Dimitris999999 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Στις 11/4/2023 στις 8:11 ΠΜ, vassiliszax είπε Στο δικό μου vw polo 9n3 πάντως που εμφάνισε κάποια στιγμή πριν από δύο χρόνια το ίδιο θέμα ( λαμπάκι epc και check engine με κόψιμο κινητήρα -safe mode) ήταν η βαλβίδα πεντάλ φρένου (παρόλο που τα φώτα φρένων δουλεύανε κανονικά). Και ο δικός μου μηχανικός στην αρχή μου είπε για πεταλούδα γκαζιού. Το διαγνωστικό όμως έβγαλε βαλβίδα φρένου. Αλλάξαμε λοιπόν αυτή μιας και το κόστος ήταν μικρο (γύρω στα 20 ευρώ) και από τότε όλα καλά. Στο μηχανικό μου έκανε εντύπωση που τα φώτα Πριν 7 μήνες μου αναβε το epc και το check engine και εμένα από γκαζι συχνα και συνειδητοποίησα ότι δεν είχα φώτα πίσω..αλλάζω βαλβίδα στοπ και για 7 μήνες το αμάξι δούλευε σωστά μέχρι σήμερα που με άφησε ξανά χωρίς γκαζι και άναβε epc ενώ δουλεύουν τα φωτα του στοπ κανονικα...λες πέσαμε στην ίδια περίπτωση με πρόβλημα στην βαλβίδα ενώ δουλεύουν τα φωτα;;...αν ναι πως εξήγησε αυτό να δουλεύουν τα φωτα; Στις 11/4/2023 στις 8:11 ΠΜ, vassiliszax είπε Στο δικό μου vw polo 9n3 πάντως που εμφάνισε κάποια στιγμή πριν από δύο χρόνια το ίδιο θέμα ( λαμπάκι epc και check engine με κόψιμο κινητήρα -safe mode) ήταν η βαλβίδα πεντάλ φρένου (παρόλο που τα φώτα φρένων δουλεύανε κανονικά). Και ο δικός μου μηχανικός στην αρχή μου είπε για πεταλούδα γκαζιού. Το διαγνωστικό όμως έβγαλε βαλβίδα φρένου. Αλλάξαμε λοιπόν αυτή μιας και το κόστος ήταν μικρο (γύρω στα 20 ευρώ) και από τότε όλα καλά. Στο μηχανικό μου έκανε εντύπωση που τα φώτα Πριν 7 μήνες μου αναβε το epc και το check engine και εμένα από γκαζι συχνα και συνειδητοποίησα ότι δεν είχα φώτα πίσω..αλλάζω βαλβίδα στοπ και για 7 μήνες το αμάξι δούλευε σωστά μέχρι σήμερα που με άφησε ξανά χωρίς γκαζι και άναβε epc ενώ δουλεύουν τα φωτα του στοπ κανονικα...λες πέσαμε στην ίδια περίπτωση με πρόβλημα στην βαλβίδα ενώ δουλεύουν τα φωτα;;...αν ναι πως εξήγησε αυτό να δουλεύουν τα φωτα;
vassiliszax Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Εξήγηση για το γιατί δούλευαν τα φώτα ενώ έχει χαλάσει βαλβίδα φρένου δεν υπήρξε, αλλά ούτε και το ψάξαμε ποτέ. Εκείνο που ξέρω είναι ότι σχεδόν δύο χρόνια και 15000 χλμ μετά το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά και το πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε ξανά. Όπως είπα και πριν το πρώτο που σκέφτηκε ο μηχανικός ήταν η πεταλούδα, αλλά το διαγνωστικό έβγαλε βαλβίδα φρένου και επειδή το κόστος και ο κόπος να αλλαχθεί ήταν μηδαμινά προχωρήσαμε έτσι.
Dimitris999999 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Στις 10/1/2024 στις 9:27 ΠΜ, vassiliszax είπε Εξήγηση για το γιατί δούλευαν τα φώτα ενώ έχει χαλάσει βαλβίδα φρένου δεν υπήρξε, αλλά ούτε και το ψάξαμε ποτέ. Εκείνο που ξέρω είναι ότι σχεδόν δύο χρόνια και 15000 χλμ μετά το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά και το πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε ξανά. Όπως είπα και πριν το πρώτο που σκέφτηκε ο μηχανικός ήταν η πεταλούδα, αλλά το διαγνωστικό έβγαλε βαλβίδα φρένου και επειδή το κόστος και ο κόπος να αλλαχθεί ήταν μηδαμινά προχωρήσαμε έτσι. Εμένα μετά από 7 μήνες που άλλαξα βαλβιδα άρχισε να ανάβει ξανά το epc και αναρωτιέμαι τόσο ευαίσθητη είναι αυτή η βαλβίδα...
Dimitris999999 Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου Στις 4/9/2020 στις 1:30 ΜΜ, zourman1981 είπε Μήπως μαζί με το EPC ανάβει και το check engine ?αν ναι δεν είναι βαλβίδα φρένου (που είναι και άσχετη με τα συμπτώματα) Βάση συμπτωμάτων πας για πεταλούδα (καθαρισμό βασικό προγραμματισμό ) η αντικατάσταση Μετά κοιτάς λ που είναι λογικό σε αυτά τα χιλιόμετρα Γενικά δεν νιώθεις το αμάξι να πάει σαν 3κυλινδρο ? Σε εμένα αναβει epc και check engine και δεν μπορώ να βρω τι είναι...έχω ελέγξει πλεξουδα..έχω αλλάξει πεταλουδα με καινούργια...έχω αλλάξει βαλβιδα στοπ και ακόμα τα ίδια συμπτώματα με του παιδιού που νεκρωνει το γκάζι...το μόνο που μου έχει μείνει είναι να αλλάξω πενταλ γκαζιου Στις 3/9/2020 στις 9:54 ΜΜ, Makis_01 είπε Αρχικά καλησπεριζω το team και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα μου. Έχω αγοράσει ένα πολο του 2003(polo 1400cc 101 ίπποι 9N ο τύπος του) με μπόλικα χιλιόμετρα(αυτή την στιγμή κάπου στις 270χιλαδες και βάλε αγοράστηκε στις 255.000) και το πρόβλημα είναι ότι ανάβει το epc και νεκρωνει το αμάξι πατάω το γκαζι δεν ανταποκρίνεται και απλά τα χιλιόμετρα μου σταδιακά πέφτουν. Πρώτη φορά που μου το έκανε αυτό ήμουν μέσα στην κίνηση της πόλης (ερχόμενος από ταξιδι) και σε ένα φανάρι όπως πήγαινα να πλησιάσω στον μπροστινό καταλαβαίνω ότι το γκάζι έχει νεκρωσει τελείως έπιασα δεξιά έσβησα τον κινητήρα τον ξανά έβαλα μπροστά και τελικά δούλεψε το αμάξι κανονικά (την ενδείξη του epc την είχα δει άλλη μια φορά εν κίνηση αλλά δεν είχε νεκρωσει το γκάζι όπως σας λέω. Το είχα πάει σε ένα συνεργείο και μου είπε ότι αφού έσβησε μόνη της η ένδειξη από το ταμπλό δεν έχω κάποιο θέμα). Το πήγα στο ίδιο συνεργείο ξανά μέτα από αυτό και μου είπε ότι θέλει καθαρισμό η πεταλούδα γκαζιού όπως και έκανα. Κάπου εκεί το πρόβλημα είχε σταματήσει και το αμάξι δούλευε σωστά. Ωστόσο τον τελευταίο καιρό περίπου 1μιση μήνα τώρα το πρόβλημα αυτό έχει ξανα δημιουργηθεί και πολύ πιο έντονα. Δηλαδή όταν μου το έκανε αυτό πάλι σε ταξίδι στην εθνική οδό ανάψε το epc νεκρωσε το γκάζι μπαίνω στην Λέα και χρειάστηκε να σβήσω τον κινητήρα 5 ή 6 φορές για να ξανά δουλέψει(έπαιρνε κανονικά μπροστά αλλά το epc ήταν αναμμένο και δεν ανέβαζε καθόλου στροφές ακόμα και αν πάταγα τέρμα το γκάζι). Το ίδιο πρόβλημα λοιπόν που περιέγραψα και πιο πάνω μου το ξανά έκανε και πριν μια βδομάδα και χρειάστηκε να σβήσω τον κινητήρα και να τον ξανά βάλω μπροστά ~7 φορές(ξανά σε παρόμοιο ταξίδι. Να σημειωθεί ότι πριν τον καθαρισμό το έκανε τακτικά και σε πιο χαλαρούς ρυθμούς. Όταν το οδηγούσα και στην επαρχεία). Κάπου εκεί λέω δεν γίνεται πρέπει να πάω να το ξανά κοιτάξω πάω σε ένα άλλο συνεργείο γιατί δεν ήμουν στην περιοχή που μου και μου είπαν στο συνεργείο ότι αυτό πρέπει να το δει κάποιος που έχει ηλεκτρολογειο αυτοκινήτων και μου σύστησαν ένα παιδί. Πάω σε αυτόν βάζει το obd(αν λέγεται έτσι) για να δει τα σφάλματα του αυτοκινήτου και μου λέει ότι στον κινητήρα εμφανίζει 3 σφάλματα που μπορεί να οφείλονται σε αυτό το πρόβλημα που αναφέρεις οπότε δεν μπορώ να σου αλλάξω και τα τρία εξαρτήματα αυτά. Με παρότρυνε λοιπόν να το κινήσω το αμάξι λίγο πιο έντονα και να το ξανά παω να το δούμε μήπως μείνει κάποιο σφάλμα από τα 3 και μπορέσουμε να δούμε τι πραγματικά ευθύνεται γιατί τώρα δεν έχουμε κάποια εικόνα. Μήπως έχει κάποιος κάποιο παρόμοιο πρόβλημα που να το έχει επιλύσει και να μπορεί να με βοηθήσει? Υ. Γ : Από ότι έχω καταλάβει εγώ το πρόβλημα εμφανίζεται όταν ο κινητήρα "κουράζεται" ή έχει δουλέψει αρκετά γιατί σε μικρές αποστάσεις δεν μου το έχει κάνει ποτέ μετά τον καθαρισμό της πεταλούδας γκαζιού Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων Αδερφέ βρήκες το πρόβλημα σου σε αυτό γτ έχω ακριβώς το ίδιο προβλημα;...εγώ έχω αλλάξει πεταλουδα...βαλβιδα στοπ...έχω κοιτάξει πλεξουδα...το πεντάλ γκαζιού δεν έχω δει ακομα
Makis_01 Δημοσ. 13 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 10 ώρες πριν, Dimitris999999 είπε Σε εμένα αναβει epc και check engine και δεν μπορώ να βρω τι είναι...έχω ελέγξει πλεξουδα..έχω αλλάξει πεταλουδα με καινούργια...έχω αλλάξει βαλβιδα στοπ και ακόμα τα ίδια συμπτώματα με του παιδιού που νεκρωνει το γκάζι...το μόνο που μου έχει μείνει είναι να αλλάξω πενταλ γκαζιου Αδερφέ βρήκες το πρόβλημα σου σε αυτό γτ έχω ακριβώς το ίδιο προβλημα;...εγώ έχω αλλάξει πεταλουδα...βαλβιδα στοπ...έχω κοιτάξει πλεξουδα...το πεντάλ γκαζιού δεν έχω δει ακομα Καλησπερα. Το πρόβλημα κατά 80% εχει διορθωθεί. Ανάβει κάποιες φορές το epc σαν λαμπάκι μαζί με το λαμπάκι του κινητήρα Αλλα τιποτα το ιδιαίτερο δεν εχει ξανά μείνει από τότε. Αυτο που έγινε σε μένα και διορθώθηκε το πρόβλημα ήταν ένας αισθητήρας που ρυθμίζει τα καυσαέρια και την ποσότητα καυσίμου (νομιζω). Ειναι ένας αισθητήρας που κουμπώνει πάνω στην πεταλούδα γκαζιού (νομιζω και εδω). Το πήγα σε έναν εξαιρετικό μάστορα στο Χαϊδάρι και με έναν καθαρισμό του αισθητήρα το προβλημα διορθώθηκε. Υ.Γ —> είχα αλλάξει και φίλτρο βενζίνης είχα αλλάξει και αισθητήρα λάμδα και τέλος είχα κάνει και καθαρισμό την πεταλούδα του γκαζιού. Ωστόσο το πρόβλημα διορθώθηκε μετά από τον καθαρισμό του αισθητήρα αυτού που περιέγραψα παρά πάνω.
Dimitris999999 Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 3 ώρες πριν, Makis_01 είπε Καλησπερα. Το πρόβλημα κατά 80% εχει διορθωθεί. Ανάβει κάποιες φορές το epc σαν λαμπάκι μαζί με το λαμπάκι του κινητήρα Αλλα τιποτα το ιδιαίτερο δεν εχει ξανά μείνει από τότε. Αυτο που έγινε σε μένα και διορθώθηκε το πρόβλημα ήταν ένας αισθητήρας που ρυθμίζει τα καυσαέρια και την ποσότητα καυσίμου (νομιζω). Ειναι ένας αισθητήρας που κουμπώνει πάνω στην πεταλούδα γκαζιού (νομιζω και εδω). Το πήγα σε έναν εξαιρετικό μάστορα στο Χαϊδάρι και με έναν καθαρισμό του αισθητήρα το προβλημα διορθώθηκε. Υ.Γ —> είχα αλλάξει και φίλτρο βενζίνης είχα αλλάξει και αισθητήρα λάμδα και τέλος είχα κάνει και καθαρισμό την πεταλούδα του γκαζιού. Ωστόσο το πρόβλημα διορθώθηκε μετά από τον καθαρισμό του αισθητήρα αυτού που περιέγραψα παρά πάνω. Ρυθμιστείς πιεσης καυσίμου μήπως λέγεται;
Dimitris999999 Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου Καλησπέρα ομάδα...έχω αναφερθεί καιρό τωρα σε ένα πρόβλημα που έχω με το γκαζι μου να νεκρωνει και να μου αναβει ενδειξει epc και check engine...ουσιαστικά με βάζει σε safe mode...το σβήνω το βάζω μπροστά και δουλεύει μια χαρά...και ρωτάω εγώ τώρα παίζει να είναι από κακης ποιότητας βενζίνη;...ρωτάω γτ έβαλα βενζίνη από ένα βενζινάδικο που υποτίθεται έχει ενισχυμένα οκτανια αλλά παρατήρησα πλ χαμηλή τιμή σε σχέση με άλλα πρατήρια..διαφορά 30 λεπτά το λίτρο...αμεσως μετα που εβαλα βενζίνη απο εκει μου αναψε epc και με αφησε απο γκαζι...γενικά έχω και σκαμπανευασματα ενώ πατάω το πεντάλ σταθερα...υπάρχει περίπτωση να έπεσα σε νοθευμένη βενζίνη;
Ilias-55 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Καλησπέρα παιδί έχω ένα golf 6 1200 tsi μου είχε ανάψει epc και αλλάξαμε τελικά την πεταλούδα διότι είχε πρόβλημα.. μετά μου ανάβει μόνιμα το εsp το έχω πάει στην vw και μου είπα έφταιγε η πεταλούδα οπότε ξανά άλλαξα πεταλούδα αλλά το πρόβλημα παραμένει δείχνει ότι έχει κάπου διαρροή αέρα αλλάξαμε πόσα σωληνάκια και πάλι ανάβει δεν βρίσκουν λύσει λένε ότι λόγο της διαρροής αέρα πετάει σφάλμα esp έχετε καμιά γνώμη ρε παιδιά γτ δεν βγάζω ακρη στην αντιπροσωπία πάντως δεν υπάρχει λύση
Μάκαρος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 7 λεπτά πριν, Ilias-55 είπε Καλησπέρα παιδί έχω ένα golf 6 1200 tsi μου είχε ανάψει epc και αλλάξαμε τελικά την πεταλούδα διότι είχε πρόβλημα.. μετά μου ανάβει μόνιμα το εsp το έχω πάει στην vw και μου είπα έφταιγε η πεταλούδα οπότε ξανά άλλαξα πεταλούδα αλλά το πρόβλημα παραμένει δείχνει ότι έχει κάπου διαρροή αέρα αλλάξαμε πόσα σωληνάκια και πάλι ανάβει δεν βρίσκουν λύσει λένε ότι λόγο της διαρροής αέρα πετάει σφάλμα esp έχετε καμιά γνώμη ρε παιδιά γτ δεν βγάζω ακρη στην αντιπροσωπία πάντως δεν υπάρχει λύση Πήγαινε σε κάποιο σωστό εξωτερικό συνεργείο. Στην αντιπροσωπεία δύσκολα θα βγάλεις άκρη με τέτοια θέματα. Βρες συνεργείο με σύστημα καπνού και δείτε από που χάνει το αμάξι. 1
NikosKallithea Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 26 λεπτά πριν, Ilias-55 είπε Καλησπέρα παιδί έχω ένα golf 6 1200 tsi μου είχε ανάψει epc και αλλάξαμε τελικά την πεταλούδα διότι είχε πρόβλημα.. μετά μου ανάβει μόνιμα το εsp το έχω πάει στην vw και μου είπα έφταιγε η πεταλούδα οπότε ξανά άλλαξα πεταλούδα αλλά το πρόβλημα παραμένει δείχνει ότι έχει κάπου διαρροή αέρα αλλάξαμε πόσα σωληνάκια και πάλι ανάβει δεν βρίσκουν λύσει λένε ότι λόγο της διαρροής αέρα πετάει σφάλμα esp έχετε καμιά γνώμη ρε παιδιά γτ δεν βγάζω ακρη στην αντιπροσωπία πάντως δεν υπάρχει λύση Εμένα αν μου ελεγαν άλλαξε πεταλούδα για να φτιάξει το esp θα τους έλεγα να το κλείσουν το μαγαζί και να πάνε για μπάνιο. Πιέσεις εικαστικών και για καθαρισμός αισθητήρων abs να ελέγξεις. Εκτος αν έκαναν καμία μ@ και πείραξαν τον εγκέφαλο(σαν σιγουρακι το βλέπω αυτό) 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα