filipprin Δημοσ. 3 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Malthador είπε Οπότε θα το πας εκεί που αγόρασες και θα τους πεις να σου το επισκευάσουν ή να σου το αντικαταστήσουν (με ίδιο ή καλύτερο) ή να σου επιστρέψουν τα χρήματά σου Αρα λοιπον απο εκει θα ζητησω και το προιον προσωρινής αντικαταστασης βαση της ιδια λογικης οτι υπεύθυνος διαχειρηστης της διαδικασιας βαση του νομου ειναι το καταστημα πωλησης.Το τι θα κανει με τον κατασκευστη δεν με αφορα.Ουτε ο νόμος οριζει οτι το προιον αντικαταστασης πρεπει να προέρχεται αποκλειστηκα απο τον κατασκευστη. Γραφει ξεκαθαρα οτι εντος εμπορικης το δικαιουμε...... Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2024 από filipprin
Moderators Malthador Δημοσ. 3 Ιουνίου 2024 Moderators Δημοσ. 3 Ιουνίου 2024 7 minutes ago, filipprin said: Αρα λοιπον απο εκει θα ζητησω και το προιον προσωρινής αντικαταστασης βαση της ιδια λογικης οτι υπεύθυνος διαχειρηστης της διαδικασιας βαση του νομου ειναι το καταστημα πωλησης.Το τι θα κανει με τον κατασκευστη δεν με αφορα.Ουτε ο νόμος οριζει οτι το προιον αντικαταστασης πρεπει να προέρχεται αποκλειστηκα απο τον κατασκευστη. Γραφει ξεκαθαρα οτι εντος εμπορικης το δικαιουμε...... Δεν προβλέπεται προϊόν προσωρινής αντικατάστασης όταν κάνεις χρήση της νόμιμης εγγύησης. Προϊόν προσωρινής αντικατάστασης προβλέπεται μόνο όταν γίνεται χρήση της εμπορικής εγγύησης και μόνο όταν η επισκευή κρατήσει πάνω από 15 μέρες. Δεν σε συμφέρει όμως να κάνεις χρήση της εμπορικής εγγύησης, σε συμφέρει να κάνεις χρήση της νόμιμης εγγύησης και ας ζήσεις πέντε μέρες παραπάνω χωρίς PS5. 2
filipprin Δημοσ. 3 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Malthador είπε Δεν προβλέπεται προϊόν προσωρινής αντικατάστασης όταν κάνεις χρήση της νόμιμης εγγύησης. Προϊόν προσωρινής αντικατάστασης προβλέπεται μόνο όταν γίνεται χρήση της εμπορικής εγγύησης και μόνο όταν η επισκευή κρατήσει πάνω από 15 μέρες. Εχω ενα PS 5 που λεω εχει 1 χρονο εμπορική εγγύηση και εχει χαλασει στους 2 μηνες .οπως παραδεχτηκες ορθα παει στο καταστημα πωλησης γαι τις περαιτέρω διαδικασιες οποτε και εγω για εμπορικη μιλαω. Αρα λοιπον απο εκει θα ζητησω και το προιον προσωρινής αντικαταστασης βαση της ιδια λογικης οτι υπεύθυνος διαχειρηστης της διαδικασιας βαση του νομου ειναι το καταστημα πωλησης.Το τι θα κανει με τον κατασκευστη δεν με αφορα.Ουτε ο νόμος οριζει οτι το προιον αντικαταστασης πρεπει να προέρχεται αποκλειστηκα απο τον κατασκευστη. Γραφει ξεκαθαρα οτι εντος εμπορικης το δικαιουμε μετα τις 15 μερες...... Εφοσον το καταστημα αναλαμβανει την διαδικασια πρεπει να δωσει και το προιον προσωρινής αντικαταστασης Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2024 από filipprin
Moderators Malthador Δημοσ. 3 Ιουνίου 2024 Moderators Δημοσ. 3 Ιουνίου 2024 1 minute ago, filipprin said: Εχω ενα PS 5 που λεω εχει 1 χρονο εμπορική εγγύηση και εχει χαλασει στους 2 μηνες .οπως παραδεχτηκες ορθα παει στο καταστημα πωλησης γαι τις περαιτέρω διαδικασιες οποτε και εγω για εμπορικη μιλαω. Αρα λοιπον απο εκει θα ζητησω και το προιον προσωρινής αντικαταστασης βαση της ιδια λογικης οτι υπεύθυνος διαχειρηστης της διαδικασιας βαση του νομου ειναι το καταστημα πωλησης.Το τι θα κανει με τον κατασκευστη δεν με αφορα.Ουτε ο νόμος οριζει οτι το προιον αντικαταστασης πρεπει να προέρχεται αποκλειστηκα απο τον κατασκευστη. Γραφει ξεκαθαρα οτι εντος εμπορικης το δικαιουμε...... Πρώτα απ' όλα θα πρέπει να επιλέξεις αν θέλεις να κάνεις χρήση της εμπορικής εγγύησης ή της νόμιμης εγγύησης. Αν κάνεις χρήση της εμπορικής εγγύησης, δεν είναι δεδομένο ότι θα το δεχτεί το κατάστημα, είναι πολύ πιθανό να σε παραπέμψει στο επίσημο σέρβις. Μόνο αν κάνεις χρήση της νόμιμης εγγύησης είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να αποδεχθεί το προϊόν που του πας. Και ξαναλέω: προϊόν αντικατάστασης δικαιούσαι μόνο αν κάνεις χρήση της εμπορικής εγγύησης, όχι της νόμιμης. Και δεν σε συμφέρει να προτιμήσεις την εμπορική εγγύηση, γιατί αυτή διέπεται από τους όρους αυτού που την προσφέρει και όχι από τον νόμο. Είναι πολύ απλό, αλήθεια. 1
filipprin Δημοσ. 3 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2024 Μόλις τώρα, Malthador είπε Πρώτα απ' όλα θα πρέπει να επιλέξεις αν θέλεις να κάνεις χρήση της εμπορικής εγγύησης ή της νόμιμης εγγύησης. Αν κάνεις χρήση της εμπορικής εγγύησης, δεν είναι δεδομένο ότι θα το δεχτεί το κατάστημα, είναι πολύ πιθανό να σε παραπέμψει στο επίσημο σέρβις. Μόνο αν κάνεις χρήση της νόμιμης εγγύησης είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να αποδεχθεί το προϊόν που του πας. Δεν μπορει να με παραπέμψει πουθενα .Ειναι υποχρεωμενο να το παραλάβει και να το προωθήσει στην επίσημη αντιπροσωπία.Ετσι οριζει ο νομος.Τις διδικασιες τις αναλαμβάνει ο πωλητης .Ολα τα αλλα ειναι παραμυθια απο απατεωνες που κοιτανε πως θα γλιτωσουν την ευθηνη.Το οτι μπορουν να μου προτεινουν να το παω κατευθειαν στη αντιπρωσωπεια δεν σημαινει οτι ειμαι υποχρεωμένος να το δεχτω κιολας Παντα μιλαμε για ενα ps5 που χαλασε στους δυο μηνες.
Moderators Malthador Δημοσ. 3 Ιουνίου 2024 Moderators Δημοσ. 3 Ιουνίου 2024 6 minutes ago, filipprin said: Δεν μπορει να με παραπέμψει πουθενα .Ειναι υποχρεωμενο να το παραλάβει και να το προωθήσει στην επίσημη αντιπροσωπία.Ετσι οριζει ο νομος.Τις διδικασιες τις αναλαμβάνει ο πωλητης .Ολα τα αλλα ειναι παραμυθια απο απατεωνες που κοιτανε πως θα γλιτωσουν την ευθηνη.Το οτι μπορουν να μου προτεινουν να το παω κατευθειαν στη αντιπρωσωπεια δεν σημαινει οτι ειμαι υποχρεωμένος να το δεχτω κιολας Παντα μιλαμε για ενα ps5 που χαλασε στους δυο μηνες. Βάσει νόμου επιλέγεις αν θα χρησιμοποιήσεις την νόμιμη ή την εμπορική εγγύηση. Όταν γίνει αυτό κατανοητό, τότε τα υπόλοιπα θα βγάλουν μόνα τους νόημα. Εδώ είναι ο νόμος, τα λέει με σαφήνεια. 1
filipprin Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) Παμε ξανα λοιπον .Την καινουρια Tcl tv που χαλασε στους 2 μηνες που την στελνω για την εγγύηση .Στο καταστημα που την αγορασα η στη Κινα με δικα μου εξοδα.Απλα πραγματα και ξεκαθαρα......Προφανως λοιπον στους 2 μηνες ισχυει η εμπορικη .Δεν τιθεται θεμα τι θα διαλεξω......Ειναι τι ισχυει την περιοδο τησ βλαβης Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2024 από filipprin
Moderators Malthador Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 1 minute ago, filipprin said: Παμε ξανα λοιπον .Την καινουρια Tcl tv που χαλασε στους 2 μηνες που την στελνω για την εγγύηση .Στο καταστημα που την αγορασα η στη Κινα με δικα μου εξοδα.Απλα πραγματα και ξεκαθαρα...... Ποια εγγύηση θα χρησιμοποιήσεις; Την νόμιμη ή την εμπορική (εάν έχει);
filipprin Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, filipprin είπε Δεν τιθεται θεμα τι θα διαλεξω......Ειναι τι ισχυει την περιοδο της βλαβης Και για τις 2 υπευθηνο να αναλαβει ειναι το καταστημα ετσι και αλλιως Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2024 από filipprin
Moderators Malthador Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Και τα δύο ισχύουν. Και πρέπει να επιλέξεις ένα από τα δύο. 3 minutes ago, filipprin said: Και για τις 2 υπευθηνο να αναλαβει ειναι το καταστημα ετσι και αλλιως Όχι απαραίτητα, αλλά αδιάφορο (συνήθως). Ανάλογα με το τι θα επιλέξεις θα εξαρτηθούν και τα δικαιώματα που έχεις να απολαμβάνεις.
filipprin Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Malthador είπε Και πρέπει να επιλέξεις ένα από τα δύο. Στο PS5 πχ δεν μπορώ να επιλεξω .Ο πρωτος χρονος ειναι υποχρεωτικα του κατασκευαστη και ο δεύτερος του πωλητη(ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ).Δεν υπαρχει θεμα επιλογης.Δεν μπορώ να ζητησω τον πρωτο χρονο να με πληρώσει ο πωλητης απο τη τσεπη του γιατι δεν θα το κανει .Ουτε ο κατασκευαστης τον δευτερο αμα δεν τον καλυπτει στους ορους του.Κοροιδευομαστε τωρα.Οτι και να γινει ομωσ το ps5 στους δυο μηνες βλαβης στο καταστημα θα παει με την εμπορικη και θα αναλαβει υποχρεωτικα την διδικασια το καταστημα χωρίς να μπορει να αρνηθει.Δεν θα το στειλω στην ολανδια με δικα μου εξοδα και ας βρισκεται στην εμπορικη.Δηλαδη αν επιλεξω την νομιμη θα μου το πληρωσει απο την τσεπη του.Μακαρι δηλαδη να γινοτανε ετσι.... Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2024 από filipprin
korakios Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 1 λεπτό πριν, filipprin είπε Δεν μπορώ να ζητησω τον πρωτο χρονο να με πληρώσει ο πωλητης απο τη τσεπη του γιατι δεν θα το κανει αν δεν το επισκευάσει ή δε σου κάνει αντικατάσταση εννοείται θα σε πληρώσει και όχι με πιστωτικό για αγορά αλλά τα λεφτά πίσω ... 1
filipprin Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) Καλα τα λες αλλα εδω εινα αλλη η διαφωνια. 28 λεπτά πριν, filipprin είπε Στο PS5 πχ δεν μπορώ να επιλεξω .Ο πρωτος χρονος ειναι υποχρεωτικα του κατασκευαστη και ο δεύτερος του πωλητη.Δεν υπαρχει θεμα επιλογης.Δεν μπορώ να ζητησω τον πρωτο χρονο να με πληρώσει ο πωλητης απο τη τσεπη του γιατι δεν θα το κανει .Ουτε ο κατασκευαστης τον δευτερο αμα δεν τον καλυπτει στους ορους του.Κοροιδευομαστε τωρα.Οτι και να γινει ομωσ το ps5 στους δυο μηνες βλαβης στο καταστημα θα παει με την εμπορικη και θα αναλαβει υποχρεωτικα την διδικασια το καταστημα χωρίς να μπορει να αρνηθει.Δεν θα το στειλω στην ολανδια με δικα μου εξοδα και ας βρισκεται στην εμπορικη.Δηλαδη αν επιλεξω την νομιμη θα μου το πληρωσει απο την τσεπη του.Μακαρι δηλαδη να γινοτανε ετσι.... Πχ στο ps5 που χαλασε στους δυο μηνες τον πρωτο χρονο καλυπτεται απο τον κατασκευαστη (εμπορικη)και και μετα ΠΡΕΠΕΙ βαση νομου να εχει αλλο ενα χρονο απο την τσεπη του πωλητη(νομιμη) για να πιασουμε τα 2 χρονια υποχρεωτικης εγγύηση.Εγω λοιπον θα παω στο καταστημα και θα του πω επιλεγω νομιμη "Ανελαβε το κόστος απο την τσεπη σου".ΕΔΩ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΚΑΝ τον 2 χρονο ως οφειλουν.Αυτο ειναι το ενα. Και το δευτερο .Στους δυο μηνες βλαβης υποχρεωμενο να παραλαβει ειναι το καταστημα και να δωσει και προιον προσωρινής αντικαταστάτης μετα τισ 15 μερες και ας ειναι στην εμπορικη.ΔΕΝ ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΟΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ.Δηλαδη ξαναλεω αν εγω επελεγα νόμιμη (τσεπη του μαγαζατορα)θα το δεχοταν και θα με αποζημιωνε με δικο του κοστος η θα μου ελεγε κλαιν το στελνω αντιπροσωπεια(εμπορικη) και περιμενε . Η απαντηση προφανης Η ολη διαφωνεια 2 ώρες πριν, filipprin είπε 4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκειά της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.». Εδω δεν λεει οτι το προιον αντικαταστασης προερχεται αποκλειστικα απο τον κατασκευαστη αλλα οτι ο καταναλωτης το δικαιουτε κατα την διαρκεια της εμπορικης.Η εμπορικη μπορει να ειναι 1 χρονο πχ PS5 H τρια χρονια πχ gigbyte.Και ο νόμος οριζει οτι αποκλειστικώς υπεύθυνος για τής διαδικασίες μιας εγγύησης ειναι ο πωλητης.Αρα ειναι υποχρεωμένος να δωσει προιον αντικατάστασης και μετα ας τα βρει με την αντιπρωσωπεια Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2024 από filipprin
korakios Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 4 λεπτά πριν, filipprin είπε Καλα τα λες αλλα εδω εινα αλλη η διαφωνια. Πχ στο ps5 τον πρωτο χρονο καλυπτεται απο τον κατασκευαστη (εμπορικη)και χαλασε στους δυο μηνες και μετα ΠΡΕΠΕΙ βαση νομου να εχει αλλο ενα χρονο απο την τσεπη του πωλητη(νομιμη) για να πιασουμε την 2 χρονια υποχρεωτικης εγγύηση.Εγω λοιπον θα παω στο καταστημα και θα του πω επιλεγω νομιμη πληρωσε με απο τη τσεπη σου να φυγουμε.ΕΔΩ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΚΑΝ τον 2 χρονο ως οφειλουν.Αυτο ειναι το ενα. Και το δευτερο .Στους δυο μηνες βλαβης υποχρεωμενο να παραλαβει ειναι το καταστημα και να δωσει και προιον προσωρινής αντικαταστάτης μετα τισ 15 μερες και ας εινα στην εμπορικη.Δηλαδη ξαναλεω αν εγω επελεγα νόμιμη (τσεπη του)θα το δεχοταν και θα με αποζημιωνε με δικο του κοστος η θα μου ελεγε κλαιν το στελνω αντιπροσωπεια(εμπορικη) και περιμενε . Η απαντηση προφανης Η ολη διαφωνεια Στο κατάστημα απλά παίρνεις τα λεφτά πίσω αν δεν το επισκευάσουν ή αντικαταστήσουν Αν θες προϊόν αντικατάστασης σύμφωνα με το ποστ (δεν ξέρω αν ισχύει, @cthulhucarbide σε ενδιαφέρει), τότε: αν δεν αναγράφεται κάτι για την προσωρινή αντικαταστάτη δικαιούσαι απο το κατάστημα προσωρινή αντικατάσταση σε 15 μέρες αν αναγράφεται στην εμπορική εγγύηση οτι δεν παρέχεται προϊόν προσωρινής αντικαταστάτης τότε ,σε περίπτωση που καθυστερούν , πατάς στο "εύλογο χρονικό διάστημα" για αντικατάσταση ή λεφτά πίσω 1
Moderators Malthador Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2024 1 hour ago, filipprin said: Στο PS5 πχ δεν μπορώ να επιλεξω .Ο πρωτος χρονος ειναι υποχρεωτικα του κατασκευαστη και ο δεύτερος του πωλητη.Δεν υπαρχει θεμα επιλογης.Δεν μπορώ να ζητησω τον πρωτο χρονο να με πληρώσει ο πωλητης απο τη τσεπη του γιατι δεν θα το κανει .Ουτε ο κατασκευαστης τον δευτερο αμα δεν τον καλυπτει στους ορους του.Κοροιδευομαστε τωρα.Οτι και να γινει ομωσ το ps5 στους δυο μηνες βλαβης στο καταστημα θα παει με την εμπορικη και θα αναλαβει υποχρεωτικα την διδικασια το καταστημα χωρίς να μπορει να αρνηθει.Δεν θα το στειλω στην ολανδια με δικα μου εξοδα και ας βρισκεται στην εμπορικη.Δηλαδη αν επιλεξω την νομιμη θα μου το πληρωσει απο την τσεπη του.Μακαρι δηλαδη να γινοτανε ετσι.... Έχεις μπλεχτεί. Φυσικά και μπορείς να επιλέξεις. Πας στο κατάστημα και τους ενημερώνεις εγγράφως ότι θες να κάνεις χρήση της νόμιμης εγγύησης. Αυτό σημαίνει ότι είναι στην διακριτική τους ευχέρεια αν θα στο επισκευάσουν ή αν θα στο αντικαταστήσουν (με ίδιο ή καλύτερο προϊόν) ή αν θα σου επιστρέψουν τα χρήματά σου. Δεν επιλέγεις εσύ κάτι από τα τρία, το κατάστημα επιλέγει ποια τακτική θα ακολουθήσει, του δίνει αυτό το δικαίωμα ο νόμος. Αν δεν επιλέξεις την νόμιμη εγγύηση και επιλέξεις την εμπορική εγγύηση που προσφέρει η Sony, τότε παίζεις με τους όρους της Sony. Και μιας και μιλάμε για PS5 συγκεκριμένα, τότε σίγουρα θα σου δώσουν refurbished κονσόλα που και δεν ξέρεις τι χρήση θα έχει τραβήξει και μπορεί να είναι παλιότερη από την κονσόλα που τους πήγες για επισκευή. Και θα τους πεις και «ευχαριστώ» από πάνω, μιας και από μόνος σου θα έχεις επιλέξει την εμπορική εγγύηση, χάνοντας έτσι τα δικαιώματα που απορρέουν από την νόμιμη εγγύηση. Ναι, θα δικαιούσαι κονσόλα αντικατάστασης μέχρι να σου την επισκευάσουν, αλλά στο τέλος ο ίδιος θα βγεις χαμένος. Τώρα αυτά που λες για Ολλανδίες με έξοδά σου και λοιπά, δεν ξέρω που κολλάνε. Και την εμπορική εγγύηση να επιλέξεις, είτε θα κάνεις χρήση στο κατάστημα που αγόρασες, είτε στο επίσημο ελληνικό σέρβις (εάν σε παραπέμψει εκεί το κατάστημα - που μπορεί να το κάνει, εφόσον χρησιμοποιείς την εμπορική εγγύηση του κατασκευαστή). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα