trib Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2020 Ταυτόχρονα, οι νέες οθόνες 360Hz G-Sync θα είναι σε θέση να μετράνε την καθυστέρηση καλύτερα και με περισσότερη ακρίβεια. Αρκετοί είναι οι χρήστες που καθώς προσπαθούν να βελτιώσουν την gaming εμπειρία έρχονται αντιμέτωποι με ρυθμίσεις όπως το V-Sync και το Triple Buffering, οι οποίες προσθέτουν επιπλέον input lag κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Και όταν μιλάμε για input lag εννοούμε το χρόνο που απαιτείται για την εκτέλεση μίας κίνησης του παίχτη έως ότου εμφανιστεί στην οθόνη του, από τη στιγμή δηλαδή που έκανε κλικ στο ποντίκι ή πάτησε ένα κουμπί στο πληκτρολόγιο. Αν και γίνεται κάποιος να δει κατά προσέγγιση την καθυστέρηση που υπάρχει χρησιμοποιώντας κάποια in-game εργαλεία, για την ακριβή μέτρησή της απαιτείται ακριβός εξοπλισμός όπως για παράδειγμα μία κάμερα ικανή να καταγράψει σε υψηλές ταχύτητες. Βέβαια, είναι δύσκολο κάποιος να εντοπίσει την πηγή της καθυστέρησης, αφού αυτή μπορεί να προέρχεται από τα περιφερειακά, το εσωτερικό hardware του υπολογιστή ή την οθόνη. Αυτό είναι κάτι που η NVIDIA θέλει να λύσει. Έπειτα τις ανακοινώσεις των νέων καρτών γραφικών Ampere, η εταιρία αναφέρθηκε στην τεχνολογία Reflex η οποία μέσα από μία σειρά βελτιώσεων σε κάρτα γραφικών, στην οθόνη G-Sync και στο λογισμικό, οι χρήστες θα μπορούν πλέον να μετρήσουν και να μειώσουν το input lag σε τίτλους E-Sports όπως το Valorant και το Apex Legends. Υπάρχουν δύο βασικά στοιχεία στο Reflex. Το πρώτο από αυτά είναι ένα σύνολο APIs τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα studio για να προσθέσουν τη λειτουργία Reflex Low Latency στα παιχνίδια τους. Χρησιμοποιώντας μία σχετικά οικονομική κάρτα γραφικών όπως την GTX 1660 Super, η NVIDIA ισχυρίζεται ότι οι χρήστες μπορούν να περιμένουν βελτίωση 33% στην απόκριση του υπολογιστή τους καθώς παίζουν παιχνίδια τα οποία υποστηρίζουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Από τεχνικής πλευράς, η τεχνολογία αυτή μειώνει τον αριθμό των καρέ που μπαίνουν σε ουρά στην κάρτα γραφικών, με αποτέλεσμα να απελευθερώνονται περισσότεροι πόροι από τον επεξεργαστή. Το άλλο σημαντικό στοιχείο του Reflex είναι ένα πρόσθετο module το οποίο θα βρίσκεται μέσα στις νέες οθόνες 360Hz G-Sync και οι οποίες θα κυκλοφορήσουν από εταιρίες όπως η Acer και η Alienware. Σε συνδυασμό με ένα συμβατό ποντίκι από εταιρίες όπως Asus, Logitech, Razer και SteelSeries, το πρόσθετο Reflex Latency Analyzer module θα επιτρέπει στους χρήστες να δουν μία ανάλυση του τρόπου με τον οποίο το ποντίκι, το hardware του υπολογιστή και η οθόνη συμβάλλουν στο συνολικό input lag. Μετά από την ανάλυση και αφού οι χρήστες αναγνωρίσουν την κύρια πηγή καθυστέρησης, θα μπορούν να κάνουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις για την καταπολέμηση του input lag. Υπάρχουν ακόμα αρκετές πληροφορίες που δεν έχουν γίνει γνωστές, όπως για παράδειγμα ποιες κάρτες γραφικών θα είναι σε θέση να επωφεληθούν από τη συγκεκριμένη λειτουργία. Η NVIDIA πιθανότατα να πει περισσότερα για το Reflex καθώς πλησιάζουμε στην κυκλοφορία των RTX 30xx τον Οκτώβριο. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Phoenix4 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Πάλι καλά που σπρώχνε και καμία χρήσιμη νέα τεχνολογία η Nvidia γιατί άμα περιμένα από την AMD... καλά καλά δεν δουλεύει ακόμα ούτε το Enhanced Sync ούτε το Anti-Lag χωρίς θέματα και έχουν περάσει κανάς χρόνος το λιγότερο.... 4 1
afantos Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Γι' αυτό χάνω συνέχεια, δεν έχω reflex (είμαι και κάποιας ηλικίας, θέλω αναβάθμιση) 1
Πέτρος Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 33 λεπτά πριν, Phoenix4 είπε Πάλι καλά που σπρώχνε και καμία χρήσιμη νέα τεχνολογία η Nvidia γιατί άμα περιμένα από την AMD... καλά καλά δεν δουλεύει ακόμα ούτε το Enhanced Sync ούτε το Anti-Lag χωρίς θέματα και έχουν περάσει κανάς χρόνος το λιγότερο.... Για πες, πού δεν λειτουργεί το RAL? Τί έχεις κατά νου? 1 1
ELMastas Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ως ένα βαθμό,έχει λογική στα ψηλότερα frames να υπάρχει και γρηγορότερος (έστω κατά ελάχιστο) χρόνος απόκρισης,πιο παλιά θυμάμαι καν να έλεγαν πως υπήρχε lag η θέματα εκτός αν δεν έκαναν εκείνοι σωστό optimization,όμως απο κει και πέρα τα υπόλειπα που ακούγονται,πιστεύω πως είναι καθαρά θέμα marketing και gimmick ορολογίες,ώστε να βρούν και έναν λόγο να προωθήσουν τα καινούργια μόνιτορ και κάρτες που θα πιάνουν περισσότερα FPS. Επεξ/σία 6 Σεπτεμβρίου 2020 από ELMastas 6
drakoulis Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Εγώ έχω να πω κάτι άλλο ότι input lag στo Gaming είδα πρώτη όταν πήρα μια rx 480 nitro+, πριν με 290x και με r9 Fury τίποτα οι κάρτες με τους τότε drivers ήταν αμεσότατες, τα online games πολύ καλή αίσθηση. Μετά πήρα μια GTX1070 msi gaming z το input lag ξανά, η αίσθηση στα multiplayer χάλια, δεν πίστευα αυτό που έβλεπα, τελικά την έδωσα πήγα σε 980 Ti και όλα έγιναν τέλεια η κίνηση smooth και η αίσθηση στην απόκριση του mouse τέλεια. Επίσης κανένα πρόβλημα με κάρτες gtx 780, Titan first gen, gtx 6XX radeon HD79XX. Το input lag ήταν πολύ έντονο στις τελευταίας γενιάς κάρτες. Κάποια στιγμή είχα γράψει και εδώ για το input lag την εποχή που πήρα την 1070 και τα φαν μπόγια έπεσαν να με φάνε ότι το φαντάζομαι και ότι φταίει το pc μου, βέβαια πέρασαν 2 χρόνια σχεδόν να το παραδεχτούν οι εταιρίες και να βγάλουν antilag drivers πρώτα η amd και μετά η Nvidia. Τώρα αναγνωρίζουν το πρόβλημα με τα νέα monitor, όμως δεν καταλαβαίνω γιατί με hardware πριν το 2016 δεν υπήρχε έντονο πρόβλημα μην πω καθόλου πρόβλημα και ξαφνικά μέσα στο 2020 παλεύουμε με το input lag. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2020 από drakoulis 9
basilis5 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Δεν λιγο θα μας κουναει και το χερι με το mouse αν καταλαβει πως μας σημαδευουν και χαζευουμε
ChimairaX Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Ναι, το input lag είναι το πρόβλημα. Όχι το δίκτυο και η απόσταση. Ούτε το πλεονέκτημα που δίνουν τα παιχνίδια σε αυτούς που είναι πιο κοντά στους σέρβερ. 6
Phoenix4 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, Πέτρος είπε Για πες, πού δεν λειτουργεί το RAL? Τί έχεις κατά νου? RAL ;
Balantakos Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, Phoenix4 είπε Πάλι καλά που σπρώχνε και καμία χρήσιμη νέα τεχνολογία η Nvidia γιατί άμα περιμένα από την AMD... καλά καλά δεν δουλεύει ακόμα ούτε το Enhanced Sync ούτε το Anti-Lag χωρίς θέματα και έχουν περάσει κανάς χρόνος το λιγότερο.... Εγινε, οτι πεις 1 2
Zergoulini Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Πως τους γαμησες ετσι ρε Nvidia πως πως πως! 3
Πέτρος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 32 λεπτά πριν, Phoenix4 είπε RAL ; Α, οκ. 1 1
ELMastas Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 14 λεπτά πριν, Zergoulini είπε Πως τους γαμησες ετσι ρε Nvidia πως πως πως! Για την ώρα τον εαυτό τους σίγουρα,(όταν δεν έχουμε ακούσει ακόμη κάτι απο AMD μεριά) και ιδιαίτερα κατόχους 2080/2080ti αφού ο Πέτσινος το παραδέχθηκε ο ίδιος,λέγοντας τώρα είναι η ώρα να αναβαθμίσετε απο την 1080 σας ! θάβοντας έτσι μόνος του την σειρά 2000 και δεχόμενος πως δεν υπήρχε ουσιαστικός λόγος αναβάθμισης με αυτήν. Για την ώρα φαίνονται δυνατές κάτσε να δούμε τι θα πούνε και οι Big Navi και ο ανταγωνισμός,αν βγάλουν μια κάρτα μεταξύ 3070 και 3080 με καλύτερα timings,watts,πολύ πιθανός περισσότερη μνήμη και ανταγωνστική τιμή μπορεί να γυρίσουν το παιχνίδι. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα