Noobios Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Ναι πρεπει να ξερεις τι παιρνεις. Αλλα ειναι και το στυλ οδηγησης που παιζει ρολο καθως και η διαδρομη. Πχ το ταξιδι που κανουμε εμεις περισσοτερο ειναι απο Αθηνα προς Γιαννενα. Αυτο σημαινει οτι εχει εναν απεραντο δρομο απο Αθηνα μεχρι Ριο που δεν χρειαζεται πρακτικα καν να κανεις προσπεραση. Μπορεις απλα να πηγαινεις στην λωριδα σου. Και μετα το Ριο εχεις Ιονια οδο παλι μια ευθεια απεραντη το ιδιο. Οποτε ενταξει αυτο το ταξιδι αν χρειαστει να το παει θα το παει. Τωρα αλλου που θα χρειαστεις προσπερασεις ειναι πιο δυσκολα τα πραγματα. Γενικα υπαρχουν και αλλα αμαξια στο σπιτι οπως ειπε και ο φιλος οποτε δεν το παιρνουμε για βασικο αμαξι. 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 4 λεπτά πριν, zio10 είπε Είμαι της άποψης ότι όλα τα αμάξια πάνε οπουδήποτε, απλά πρέπει να ξέρεις τις δυνατότητές τους. Μια χαρά παντού θα πάει αν χρειαστεί, δεν είναι μαρτύριο γιατί με αυτή τη λογική μαρτύριο είναι και για κάποιον άλλον ένα μικρό τούρμπο με 110-120 άλογα κοκ. Όχι, υπάρχει αυτοκίνητα που είναι αντικειμενικά αργά, όπως το συγκεκριμένο, όταν ένα αυτοκίνητο θέλει 4,000 στροφές για να πάει ταξίδι (120χμ/ω) και για περάσεις ακόμα και σε ευθεία πρέπει να κλείσεις το AC είναι αντικειμενικά αργό. Το οτι κάποτε τα παίρναμε, δε σημαίνει οτι δεν ήταν αργά, εν γνώσει μας μάλιστα, για αυτο αρκετοί προτιμούσαν τα 1.6 ατμοσφαιρικά. Εντάξει αμα το συγκρίνεις με C2 1.1 όπως ο φίλος ή με κανα 1.0 Matiz, θα σου φαίνεται πύραυλος. Οι τούρμπο κινητήρες κάλυψαν μια ανάγκη που υπήρχε αρκετά έντονα σε αυτές τις κατηγορίες των αυτοκινήτων. 4
zio10 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Συμφωνώ αλλά συνεχίζω να το θεωρώ καλή περίπτωση, ειδικά για δεύτερο και αυτή τη χρήση. Μόνο για το μέγεθος έχω έναν ενδοιασμό, μήπως θα βόλευε κάτι μικρότερο.
lightsout Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 5 λεπτά πριν, Noobios είπε Ναι πρεπει να ξερεις τι παιρνεις. Αλλα ειναι και το στυλ οδηγησης που παιζει ρολο καθως και η διαδρομη. Πχ το ταξιδι που κανουμε εμεις περισσοτερο ειναι απο Αθηνα προς Γιαννενα. Αυτο σημαινει οτι εχει εναν απεραντο δρομο απο Αθηνα μεχρι Ριο που δεν χρειαζεται πρακτικα καν να κανεις προσπεραση. Μπορεις απλα να πηγαινεις στην λωριδα σου. Και μετα το Ριο εχεις Ιονια οδο παλι μια ευθεια απεραντη το ιδιο. Οποτε ενταξει αυτο το ταξιδι αν χρειαστει να το παει θα το παει. Τωρα αλλου που θα χρειαστεις προσπερασεις ειναι πιο δυσκολα τα πραγματα. Γενικα υπαρχουν και αλλα αμαξια στο σπιτι οπως ειπε και ο φιλος οποτε δεν το παιρνουμε για βασικο αμαξι. Είμαι οδηγός που προτιμά να κάθεται στην δεξιά λωρίδα και χρησιμοποιώ τις αριστερές μόνο για