Προς το περιεχόμενο

Apple iPad 10.2'' WiFi+4G 398€ VODAFONE


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/9/2020 στις 5:17 ΜΜ, majnun είπε

Κάποιος από τις προβληματικές "παραγγελίες" που δε παρήγαγαν κάποιο VF κωδικό και είχε κάποιο νεότερο;

Έχω προχωρήσει σε αμφισβήτιση συναλλαγής με την τράπεζα (Alpha Bank) αλλά ούτε αυτοί έχουν ακουστεί.

Εγώ είχα κάνει παραγγελία με αντικαταβολή. Mail επιβεβαίωσης δεν ήρθε αλλά μετά από επικοινωνία με το chat με πήραν τηλέφωνο μετά από μια εβδομάδα και μου έδωσαν το ipad του θέματος το οποίο και έχω παραλάβει

Επεξ/σία από petroschelsea
  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις έκανα παραγγελία και εγω το iPad Air3 με μνήμη 64gb

Δεν δέχονται αντικαταβολή πάνω από 500 ευρώ. Έτσι πλήρωσα με PayPal (538€ για σιγουριά) . 

Ήρθε email επιβεβαίωσης .ελπίζω να μην έχω πρόβλημα με διαθεσιμότητα κτλ

Επεξ/σία από alan boy
Δημοσ.
Στις 28/9/2020 στις 5:17 ΜΜ, majnun είπε

Κάποιος από τις προβληματικές "παραγγελίες" που δε παρήγαγαν κάποιο VF κωδικό και είχε κάποιο νεότερο;

Έχω προχωρήσει σε αμφισβήτιση συναλλαγής με την τράπεζα (Alpha Bank) αλλά ούτε αυτοί έχουν ακουστεί.

Ακομα τιποτα περιμενουμε. Αν και εμένα μου ήρθε μήνυμα με κωδικό vf. Για παρε και εδώ μήπως βρεις κάποια ακρη 2169394329. Θα σου σπάσουν τα νεύρα μέχρι να το σηκώσουν.

Δημοσ.

Με καλεσαν σήμερα να μου πουν ή ακύρωση ή να πάρω ως αναβαθμιση το μοντέλο με το 4G.

Μέχρι να το φέρει το courier δεν πιστεύω τίποτα, αλλά από το τίποτα είχα έστω μια ενημέρωση.

Νομίζω μετά από κάκιστη εμπειρία απανωτά με Γερμανό eshop και Vodafone eshop, μόνο από Amazon με βλέπω να αγοράζω.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ ρε παιδιά παρήγγειλα το iPad Air3 και σε 2 μέρες το είχα.

Τρίτη έκανα την παραγγελία Πέμπτη παρέλαβα 

Από το eshop της Vodafone 

Επεξ/σία από alan boy
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
13 ώρες πριν, majnun είπε

Kαι για να ευχαριστήσω τον TS, σήμερα παρέλαβα.

Ούτε δυό μήνες αναμονή ...

Μια χαρά είσαι, πριν το bf παρέλαβες το θες δηλαδή άλλο; 😂👏

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους τους insomniac. Ξέρω ότι το θέμα έχει περάσει, αλλά αντιμετωπίζω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα με το eshop της vodafone και ζητάω την βοηθειά σας. Το ιστορικό έχει ως εξής: Πραγματοποίησα Online μια αγορά από αυτή την προσφορά στις 6/9, ένα ipad  32gb με τα 293€. Τελικά την επόμενη μέρα επικοινώνησα μαζί τους για ακύρωση και αγορά του ipad air 3 με 538€. Όταν έκανα την ακύρωση τηλεφωνικά ρώτησα αν χρειάζεται να κάνω κάποια άλλη ενέργεια αλλά με διαβεβαίωσαν ότι όλα θα γίνουν από την μεριά τους. Τελικά μετά από μια εδομάδα περίπου παρέλαβα το δεύτερο tablet . Όλα καλά μέχρι εδώ. Μετά απο μία ημέρα είδα την χρέωση για το πρώτο tablet 8/9 (έβαλα 12 άτοκες δόσεις) λέω είναι νωρίς θα την ακυρώσουν και θα κάνουν επιστροφή των χρημάτων μήν ανησυχείς. Κάνω και μια τηλεφωνική επικοινωνία αναφέρω το συμβάν, μου λένε ότι θα δωθεί λύση το συντομότερο δυνατόν. 8/10 βλέπω να μπαίνει χρέωση για την δεύτερη δόση, τηλέφωνο πάλι σας έχουμε παραπέμψει στο αρμόδιο τμήμα μην ανησυχείτε, δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι άλλο θα λυθεί από εμάς το θέμα. Στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα έχω πραγματοποιήσει 5-6 τηλεφωνικές επικοινωνίες, όλοι με παραπέμπουν στο αρμόδιο τμήμα που όμως απο ότι έχετε καταλάβει μόνο λόγια μου λένε. Τελικά στην προτελευταία επικοινωνία μου είπαν να μιλήσω με την τράπεζά μου για να σταματήσει η πληρωμή! Απο την τράπεζα μου λένε ότι για να σταματήσει η πληρωμή πρέπει να της στείλουν την ακύρωση της παραγγελίας, πράγμα που εγώ δεν έχω. Πρίν λίγες μέρες με διαβεβαίωσαν τηλεφωνικά από το αρμόδιο τμήμα της vodafone eshop ότι θα λυθεί το προβλημά μου και χίλια συγνώμη με την ταλαιπωρία. 7/11 βλέπω την 3 δόση και έχω πραγματικά βγεί από τα ρούχα μου! Παρακαλώ αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και έχει βγάλει άκρη θα ήθελα την συμβουλή του. Ευχαριστώ για την υπομονή σας να διαβάσετε την όλη ιστορία.

