giannis2429 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 Καλησπέρα. Έβαλα πριν ένα χρόνο υγραέριο και σε 6-7 μηνες μου έβγαλε πρόβλημα η αντλία και ήθελε αλλαγή, σήμερα έχω ραντεβού για φτιαξιμο και διάβαζα ότι γενικά τα γαλλικά έχουν θέμα και κάποιοι βάζουν ένα ρελέ να κόβει και να μην ψεκάζει βενζίνη. Τι ακριβώς είναι αυτό; Αξίζει να το βάλω; Φοβάμαι μην αλλάξω την αντλία και μετά από λίγους μηνες πεθάνει πάλι.
Ukforthemoment Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 να αφηνεις αρκετη βενζινη στο ρεζερβουαρ 1
meletis_m Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, giannis2429 είπε Καλησπέρα. Έβαλα πριν ένα χρόνο υγραέριο και σε 6-7 μηνες μου έβγαλε πρόβλημα η αντλία και ήθελε αλλαγή, σήμερα έχω ραντεβού για φτιαξιμο και διάβαζα ότι γενικά τα γαλλικά έχουν θέμα και κάποιοι βάζουν ένα ρελέ να κόβει και να μην ψεκάζει βενζίνη. Τι ακριβώς είναι αυτό; Αξίζει να το βάλω; Φοβάμαι μην αλλάξω την αντλία και μετά από λίγους μηνες πεθάνει πάλι. Για τήν αντλία καθώς έχω υγραέριο , θα έχεις πάντα >1/4 για να ψύχεται και θα ανανεώνεις τη βενζίνη κάθε μήνα. Γιατί με το καιρό , εάν τήν αφήσεις γίνεται σάν κόλλα . Όσο για επαναφορά της στάθμης τής βενζίνης , κυρίως κάτοχοι γαλλικών έχουν αναφέρει ίδιο θέμα . Κοίταξε για κάποιο Emulator
topaz Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 12 λεπτά πριν, meletis_m είπε Γιατί με το καιρό , εάν τήν αφήσεις γίνεται σάν κόλλα . στα 3+ χρόνια πλήρους ακίνησιας, να τα λέμε και αυτά.
meletis_m Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, topaz είπε στα 3+ χρόνια πλήρους ακίνησιας, να τα λέμε και αυτά. Σε υγραέριο που το είχε γεμίσει βενζίνη στούς 6 μήνες κατέβασε το ρεζερβουαρ και άλλαξε και αντλία για το λόγο που γράφω. Πάντως έχω γράψει >200.000 με υγραέριο και άλλαξα αντλία μια φορά , για το λόγο οτι το αμάξι είχε και 400.000 χιλιόμετρα+ , αναλώσιμο είναι Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου 2020 από meletis_m 1
giannis2429 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2020 22 ώρες πριν, meletis_m είπε Για τήν αντλία καθώς έχω υγραέριο , θα έχεις πάντα >1/4 για να ψύχεται και θα ανανεώνεις τη βενζίνη κάθε μήνα. Γιατί με το καιρό , εάν τήν αφήσεις γίνεται σάν κόλλα . Όσο για επαναφορά της στάθμης τής βενζίνης , κυρίως κάτοχοι γαλλικών έχουν αναφέρει ίδιο θέμα . Κοίταξε για κάποιο Emulator Για να καταλάβω ρε παιδιά, η βενζίνη πρέπει να είναι εκεί που είναι το πράσινο βέλος και όταν πέφτει στο κόκκινο να ξαναβάζω; Και όταν λέμε μια φορά τον μήνα να ανανεώνω,δλδ να την καίω όλη και μετά να ξαναβάζω μέχρι το πράσινο βέλος;
meletis_m Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2020 8 ώρες πριν, giannis2429 είπε Για να καταλάβω ρε παιδιά, η βενζίνη πρέπει να είναι εκεί που είναι το πράσινο βέλος και όταν πέφτει στο κόκκινο να ξαναβάζω; Και όταν λέμε μια φορά τον μήνα να ανανεώνω,δλδ να την καίω όλη και μετά να ξαναβάζω μέχρι το πράσινο βέλος; Σωστά να έχεις >¼. Καλό είναι να σου το έχει ρυθμίσει να ρίχνει και βενζίνη στα φορτία. Αναλόγως το σύστημα . Ρώτησε το εγκαταστατη σου. Εάν σου το εχει ρυθμίσει δεν χρειάζεται να το γυρνάς . Εγώ σαν κανόνα για 200,000 χιλιόμετρα που έχω με υγραεριο. Είναι βενζίνη 95 άρα πάντα , πάνω από το ¼ και ανανέωση μια φορά το μήνα . Κάθε 2 γεμισματα με υγραεριο το γυρίζω χειροκίνητα βενζίνη για 20 χιλιόμετρα για τα μπεκ βενζίνης.
apostolispd Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Ότι είπαν οι προηγούμενοι. Η αντλία βενζίνης πρέπει πάντα να είναι βυθισμένη στη βενζίνη για να ψύχεται. Το 2ο σημαντικό είναι να ανανεώνεται η βενζίνη. Αυτή την εβδομάδα άλλαξα αντλία βενζίνης σε αυτοκίνητο με υγραέριο ακριβώς λόγω αυτού: βενζίνη που είχε παραμείνει καιρό μέσα και συμπληρωνόταν. Έπρεπε ανά καιρούς να την καίω όλη και να ξαναβάζω. Και μόνο η μυρωδιά στο τεπόζιτο τα έλεγε όλα.
meletis_m Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 10 ώρες πριν, apostolispd είπε Ότι είπαν οι προηγούμενοι. Η αντλία βενζίνης πρέπει πάντα να είναι βυθισμένη στη βενζίνη για να ψύχεται. Το 2ο σημαντικό είναι να ανανεώνεται η βενζίνη. Αυτή την εβδομάδα άλλαξα αντλία βενζίνης σε αυτοκίνητο με υγραέριο ακριβώς λόγω αυτού: βενζίνη που είχε παραμείνει καιρό μέσα και συμπληρωνόταν. Έπρεπε ανά καιρούς να την καίω όλη και να ξαναβάζω. Και μόνο η μυρωδιά στο τεπόζιτο τα έλεγε όλα. Σε τι αμάξι εάν και δεν παίζει ρόλο τόσο. Ελπίζω να σε εχει ενημερωσει ο εγκαταστάτης σου τι βαλβίδες διαθέτει ο κινητήρας σου δηλαδη υδραυλικές ή μηχανικές.
apostolispd Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Fiat Panda. Η αντλία όμως δεν ήταν η μαμισια,είχε αλλαχτεί με ιμιτασιον προ 5-6ετιας.
korakios Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Στις 4/9/2020 στις 12:52 ΜΜ, giannis2429 είπε και κάποιοι βάζουν ένα ρελέ να κόβει και να μην ψεκάζει βενζίνη. Δεν πρέπει να γίνεται και μικροψεκασμός με βενζίνη ανάλογα τα φορτία ? Η είναι ανάλογα το σύστημα ?
meletis_m Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, korakios είπε Δεν πρέπει να γίνεται και μικροψεκασμός με βενζίνη ανάλογα τα φορτία ? Η είναι ανάλογα το σύστημα ? Είμαι υπέρ των μικροψεκασμών . Και στα 2 υγραεριοκίνητα πού έχουν μηχανικές βαλβίδες έχω ενεργοποιησεί. Διαφέρει αναλόγως το σύστημα ο τρόπος . Αλλά είμαι υπέρ γιατί διατηρεί και τα μπέκ βενζίνης επιπλέον. 1
petaw-se-oneiro Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Το καλύτερο κατά την γνώμη μου είναι να δουλεύει ανάλογα τα φορτία και τις στροφές και με τα 2. Δηλαδή παράδειγμα στις 4.000 να ψεκάζει και ένα 10% βενζίνη και όσο ανεβαίνουν οι στροφές να ανεβαίνει το ποσοστό της βενζίνης. Στα παλιά συστήματα δεν γίνεται αυτό όμως. Πάντως το αυτοκίνητο μέχρι να φτάσει κάποια θερμοκρασία δουλεύει με βενζίνη οπότε δύσκολο να κολήσσει η αντλία ή τα μπεκ. 1
giannis2429 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Και το ταξίδι συνεχίζεται... Μετά την αλλαγή αντλίας(ούτε βδομαδα) παω σήμερα να βαλω μπρος τίποτα νεκρό προσπαθούσα κάνα 10 λεπτο οπου κάποια στιγμή παίρνει (βασικά οταν ειχε ανεβει η θερμοκρασία και ηταν ετοιμο να μπει το υγραέριο) παω κατευθείαν στον εγκαταστάτη(που μου αλλαξε και την αντλία) βάζει το λαπτοπ, πρόβλημα στον αισθητήρα στροφάλου..40 ευρω. Τον ρωτάω, αυτό δημιουργεί το πρόβλημα δλδ και δεν παίρνει μπροστά? Μάλλον απαντάει. Ρε παιδιά έχω απογοητευτεί δεν ξέρω και με τον εγκαταστάτη μου(ναι πλέον δεν τον εμπιστευομαι) και γενικώς με το υγραέριο. Τι να κάνω? Να αλλάξω και τον αισθητήρα η να το πάω σε κανέναν άλλο μηχανικό να το ελέγξει καλύτερα μπας και ειναι κάτι άλλο? Σε διάφορα φορουμ διαβάζω απο αρκετούς οτι εχουν πρόβλημα στην εκκίνηση και ο καθένας για διαφορετικό λογο. Εντωμεταξυ του ζήτησα να μου μιλήσει λίγο ειλικρινά αλλά αυτός επέμενε οτι απλά έτυχαν όλα αυτά να χαλάσουν μαζί. Οκ δεν σκαμπάζω πολλά αλλά αυτός δεν είναι λόγος να σε δουλεύει ο άλλος. Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2020 από giannis2429
rallistas Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2020 Εγω παντως θα σου πω οτι σε Rav4 μεταχειρισμενο που ειχα παρει με υγραεριο ετοιμο,τα ειχε σκισει ολα αυτα τα αισθητηρια. Στροφαλου,Χρονισμου VVti,τρομπα βενζινης κτλ. Τα αλλαξα ολα και το ξυλωσα απο πανω και ηρεμησα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα