Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος εχει ρίξει στο πετρελαιοκίνητο του καθαριστικό για μύκητες!Δεν μου εχει κάνει κάποιο θέμα απλά προληπτικά λεω να ρίξω ενα της petronas! Επίσης ειναι καλύτερα να γεμίσω και να το ρίξω πρην κάποιο ταξίδι ώστε να καταναλωθεί όλο η δεν υπάρχει θέμα και στην καθημερινή οδήγηση μου?  Ευχαριστώ!

Δημοσ.

με τα πετρελαια στην Ελλαδα σε οτι πρατηριο να βαζεις πιστευω ειναι must να βαζεις και μυκητιοκτονο ή καθαριστικο μπεκ . 

το Πετρονας που λες δε το ξερω  , εχω χρησιμοποιησει αρκετα καθαριστικα πετρελαιου και τελευταια εχω δει διαφορα με το Powerservice Diesel Kleen,το οποιο καλυπτει βιοντιζελ , μπεκ και καθαριστικο τροφοδοσιας και λιπαντικο για μπεκ και αντλιες  , + οτι αυξανει τα κετανια του πετρελαιου. 

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, futureshock είπε

με τα πετρελαια στην Ελλαδα σε οτι πρατηριο να βαζεις πιστευω ειναι must να βαζεις και μυκητιοκτονο ή καθαριστικο μπεκ . 

το Πετρονας που λες δε το ξερω  , εχω χρησιμοποιησει αρκετα καθαριστικα πετρελαιου και τελευταια εχω δει διαφορα με το Powerservice Diesel Kleen,το οποιο καλυπτει βιοντιζελ , μπεκ και καθαριστικο τροφοδοσιας και λιπαντικο για μπεκ και αντλιες  , + οτι αυξανει τα κετανια του πετρελαιου. 

Γράψε μας μερικές λεπτομέρειες αν μπορείς φίλε,  σε πόσα λίτρα το προσθέτεις, κάθε πότε βάζεις, και πόσο, τι να προσέξουμε.

Δημοσ.

https://www.skroutz.gr/s/13623442/Protec-P2101-Καθαρισμός-Προστασία-συστήματος-Diesel-Common-Rail-375ml.html

 

Το ξερω καλα . 

Το δουλεύω κάργα επαγγελματικά .

Στο ντεπόζιτο γεμάτο .

επίσης εαν παρκάρεις το οχημα για καιρο το βαζεις μεσα , αφήνεις το αμαξι να δουλέψει λιγο και το σβήνεις .

Εγω το βαζω και απευθείας στα φίλτρα και αφήνω τα αμαξια για 15επτα στις 2000 να το πιεί το συστημα τροφοδοσίας σκέτο .

Υ.γ σε αμαξι γεμάτο τσιχλα βιοντιζελ το εβαλα στο φίλτρο και μιζαρα αρκετές φορές αφού φυσικά εστειλα για καθαρισμο τα μπεκ , αλλα οχι την τρομπα λογο κόστους , για μια μέρα και το άφηνα , τελικά πήρε μπροστά .

Δηλαδή απλα δουλεύει.

Αν ειχα πετρέλαιο θα τα έριχνα αραιά κ που .

Και οποτε στο σέρβις θα άλλαζα το φίλτρο πετρελαίου θα το έδινα να το ρίξουν στο φίλτρο σκέτο .

Αλλα να το βλέπεις να γίνεται , οχι να φεύγεις .

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν αφήνετε το καύσιμο πολύ καιρό στο ρεζερβουάρ δεν χρειάζεται τίποτα από αυτά.  Μακροχρόνια νομίζω οτι κανουν περισσότερο κακό παρά καλο. Ειδικά σε καινούργιο αμάξι δεν θα έβαζα τιποτα. 

Eγώ βάζω μόνο premium πετρέλαιο  AVIN Diesel Best action από πρατήριο που εμπιστεύομαι  και δεν το αφήνω ποτέ πάνω από 10 μέρες στο ρεζερβουάρ

Κάθε 10000χλμ βάζω και ένα  από αυτά , κατόπιν σύστασης του συνεργείου που πηγαίνω  (το link τυχαίο)

https://www.autospark.gr/shop/χημικά-προϊόντα/p1241-protec-diesel-system-super-clean-καθαρισμός-συστήματος-τροφο/

Ολα καλά μέχρι στιγμής...  (~ 70000χλμ) με το βρωμοντιζελάκι μου. αλλά μιας θα πάει για πώληση εντός της χρονιάς δεν πολυαγχώνομαι...

 

Εκείνο που ειναι πραγματικά  χρήσιμο στα νέα πετρέλαια ειναι  η χρήση  καθαριστικών για το DPF για όσους έκαναν την βλακεια να πάρουν πετρέλαιο για να διανύουν μικρές αποστάσεις με συχνές στάσεις

Πχ το παρακάτω θεωρείται πολυ καλό

https://eshop.auto-care.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=471&virtuemart_category_id=116&Itemid=0&skr_prm=WyJkNmUwYjFlZi1iYmRlLTRkY2MtODQ1ZC0yMTg3MzdkYzljZjgiLDE1OTg2MTE2NDQ1NDQseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0

Επεξ/σία από prometheas
Δημοσ.

το p1241 παει στο φιλτρο μεσα  , το p2101 στο ρεζερβουαρ , το p6171 παει ρεζερβουαρ κ ειναι για το dpf . 

μιλαμε παντα για της protec .

 

οι ιδιόκτητες πετρελαιοκινητων να θυμαστε , δεν αφηνουμε συστηματικα το ρεζερβουαρ χαμηλα , δεν ειμαστε ανθρωποι του empty/20ευρω και τετοιες κακες τακτικες .

 

οι επιστροφες του πετρελαιου απο τον κινητηρα ειναι καυτες , οταν αυτες λοιπον πεφτουν σε δεξαμενη με μικρο ογκο καυσιμου αυτο ανεβαζει θερμοκρασια , υψηλη θερμοκρασια σημαινει αναθυμίαση μεσα στην δεξαμενη , σβηνοντας το αμαξι παυει αυτη η κατασταση και η θερμοκρασια πεφτει , ο -ατμος- λοιπον του πετρελαιου γινετε κολλα/τσιχλα , οχι σαν το νερο , που ο ατμος γινετε ξανα νερο .

οποτε κακη συνηθεια το τανκ με λιγο καυσιμο . 

 

αποφευγουμε επισης να βαζουμε απο εθνικες οδους , οπου δεν εχουν πελατολογιο αλλα απλα περαστικους , θα σας βαλουν σκ@τ@ 8 στις 10.

 

δεν μαλωνουμε με την καταναλωση , πετρελαιο που παντα παει σαν παπουδιερα εχει , φρακαρισμενη εισαγωγη , καπνισμενη χτισμενη egr και φυσικα dpf σε κακη κατασταση .

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To P1241 μπαινει  κατευθειαν στο ρεζερβουάρ  πριν φουλάρουμε.

Επειδή δρά σε βάθος χρόνου (τουλάχιστον με βάση τα λεγόμενα του κατασκευαστή)  δεν θα πρέπει να γινεται κατάχρηση. Μια φορά ανα 10000χλμ αρκεί 

Στα υπόλοιπα συμφωνούμε...

Επίσης αν και δεν υπάρχει απόλυτη συμφωνία σε αυτό , πιατεύω οτι για τους πετρελαιοκινητήρες είναι καλό να γίνεται ένα σύντομο ζέσταμα του κινητήρα το πρωί, ειδικά με τα κρύα. 1-2 λεπτά ειναι αρκετά και μετά πάμε προσεκτικά μεχρι να ανεβάσουμε θερμοκρασία...

 

 

 

Επεξ/σία από prometheas
  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 2/9/2020 στις 8:23 ΜΜ, georgerapp είπε

https://www.skroutz.gr/s/13623442/Protec-P2101-Καθαρισμός-Προστασία-συστήματος-Diesel-Common-Rail-375ml.html

 

Το ξερω καλα . 

Το δουλεύω κάργα επαγγελματικά .

Στο ντεπόζιτο γεμάτο .

επίσης εαν παρκάρεις το οχημα για καιρο το βαζεις μεσα , αφήνεις το αμαξι να δουλέψει λιγο και το σβήνεις .

Εγω το βαζω και απευθείας στα φίλτρα και αφήνω τα αμαξια για 15επτα στις 2000 να το πιεί το συστημα τροφοδοσίας σκέτο .

Υ.γ σε αμαξι γεμάτο τσιχλα βιοντιζελ το εβαλα στο φίλτρο και μιζαρα αρκετές φορές αφού φυσικά εστειλα για καθαρισμο τα μπεκ , αλλα οχι την τρομπα λογο κόστους , για μια μέρα και το άφηνα , τελικά πήρε μπροστά .

Δηλαδή απλα δουλεύει.

Αν ειχα πετρέλαιο θα τα έριχνα αραιά κ που .

Και οποτε στο σέρβις θα άλλαζα το φίλτρο πετρελαίου θα το έδινα να το ρίξουν στο φίλτρο σκέτο .

Αλλα να το βλέπεις να γίνεται , οχι να φεύγεις .

 

Σε ανοιχτό δρομο όπως κάνω εγώ, 30 χιλιόμετρα να πάω στη δουλειά μου και 30 να γυρίσω κάθε μέρα υπάρχει πρόβλημα,φίλε μου να το πηγαίνω απλά οικονομικά? Εννοώ σε χαμηλές στροφές 75 Με 80 χιλιόμετρα την ώρα με Πέμπτη αλλά ξαναλέω...ανοιχτά χιλιόμετρα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, aaethel είπε

Σε ανοιχτό δρομο όπως κάνω εγώ, 30 χιλιόμετρα να πάω στη δουλειά μου και 30 να γυρίσω κάθε μέρα υπάρχει πρόβλημα,φίλε μου να το πηγαίνω απλά οικονομικά? Εννοώ σε χαμηλές στροφές 75 Με 80 χιλιόμετρα την ώρα με Πέμπτη αλλά ξαναλέω...ανοιχτά χιλιόμετρα

Τα πετρέλαια μπουκωνουν , λερώνουν την egr την εισαγωγή και το dpf , καλως κακώς θέλουν γκαζι να καθαρίζουν .

Οδηγα οπως θες αλλά κάπου κάπου να του τα δινεις παραπάνω , του κάνεις καλό.

Δημοσ.
Στις 15/2/2021 στις 12:52 ΜΜ, georgerapp είπε

Τα πετρέλαια μπουκωνουν , λερώνουν την egr την εισαγωγή και το dpf , καλως κακώς θέλουν γκαζι να καθαρίζουν .

Οδηγα οπως θες αλλά κάπου κάπου να του τα δινεις παραπάνω , του κάνεις καλό.

Ευχαριστώ φίλε μου

 

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 3/9/2020 στις 8:14 ΜΜ, georgerapp είπε

το p1241 παει στο φιλτρο μεσα  , το p2101 στο ρεζερβουαρ , το p6171 παει ρεζερβουαρ κ ειναι για το dpf . 

μιλαμε παντα για της protec .

 

οι ιδιόκτητες πετρελαιοκινητων να θυμαστε , δεν αφηνουμε συστηματικα το ρεζερβουαρ χαμηλα , δεν ειμαστε ανθρωποι του empty/20ευρω και τετοιες κακες τακτικες .

 

οι επιστροφες του πετρελαιου απο τον κινητηρα ειναι καυτες , οταν αυτες λοιπον πεφτουν σε δεξαμενη με μικρο ογκο καυσιμου αυτο ανεβαζει θερμοκρασια , υψηλη θερμοκρασια σημαινει αναθυμίαση μεσα στην δεξαμενη , σβηνοντας το αμαξι παυει αυτη η κατασταση και η θερμοκρασια πεφτει , ο -ατμος- λοιπον του πετρελαιου γινετε κολλα/τσιχλα , οχι σαν το νερο , που ο ατμος γινετε ξανα νερο .

οποτε κακη συνηθεια το τανκ με λιγο καυσιμο . 

 

αποφευγουμε επισης να βαζουμε απο εθνικες οδους , οπου δεν εχουν πελατολογιο αλλα απλα περαστικους , θα σας βαλουν σκ@τ@ 8 στις 10.

 

δεν μαλωνουμε με την καταναλωση , πετρελαιο που παντα παει σαν παπουδιερα εχει , φρακαρισμενη εισαγωγη , καπνισμενη χτισμενη egr και φυσικα dpf σε κακη κατασταση .

@georgerapp σε αυτοκίνητο με φίλτρο DFP ποιο ρίχνουμε; Το p6171 μόνο ή και τα άλλα; Στις οδηγίες βλέπω πως όλο το μπουκάλι είναι για 80 λίτρα ντίζερ, άρα να ρίχνουμε το μισό σε ρεζερβουάρ 40 λίτρων; 

Δημοσ.

ναι ρίξε το μισο , τα αλλα ειναι πιο πολυ για τους μυκητες , αμαξι που δουλευει κ μαλιστα εχει καλα πετρελαια στην ζωη του δεν χρειαζετε τα αλλα.

οταν εννοω καλα πετρελαια μιλαω να εχουμε σταθερο πρατηριο οσο μπορουμε κ αποφευγουμε τα πρατηρια  στις εθνικες οδους , απο εμπειρια εχω καλη εικονα απο bp εκο revoil , κακη απο shell avin κ φυσικα eteca , επισης ποτε δεν κοιταμε τιμη ! τα φθηνα πρατηρια που βλεπεις κοσμο με αλαρμ για να μπει ειναι ρεμουλες και φυσικα ο κοσμος δεν γνωριζει το αμαξι του , ειναι πουθεναδες .

  • Like 1
Δημοσ.

Νέος κάτοχος Opel Corsa 1.3 diesel EcoFlex 2015.

Το πρώτο μου πετρέλαιο. Έχει DPF? Και τι προτείνετε απο όλα τα παραπάνω ?

Έχει 90.000 χλμ και βάζω μόνο Diesel Shell VPower από αξιόπιστο πρατήριο.

Δημοσ.

Χωρίς να είμαι σίγουρος υποθέτω κατι θα εχει , δεν γίνετε διαφορετικα με τις νόρμες euro 5 κ μετά . 

Δεν χρειάζεται να βάλεις τίποτα εαν δεν υπάρχει λόγος . Δηλαδή στο συνεργείο σου πουν για τα μπεκ οτι εχουν τα νούμερα αρρυθμίες η βρώμικο φίλτρο στις αλλαγές . 

Επίσης οχι εαν κανει αναγέννηση σωστά το αμάξι η δε σε κουράζει με αυτές .

Τα πετρέλαια θέλουν γκάζι κ ανοιχτό δρόμο , αυτα που είναι Αθήνα νησιά κ πολύ ρελαντί ως αναφορά το dpf κουράζονται πολύ περισσότερο απο καποιο που γράφει ανοιχτά χιλιόμετρα .

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...