Επεξ/σία από Belial
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να ζητήσεις την ηχογραφημένη συνομιλία της ημέρας που έκανες την ακύρωση και ξεκινά με καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή.

Ο φόβος φυλάει τα έρμα

Επεξ/σία από diplo
  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Belial είπε

Καλημέρα σε όλους τους insomniac. Ξέρω ότι το θέμα έχει περάσει, αλλά αντιμετωπίζω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα με το eshop της vodafone και ζητάω την βοηθειά σας. Το ιστορικό έχει ως εξής: Πραγματοποίησα Online μια αγορά από αυτή την προσφορά στις 6/9, ένα ipad  32gb με τα 293€. Τελικά την επόμενη μέρα επικοινώνησα μαζί τους για ακύρωση και αγορά του ipad air 3 με 538€. Όταν έκανα την ακύρωση τηλεφωνικά ρώτησα αν χρειάζεται να κάνω κάποια άλλη ενέργεια αλλά με διαβεβαίωσαν ότι όλα θα γίνουν από την μεριά τους. Τελικά μετά από μια εδομάδα περίπου παρέλαβα το δεύτερο tablet . Όλα καλά μέχρι εδώ. Μετά απο μία ημέρα είδα την χρέωση για το πρώτο tablet 8/9 (έβαλα 12 άτοκες δόσεις) λέω είναι νωρίς θα την ακυρώσουν και θα κάνουν επιστροφή των χρημάτων μήν ανησυχείς. Κάνω και μια τηλεφωνική επικοινωνία αναφέρω το συμβάν, μου λένε ότι θα δωθεί λύση το συντομότερο δυνατόν. 8/10 βλέπω να μπαίνει χρέωση για την δεύτερη δόση, τηλέφωνο πάλι σας έχουμε παραπέμψει στο αρμόδιο τμήμα μην ανησυχείτε, δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι άλλο θα λυθεί από εμάς το θέμα. Στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα έχω πραγματοποιήσει 5-6 τηλεφωνικές επικοινωνίες, όλοι με παραπέμπουν στο αρμόδιο τμήμα που όμως απο ότι έχετε καταλάβει μόνο λόγια μου λένε. Τελικά στην προτελευταία επικοινωνία μου είπαν να μιλήσω με την τράπεζά μου για να σταματήσει η πληρωμή! Απο την τράπεζα μου λένε ότι για να σταματήσει η πληρωμή πρέπει να της στείλουν την ακύρωση της παραγγελίας, πράγμα που εγώ δεν έχω. Πρίν λίγες μέρες με διαβεβαίωσαν τηλεφωνικά από το αρμόδιο τμήμα της vodafone eshop ότι θα λυθεί το προβλημά μου και χίλια συγνώμη με την ταλαιπωρία. 7/11 βλέπω την 3 δόση και έχω πραγματικά βγεί από τα ρούχα μου! Παρακαλώ αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και έχει βγάλει άκρη θα ήθελα την συμβουλή του. Ευχαριστώ για την υπομονή σας να διαβάσετε την όλη ιστορία.

   Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε κατι παραπάνω, οτι θα έκανε οποιοδήποτε νοήμων άνθρωπος, το εκανες, απλα εκει στη VODAFONE για να ην πω κατι χειροτερο, θα πω μονο οτι ολιγωρουν εις βαρος των καταναλωτων. Το άλλο εκνευριστικο ομως της υποθεσης ειναι το εξης: οτι την ακυρωση μεν στην παραγγελια σου, οσον αφορα στο πρωτο ταμπλετ  που παρηγγειλες, ετσι ωστε να μην ζημιωθεί η εταιρεια τους , την  κανανε και εννοω οτι παρολο που δεν εστειλαν την ακύρωση στην τραπεζα να μην σου κρατει τα χρήματα, αυτοι δεν σου το εστειλαν το πρωτο τάμπλετ, αυτο ομως που όφειλαν να κανουν , εδω και τοσο καιρο δεν το πραγματοποιησαν ακομα, αν δεν βγάλεις ακρη, πες τους να σου στειλουν τουλαχιστον και το πρωτο ταμπλετ, αφου το πληρωνεις και αυτοι εχουν παρει την αξια του, απο την τράπεζα.  

  • Thanks 1
Δημοσ.

Σε παρόμοια περίπτωση στη Vodafone με αγορά 12 δόσεις με πιστωτική Εθνικής και ακύρωση, οι δόσεις χρεώνονται κάθε μήνα και μετά από 2-3 μέρες πιστώνονται. Το εκνευριστικό είναι πως μένει δεσμευμένο το ποσό από το όριο της κάρτας και ελευθερώνεται σιγά σιγά μέχρι να περάσει το έτος αντί να γίνει ακύρωση. Αγορά με δόσεις από Vodafone ποτέ ξανά

  • Thanks 1
Δημοσ.

Υπάρχει κάτι που λέγεται "ωρίμανση δόσεων", εδώ στο φόρουμ το είχα διαβάσει. Πληροφορίες στην τράπεζα σας.

  • Thanks 2
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Doubt είπε

Υπάρχει κάτι που λέγεται "ωρίμανση δόσεων", εδώ στο φόρουμ το είχα διαβάσει. Πληροφορίες στην τράπεζα σας.

Δεν το είχα ακούσει αυτό, ούτε καν η τράπεζα το ανέφερε που απευθύνθηκα για το θέμα, ευχαριστώ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...