προσπέραση. Δεν έχω καταφέρει ΠΟΤΕ να παραμείνω στην λωρίδα. Π Ο Τ Ε !! Πάντοτε θα χρειαστεί να κάνω προσπέραση. Έχω ένα Fiesta 2012 1.25 82hp, πιο ελαφρύ από το leon του θέματος. Ε, μου βγαίνει η Παναγία πολλές φορές για να προσπεράσω με ασφάλεια, ειδικά όταν πρόκειται να προσπεράσω φορτηγατζήδες που ενώ κάθονται στην δεξιά όπως πρέπει, πηγαίνουν με 120 χιλιόμετρα. Προσωπικά, πίσω από βαρύ όχημα δεν κάθομαι κι ας ξέρω ότι μπροστά μου οδηγεί ο Vatanen. Το αμάξι το έχω πάει παντού, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ταλαιπωρούμαι. Σε μια ιδανική συνθήκη που λέει ότι δεν θα συναντήσεις ποτέ προπορευόμενο όχημα, τότε ναι, πας μια χαρά και ατσαλάκωτος, αλλά πρόκειται για μια ουτοπική κατάσταση. 1
Noobios Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, lightsout είπε Είμαι οδηγός που προτιμά να κάθεται στην δεξιά λωρίδα και χρησιμοποιώ τις αριστερές μόνο για προσπέραση. Δεν έχω καταφέρει ΠΟΤΕ να παραμείνω στην λωρίδα. Π Ο Τ Ε !! Πάντοτε θα χρειαστεί να κάνω προσπέραση. Έχω ένα Fiesta 2012 1.25 82hp, πιο ελαφρύ από το leon του θέματος. Ε, μου βγαίνει η Παναγία πολλές φορές για να προσπεράσω με ασφάλεια, ειδικά όταν πρόκειται να προσπεράσω φορτηγατζήδες που ενώ κάθονται στην δεξιά όπως πρέπει, πηγαίνουν με 120 χιλιόμετρα. Προσωπικά, πίσω από βαρύ όχημα δεν κάθομαι κι ας ξέρω ότι μπροστά μου οδηγεί ο Vatanen. Το αμάξι το έχω πάει παντού, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ταλαιπωρούμαι. Σε μια ιδανική συνθήκη που λέει ότι δεν θα συναντήσεις ποτέ προπορευόμενο όχημα, τότε ναι, πας μια χαρά και ατσαλάκωτος, αλλά πρόκειται για μια ουτοπική κατάσταση. Σωστο αυτο που λες. Αλλα οταν εννοουμε προσπερασεις εννοουμε προσπερασεις επικινδυνες. Εκει που θα χρειαστει να γινουν γρηγορα για να μην κινδυνευσεις στα πλαισια της ενεργητικης ασφαλειας. Στις διαδρομες αυτες προσπερνας με την ησυχια σου. Αυτο εννοουσα εγω. Θα συμφωνησω στο οτι το μεγεθος του ειναι απο τα αρνητικα. Απο την αλλη εριξα μια ματια σε διαστασεις. Τα 5πορτα μικρα (207, κορσακια κτλ) ζητημα ειναι να εχουμ 25-30 ποντους διαφορα στο μηκος. Ενταξει εγω οδηγω τοσα χρονια και εχω χασει την ψυχολογια του νεου οδηγου αλλα δεν το θεωρω τραγικο. Δεν ξερω κιολας. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2020 από Noobios 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Γιατί αρνητικό το μέγεθος. Leon είναι, δεν είναι καμια Σειρα 7 να είναι 5μ μακριά και να μη στρίβει στα μισά στενά. Εγώ σε μικρομεσαίο έμαθα ως νέος οδηγός, μικρό αυτοκίνητο δε μπαίνει στο σπίτι
Salvation81 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 4 ώρες πριν, imr είπε Οι Γυναικες δηλαδη πρεπει να οδηγανε μονο σμαρτ? Τι παει να πει ειναι μεγαλο για Γυναικα? Παει να πει πως οσες γυναικες εχω δει στον δρομο με μεγαλα αυτοκινητα (ακομα και με κατι γομαρια Volvo που εχουν αισθητηρες να φανε και οι κοτες) ειναι παβλουκιασμενα, ειδικα απο τα παρκαρισματα. Μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας, αρχιζει και θυμιζει Αμερικη η Ελλαδα με ολο το Political Correctness. 1
KoreanW Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, xx1100 said: 11 ετών Seat είναι "σχεδόν πολλα" θα σε ρώταγα αν το στηρίζεις αυτό κάπου γιατί στην αξιοπιστία σε διαψεύδει - το λιγότερο - το σχόλιο του φίλου @vandelαπό κάτω και κατασκευαστικά είναι τουλάχιστον σύγχρονα αν όχι πάνω από τον εκάστοτε μέσο όρο της αγοράς 1 hour ago, vandel said: Έχω το Ibiza του 2008 με τον συγκεκριμένο κινητήρα. Η γυναίκα μου είχε το C2 1.100 με αέριο. Όταν πήγαινα από το C2 στο Ibiza ένιωθα ότι έμπαινα σε κάνα Cupra. Ντάξει θέλω να πω ότι εννοείται δεν είναι κάνας πύραυλος αλλά αν το πάρεις απόφαση οτι τόσα μπορεί, τόσα κάνει μια χαρά το πάει το κάρο. Από αξιοπιστία, μετά από 105.000 χλμ απροβλημάτιστο χωρίς να καίει σταγόνα λάδι. Δεν του χω αέριο βέβαια για να ξέρω. εκτός κι αν εννοείς ότι υπάρχουν μηχανολογικά Seat , οπότε κάπου κάνεις τελείως λάθος γιατί τα μηχανολογικά είναι αυτά που φοράνε και τα σύγχρονα VW -Skoda -Audi και καθόλου διαφορετικά 59 minutes ago, Noobios said: Ναι πρεπει να ξερεις τι παιρνεις. Αλλα ειναι και το στυλ οδηγησης που παιζει ρολο καθως και η διαδρομη. Πχ το ταξιδι που κανουμε εμεις περισσοτερο ειναι απο Αθηνα προς Γιαννενα. Αυτο σημαινει οτι εχει εναν απεραντο δρομο απο Αθηνα μεχρι Ριο που δεν χρειαζεται πρακτικα καν να κανεις προσπεραση. Μπορεις απλα να πηγαινεις στην λωριδα σου. Και μετα το Ριο εχεις Ιονια οδο παλι μια ευθεια απεραντη το ιδιο. Οποτε ενταξει αυτο το ταξιδι αν χρειαστει να το παει θα το παει. Τωρα αλλου που θα χρειαστεις προσπερασεις ειναι πιο δυσκολα τα πραγματα. Γενικα υπαρχουν και αλλα αμαξια στο σπιτι οπως ειπε και ο φιλος οποτε δεν το παιρνουμε για βασικο αμαξι. για το συγκεκριμένο τώρα μιλάμε για ένα αυτοκίνητο C segment (καλό αυτό σε χώρους&ποιότητα κατασκευής, ειδικά αν το συγκρίνεις με B segment αμάξια) κατασκευαστικά αντίστοιχο του VW Golf 5-Skoda Octavia 2-Audi A3 2 (καλό) με πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση πίσω έστω (μικρότερη σημασία για χαμηλή ιπποδύναμη αλλά κάπως σημαντικό για την άνεση) ο κινητήρας μάλλον δεν είναι FSI αλλά MPI (καλό το λες από αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση λαδιού) κάπου στο 2009 υπήρξε κι ένα facelift του μοντέλου θετικά τα λίγα χλμ, θετική η χρήση σε ταξίδια, πολύ θετική η εξακριβωμένη αγορά από γνωστό, αρνητική η μοντιφιά με το αέριο (κατ' εμέ) για τις επιδόσεις, έχω ανάμεικτες απόψεις σωστό το ότι στον αυτοκινητόδρομο δε θα χρειαστούν προσπεράσεις, αλλά υπερβολή κι ότι δε θα χρειαστούν ποτέ προσπεράσεις σωστό το ότι κάποτε αγοράζαμε τόσα άλογα, αλλά υπερβολή κι ότι τα άλογα του παρελθόντος είναι το ίδιο αρκετά για τους σημερινούς κυκλοφοριακούς ρυθμούς σωστό το ότι πρόκειται για χαμηλές επιδόσεις, αλλά υπερβοή κι από την άλλη ότι δε μπορείς να κάνεις ταξίδι λοιπόν η συγκεκριμενη αγορά ειναι μια χαρά, αλλά έχει το συμβιβασμό με τον κινητήρα που ενώ θα είναι αξιόπιστος, θα είναι οριακός για τα σημερινά δεδομένα προχωράς άφοβα αλλά συνειδητοποιημένος Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2020 από KoreanW 1
xx1100 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, KoreanW είπε θα σε ρώταγα αν το στηρίζεις αυτό κάπου γιατί στην αξιοπιστία σε διαψεύδει - το λιγότερο - το σχόλιο του φίλου από κάτω και κατασκευαστικά είναι τουλάχιστον σύγχρονα αν όχι πάνω από τον εκάστοτε μέσο όρο της αγοράς .... Κάθε αμάξι ειναι εντέλει ξεχωριστό και αυτό που έγραψα αποτελεί τις δικές μου σκέψεις στο ερώτημα που βάζει ο ts. Η δικιά μου Ε200 ήταν άριστη στα 12 χρόνια της κι ας είχε 350.000χλμ. Την έδωσα χαμηλά διότι εκτίμησα (εγώ προσωπικά για τον εαυτό μου) οτι δεν ήθελα να περιμένω 5-6 μήνες και ας κέρδιζα κάποια χρήματα. Προσωπικά και σήμερα θα έκανα μάλλον το ίδιο ενώ γνωρίζω ότι πολλοί θα έκαναν κάτι άλλο. 1
KoreanW Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 minutes ago, xx1100 said: Κάθε αμάξι ειναι εντέλει ξεχωριστό και αυτό που έγραψα αποτελεί τις δικές μου σκέψεις στο ερώτημα που βάζει ο ts. Η δικιά μου Ε200 ήταν άριστη στα 12 χρόνια της κι ας είχε 350.000χλμ. Την έδωσα χαμηλά διότι εκτίμησα (εγώ προσωπικά για τον εαυτό μου) οτι δεν ήθελα να περιμένω 5-6 μήνες και ας κέρδιζα κάποια χρήματα. Προσωπικά και σήμερα θα έκανα μάλλον το ίδιο ενώ γνωρίζω ότι πολλοί θα έκαναν κάτι άλλο. από μένα κανένα πρόβλημα, μου αρκεί ότι είναι σκέψεις σου και έχεις το κάθε δικαίωμά σου 11 χρόνια για μια σύγχρονη κατασκευή όπως ένα Seat δεν είναι λιγότερο πολλά από οποιαδήποτε άλλη υγ; 350.000km θα τα έλεγα πάμπολλα για οποιοδήποτε μηχάνημα btw οπότε σωστά το ξεφορτώθηκες γιατί η γήρανση των υλικών δε γνωρίζει από Ε200 Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2020 από KoreanW 1
imr Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, Salvation81 είπε Παει να πει πως οσες γυναικες εχω δει στον δρομο με μεγαλα αυτοκινητα (ακομα και με κατι γομαρια Volvo που εχουν αισθητηρες να φανε και οι κοτες) ειναι παβλουκιασμενα, ειδικα απο τα παρκαρισματα. Μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας, αρχιζει και θυμιζει Αμερικη η Ελλαδα με ολο το Political Correctness. Δεν ειναι political corectes ειναι γενικευσεις του τυπου ο αστυνομικος ειναι οργανο Εγω οσους αντρες εχω δει με καμπριο ειναι καραφλοι. Αρα κανενας αντρας δεν πρεπει να παρει καμπριο γιατι θα καραφλιασει. Καταλαβαινεις πιστευω το προβλημα σε αυτα που γραφεις
LongTom Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 58 λεπτά πριν, Noobios είπε Ναι πρεπει να ξερεις τι παιρνεις. Αλλα ειναι και το στυλ οδηγησης που παιζει ρολο καθως και η διαδρομη. Πχ το ταξιδι που κανουμε εμεις περισσοτερο ειναι απο Αθηνα προς Γιαννενα. Αυτο σημαινει οτι εχει εναν απεραντο δρομο απο Αθηνα μεχρι Ριο που δεν χρειαζεται πρακτικα καν να κανεις προσπεραση. Μπορεις απλα να πηγαινεις στην λωριδα σου. Και μετα το Ριο εχεις Ιονια οδο παλι μια ευθεια απεραντη το ιδιο. Οποτε ενταξει αυτο το ταξιδι αν χρειαστει να το παει θα το παει. Τωρα αλλου που θα χρειαστεις προσπερασεις ειναι πιο δυσκολα τα πραγματα. Γενικα υπαρχουν και αλλα αμαξια στο σπιτι οπως ειπε και ο φιλος οποτε δεν το παιρνουμε για βασικο αμαξι. 82 άλογα ατμοσφαιρικό στο συγκεκριμένο σκαρί με 2+ άτομα (με βαλίτσες/πράγματα φαντάζομαι) σε εθνική από Αθήνα - Γιάννενα; Καλή δύναμη και καλή (και μπόλικη) τύχη. Θα την χρειαστείς. Κάποτε ήταν λίγο ευκολότερο να γίνει, λόγω του ότι και τα βαριά οχήματα ήταν ψιλοσάπια. Κάποτε είχα κάνει ανάλογα ταξίδια Β.Ελλάδα - Αθήνα με 78 ίππους/ανάλογη ροπή και ήταν ίσως οι χειρότερες εμπειρίες στο τιμόνι. Πολύ άγχος και αγωνία, για εμένα και τους άλλους πάνω στο αμάξι. Τώρα δεν θα έκανα εύκολα τέτοιο ταξίδι σε ΕΛ εθνική. Σε εξωτερικό, αναλόγως της διαδρομής πάντα και του καιρού, ναι. Αναφορά σε κείμενο Μπορεις απλα να πηγαινεις στην λωριδα σου. Οι φορτηγατζίδες, αγρότες και λοιποί που οδηγούν επαγγελματικά δυστυχώς θα έχουν άλλη γνώμη. Εκτός και εάν θέλεις το έξτρα ρίσκο να κάτσεις πίσω από νταλίκα/αγροτικό/βαν για δεκάδες/εκατοντάδες χιλιόμετρα και δεν έχεις πρόβλημα να σε μπαίνουν σφήνα τα φορτηγά. 3
Salvation81 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, imr είπε Δεν ειναι political corectes ειναι γενικευσεις του τυπου ο αστυνομικος ειναι οργανο Εγω οσους αντρες εχω δει με καμπριο ειναι καραφλοι. Αρα κανενας αντρας δεν πρεπει να παρει καμπριο γιατι θα καραφλιασει. Καταλαβαινεις πιστευω το προβλημα σε αυτα που γραφεις Κανενα προβλημα σε οσα γραφω, ειναι βιολογια πως οι γυναικες εχουν δυσκολια στο να μετρανε αποστασεις με το ματι, το αποτελεσμα ειναι να μην μπορουν να παρκαρουν οπως οι αντρες και γενικα να εχουν θεμα με οτιδηποτε εχει να κανει με μετρηση αποστασης. Τωρα αν μου βρεις και εσυ κατι που ειναι αποδεδειγμενο επιστημονικα για τους καραφλους και τα καμπριο (και εγω εχω βεβαια και δεν ειμαι καραφλος) θα παραδεχτω πως εχεις δικιο.
xx1100 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, KoreanW είπε από μένα κανένα πρόβλημα, μου αρκεί ότι είναι σκέψεις σου και έχεις το κάθε δικαίωμά σου υγ; 350.000km θα τα έλεγα πάμπολλα για οποιοδήποτε μηχάνημα btw οπότε σωστά το ξεφορτώθηκες ... εν μέρει σωστό διότι τις προάλλες μπήκα σε ίδιο αμάξι (4 χρόνια αφού το εχω δώσει) και ο τύπος το είχε στα 850.000 ακόμα σαν καινούργιο - δεν εκανε ... γκιχ. Αυτό που θέλω να πω είναι πως μιλάμε για αρκετά υποκειμενικες εκτιμήσεις σε πολλά επίπεδα (αξία, μαρκα, άνεση, εμφάνιση, χωροι, τρόπος οδήγησης). 12 λεπτά πριν, KoreanW είπε 11 χρόνια για μια σύγχρονη κατασκευή όπως ένα Seat δεν είναι λιγότερο πολλά από οποιαδήποτε άλλη ... αν είναι πολλά για την Ε φαντάσου πόσο είναι για το λέοντα.... Το σώζει που είναι μόνο 70.000 (χωρίς να ξέρω τυχόν θέματα που μπορεί και να έχει ο κινητήρας αυτός ή πως το οδηγούσε ο ιδιοκτήτης του). 1
Dinos1973 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 19 ώρες πριν, Noobios είπε Αφου καναμε την αγορα του καινουριου τον Μαιο παμε τωρα και στην αγορα ενος μεταχειρισμενου για την κοπελα μου. Νεα οδηγος χωρις πολλες απαιτησεις. Ψιλοψαχναμε διαφορα μικρα με budget 6-7k και σημερα προεκυψε περιπτωση φιλου που θελει να δωσει το δικο του. Τιμη κανα 6αρι χιλιαρικα. Οπως λεει και ο τιτλος ειναι Seat Leon 2009 κινητηρα τον απλο 1.4 με τα 85 αλογα. Το αμαξι ειναι φιλου εχει 70Κ χιλιομετρα χιλιοεξακριβωμενα μιας και δεν μιλαμε για γνωστο γνωστου και εχει βαλει και πανω υγραεριο Landirenzo EVO. Τα χιλιομετρα που εχει το αμαξι ειναι πολυ λιγα. Μονο για ταξιδια το ειχε το αμαξι. Δεν εχω ιδεα απο υγραεριοκινηση και ηθελα να ρωτησω αν η συγκεκριμενη μαρκα ειναι καλη και τι αλλο πρεπει να προσεξω εκει. Επισης, ηθελα να ρωτησω κατοχους αν εχει αλλες παθογενειες το αμαξι. Πραγματακια δηλαδη που σκανε συχνα σε αυτα τα Leon η αλλες παθογενειες. Εκτος απο το οτι ειναι πιο αργο και απο τρακτερ. Υγραεριο μη εργοστασιακο μακρυα!!!! μα πολυ μακρυα!!! μαλλον ο φιλος εκανε την μ@λ@κια και θελει να σπρωξει "φιλικα" την πατατα!!!!! 4 ώρες πριν, Noobios είπε Οχι δεν υπαρχει αμφιβολια οσον αφορα τα χιλιομετρα και την χρηση του αυτοκινητου. Εδωσε 900€ για το αεριο γιατι δεν θελει να νιωθει οτι τον πιανουν κωτσο οι βενζιναδες. Δικο του θεμα αυτο. Το αμαξι θα σερνεται το ξερω και εγω. Αλλα 70Κ πραγματικα χιλιομετρα ειναι πολυ πολυ λιγα για αμαξι 10ετιας. Επισης το 4.500 που λεει ο φιλος δεν το βρισκω πολυ ρεαλιστικο. Οτι Leon του 09-10 υπαρχει σε αγγελια ειναι πολυ πανω απο 6Κ. Ενταξει τα περισσοτερα εχουν τους tsi αλλα εκει εχεις αλλα θεματα. Οσο για το μεγεθος εγω ειμαι της αποψης σε οτι μαθεις. Αν μαθεις σε πιο μεγαλο θα μαθεις εκει. Εχει τους αισθητηρες του και να το φαει και λιγο δεν εγινε κατι. Σιγα την διαφορα σε μεγεθος που εχει το λεον με ενα 207 πενταπορτο πχ. καποιος λακος υπαρχει: 1ον 1.4 δεν καιει, 2ον την λογική δεν θέλω να μου ποιανουν των κωλο οι βενζιναδες ενώ εκανε μονο 6000χλμ το χρόνο και εβαλε τσιπικο κιτ υγραεειου δεντην πστευουν ουτε παιδια δημοτκου. 3ον και ποιο σημαντικο, την πουστια θα στην κανουν παντα φιλοι "φιλακα" θα στον ποιασουν!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα