαση για 2ο χρονο. Εχεις μπερδεψει και δεν φταις απολυτα εσυ , μια που οπως ειπα και παραπανω ο ορος "νομικη εγγυηση" ειναι λαθος. Εν ολιγης. Ο πωλητης δεν εχει απολυτως καμια ευθυνη για προιον που "χαλασε" ! Αν πας και φτιαξεις ενα δικογραφο και γραφεις οτι κατα τον 15ο μηνα το προιον χαλασε, εισαι καταδικασμενος να χασεις. Ο πωλητης -καθε πωλητης ειτε μαγαζι είτε ιδιώτης- εχει ευθυνη μονο για πραγματικο ελαττωμα που προυπηρχε της πωλησης. Καθε προβλημα που εμφανιζεται στον 1ο χρονο, προυπηρχε της πωλησης. Καθε προβλημα που εμφανιζεται τον 2ο χρόνο, πρεπει να αποδειξεις οτι προυπήρχε. Δεν μπορει να σου πουλαει εν ολιγης χαλασμενα προιόντα. Ευθύνη εχει ο πωλητης μόνο για πραγματικα ελαττωματα. Για σοβαρα ελαττωματα δηλαδη. Αν δηλαδη το playstation φουσκωσει το χρωμα του στην πισω μερια κατα τον 2ο χρονο, ο πωλητης δεν εχει καμια ευθυνη,. Το PS5 λειτουργει, και εμφανισε ενα αισθητικο θεμα. Η εμπορικη εγγύηση της Sony δεν σε καλύπτει παραπανω απο 12 μηνες, οποτε τελος. Αν ο κατασκευαστης τωρα μεσα στα πλαισια της εμπορικης εγγύησης που δινει, σου δινει προιον αντικαταστασης, σου δινει τριημερο στην αραχωβα ή στην Λούτσα, ή αποζημιωση ή οτιδηποτε , ειναι θεμα δικο του, και ουδεμια υποχρεωση εχει ο πωλητής.
Moderators Malthador Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 7 minutes ago, andreaspA said: μεχρι εδω καλα τα πηγαινες, αλλα εδω κανεις λαθος. Ο πελατης αποφασιζει αν θα προχωρησει σε υπαναχωρηση απο την πωληση, αντικατασταση, ή μείωση του τιμηματος για πραγματικό ελάτωμα που προυπηρχε της πωλησης. Όχι, δεν ισχύει αυτό, τουλάχιστον όχι όπως το αφήνεις να εννοηθεί: «9. Κάτω από ποιες προϋποθέσεις μπορεί να ασκήσει ο αγοραστής τα παραπάνω δικαιώματα; Ο αγοραστής δικαιούται καταρχάς να επιλέξει ως τρόπο αποκατάστασης της ανταπόκρισης είτε τη διόρθωση είτε την αντικατάσταση του πράγματος, εκτός αν αυτή είναι αδύνατη ή σε σύγκριση με τον μη επιλεγέντα τρόπο αποκατάστασης συνεπάγεται για τον πωλητή δυσανάλογες δαπάνες, αφού ληφθούν υπόψη ιδίως η αξία του πράγματος, η βαρύτητα της έλλειψης ανταπόκρισης και η δυνατότητα ολοκλήρωσης του μη επιλεγέντος τρόπου αποκατάστασης χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Ο αγοραστής δικαιούται να μειώσει το τίμημα ή, σε περίπτωση ουσιώδους έλλειψης ανταπόκρισης, να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, μόνο αν: 1. ο πωλητής είτε αρνείται νομίμως να προβεί στην αποκατάσταση της έλλειψης ανταπόκρισης είτε δηλώνει ή συνάγεται από τις περιστάσεις ότι δεν πρόκειται να προβεί ολοσχερώς και προσηκόντως στην αποκατάσταση της έλλειψης ανταπόκρισης, 2. ο πωλητής δεν πραγματοποιεί ολοσχερώς και προσηκόντως την αποκατάσταση της έλλειψης ανταπόκρισης, 3. παρά την προσπάθεια εκ μέρους του πωλητή να αποκαταστήσει την έλλειψη ανταπόκρισης, εμφανίζεται εκ νέου η ίδια ή διαφορετική έλλειψη ανταπόκρισης, 4. η έλλειψη ανταπόκρισης είναι τόσο σοβαρή, ώστε να δικαιολογεί την άμεση μείωση του τιμήματος ή την υπαναχώρηση, 5. η έλλειψη ανταπόκρισης εκδηλωθεί εντός τριάντα (30) ημερών από την παράδοση του πράγματος και ο αγοραστής έχει ειδοποιήσει τον πωλητή για την έλλειψη ανταπόκρισης χωρίς υπαίτια καθυστέρηση.» Το πνεύμα του νόμου είναι εν ολίγοις το εξής: Αν δεν γίνεται επισκευή, τότε αντικατάσταση και εάν δεν γίνεται αντικατάσταση, τότε αποζημίωση. Ο αγοραστής μπορεί να αξιώσει αποζημίωση, μόνο αν ο πωλητής του αρνείται την επισκευή ή την αντικατάσταση.
andreaspA Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 6 λεπτά πριν, Malthador είπε Όχι, δεν ισχύει αυτό, τουλάχιστον όχι όπως το αφήνεις να εννοηθεί: «9. Κάτω από ποιες προϋποθέσεις μπορεί να ασκήσει ο αγοραστής τα παραπάνω δικαιώματα; Ο αγοραστής δικαιούται καταρχάς να επιλέξει ως τρόπο αποκατάστασης της ανταπόκρισης είτε τη διόρθωση είτε την αντικατάσταση του πράγματος, εκτός αν αυτή είναι αδύνατη ή σε σύγκριση με τον μη επιλεγέντα τρόπο αποκατάστασης συνεπάγεται για τον πωλητή δυσανάλογες δαπάνες, αφού ληφθούν υπόψη ιδίως η αξία του πράγματος, η βαρύτητα της έλλειψης ανταπόκρισης και η δυνατότητα ολοκλήρωσης του μη επιλεγέντος τρόπου αποκατάστασης χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Ο αγοραστής δικαιούται να μειώσει το τίμημα ή, σε περίπτωση ουσιώδους έλλειψης ανταπόκρισης, να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, μόνο αν: 1. ο πωλητής είτε αρνείται νομίμως να προβεί στην αποκατάσταση της έλλειψης ανταπόκρισης είτε δηλώνει ή συνάγεται από τις περιστάσεις ότι δεν πρόκειται να προβεί ολοσχερώς και προσηκόντως στην αποκατάσταση της έλλειψης ανταπόκρισης, 2. ο πωλητής δεν πραγματοποιεί ολοσχερώς και προσηκόντως την αποκατάσταση της έλλειψης ανταπόκρισης, 3. παρά την προσπάθεια εκ μέρους του πωλητή να αποκαταστήσει την έλλειψη ανταπόκρισης, εμφανίζεται εκ νέου η ίδια ή διαφορετική έλλειψη ανταπόκρισης, 4. η έλλειψη ανταπόκρισης είναι τόσο σοβαρή, ώστε να δικαιολογεί την άμεση μείωση του τιμήματος ή την υπαναχώρηση, 5. η έλλειψη ανταπόκρισης εκδηλωθεί εντός τριάντα (30) ημερών από την παράδοση του πράγματος και ο αγοραστής έχει ειδοποιήσει τον πωλητή για την έλλειψη ανταπόκρισης χωρίς υπαίτια καθυστέρηση.» Το πνεύμα του νόμου είναι εν ολίγοις το εξής: Αν δεν γίνεται επισκευή, τότε αντικατάσταση και εάν δεν γίνεται αντικατάσταση, τότε αποζημίωση. Ο αγοραστής μπορεί να αξιώσει αποζημίωση, μόνο αν ο πωλητής του αρνείται την επισκευή ή την αντικατάσταση. Εδω εχουν προσπαθησει να κανουν ερμηνεια της σχετικης νομοθεσιας για να την διαβασει ο κόσμος. Ολα τα προβλημα που συζηταμε εμεις μεταξυ μας, για ηλεκτρονικες συσκευες που απλα σταματουν να λειτουργουν, εμπιμπτουν στην παρακατω κατηγορια. 4. η έλλειψη ανταπόκρισης είναι τόσο σοβαρή, ώστε να δικαιολογεί την άμεση μείωση του τιμήματος ή την υπαναχώρηση, Σε ενα αυτοκινητο δηλαδη, που το αγοραζεις και δεν λειτουργει η κλειδαρια του πορτμπαγκαζ, εννοειται οτι δεν υπαναχωρεις απο την συμβαση. Γινεται απλα επισκευη της κλειδαριας. Αμα βαρεσει μπιελα ομως, με λιγο κοπο, υπαναχωρεις απο την συμβαση και παιρνεις τα λεφτα σου πισω. Στα ηλεκτρονικα ομως που συνηθως συζηταμε εδω μεσα, δεν υπαρχει μη σοβαρη ζημια. Καθε ζημια καταληγει στην ολοκληρωτική αδυναμια λειτουργιας του προιοντος.
Moderators Malthador Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 14 minutes ago, andreaspA said: Εδω εχουν προσπαθησει να κανουν ερμηνεια της σχετικης νομοθεσιας για να την διαβασει ο κόσμος. Ολα τα προβλημα που συζηταμε εμεις μεταξυ μας, για ηλεκτρονικες συσκευες που απλα σταματουν να λειτουργουν, εμπιμπτουν στην παρακατω κατηγορια. 4. η έλλειψη ανταπόκρισης είναι τόσο σοβαρή, ώστε να δικαιολογεί την άμεση μείωση του τιμήματος ή την υπαναχώρηση, Σε ενα αυτοκινητο δηλαδη, που το αγοραζεις και δεν λειτουργει η κλειδαρια του πορτμπαγκαζ, εννοειται οτι δεν υπαναχωρεις απο την συμβαση. Γινεται απλα επισκευη της κλειδαριας. Αμα βαρεσει μπιελα ομως, με λιγο κοπο, υπαναχωρεις απο την συμβαση και παιρνεις τα λεφτα σου πισω. Στα ηλεκτρονικα ομως που συνηθως συζηταμε εδω μεσα, δεν υπαρχει μη σοβαρη ζημια. Καθε ζημια καταληγει στην ολοκληρωτική αδυναμια λειτουργιας του προιοντος. Το ερμηνεύεις λάθος. Η έλλειψη ανταπόκρισης είναι «τόσο σοβαρή» όταν δεν μπορεί να επιδιορθωθεί. Επίσης η σύγκριση με το αυτοκίνητο δεν είναι απολύτως ορθή μιας και εκεί ενδέχεται να μιλάμε για θέματα ασφαλείας. Για παράδειγμα: έχεις ένα PS5 και καίγεται η μητρική του, προφανώς σταματάει να λειτουργεί. Από την στιγμή που επισκευάζεται όμως δεν εμπίπτει στα «σοβαρά» περιστατικά. «Σοβαρή» έλλειψη θα ήταν να είχε αστοχία υλικού, να βραχυκύκλωνε και να έπιανε φωτιά. Αυτό προφανώς και δεν επισκευάζεται, αλλά και πάλι, πρώτα πάει η αντικατάσταση με ίδιο ή καλύτερο προϊόν και μετά η αποζημίωση/υπαναχώρηση. Επίσης, «σοβαρή» έλλειψη συνιστούσε η αφαίρεση της υποστήριξης Linux στα PS3 κάποτε, ενώ αρχικά υποστηριζόταν. Αυτό ήταν κάτι που δεν μπορούσε να επισκευαστεί και ως εκ τούτου μπορούσε ο οποιοσδήποτε να υπαναχωρήσει από την σύμβαση της αγοραπωλησίας.
HAS1972 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Για την Creative συγκεκριμενα αν πατε στο site λεει ξεκαθαρα οτι δινει 24 μηνες για Ευρωπαικη Ενωση. Ολα τα αλλα ειναι κολπα των μαγαζιων. Πριν 3 χρονια πηρα απευθείας την Stage 2.1 v1 απο την Creative Ευρωπης (απο Ολλανδια νομιζω ηρθε) , με κανονικα 2 χρονια εγγύηση και θα σου την αρνηθουν απο το Πλαισιο ή τον οποιοδηποτε αλλο?
SeNNinhA Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) Νομοθεσία | Συνήγορος του Καταναλωτή (synigoroskatanaloti.gr) Κωδικοποίηση του ν. 2251/1994 (Α΄ 191) «Προστασία των Καταναλωτών» σε ενιαίο κείμενο» - ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (synigoroskatanaloti.gr) Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας - ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (synigoroskatanaloti.gr) Νόμος 2251/1994 (Κωδικοποιημένος) - ΦΕΚ Α 191/16.11.1994 (kodiko.gr) Νόμος 2251/1994 - Προστασία των καταναλωτών | Νομοθεσία | Lawspot Νόμιμη εγγύηση (www.gov.gr) MELETH-EGGYHSHS.pdf (eeke.gr) Οποιος θελει διαβαζει. Θα βρει και πολλα αλλα Οποιος δεν θελει ας εχει την δικη του αποψη περι εγγυσησεων Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2024 από SeNNinhA
andreaspA Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 3 ώρες πριν, Malthador είπε Το ερμηνεύεις λάθος. Η έλλειψη ανταπόκρισης είναι «τόσο σοβαρή» όταν δεν μπορεί να επιδιορθωθεί. Επίσης η σύγκριση με το αυτοκίνητο δεν είναι απολύτως ορθή μιας και εκεί ενδέχεται να μιλάμε για θέματα ασφαλείας. ο καθηγητης μου στο δικαιο πάντως κ. Αμίτσης, ετσι το ερμηνευε. Δεν υπαρχει βλαβη που δεν επισκευαζεται. Ολα επισκευαζονται. Η μεταφραση που βλεπεις, προσπαθεί να μεταφρασει το 'πραγματικο ελαττωμα" και το "επουσιώδες ελαττωμα". Διαβασε εδω στην παραγραφο V, που μιλαει για τα αρθρα του ΑΚ 540, 542, 543 αλλα και το 547 που εχει ιδιαιτερη χρηση στα ακινητα και ασε τις μεταφρασεις του gov απο το site της ΕΕ. https://ekapsali.gr/polisi-pragmatika-kai-nomika-elattomata-dikaiomata-agorasti/ Και μια που το έφερε η κουβέντα... Γνωριζω περιπτωση της κουμπαρας μου με πωληση ακινητου, που ο αγοραστης κερδισε και στο εφετειο την υπαναχωρηση, διοτι "του ειχαν πει οτι χτιζει απο πανω" ενω δεν εχτιζε τελικα το σπίτι". Συμβιβαστηκαν ομως τελικα σε χρηματικη αποζημίωση, γιατι ειχε προλαβει και ειχε βαλει βαρη στο ακινητο. (υποθηκη για δάνειο)
SeNNinhA Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 18 λεπτά πριν, andreaspA είπε ο καθηγητης μου στο δικαιο πάντως κ. Αμίτσης, ετσι το ερμηνευε. Δεν υπαρχει βλαβη που δεν επισκευαζεται. Ολα επισκευαζονται. Η μεταφραση που βλεπεις, προσπαθεί να μεταφρασει το 'πραγματικο ελαττωμα" και το "επουσιώδες ελαττωμα". Διαβασε εδω στην παραγραφο V, που μιλαει για τα αρθρα του ΑΚ 540, 542, 543 αλλα και το 547 που εχει ιδιαιτερη χρηση στα ακινητα και ασε τις μεταφρασεις του gov απο το site της ΕΕ. https://ekapsali.gr/polisi-pragmatika-kai-nomika-elattomata-dikaiomata-agorasti/ Και μια που το έφερε η κουβέντα... Γνωριζω περιπτωση της κουμπαρας μου με πωληση ακινητου, που ο αγοραστης κερδισε και στο εφετειο την υπαναχωρηση, διοτι "του ειχαν πει οτι χτιζει απο πανω" ενω δεν εχτιζε τελικα το σπίτι". Συμβιβαστηκαν ομως τελικα σε χρηματικη αποζημίωση, γιατι ειχε προλαβει και ειχε βαλει βαρη στο ακινητο. (υποθηκη για δάνειο) Για την νομιμη εγγυηση Απο gov.gr "Κάτω από ποιες προϋποθέσεις μπορεί να ασκήσει ο αγοραστής τα παραπάνω δικαιώματα; Ο αγοραστής δικαιούται καταρχάς να επιλέξει ως τρόπο αποκατάστασης της ανταπόκρισης είτε τη διόρθωση είτε την αντικατάσταση του πράγματος, εκτός αν αυτή είναι αδύνατη ή σε σύγκριση με τον μη επιλεγέντα τρόπο αποκατάστασης συνεπάγεται για τον πωλητή δυσανάλογες δαπάνες, αφού ληφθούν υπόψη ιδίως η αξία του πράγματος, η βαρύτητα της έλλειψης ανταπόκρισης και η δυνατότητα ολοκλήρωσης του μη επιλεγέντος τρόπου αποκατάστασης χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Ο αγοραστής δικαιούται να μειώσει το τίμημα ή, σε περίπτωση ουσιώδους έλλειψης ανταπόκρισης, να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, μόνο αν: 1. ο πωλητής είτε αρνείται νομίμως να προβεί στην αποκατάσταση της έλλειψης ανταπόκρισης είτε δηλώνει ή συνάγεται από τις περιστάσεις ότι δεν πρόκειται να προβεί ολοσχερώς και προσηκόντως στην αποκατάσταση της έλλειψης ανταπόκρισης, 2. ο πωλητής δεν πραγματοποιεί ολοσχερώς και προσηκόντως την αποκατάσταση της έλλειψης ανταπόκρισης, 3. παρά την προσπάθεια εκ μέρους του πωλητή να αποκαταστήσει την έλλειψη ανταπόκρισης, εμφανίζεται εκ νέου η ίδια ή διαφορετική έλλειψη ανταπόκρισης, 4. η έλλειψη ανταπόκρισης είναι τόσο σοβαρή, ώστε να δικαιολογεί την άμεση μείωση του τιμήματος ή την υπαναχώρηση, 5. η έλλειψη ανταπόκρισης εκδηλωθεί εντός τριάντα (30) ημερών από την παράδοση του πράγματος και ο αγοραστής έχει ειδοποιήσει τον πωλητή για την έλλειψη ανταπόκρισης χωρίς υπαίτια καθυστέρηση."
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα