Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους Η ερώτηση μου είναι απλή. Περνάω κτεο σε κάνα μήνα σχετικά με τα αμορτισέρ είναι λόγος για να σε κόψουν; είναι η πρώτη μου φορά οπτοε δεν έχω ιδέα. Σχετικά με τα αμορτισέρ ναι θέλουν αλλαγή το αμάξι δεν έχει αλλάξει από την μάνα του 2008 ευχαριστώ 

Δημοσ.

Αν είναι τελείως χάλια το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τα αλλάξεις, δεν υπάρχει κανείς λόγος να πληρώσεις γνήσια ούτως ή άλλως, θα βρεις πιθανότατα after mark σε πολύ καλύτερες τιμές. 

Το ζήτημα είναι πάντως αν υποθέσουμε ότι πας με αυτά σε ΚΤΕΟ ότι αν σε κόψει το ένα θα σημειώσει τον λόγο και θα πρέπει να πας για επανέλεγχο, ακόμα και σε άλλο να πας πιθανότατα δεν θα σε περάσει χωρίς να το διορθώσεις αφού θα φαίνεται στο σύστημα τους. 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Riosma98 είπε

Καλησπέρα σε όλους Η ερώτηση μου είναι απλή. Περνάω κτεο σε κάνα μήνα σχετικά με τα αμορτισέρ είναι λόγος για να σε κόψουν; είναι η πρώτη μου φορά οπτοε δεν έχω ιδέα. Σχετικά με τα αμορτισέρ ναι θέλουν αλλαγή το αμάξι δεν έχει αλλάξει από την μάνα του 2008 ευχαριστώ 

Για να σε κόψουν για αμορτισέρ θα πρέπει είτε να είναι:

1. Εντελώς κατεστραμμένα (απόδοση ανάρτησης κάτω από 20%), με λίγα λόγια αν είναι απλώς πεσμένα δεν δε κόβουν με τπτ, θα πρέπει να είναι εντελώς κατεστραμμένα.

2. Να έχουν πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση στην ανάρτηση αριστερά/δεξιά (πάνω από 30%), κάτι που κάνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου επικίνδυνη.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 4/9/2020 στις 2:38 ΜΜ, Joshua21 είπε

Για να σε κόψουν για αμορτισέρ θα πρέπει είτε να είναι:

1. Εντελώς κατεστραμμένα (απόδοση ανάρτησης κάτω από 20%), με λίγα λόγια αν είναι απλώς πεσμένα δεν δε κόβουν με τπτ, θα πρέπει να είναι εντελώς κατεστραμμένα.

2. Να έχουν πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση στην ανάρτηση αριστερά/δεξιά (πάνω από 30%), κάτι που κάνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου επικίνδυνη.

 

Στις 4/9/2020 στις 1:38 ΜΜ, Conan2046 είπε

Αν είναι τελείως χάλια το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τα αλλάξεις, δεν υπάρχει κανείς λόγος να πληρώσεις γνήσια ούτως ή άλλως, θα βρεις πιθανότατα after mark σε πολύ καλύτερες τιμές. 

Το ζήτημα είναι πάντως αν υποθέσουμε ότι πας με αυτά σε ΚΤΕΟ ότι αν σε κόψει το ένα θα σημειώσει τον λόγο και θα πρέπει να πας για επανέλεγχο, ακόμα και σε άλλο να πας πιθανότατα δεν θα σε περάσει χωρίς να το διορθώσεις αφού θα φαίνεται στο σύστημα τους. 

Καλά αυτό εννοείται κυρίως για την δική μου ασφάλεια το θέμα είναι ότι επειδή δεν το περίμενα ήρθε έτσι στο άκυρο θα πρέπει να ζητήσω νωρίτερα πληρωμή για να τα αλλάξω (200 ευρα) για τα 2 μπροστά 

Δημοσ.

Κτεο περνάς εύκολα εκτός αν μιλάμε για βάρκα. Αν είναι τόσο βάρκα, δλδ κάτω από 20% απόσβεση υπάρχει και κίνδυνος στην οδήγηση. Από εκεί και πέρα ακόμα και εγώ που δε ξέρω από αυτοκίνητα όταν πιάσανε 40% απόσβεσης τα δικά μου τα άλλαξα. Η διαφορά ήταν τεράστια. Θα έλεγα να χρησιμοποιήσεις τη μέτρηση του κτεο σαν ένα καλό δείκτη για να προγραμματιστεί η αλλαγή τους. 

Δημοσ.

Σύμφωνα με το άρθρο παρακάτω η μέτρηση του KTEO είναι αξιόπιστη μόνο για να μετρήσει το λόγο αποτελεσματικότητας μεταξύ αριστερού και δεξιού αμορτισέρ του ιδίου άξονα ή αν τα αμορτισέρ είναι για πέταμα. Σωστή μέτρηση για τη κατάσταση ενός αμορτισέρ γίνεται μόνο όταν βγεί από το αυτοκίνητο  και μετρηθεί σε δυναμόμετρο.

https://www.pronews.gr/koinonia/501010_pote-hreiazontai-ta-amortiser-toy-aytokinitoy-sas-allagi-foto-vinteo

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...