Προς το περιεχόμενο

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η μονιμότητα είναι αναγκαία για συγκεκριμένες θέσεις.

Π.χ. εκπαιδευτικοί στην ειδική αγωγή, νοσηλευτές σε νοσοκομεία.

Δομές δηλαδή που ο εργαζόμενος, ασκεί παράλληλα και λειτουργημα, κρίνετε καθημερινά από την εργασία του (γονείς, ασθενείς κτλ). Στο φινάλε το ότι είναι κάποιος μονιμος δε σημαίνει πως αν κάνει μπαρουφα δε μπορει να φυγει.

Όταν αναφερόμαστε σε μονιμότητα μας διαφεύγει πως υπάρχει κόσμος που με το που μπαινει σε συγκεκριμένες σχολές, ξεκινάει να πληρωνεται από το δημόσιο, μέχρι το τέλος της ζωής του. Πολλές φορές μάλιστα, απλά για να κάνει τον διοικητικό υπάλληλο σε κάποια υπηρεσία ενός σωματος ασφαλείας.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pontez2 είπε

Η μονιμότητα είναι αναγκαία για συγκεκριμένες θέσεις.

Π.χ. εκπαιδευτικοί στην ειδική αγωγή, νοσηλευτές σε νοσοκομεία.

Δομές δηλαδή που ο εργαζόμενος, ασκεί παράλληλα και λειτουργημα, κρίνετε καθημερινά από την εργασία του (γονείς, ασθενείς κτλ). Στο φινάλε το ότι είναι κάποιος μονιμος δε σημαίνει πως αν κάνει μπαρουφα δε μπορει να φυγει.

Όταν αναφερόμαστε σε μονιμότητα μας διαφεύγει πως υπάρχει κόσμος που με το που μπαινει σε συγκεκριμένες σχολές, ξεκινάει να πληρωνεται από το δημόσιο, μέχρι το τέλος της ζωής του. Πολλές φορές μάλιστα, απλά για να κάνει τον διοικητικό υπάλληλο σε κάποια υπηρεσία ενός σωματος ασφαλείας.

Διαφωνώ. 

1 ώρα πριν, pontez2 είπε

κρίνετε καθημερινά από την εργασία του (γονείς, ασθενείς κτλ)

Το θέμα δεν είναι εάν κρίνεται ή όχι, αλλά εάν αυτή η κρίση οδηγεί σε αποτελέσματα. Για πόσους εκπαιδευτικούς είναι γνωστό στις δομές τους ότι είναι άσχετοι, ανίκανοι, μη κατάλληλοι για την θέση τους; Η κρίση, που αναφέρεις, υπάρχει. Δεν γίνεται τίποτα όμως. Ή, στην αντίθετη μεριά, για πόσους εκπαιδευτικούς είναι γνωστό στις δομές τους ότι είναι αρκετά καλοί, αλλά δεν βλέπουν τίποτα σαν αντάλλαγμα. Όχι επίσημα στοιχεία, εμπειρικά. Πόσους ξέρεις/έχεις ακούσει εσύ, ο δίπλα, κτλ. 

Τι οφελεί να υπάρχει η κρίση τότε;

Γιατί η ύπαρξη της κρίσης χρησιμοποιείται ως επιχείρημα, αλλά δεν γίνεται κουβέντα για το αποτέλεσμα της κρίσης; Εάν η κρίση μπορούσε να κάνει κάτι, τότε η μονιμότητα φεύγει από το παράθυρο. Μήπως είναι αυτός ο λόγος που κανείς δεν κάνει κουβέντα για το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της κρίσης; Δηλαδή, το τι θα γίνει εάν βγει η κρίση.

Θα απολυθεί (επιτέλους) ο τάδε δημόσιος υπάλληλος που χρηματίζεται (δηλαδή, που είναι παράνομος), ή απλά θα μπει σε αργία για κάποιο καιρό; 

Θα απολυθεί (επιτέλους) ο δείνα εκπαιδευτικός (Α'βάθμιας, Β'βάθμιας, ή Γ'βάθμιας εκπαίδευσης) που έχει εντελώς αντί-εκπαιδευτικές πρακτικές, διδάσκει πράγματα που είναι εντελώς αντί-επιστημονικά, και (εν γένει) είναι ακατάλληλος για εκπαιδευτικός; 

Θα απολυθεί (επιτέλους) εκείνο το νοσηλευτικό προσωπικό που χρηματίζεται, φέρεται εντελώς αντί-ανθρωπιστικά, και (εν γένει) είναι αντίθετο με οποιαδήποτε σωστή, νόμιμη, και καλή πρακτική πρέπει να ακολουθεί; 

Θα απολυθούν όσοι σκότωσαν το/τη Ζακ; Όσοι, ενώ είναι αστυνομικοί, εμπλέκονται σε διακίνηση ναρκωτικών κτλ; 

 

Τι και εάν υπάρχει κρίση; Ναι, όλοι λέμε για τα αποπάνω ότι "δεν πρέπει να γίνονται", λέμε όλοι ότι είναι λάθος και αυτοί που τα κάνουν δεν θα έπρεπε να εργάζονται στο ρόλο τους. Θα γίνει τίποτα για το αποτέλεσμα της κρίσης; Θα απολυθούν αυτοί; Θα σταματήσει η μονιμότητα δηλαδή; 

Επεξ/σία από Sacadmerde
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Sacadmerde είπε

Διαφωνώ. 

Το θέμα δεν είναι εάν κρίνεται ή όχι, αλλά εάν αυτή η κρίση οδηγεί σε αποτελέσματα. Για πόσους εκπαιδευτικούς είναι γνωστό στις δομές τους ότι είναι άσχετοι, ανίκανοι, μη κατάλληλοι για την θέση τους; Η κρίση, που αναφέρεις, υπάρχει. Δεν γίνεται τίποτα όμως. Ή, στην αντίθετη μεριά, για πόσους εκπαιδευτικούς είναι γνωστό στις δομές τους ότι είναι αρκετά καλοί, αλλά δεν βλέπουν τίποτα σαν αντάλλαγμα. Όχι επίσημα στοιχεία, εμπειρικά. Πόσους ξέρεις/έχεις ακούσει εσύ, ο δίπλα, κτλ. 

Τι οφελεί να υπάρχει η κρίση τότε;

Γιατί η ύπαρξη της κρίσης χρησιμοποιείται ως επιχείρημα, αλλά δεν γίνεται κουβέντα για το αποτέλεσμα της κρίσης; Εάν η κρίση μπορούσε να κάνει κάτι, τότε η μονιμότητα φεύγει από το παράθυρο. Μήπως είναι αυτός ο λόγος που κανείς δεν κάνει κουβέντα για το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της κρίσης; Δηλαδή, το τι θα γίνει εάν βγει η κρίση.

Θα απολυθεί (επιτέλους) ο τάδε δημόσιος υπάλληλος που χρηματίζεται (δηλαδή, που είναι παράνομος), ή απλά θα μπει σε αργία για κάποιο καιρό; 

Θα απολυθεί (επιτέλους) ο δείνα εκπαιδευτικός (Α'βάθμιας, Β'βάθμιας, ή Γ'βάθμιας εκπαίδευσης) που έχει εντελώς αντί-εκπαιδευτικές πρακτικές, διδάσκει πράγματα που είναι εντελώς αντί-επιστημονικά, και (εν γένει) είναι ακατάλληλος για εκπαιδευτικός; 

Θα απολυθεί (επιτέλους) εκείνο το νοσηλευτικό προσωπικό που χρηματίζεται, φέρεται εντελώς αντί-ανθρωπιστικά, και (εν γένει) είναι αντίθετο με οποιαδήποτε σωστή, νόμιμη, και καλή πρακτική πρέπει να ακολουθεί; 

Θα απολυθούν όσοι σκότωσαν το/τη Ζακ; Όσοι, ενώ είναι αστυνομικοί, εμπλέκονται σε διακίνηση ναρκωτικών κτλ; 

Τι και εάν υπάρχει κρίση; Ναι, όλοι λέμε για τα αποπάνω ότι "δεν πρέπει να γίνονται", λέμε όλοι ότι είναι λάθος και αυτοί που τα κάνουν δεν θα έπρεπε να εργάζονται στο ρόλο τους. Θα γίνει τίποτα για το αποτέλεσμα της κρίσης; Θα απολυθούν αυτοί; Θα σταματήσει η μονιμότητα δηλαδή; 

 

Τωρα το να συνδέουμε τη περίπτωση στη προτελευταία παράγραφό σου, που εκει μπορει να εμπλέκονται μέχρι και πολιτικοι, με τον εκάστοτε υπαλληλάκο που ειναι άθλιος στη δουλειά, ειναι λανθασμένο. Η κάθε περιπτωση ειναι διαφορετική. Πόσο μάλλον στα σωματα ασφαλείας που γενικά έχουν το απυροβόλητο και κανεις δε τους κατηγορει για μονιμότητα.

Για τη μονιμότητα άλλωστε συγκεκριμένοι κλάδοι κατηγορουνται.Κατά βάση αυτοι που ανέφερα παραπάνω. Δεν κατηγορει κανεις τα σωματα ασφαλείας, ουτε πχ τους υπαλληλους της Βουλης. Κοινωνικος αυτοματισμός λέγεται.

Η μονιμότητα μπορει να σταματήσει εκεί που πρέπει. Οχι, το βοηθητικο προσωπικο ή οι εκπαιδευτικοι στα ειδικά σχολεία ΠΡΕΠΕΙ και επιβαλλεται να ειναι μονιμο. Και αν κάποιος δεν μπορει καταλάβει τους λόγους, μπορει να ενημερωθει. Για αυτό και έγιναν οι μονιμες προσλήψεις. Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος.

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Τωρα το να συνδέουμε τη περίπτωση στη προτελευταία παράγραφό σου, που εκει μπορει να εμπλέκονται μέχρι και πολιτικοι, με τον εκάστοτε υπαλληλάκο που ειναι άθλιος στη δουλειά, ειναι λανθασμένο. Η κάθε περιπτωση ειναι διαφορετική. Πόσο μάλλον στα σωματα ασφαλείας που γενικά έχουν το απυροβόλητο και κανεις δε τους κατηγορει για μονιμότητα.

Για τη μονιμότητα άλλωστε συγκεκριμένοι κλάδοι κατηγορουνται.Κατά βάση αυτοι που ανέφερα παραπάνω. Δεν κατηγορει κανεις τα σωματα ασφαλείας, ουτε πχ τους υπαλληλους της Βουλης. Κοινωνικος αυτοματισμός λέγεται.

Η μονιμότητα μπορει να σταματήσει εκεί που πρέπει. Οχι, το βοηθητικο προσωπικο ή οι εκπαιδευτικοι στα ειδικά σχολεία ΠΡΕΠΕΙ και επιβαλλεται να ειναι μονιμο. Και αν κάποιος δεν μπορει καταλάβει τους λόγους, μπορει να ενημερωθει. Για αυτό και έγιναν οι μονιμες προσλήψεις. Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος.

Είναι εντυπωσιακό πως εστίασες στην παράγραφο που «εμπλέκονται και πολιτικοί» και όχι στα παρακάτω: 

59 λεπτά πριν, Sacadmerde είπε

Θα απολυθεί (επιτέλους) ο τάδε δημόσιος υπάλληλος που χρηματίζεται (δηλαδή, που είναι παράνομος), ή απλά θα μπει σε αργία για κάποιο καιρό; 

Θα απολυθεί (επιτέλους) ο δείνα εκπαιδευτικός (Α'βάθμιας, Β'βάθμιας, ή Γ'βάθμιας εκπαίδευσης) που έχει εντελώς αντί-εκπαιδευτικές πρακτικές, διδάσκει πράγματα που είναι εντελώς αντί-επιστημονικά, και (εν γένει) είναι ακατάλληλος για εκπαιδευτικός; 

Θα απολυθεί (επιτέλους) εκείνο το νοσηλευτικό προσωπικό που χρηματίζεται, φέρεται εντελώς αντί-ανθρωπιστικά, και (εν γένει) είναι αντίθετο με οποιαδήποτε σωστή, νόμιμη, και καλή πρακτική πρέπει να ακολουθεί; 

Επίσης εντυπωσιακό είναι το πως, ακόμα, δεν απαντάς στο ποια η χρησιμότητα της κρίσης, εάν δεν γίνει τίποτα με το αποτέλεσμα της. Άντε και έκρινε κάποιος ότι ο Χ είναι κάκιστος στην δουλειά του. Και; Τι θα γίνει; Θα φύγει να πάρει την θέση του κανείς άλλος, ή θα ζημείωνει το κοινωνικό σύνολο;

38 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Οχι, το βοηθητικο προσωπικο ή οι εκπαιδευτικοι στα ειδικά σχολεία ΠΡΕΠΕΙ και επιβαλλεται να ειναι μονιμο.

Πρέπει και επιβάλλεται στο δικό σου μυαλό. Γενικά, ούτε πρέπει και ούτε και επιβάλλεται, και κάποιος που έχει επιχειρήματα που στέκονται σε αντιπαράθεση, τα παραθέτει και δεν λέει για τετελεσμένα του μυαλού του.

Επίσης, θα σε βόλευε να ήταν κοινωνικός αυτοματισμός, αλλά δεν είναι. Σε οποιαδήποτε εργασία, εάν κριθείς ανάξιος ή/και επιζήμιος, παίρνεις πόδι. Είναι εξωφρενικό μερικοί να υποστηρίζουν πως θα πρέπει ένα κράτος να πληρώνει ανίκανους και επιζήμιους.

Γιατί, θα μπορούσε κανείς να θέσει το επιχείρημα μιας σωστής κρίσης, βάσει της εκάστοτε εργασίας, και αφού έχει υπάρξει προσφορά εφοδίων για σωστή κατάρτιση. Αντ’ αυτού όμως, προτείνεται να συνεχίζει ένα κράτος να πληρώνει όσους και επισήμως (μετά από κρίση) είναι κακοί και ανάξιοι της εργασίας που κάνουν.

Δηλαδή, γίνεται η κρίση, κρίνεται ότι ο τάδε είναι κακός στην δουλειά του, και μετά τίποτα. Συνεχίζει να εργάζεται στην δουλειά του και τον πληρώνει ένα κράτος.

 

Υ.Γ. Βάσει των αποπάνω, να υποθέσω ότι εργάζεσαι στον δημόσιο τομέα; Ή, σκοπεύεις να εργαστείς εκεί, όταν "επιτραπεί"; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Sacadmerde είπε

Υ.Γ. Βάσει των αποπάνω, να υποθέσω ότι εργάζεσαι στον δημόσιο τομέα; Ή, σκοπεύεις να εργαστείς εκεί, όταν "επιτραπεί"; 

Ζοng...εργάζομαι σε πολυεθνική και δεν με ενδιαφέρει να εργαστω στο δημόσιο.

Δε θέλει ιδιαίτερη κριτικη σκέψη να καταλάβει κανεις γιατι στα ειδικά σχολεία, πχ σε παιδιά με αυτισμό πρέπει να υπάρχει μονιμο προσωπικό. Δε χρειάζεται να δωσω εγω απάντηση για αυτο.

Δεν εστίασα κάπου, έκανες μια συγκριση και τη θεωρω λανθασμένη. Τι σχέση έχουν κάποιοι αστυνομικοι που έδειραν έναν άνθρωπο μέχρι θανάτου με τον εκάστοτε τεμπέλη υπάλληλο ή με κάποιον που δεν κάνει σωστά τη δουλειά του; Το ένα ειναι κακουργημα το άλλο διοικητικό παράπτωμα.

Κατά τα άλλα δεν καταλαβαίνω τι με ρωτάς.Οσοι υποκεινται σε παραπτωματα, σαφως πρέπει να έχουν τις ιδιες συνέπειες που έχουν και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι. Από επίσημη κατσάδα εώς και απόλυση. Είτε εισαι γιατρός, είτε κλητήρας, είτε είσαι πρωθυπουργός.

Δεν κατάλαβα απο που συμπέρανες πως ζητάμε να πληρωνουμε οσους δε κάνουν καλη δουλειά. (υποθέτω απο εκει που υποθέτεις πως ειμαι δ.υ ή θα ηθελα να ειμαι; ). Οσοι δε κάνουν, σπιτάκι τους. Ειναι απλό.

Εσυ στη μονιμότητα διαφωνεις. Το καταλαβαινω αλλά έχω ενστάσεις.

Διαφωνεις στο να έχει ένα αυτιστικο παιδί έναν σταθερο καλό εκπαιδευτικο που έχει αξιολογηθει σωστά απο τον διευθυντή του, τον γονιό αλλά και το ιδιο το παιδί; Διαφωνεις στο να ειναι μονιμος ένας γιατρός που ειναι στη πρώτη γραμμή και ο μισθός του δεν έχει καμία σχέση με αυτο που προσφέρει; Διαφωνεις στο να ειναι μονιμος ένας πυροσβέστης που ειναι πάντα πρώτος στη μάχη; Πραγματικά δε καταλαβαίνω τι ακριβως συζητάμε εδω.

 

Επεξ/σία από pontez2
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής περιττό να πω οτι εκτός από ελάχιστους  μόνιμους είναι αναπληρωτές, τους τοποθετούν στη μεση σης χρονιάς, τους αλλάζουν σχολείο ή μαθητες αργότερα και το παιδί δεν έχει μια σταθερότητα ωστε να υπάρχει σχέση εμπιστοσύνης. μεχρι να γνωριστουν και να καταφέρουν συνεργασία, ο εκπαιδευτικός έχει φύγει. 

ομως η μονιμότητα όπως είναι στην Ελλάδα που ο,τι και να κάνεις σπάνια να βρεθείς υπόλογος δεν είναι σωστή. Δε γινεται μονιμότητα χωρίς κανέναν ελεγχο, καμία αξιολόγηση. οι γιατροί που ζητάνε φακελάκι πχ δε θα έπρεπε να απομακρύνονται από τα νοσοκομεία? οι εκπαιδευτικοί που παράλληλα κανουν και ιδιαίτερα στους μαθητές των σχολείων που διδάσκουν? τα σωματα ασφαλειας που μπλέκονται σε διάφορα κυκλώματα ή κάνουν κατάχρηση εξουσίας? οι διοικηικοί υπάλληλοι που σε ταλαιπωρούν μηνες για μια σφραγίδα ή δεν ασχολουνται καθόλου γιατι θελουν να πιουν το καφεδάκι και να κάνουν τα ψωνια τους το πρωι κι αφηνουν στο ποστο τους συμβασιούχους που δεν έχουν αρμοοδιότητες?  να είναι μόνιμοι αλλά η μονιμότητα να ελεγχεται πχ ανα 5ετια κι αν υπάρχουν παραβάσεις ή δεν κάνουν τη δουλειά τους, σπιτάκι τους

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Από επίσημη κατσάδα εώς και απόλυση.

 

50 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Οσοι δε κάνουν, σπιτάκι τους. Ειναι απλό.

Εάν μπορείς να απολυθείς, δεν είσαι μόνιμος. Η μονιμότητα στο δημόσιο, δηλαδή το να μην μπορείς να απολυθείς, δημιουργήθηκε ως αντίμετρο στην ασυδοσία των κομμάτων, όπου απολύανε και παίρνανε όποιον τους βόλευε, μόλις γινόταν κυβέρνηση. 

52 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Δε θέλει ιδιαίτερη κριτικη σκέψη να καταλάβει κανεις γιατι στα ειδικά σχολεία, πχ σε παιδιά με αυτισμό πρέπει να υπάρχει μονιμο προσωπικό. Δε χρειάζεται να δωσω εγω απάντηση για αυτο.

Δεν θέλει ιδιαίτερη σκέψη να καταλάβει κανείς ότι πρέπει να απολύεις εάν ο άλλος δεν κάνει, και πως αυτό ΔΕΝ είναι μονιμότητα. Το να αποφεύγεις όμως να απαντήσεις σε κάτι συγκεκριμένο όπως κάνεις εδώ για τους συγκεκριμένους υπάλληλους, θέλει σκέψη. Βέβαια, εσένα δεν σου βγήκε, όχι κάτι για να το πάρεις προσωπικά, π.χ. ότι αναφέρεται στις ικανότητες σου. 

 

54 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Εσυ στη μονιμότητα διαφωνεις. Το καταλαβαινω αλλά έχω ενστάσεις.

Δεν το καταλαβαίνεις, γιατί και εσύ διαφωνείς. Εάν είσαι μόνιμος, δεν απολύεσαι. Θα ήταν καλό πρώτα να μάθεις για τι μιλάς, και μετά να μιλάς για αυτό. 

Για να απολυθείς, πρέπει να καταργηθεί η θέση. Όχι να σε απολύσουν και να πάρουν άλλον για την ίδια θέση. 

1 ώρα πριν, pontez2 είπε

Διαφωνεις στο να έχει ένα αυτιστικο παιδί έναν σταθερο καλό εκπαιδευτικο που έχει αξιολογηθει σωστά απο τον διευθυντή του, τον γονιό αλλά και το ιδιο το παιδί; Διαφωνεις στο να ειναι μονιμος ένας γιατρός που ειναι στη πρώτη γραμμή και ο μισθός του δεν έχει καμία σχέση με αυτο που προσφέρει; Διαφωνεις στο να ειναι μονιμος ένας πυροσβέστης που ειναι πάντα πρώτος στη μάχη; Πραγματικά δε καταλαβαίνω τι ακριβως συζητάμε εδω.

Τρελή διαστρέβλωση της συζήτησης. 

Το πρόβλημα με την μονιμότητα, δεν είναι όταν ο υπάλληλος κάνει καλά την δουλειά του, αλλά όταν δεν την κάνει. Χρησιμοποιείς αυτό το οξύμωρο (δηλαδή, με ρωτάς ποια είναι η γνώμη μου για όταν κάνουν καλά την δουλειά τους), για να υπερασπιστείς ότι δεν πρέπει να απολύονται όσοι δεν την κάνουν (μονιμότητα σημαίνει όχι απόλυση). Είναι κρίμα όμως, γιατί τέτοια τερτίπια δείχνουν καθόλου καλές ποιότητες. 

Τέλος, να πιάσουμε ένα-ένα τα μαργαριτάρια σου:

1 ώρα πριν, pontez2 είπε

Διαφωνεις στο να έχει ένα αυτιστικο παιδί έναν σταθερο καλό εκπαιδευτικο που έχει αξιολογηθει σωστά απο τον διευθυντή του, τον γονιό αλλά και το ιδιο το παιδί

Η όλη συζήτηση είναι για το εάν ο εκπαιδευτικός ΔΕΝ κάνει καλά την δουλειά του. Αυτό που λες είναι άσχετο με την όλη κουβέντα. Θα ήταν καλό να συγκεντρώνεσαι στο θέμα. 

1 ώρα πριν, pontez2 είπε

Διαφωνεις στο να ειναι μονιμος ένας γιατρός που ειναι στη πρώτη γραμμή και ο μισθός του δεν έχει καμία σχέση με αυτο που προσφέρει;

Ο μισθός, η "πρώτη γραμμή", και η μονιμότητα δεν έχουν καμία σχέση. Εάν δεν του κάνει ο μισθός, να κάνει ο,τι κάνουν όλοι οι άλλοι επαγγελματίες. Το ότι είναι γιατρός δεν λέει κάτι, πέρα από το ότι προσπαθείς να χτυπήσεις το θυμικό του αναγνώστη (επίσης πρακτική που δείχνει καθόλου καλές ποιότητες συνομιλητή) με τον μάγο της φυλής. Γιατρός, ξε-γιατρός, είναι ένας ακόμα εργαζόμενος. Εάν δεν του αρέσει ο μισθός του, να κάνει ο,τι κάνουν και όλοι οι άλλοι. Το ότι είναι γιατρός δεν λέει τίποτα.

1 ώρα πριν, pontez2 είπε

Διαφωνεις στο να ειναι μονιμος ένας πυροσβέστης που ειναι πάντα πρώτος στη μάχη;

Οι πυροσβέστες δεν πάνε στην μάχη. Είναι λιγάκι ελεεινό να προσπαθείς να χτυπήσεις το θυμικό με τόσο κλισέ εκφράσεις. Δηλαδή, έλεος. Εάν δεν έχεις επιχειρήματα, δεν είναι ανάγκη να γίνεσαι γλίτσας. Και τι πάει να πει "πρώτος"; Αγώνα δρόμου κάνουν και όποιος βγει πρώτος κερδίζει;

 

1 ώρα πριν, pontez2 είπε

Πραγματικά δε καταλαβαίνω τι ακριβως συζητάμε εδω.

Καταλαβαίνεις μια χαρά, για αυτό άρχισες τα χαμηλοτάτου επιπέδου επιχειρήματα και πρακτικές. 

Εάν κανείς είναι μόνιμος, δεν απολύεται για να πάρουν άλλον στην ίδια θέση. 

Μη μόνιμος δεν σημαίνει συμβασιούχος ή/και συμβόλαιο ορισμένου χρόνου. 

 

Μάθε πρώτα για τι συζητάς, μάθε να συζητάς με αντικειμενικά επιχειρήματα και όχι με γλοιώδεις επικλίσεις στο θυμικό, και μετά τα ξαναλέμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι το σημείο που έφθασες στους χαρακτηρισμους και την ένταση, ειχα αμφιβολίες αλλά τωρα επιβεβαιωθηκα.

 

Α ρε Μιντι...τα ιδια τοσα χρονια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Μέχρι το σημείο που έφθασες στους χαρακτηρισμους και την ένταση, ειχα αμφιβολίες αλλά τωρα επιβεβαιωθηκα.

Α ρε Μιντι...τα ιδια τοσα χρονια

Φυσικά και θα ρίξεις την μπάλα στην εξέδρα, γιατί δεν έχεις άλλο κάτι να πεις, μιας και σου δείξανε απευθείας την πρακτική να προσπαθείς να επικαλεστείς το θυμικό του αναγνώστη. 

Φυσικά και κουβέντα για το ότι δεν ξέρεις πως εάν κανείς είναι μόνιμος τότε δεν μπορεί να απολυθεί και να πάρουν άλλον στην ίδια θέση. Δεν το ξέρεις, παρ' όλα αυτά λες ο,τι σου κατέβει και υπερασπίζεσαι την μονιμότητα με επιχειρήματα επιπέδου ΣΚΑΙ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ειναι ευχαριστο που δε μπαινεις πλέον στον κοπο να διαψευσεις οτι εισαι εσυ. Εμπειρία μετά από τοσα χρόνια :P

Επειδη ομως δεν γνωριζεις,  μονιμος μια χαρά μπορει να απολυθει, εφόσον υποπέσει σε σοβαρό παράπτωμα ή απλά καταργηθεί η θέση του. Για αυτο τον λόγο έχουν χάσει τις θεσεις τους απο καθηγητές πανεπιστημιου μέχρι και αστυνομικοι στο παρελθόν.

https://www.e-dimosio.gr/dimosio/157549/dimosio-apolithikan-240-epiorki-dimosii-ipallili/

Αντε καλή συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Πάντως ειναι ευχαριστο που δε μπαινεις πλέον στον κοπο να διαψευσεις οτι εισαι εσυ. Εμπειρία μετά από τοσα χρόνια :P

Επειδη ομως δεν γνωριζεις,  μονιμος μια χαρά μπορει να απολυθει, εφόσον υποπέσει σε σοβαρό παράπτωμα ή απλά καταργηθεί η θέση του. Για αυτο τον λόγο έχουν χάσει τις θεσεις τους απο καθηγητές πανεπιστημιου μέχρι και αστυνομικοι στο παρελθόν.

https://www.e-dimosio.gr/dimosio/157549/dimosio-apolithikan-240-epiorki-dimosii-ipallili/

Αντε καλή συνέχεια.

Αφού δεν γνωρίζεις για τι μιλάς, γιατί εκτίθεσαι; 

Πήγες να επιχειρηματολογήσεις, τα έκανες θάλασσα γιατί δεν είχες επιχειρήματα και άρχισες να λες για πυροσβέστες που πέφτουν στην μάχη, παιδιά που κλαίνε και πεθαίνουν αν δεν υπάρχει μονιμότητα, και γενικά οτιδήποτε για να προκαλέσεις το θυμικό του αναγνώστη. 

Τώρα, που εκτέθηκες, πας (και καλά) να δείξεις ότι γνωρίζεις για την μονιμότητα, φέρνοντας μία είδηση που καμία αναφορά δεν κάνει στο τι πραγματικά ισχύει. Ήδη σου έγραψα πως δεν γίνεται να απολυθεί κανείς και να πάρουν άλλον στην ίδια θέση. Αυτό σημαίνει μονιμότητα. Αυτό που έγινε στην περίπτωση που αναφέρεις, είναι ότι καταργήθηκε η θέση. 

Αφού θες να λες τις @@ριες σου, δες το σύνταγμα τι λέει πριν (άρθρο 103, παρ 4). Αφού τις πετάς που τις πετάς, τουλάχιστον να πετάς λιγότερες. 

Όσο για το: 

19 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Πάντως ειναι ευχαριστο που δε μπαινεις πλέον στον κοπο να διαψευσεις οτι εισαι εσυ. Εμπειρία μετά από τοσα χρόνια

Όλοι οι πικραμένοι σε όλα τα forums είστε ίδιοι. Μόλις σας στριμώξει κανείς άσχετος, προσπαθείτε να τον βγάλετε ότι είναι κάποιος άλλος. Επίσης ελεεινή πρακτική, γιατί αντί να αντιπαρατεθείτε πάνω στις π1π3ς που λέτε (που δεν γίνεται, αφού είναι π1π3ς), προσπαθείτε να ρίξετε την μπάλα στην εξέδρα, και καλά ότι είναι κάποιος άλλος. 

Είσαι καρμπόν του κλασικού κομματικού χαρακτήρα, που δεν έχει καμία γνώση για το τι λέει, δεν ξέρει κανένα αντικειμενικό στοιχείο, και μόνο προσπαθεί να εκμεταλλευτεί το θυμικό του αναγνώστη. Στο τέλος, αφού ξεμπρωστιάστηκες, πέφτεις στις θεωρίες συνομωσίας, ότι δήθεν και καλά ο άλλος είναι κάποιος που δεν-ξέρω-γω-τι. 

Επεξ/σία από Sacadmerde
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Ευτυχως που υπαρχουν και αυτα τα θεματα και γελαμε λιγο!!

by the way Οτι και να αλλαξει στον ΑΣΕΠ αν δεν αλλαξουν μυαλα τα ιδια θα γινονται.Αυτοι που πρεπει να ξερουν τα θεματα των εξετασεων θα τα ξερουν

Ακομα και σημερα ο αδιαβλητος ΑΣΕΠ αφηνει αιτησεις να περνανε μεσα απο υπηρεσιες και οργανισμους και επιμελως να "διορθωνονται" προς απορριψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/9/2020 στις 1:38 ΜΜ, Sacadmerde είπε

Είναι εντυπωσιακό πως εστίασες στην παράγραφο που «εμπλέκονται και πολιτικοί» και όχι στα παρακάτω: 

Επίσης εντυπωσιακό είναι το πως, ακόμα, δεν απαντάς στο ποια η χρησιμότητα της κρίσης, εάν δεν γίνει τίποτα με το αποτέλεσμα της. Άντε και έκρινε κάποιος ότι ο Χ είναι κάκιστος στην δουλειά του. Και; Τι θα γίνει; Θα φύγει να πάρει την θέση του κανείς άλλος, ή θα ζημείωνει το κοινωνικό σύνολο;

Υπάρχει μια βασική διαφορά μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Ο ιδιώτης εργοδότης είναι εκ των πραγμάτων αντικειμενικός, αλλιώς δεν στεριώνει η επιχείρησή του. Δεν συμβαίνει το ίδιο με τον δημόσιο τομέα όπου κρίνεσαι από άτομα που αποφασίζουν με διαφόρων ειδών κριτήρια ακόμα και πέραν της εργασιακής απόδοσης. Είναι ο λόγος που εδώ και έναν αιώνα περίπου έχει θεσπιστεί η μονιμότητα.

Ένας άλλος λόγος είναι η φύση του αντικειμένου της δουλειάς. Ας πούμε κάποιος που εργάζεται για χρόνια σε ασφαλιστικό ταμείο, αν απολυθεί σε ποια θέση του ιδιωτικού τομέα με βιώσιμο μισθό(όχι δουλειές του ποδαριού) μπορεί να προσληφθεί; Δεν είναι το ίδιο με έναν πρόσφατα απολυμένο λογιστή που δουλεύει πάνω σε λογιστικά πρότυπα κοινά για όλες τις επιχειρήσεις ενός κλάδου.

Μπορείς όμως να δώσεις κίνητρα απόδοσης βάσει αντικειμενικών/μετρήσιμων στόχων για όσους θέλουν να κυνηγήσουν το κάτι παραπάνω μισθολογικά.

28 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Ευτυχως που υπαρχουν και αυτα τα θεματα και γελαμε λιγο!!

by the way Οτι και να αλλαξει στον ΑΣΕΠ αν δεν αλλαξουν μυαλα τα ιδια θα γινονται.Αυτοι που πρεπει να ξερουν τα θεματα των εξετασεων θα τα ξερουν

Ακομα και σημερα ο αδιαβλητος ΑΣΕΠ αφηνει αιτησεις να περνανε μεσα απο υπηρεσιες και οργανισμους και επιμελως να "διορθωνονται" προς απορριψη.

Δεν υπάρχει περίπτωση διαρροής θεμάτων αν βγαίνουν από δεξαμενη θεμάτων μετά από κλήρωση. Αν υπάρχει διαρροή και σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για πολύ χοντρά βύσματα που λογικά θα είναι και λίγα και θα έχουν και άλλες διόδους πρόσβασης.

Το δεύτερο που λες απαιτεί απόδειξη ή κάποιο παράδειγμα. Ας πούμε στους διαγωνισμούς που γίνονται με μόρια και καταθέτεις φάκελο με καταγεγραμμένο ό,τι υπάρχει μέσα δεν είναι εύκολο να γίνει αυτό. Υπάρχει και διαδικασία για ενστάσεις όπου πρέπει να σου απαντήσουν γραπτώς γιατί απέρριψαν το τάδε δικαιολογητικό. Μπορείς να τους πας και δικαστικά. Ενώ όταν διοριστείς γίνεται αυτεπάγγελτος έλεγχος γνησιότητας πλέον.

υ.γ.: Οι συνεντεύξεις πάντως είναι διαβλητές και πρέπει να αποκλειστούν. Η ιδέα των πανελληνίων επίσης με βρίσκει σύμφωνο γιατί δεν είναι οι βαθμοί των διάφορων σχολών και τμημάτων συγκρίσιμοι σε δυσκολία επίτευξης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Υπάρχει μια βασική διαφορά μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Ο ιδιώτης εργοδότης είναι εκ των πραγμάτων αντικειμενικός, αλλιώς δεν στεριώνει η επιχείρησή του. Δεν συμβαίνει το ίδιο με τον δημόσιο τομέα όπου κρίνεσαι από άτομα που αποφασίζουν με διαφόρων ειδών κριτήρια ακόμα και πέραν της εργασιακής απόδοσης. Είναι ο λόγος που εδώ και έναν αιώνα περίπου έχει θεσπιστεί η μονιμότητα.

Ένας άλλος λόγος είναι η φύση του αντικειμένου της δουλειάς. Ας πούμε κάποιος που εργάζεται για χρόνια σε ασφαλιστικό ταμείο, αν απολυθεί σε ποια θέση του ιδιωτικού τομέα με βιώσιμο μισθό(όχι δουλειές του ποδαριού) μπορεί να προσληφθεί; Δεν είναι το ίδιο με έναν πρόσφατα απολυμένο λογιστή που δουλεύει πάνω σε λογιστικά πρότυπα κοινά για όλες τις επιχειρήσεις ενός κλάδου.

Μπορείς όμως να δώσεις κίνητρα απόδοσης βάσει αντικειμενικών/μετρήσιμων στόχων για όσους θέλουν να κυνηγήσουν το κάτι παραπάνω μισθολογικά.

Δεν υπάρχει περίπτωση διαρροής θεμάτων αν βγαίνουν από δεξαμενη θεμάτων μετά από κλήρωση. Αν υπάρχει διαρροή και σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για πολύ χοντρά βύσματα που λογικά θα είναι και λίγα και θα έχουν και άλλες διόδους πρόσβασης.

Το δεύτερο που λες απαιτεί απόδειξη ή κάποιο παράδειγμα. Ας πούμε στους διαγωνισμούς που γίνονται με μόρια και καταθέτεις φάκελο με καταγεγραμμένο ό,τι υπάρχει μέσα δεν είναι εύκολο να γίνει αυτό. Υπάρχει και διαδικασία για ενστάσεις όπου πρέπει να σου απαντήσουν γραπτώς γιατί απέρριψαν το τάδε δικαιολογητικό. Μπορείς να τους πας και δικαστικά. Ενώ όταν διοριστείς γίνεται αυτεπάγγελτος έλεγχος γνησιότητας πλέον.

υ.γ.: Οι συνεντεύξεις πάντως είναι διαβλητές και πρέπει να αποκλειστούν. Η ιδέα των πανελληνίων επίσης με βρίσκει σύμφωνο γιατί δεν είναι οι βαθμοί των διάφορων σχολών και τμημάτων συγκρίσιμοι σε δυσκολία επίτευξης.

Επειδή είμαστε στην Ελλάδα το "δεν υπάρχει περίπτωση¨ είναι ουτοπικό.

Τρόποι να γίνει αξιοκρατικό το σύστημα υπάρχουν δεκάδες.το θέμα είναι να θέλουν οι άνωθεν.

Υ.Γ Για το θέμα των ενστάσεων και των δικασταρίων,ξέρουμε αμφότεροι πως λειτουργεί στην Ελλάδα.Αν έχεις λεφτά και υπομονή ,ναι,συμφωνώ,υπάρχουν και τα δικαστήρια.

Δεν γνώρίζω αν είναι για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό που μου ανάφερε φίλος αλλα κοίτα που αποστέλλονται οι φακέλοι https://www.e-dimosio.gr/dimosio/179379/xekinoun-i-etisis-gia-609-proslipsis-se-osi-ke-stasi-prokirixis/

Τι δουλειά έχει η αποστολή των φακέλων σε αυτη την υπηρεσία?Αρμοδιο να αποστείλει τους 609 νέους υπαλληλους ,σύμφωνα με τα κριτήρια ο ΑΣΕΠ δεν είναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...