Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάλλιο αργά παρά ποτέ, το gaming στα θρυλικά παιχνίδια της id Software έρχεται και σε αναλύσεις 16:9.

Αργότερα φέτος, το Doom και Doom 2 θα γίνουν 27 και 26 χρονών αντίστοιχα. Ωστόσο, η id Software βρήκε ελεύθερο χρόνο, καθώς ήδη εργάζονταν στο Doom Eternal, για να κυκλοφορήσει μία ενημέρωση για τα δύο θρυλικά της παιχνίδια που έμειναν στην ιστορία. Η ενημέρωση προσθέτει βελτιώσεις σε όλες τις πλατφόρμες όπου τα Doom και Doom 2 είναι διαθέσιμα.

Η πιο σημαντική προσθήκη είναι η δυνατότητα να παίξει κάποιος σε widescreen οθόνη και ανάλυση. Η id Software τροποποίησε τη μηχανή γραφικών του Doom ώστε να υποστηρίζει 16:9 αναλύσεις χωρίς να εμφανίζονται μαύρες μπάρες. Το στούντιο αύξησε επίσης το οπτικό πεδίο, ώστε ο παίχτης να βλέπει περισσότερα στην πλευρά στην οποία κινείται.

doom-ipostiriksi-widescreen-othonon-kai-analiseon.jpg.f4260dc85492cee0984aef0da12f4a01.jpg

Επίσης, θα υπάρχει πλέον επίσημη υποστήριξη για το εργαλείο DeHackEd, το οποίο έχουν οι χρήστες εδώ και αρκετά χρόνια για να προσαρμόζουν ανάλογα τις προτιμήσεις τους το παιχνίδι. Μία ακόμη βελτίωση είναι και η δυνατότητα προσθήκης ενός προαιρετικού crosshair, του κλασσικού σταυρού στη μέση της οθόνης που βλέπουμε σε όλα τα shooter παιχνίδια. Σύμφωνα με την εταιρία, η ενεργοποίηση αυτής της δυνατότητας μπορεί να βοηθήσει ορισμένους παίκτες να αντιμετωπίσουν θέματα ζάλης καθώς παίζουν παιχνίδια. Επίσης, τα Doom και Doom 2 θα αποκτήσουν και επίσημο χρονόμετρο υψηλής ακρίβειας δίπλα από την περιοχή που εμφανίζεται σε μικρογραφία ο χάρτης, χρήσιμο για τους παίχτες που διαγωνίζονται σε speedruns και έχει σημασία ακόμη και το χιλιοστό του δευτερολέπτου.

Όσο αφορά τις εκδόσεις Doom και Doom 2 στο iOS, αυτές θα ενημερωθούν με νέο χειρισμό κατάλληλο για οθόνες αφής, υποστήριξη για controllers αλλά και επιλογή να παίξει κάποιος το παιχνίδι σε 60 ή 120 fps, αν φυσικά το υποστηρίζει και η ίδια η συσκευή. Η υποστήριξη για περισσότερα από 30fps θα είναι διαθέσιμη και στις εκδόσεις για Android και PC.

Το changelog περιλαμβάνει πολλές αλλαγές, με την ενημέρωση να αναμένεται να κρατήσει τους ανθρώπους που συνεχίζουν να παίζουν Doom και Doom 2 για πολλά ακόμη χρόνια. Φυσικά, φέρνοντας την υποστήριξη για 16:9 αναλύσεις, θα κάνει το παιχνίδι πιο ελκυστικό και στις νεότερες ηλικίες, ώστε να βιώσουν από πρώτο χέρι το παιχνίδι που άλλαξε την ιστορία του PC gaming.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως και γιατί αυτό το παιχνίδι έγινε τόσο επιτυχία...άντε στην αρχή έχει πλάκα αλλά μετά απο λίγο γίνεται απλώς βαρετό....

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 16
  • Sad 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, masteripper είπε

Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως και γιατί αυτό το παιχνίδι έγινε τόσο επιτυχία...άντε στην αρχή έχει πλάκα αλλά μετά απο λίγο γίνεται απλώς βαρετό....

τότε δεν είχαμε ούτε jump ρε... μην κάνεις συγκρίσεις κάτι που έκαναν δεκαετίες πριν με 2020  

  • Like 6
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, masteripper είπε

Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως και γιατί αυτό το παιχνίδι έγινε τόσο επιτυχία...άντε στην αρχή έχει πλάκα αλλά μετά απο λίγο γίνεται απλώς βαρετό....

επειδης γεννησε το FPS

  • Like 21
  • Thanks 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, firepc είπε

επειδης γεννησε το FPS

Σωστός, Χάρη στο doom έχουμε όλα τα fps του σήμερα... Κάτι που στην τότε εποχή ήταν όλα 2d ξαφνικά ήρθε το doom. 

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτελούς βγήκε το patch μετά από μόλις 27 χρόνια :P Στο ps4 homebrew έχει gyro aiming και VR mode . Όχι ότι το παίζει κανένας νεοςςςς αλλά λέμε τώρα ...

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, firepc είπε

επειδης γεννησε το FPS

 

Wolfenstein 3D : )

Επισης στο γραφικό μέρος, το μεγάλο χτύπημα ήρθε από το Rise of the Triad, μέχρι να έρθει το Quake λίγο μετά βέβαια.

Επεξ/σία από xaerialtwistx
  • Like 3
  • Thanks 5
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Sakm είπε

Σωστός, Χάρη στο doom έχουμε όλα τα fps του σήμερα... Κάτι που στην τότε εποχή ήταν όλα 2d ξαφνικά ήρθε το doom. 

Λογω ultima underworld...ναι ηταν first person rpg αλλα ηταν πολυ μπροστα

  • Thanks 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, masteripper είπε

Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως και γιατί αυτό το παιχνίδι έγινε τόσο επιτυχία...άντε στην αρχή έχει πλάκα αλλά μετά απο λίγο γίνεται απλώς βαρετό....

Γιατί ήταν καταπληκτικό tech demo και αν δεν το έπαιζες στο "I am too young to die" δεν γινόταν βαρετό.

----

Αυτές οι "νέες εκδόσεις" του Doom καμιά σχέση δεν έχουν με το παλιό, έχουν mouselook, οπότε όλη η μαγεία του "if you can see it, you can shoot it" δεν υπάρχει πλέον.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, masteripper είπε

Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως και γιατί αυτό το παιχνίδι έγινε τόσο επιτυχία...άντε στην αρχή έχει πλάκα αλλά μετά απο λίγο γίνεται απλώς βαρετό....

 

SCIa8Im.jpg

  • Like 7
  • Thanks 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, masteripper είπε

Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως και γιατί αυτό το παιχνίδι έγινε τόσο επιτυχία...άντε στην αρχή έχει πλάκα αλλά μετά απο λίγο γίνεται απλώς βαρετό....

Φιλε, αν το είχες παίξει τότε, δεν θα έκανες τώρα αυτή την ερώτηση. Έτσι για να σου εξηγήσω το πως τα έζησα, μιας και μάλλον είσαι νεότερος:

Οκ, ήταν πρώιμο... δεν είχε όχι μόνο άλμα (όπως λένε παραπάνω), αλλά ούτε μπορούσες καν να κοιτάξεις πάνω κάτω (αν θυμάμαι καλά γιατί τα λέω εκ μνήμης), ενώ βέβαια ήταν ψευδο3D (το “3d” ουσιαστικά ήταν projection του 2d χάρτη). Αλλά η ατμόσφαιρα που δημιουργούσε ήταν απαράμιλλη για την εποχή. Παρά τα «πιξελιασμένα» γραφικά (που τοτε βέβαια, ήταν next gen & έριχναν σαγόνια στο πάτωμα), κατάφερνε άνετα να σε κάνει να νιώσεις ότι ζεις μέσα στον κόσμο του.

[Οι γραφικάρες κράτησαν μέχρι που ήρθε το Quake, 3 χρόνια μετά... Άλλο έπος, όπου,  ειδικά όταν έσκασε το 3dfx/OpenGL patch, σπείραμε ταβάνια (δεν έχει ξαναγίνει παίδες IMO τέτοιο άλμα στα γραφικά, από τότε)]

Επισης, πούλησε μαζικά και εγκαθίδρυσε τo FPS genre. Προσωπικά προτιμούσα και είχα λιώσει Blood & Wolfenstein 3D (για το καφροχιούμορ) και Hexen/Heretic (για το horror), αλλά πολύ λίγοι τα έπαιζαν. Θυμάμαι έδειχνα σε φίλους το Blood, όπου το πρώτο, basic όπλο ήταν φωτοβολίδα και έσκαγε στη μούρη των εχθρών, κ μου έλεγαν «αααα τι αίσχος είναι αυτό» και τρέχαν μακρυά.  Ε με το Doom, έπαιξε FPS όποιος είχε PC κλπ, αφού έγινε μόδα (το άξιζε) με συνέπεια την ανάδειξη των FPS από niche σε προϊόν μαζικής κατανάλωσης. 

 

 

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 15
  • Thanks 2
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, masteripper είπε

Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως και γιατί αυτό το παιχνίδι έγινε τόσο επιτυχία...άντε στην αρχή έχει πλάκα αλλά μετά απο λίγο γίνεται απλώς βαρετό....

οπως ειπε και ο OP, το παιχνιδι αλλαξε πραγματι τo PC gaming. ειναι ισως το πιο Influential game στην ιστορια των videogames.

και οσοι εχετε την απορια γιατι χαρακτηριζεται ετσι, educate yourselves:

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, masteripper είπε

Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως και γιατί αυτό το παιχνίδι έγινε τόσο επιτυχία...άντε στην αρχή έχει πλάκα αλλά μετά απο λίγο γίνεται απλώς βαρετό....

"Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πώς και γιατί η ανακάλυψη του DNA έγινε τόσο επιτυχία... άντε στην αρχή κοίταξαν κάτι αλυσίδες με νουκλεοτίδια αλλά μετά από λίγο απλά έγινε κάπως βαρετό..."

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...