Προς το περιεχόμενο

Epc


Makis_01

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αρχικά καλησπεριζω το team και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα μου. Έχω αγοράσει ένα πολο του 2003(polo 1400cc 101 ίπποι 9N ο τύπος του) με μπόλικα χιλιόμετρα(αυτή την στιγμή κάπου στις 270χιλαδες και βάλε αγοράστηκε στις 255.000) και το πρόβλημα είναι ότι ανάβει το epc και νεκρωνει το αμάξι πατάω το γκαζι δεν ανταποκρίνεται και απλά τα χιλιόμετρα μου σταδιακά πέφτουν. Πρώτη φορά που μου το έκανε αυτό ήμουν μέσα στην κίνηση της πόλης (ερχόμενος από ταξιδι) και σε ένα φανάρι όπως πήγαινα να πλησιάσω στον μπροστινό καταλαβαίνω ότι το γκάζι έχει νεκρωσει τελείως έπιασα δεξιά έσβησα τον κινητήρα τον ξανά έβαλα μπροστά και τελικά δούλεψε το αμάξι κανονικά (την ενδείξη του epc την είχα δει άλλη μια φορά εν κίνηση αλλά δεν είχε νεκρωσει το γκάζι όπως σας λέω. Το είχα πάει σε ένα συνεργείο και μου είπε ότι αφού έσβησε μόνη της η ένδειξη από το ταμπλό δεν έχω κάποιο θέμα). Το πήγα στο ίδιο συνεργείο ξανά μέτα από αυτό και μου είπε ότι θέλει καθαρισμό η πεταλούδα γκαζιού όπως και έκανα. Κάπου εκεί το πρόβλημα είχε σταματήσει και το αμάξι δούλευε σωστά. Ωστόσο τον τελευταίο καιρό περίπου 1μιση μήνα τώρα το πρόβλημα αυτό έχει ξανα δημιουργηθεί και πολύ πιο έντονα. Δηλαδή όταν μου το έκανε αυτό πάλι σε ταξίδι στην εθνική οδό ανάψε το epc νεκρωσε το γκάζι  μπαίνω στην Λέα και χρειάστηκε να σβήσω τον κινητήρα 5 ή 6 φορές για να ξανά δουλέψει(έπαιρνε κανονικά μπροστά αλλά το epc ήταν αναμμένο και δεν ανέβαζε καθόλου στροφές ακόμα και αν πάταγα τέρμα το γκάζι). Το ίδιο πρόβλημα λοιπόν που περιέγραψα και πιο πάνω μου το ξανά έκανε και πριν μια βδομάδα και χρειάστηκε να σβήσω τον κινητήρα και να τον ξανά βάλω μπροστά ~7 φορές(ξανά σε παρόμοιο ταξίδι. Να σημειωθεί ότι πριν τον καθαρισμό το έκανε τακτικά και σε πιο χαλαρούς ρυθμούς. Όταν το οδηγούσα και στην επαρχεία). Κάπου εκεί λέω δεν γίνεται πρέπει να πάω να το ξανά κοιτάξω πάω σε ένα άλλο συνεργείο γιατί δεν ήμουν στην περιοχή που μου και μου είπαν στο συνεργείο ότι αυτό πρέπει να το δει κάποιος που έχει ηλεκτρολογειο αυτοκινήτων και μου σύστησαν ένα παιδί. Πάω σε αυτόν βάζει το obd(αν λέγεται έτσι) για να δει τα σφάλματα του αυτοκινήτου και μου λέει ότι στον κινητήρα εμφανίζει 3 σφάλματα που μπορεί να οφείλονται σε αυτό το πρόβλημα που αναφέρεις οπότε δεν μπορώ να σου αλλάξω και τα τρία εξαρτήματα αυτά. Με παρότρυνε λοιπόν να το κινήσω το αμάξι λίγο πιο έντονα και να το ξανά παω να το δούμε μήπως μείνει κάποιο σφάλμα από τα 3 και μπορέσουμε να δούμε τι πραγματικά ευθύνεται γιατί τώρα δεν έχουμε κάποια εικόνα. Μήπως έχει κάποιος κάποιο παρόμοιο πρόβλημα που να το έχει επιλύσει και να μπορεί να με βοηθήσει? 

 

Υ. Γ : Από ότι έχω καταλάβει εγώ το πρόβλημα εμφανίζεται όταν ο κινητήρα "κουράζεται" ή έχει δουλέψει αρκετά γιατί σε μικρές αποστάσεις δεν μου το έχει κάνει ποτέ μετά τον καθαρισμό της πεταλούδας γκαζιού

 

Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων

Δημοσ.

Το epc αν δεν κανω λαθος, σε εμενα ηταν η φουσκα φρενων, δηλαδη δεν αναβαν τα λαμπακια πισω οταν φρεναρα. Και στο ibiza και στο golf το ειχα.Το αυτοκινητο μπαινει σε safe mode και κανει σαν να εχει προβλημα για να το πας συνεργειο να σου αλλαξουν την φουσκα. Τσεκαρε αν οταν πατας φρενο αναβουν πισω τα λαμπακια. Ξερω ειναι κουφο αλλα αυτο το θεμα ειχα.

Δημοσ.

Το epc 90% ειναι αισθητήρας λ, και σε κάποιες περιπτώσεις η κακή λειτουργία της πεταλούδα του γκαζιού, προκαλεί αυτο το λάθος στο ταμπλό και αυτα τα συμπτώματα

Εσένα σε κοβω για πεταλούδα

Γενικό σερβις και διαγνωστικο ελεγχο ειχες κανει τοτε που το αγόρασες;

Οχι στον μαστρομητσο, αλλα σε σοβταρο εξουσιοδοτημένο της vw;

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, RedGL είπε

Το epc αν δεν κανω λαθος, σε εμενα ηταν η φουσκα φρενων, δηλαδη δεν αναβαν τα λαμπακια πισω οταν φρεναρα. Και στο ibiza και στο golf το ειχα.Το αυτοκινητο μπαινει σε safe mode και κανει σαν να εχει προβλημα για να το πας συνεργειο να σου αλλαξουν την φουσκα. Τσεκαρε αν οταν πατας φρενο αναβουν πισω τα λαμπακια. Ξερω ειναι κουφο αλλα αυτο το θεμα ειχα.

Και εμενα ακριβως αυτο ηταν σε Seat ...ο αισθητηρας πιεσης στο πενταλ φρενου 

Δημοσ.

Μήπως μαζί με το EPC ανάβει και το check engine ?αν ναι δεν είναι βαλβίδα φρένου (που είναι και άσχετη με τα συμπτώματα) 

Βάση συμπτωμάτων πας για πεταλούδα (καθαρισμό βασικό προγραμματισμό ) η αντικατάσταση

Μετά κοιτάς λ που είναι λογικό σε αυτά τα χιλιόμετρα 

Γενικά δεν νιώθεις το αμάξι να πάει σαν 3κυλινδρο ? 

Δημοσ.

Polo 2003 πεταλούδα γκαζιού είχε και στου κολλητού μου (λιγότερα άλογα ,άλλο μοτέρ) ,μαζί με άλλα που δυστυχώς δε θυμάμαι αλλά είχαν σχέση με το γκάζι .

Τοτε ήταν στην εγγύηση ,αλλά η VW είχε ελαττωματική παρτίδα , τα άλλαζε δωρεάν αλλά ξανά έβγαζε πρόβλημα . Από αποθήκη μέσω γνωστού είπαν γνωστό θέμα απλά στα 100 κομμάτια 2-3 είναι καλά και γιαυτο δεν έφερναν καινούργια μέχρι να φύγει όλο το stock.

Αργότερα αισθητήρας λάμδα .

Welcome to VAG 

 

Δημοσ.

Ξεκινηστε απο εναν καθαρισμο της EGR και μετα στα υπολοιπα, συνηθως αυτο ειναι και το καταλαβαινει ο μηχανικος αφου αλλξε το μισο αμαξι

Δημοσ.
19 ώρες πριν, RedGL είπε

Το epc αν δεν κανω λαθος, σε εμενα ηταν η φουσκα φρενων, δηλαδη δεν αναβαν τα λαμπακια πισω οταν φρεναρα. Και στο ibiza και στο golf το ειχα.Το αυτοκινητο μπαινει σε safe mode και κανει σαν να εχει προβλημα για να το πας συνεργειο να σου αλλαξουν την φουσκα. Τσεκαρε αν οταν πατας φρενο αναβουν πισω τα λαμπακια. Ξερω ειναι κουφο αλλα αυτο το θεμα ειχα.

Καλησπέρα φίλε μου και ευχαριστώ για την απάντηση. Έπειτα από έλεγχο που έκανα μόλις στο αμάξι τα φώτα μου όταν φρεναρω δουλεύουν κανονικά 

 

17 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

 

 

17 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Το epc 90% ειναι αισθητήρας λ, και σε κάποιες περιπτώσεις η κακή λειτουργία της πεταλούδα του γκαζιού, προκαλεί αυτο το λάθος στο ταμπλό και αυτα τα συμπτώματα

Εσένα σε κοβω για πεταλούδα

Γενικό σερβις και διαγνωστικο ελεγχο ειχες κανει τοτε που το αγόρασες;

Οχι στον μαστρομητσο, αλλα σε σοβταρο εξουσιοδοτημένο της vw;

Στον ηλεκτρολόγο που το πήγα είχε εμφανίσει στα σφάλματα και τους αισθητήρες λ ωστόσο ο άνθρωπος μου είπε ότι αυτό δεν είναι κάτι που θα μπορούσε να μου προκαλέσει το πρόβλημα που του περιέγραψα. Κακή λειτουργία της πεταλούδας γκαζιού εννοούμε ότι θα χρειαστεί αλλαγή εφόσον δεν δούλεψε ο καθαρισμός που έγινε? Γενικό σέρβις είχε γίνει στο αμάξι από τον προηγούμενο κάτοχο (γνωστός μας ο άνθρωπος) και για αυτό δεν έκανα τίποτα. 

4 ώρες πριν, zourman1981 είπε

Μήπως μαζί με το EPC ανάβει και το check engine ?αν ναι δεν είναι βαλβίδα φρένου (που είναι και άσχετη με τα συμπτώματα) 

Βάση συμπτωμάτων πας για πεταλούδα (καθαρισμό βασικό προγραμματισμό ) η αντικατάσταση

Μετά κοιτάς λ που είναι λογικό σε αυτά τα χιλιόμετρα 

Γενικά δεν νιώθεις το αμάξι να πάει σαν 3κυλινδρο ? 

Το engine check ειναι μόνιμα αναμμένο στο αμάξι. Καθαρισμό βασικό προγραμματισμό τι εννοείς? Καθαρισμός έγινε αλλά συνέχισαν τα προβλήματα όπως είπα και πιο έντονα μάλιστα. Στο κομμάτι που αναφέρεις να το νιώθω σαν 3κυλινδρο Φαντάζομαι εννοείς ότι δεν θα δουλεύει σωστά το αμάξι? Οι λ όπως είπα και παραπάνω στον έλεγχο φάνηκαν να έχουν πρόβλημα ωστόσο από ότι μου είπαν δεν είναι αιτία του προβλήματος. 

1 ώρα πριν, bezan είπε

Ξεκινηστε απο εναν καθαρισμο της EGR και μετα στα υπολοιπα, συνηθως αυτο ειναι και το καταλαβαινει ο μηχανικος αφου αλλξε το μισο αμαξι

Μήπως ξέρουμε στο περίπου πόσο μπορεί να κοστίσει αυτό? 

4 ώρες πριν, korakios είπε

Polo 2003 πεταλούδα γκαζιού είχε και στου κολλητού μου (λιγότερα άλογα ,άλλο μοτέρ) ,μαζί με άλλα που δυστυχώς δε θυμάμαι αλλά είχαν σχέση με το γκάζι .

Τοτε ήταν στην εγγύηση ,αλλά η VW είχε ελαττωματική παρτίδα , τα άλλαζε δωρεάν αλλά ξανά έβγαζε πρόβλημα . Από αποθήκη μέσω γνωστού είπαν γνωστό θέμα απλά στα 100 κομμάτια 2-3 είναι καλά και γιαυτο δεν έφερναν καινούργια μέχρι να φύγει όλο το stock.

Αργότερα αισθητήρας λάμδα .

Welcome to VAG 

Κατάλαβα. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση

  • Like 1
Δημοσ.

για το 9Ν1 νομιζω ειναι η στα 240 η στα 170 καινουργια. 

καθαρισμος κανα πενηνταρικο αμα την βγαλεις εσυ, αλλα να γινει σωστος καθαρισμος, εαν καταληξεις να κανεις αυτο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά από ότι κατάλαβα ίσως πάω για αλλαγή πεταλούδας γκαζιού. Ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις.Επίσης να αναφέρω ότι στο συνεργείο που το είχα πάει μου είπαν να αλλάξω φίλτρο βενζίνης και ότι ίσως να ήταν αυτό το πρόβλημα του αυτοκινήτου. Άλλαξα λοιπόν φίλτρο και πράγματι έκανα περίπου 150 χλμ σε μια μέρα και δεν μου "έμεινε" πουθενά το αμάξι. Λέτε να ευθυνόταν αυτό? Συγγνώμη για το σπαμ των μηνυμάτων αλλά τώρα είδα τις απαντήσεις σας

8 λεπτά πριν, bezan είπε

για το 9Ν1 νομιζω ειναι η στα 240 η στα 170 καινουργια. 

καθαρισμος κανα πενηνταρικο αμα την βγαλεις εσυ, αλλα να γινει σωστος καθαρισμος, εαν καταληξεις να κανεις αυτο

Κατάλαβα σε ευχαριστώ πολύ. Θα περιμένω να δω αν πάρω και καμιά άλλη απάντηση και θα πάω για εναν καθαρισμό στην αρχή και βλέπουμε 

Επεξ/σία από Makis_01
Δημοσ.

φυσικα φιλε μου! για αυτο και απαντανε τα παιδια ωστε να μοιραστει η γνωση.

σημειωση, το συγκεκριμενο αμαξι ειναι τρομερα ευαισθιτο στο θεμα καυσης

η μπαταρια να μην ειναι σε καλη κατασταση, σου βγαζει το αμαξι οφφ.

δυστιχως θελει ψαξιμο απο μηχανικο που θα το παρει αλυσιδα απο το Α εως το Ω, ετσι θα το βρει το προβλημα και στην τελικη θα μεινεις ευχαριστημενος, μιας και θα εχεις λυση χωρις να αλλαξεις το μισο αμαξι

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, bezan είπε

φυσικα φιλε μου! για αυτο και απαντανε τα παιδια ωστε να μοιραστει η γνωση.

σημειωση, το συγκεκριμενο αμαξι ειναι τρομερα ευαισθιτο στο θεμα καυσης

η μπαταρια να μην ειναι σε καλη κατασταση, σου βγαζει το αμαξι οφφ.

δυστιχως θελει ψαξιμο απο μηχανικο που θα το παρει αλυσιδα απο το Α εως το Ω, ετσι θα το βρει το προβλημα και στην τελικη θα μεινεις ευχαριστημενος, μιας και θα εχεις λυση χωρις να αλλαξεις το μισο αμαξι

Η αλήθεια είναι ότι απο θέμα βενζίνης όντως απαιτεί καλό καύσιμο για να δουλέψει σωστά μιας και καταλαβαίνω διαφορά ακόμα και στις αλλαγές ταχυτήτων.. 

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα, έχω ένα polo του 2001 1400cc και έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με EPC και check engine και τα προβλήματα στο γκάζι και να σβήνει. Δύο μάστορες δεν έχουν βρει ακόμα λύση.

Τελικά εσύ βρήκες λύση και εάν ναι τι έφταιγε τελικά;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

Δημοσ.

Στο δικό μου vw polo 9n3 πάντως που εμφάνισε κάποια στιγμή πριν από δύο χρόνια το ίδιο θέμα ( λαμπάκι epc και check engine με κόψιμο κινητήρα -safe mode) ήταν η βαλβίδα πεντάλ φρένου (παρόλο που τα φώτα φρένων δουλεύανε κανονικά). Και ο δικός μου μηχανικός στην αρχή μου είπε για πεταλούδα γκαζιού. Το διαγνωστικό όμως έβγαλε βαλβίδα φρένου. Αλλάξαμε λοιπόν αυτή μιας και το κόστος ήταν μικρο (γύρω στα 20 ευρώ) και από τότε όλα καλά. Στο μηχανικό μου έκανε εντύπωση που τα φώτα δουλεύανε κανονικά.

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους έχω ένα VW polo του 2005 και μου εμφανίζει το ίδιο λαμπάκι EPC και check engine αλλά μετά από κάποια στιγμή σβήνει τον ένα πρώτα και μετά το άλλο. Μέσα σε 3 εβδομάδες το έχω πάει στον μηχανικό τρεις φορές την πρώτη μου είπε ότι ήθελε καθάρισμα η πεταλούδα (και καλά τον έκανε) την δεύτερη μου είπε ότι είναι η αντλία πίεσης και η πεταλούδα που τα άλλαξε και ότι τα ανταλλακτικά πήγαν 400€ και σήμερα μου άναψαν πάλι και τα δύο άλλα το EPC έσβησε κατευθείαν και έμεινε μόνο του κινητήρα. Μήπως ξέρει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει ή να έχει γίνει σε κάποιον κάτι παρόμοιο; ( Πολύ βοηθητικά όλα τα παραπάνω που έχετε γράψει )

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...