shinig2 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος εχει ρίξει στο πετρελαιοκίνητο του καθαριστικό για μύκητες!Δεν μου εχει κάνει κάποιο θέμα απλά προληπτικά λεω να ρίξω ενα της petronas! Επίσης ειναι καλύτερα να γεμίσω και να το ρίξω πρην κάποιο ταξίδι ώστε να καταναλωθεί όλο η δεν υπάρχει θέμα και στην καθημερινή οδήγηση μου? Ευχαριστώ!
futureshock Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 με τα πετρελαια στην Ελλαδα σε οτι πρατηριο να βαζεις πιστευω ειναι must να βαζεις και μυκητιοκτονο ή καθαριστικο μπεκ . το Πετρονας που λες δε το ξερω , εχω χρησιμοποιησει αρκετα καθαριστικα πετρελαιου και τελευταια εχω δει διαφορα με το Powerservice Diesel Kleen,το οποιο καλυπτει βιοντιζελ , μπεκ και καθαριστικο τροφοδοσιας και λιπαντικο για μπεκ και αντλιες , + οτι αυξανει τα κετανια του πετρελαιου. 1
odys03 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 22 λεπτά πριν, futureshock είπε με τα πετρελαια στην Ελλαδα σε οτι πρατηριο να βαζεις πιστευω ειναι must να βαζεις και μυκητιοκτονο ή καθαριστικο μπεκ . το Πετρονας που λες δε το ξερω , εχω χρησιμοποιησει αρκετα καθαριστικα πετρελαιου και τελευταια εχω δει διαφορα με το Powerservice Diesel Kleen,το οποιο καλυπτει βιοντιζελ , μπεκ και καθαριστικο τροφοδοσιας και λιπαντικο για μπεκ και αντλιες , + οτι αυξανει τα κετανια του πετρελαιου. Γράψε μας μερικές λεπτομέρειες αν μπορείς φίλε, σε πόσα λίτρα το προσθέτεις, κάθε πότε βάζεις, και πόσο, τι να προσέξουμε.
georgerapp Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 https://www.skroutz.gr/s/13623442/Protec-P2101-Καθαρισμός-Προστασία-συστήματος-Diesel-Common-Rail-375ml.html Το ξερω καλα . Το δουλεύω κάργα επαγγελματικά . Στο ντεπόζιτο γεμάτο . επίσης εαν παρκάρεις το οχημα για καιρο το βαζεις μεσα , αφήνεις το αμαξι να δουλέψει λιγο και το σβήνεις . Εγω το βαζω και απευθείας στα φίλτρα και αφήνω τα αμαξια για 15επτα στις 2000 να το πιεί το συστημα τροφοδοσίας σκέτο . Υ.γ σε αμαξι γεμάτο τσιχλα βιοντιζελ το εβαλα στο φίλτρο και μιζαρα αρκετές φορές αφού φυσικά εστειλα για καθαρισμο τα μπεκ , αλλα οχι την τρομπα λογο κόστους , για μια μέρα και το άφηνα , τελικά πήρε μπροστά . Δηλαδή απλα δουλεύει. Αν ειχα πετρέλαιο θα τα έριχνα αραιά κ που . Και οποτε στο σέρβις θα άλλαζα το φίλτρο πετρελαίου θα το έδινα να το ρίξουν στο φίλτρο σκέτο . Αλλα να το βλέπεις να γίνεται , οχι να φεύγεις .
ipso33 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 Δοκίμασα της WURTH και της LIQUI MOLY , και τα δυο δουλεύουν.
prometheas Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Αν δεν αφήνετε το καύσιμο πολύ καιρό στο ρεζερβουάρ δεν χρειάζεται τίποτα από αυτά. Μακροχρόνια νομίζω οτι κανουν περισσότερο κακό παρά καλο. Ειδικά σε καινούργιο αμάξι δεν θα έβαζα τιποτα. Eγώ βάζω μόνο premium πετρέλαιο AVIN Diesel Best action από πρατήριο που εμπιστεύομαι και δεν το αφήνω ποτέ πάνω από 10 μέρες στο ρεζερβουάρ Κάθε 10000χλμ βάζω και ένα από αυτά , κατόπιν σύστασης του συνεργείου που πηγαίνω (το link τυχαίο) https://www.autospark.gr/shop/χημικά-προϊόντα/p1241-protec-diesel-system-super-clean-καθαρισμός-συστήματος-τροφο/ Ολα καλά μέχρι στιγμής... (~ 70000χλμ) με το βρωμοντιζελάκι μου. αλλά μιας θα πάει για πώληση εντός της χρονιάς δεν πολυαγχώνομαι... Εκείνο που ειναι πραγματικά χρήσιμο στα νέα πετρέλαια ειναι η χρήση καθαριστικών για το DPF για όσους έκαναν την βλακεια να πάρουν πετρέλαιο για να διανύουν μικρές αποστάσεις με συχνές στάσεις Πχ το παρακάτω θεωρείται πολυ καλό https://eshop.auto-care.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=471&virtuemart_category_id=116&Itemid=0&skr_prm=WyJkNmUwYjFlZi1iYmRlLTRkY2MtODQ1ZC0yMTg3MzdkYzljZjgiLDE1OTg2MTE2NDQ1NDQseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0 Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2020 από prometheas
georgerapp Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2020 το p1241 παει στο φιλτρο μεσα , το p2101 στο ρεζερβουαρ , το p6171 παει ρεζερβουαρ κ ειναι για το dpf . μιλαμε παντα για της protec . οι ιδιόκτητες πετρελαιοκινητων να θυμαστε , δεν αφηνουμε συστηματικα το ρεζερβουαρ χαμηλα , δεν ειμαστε ανθρωποι του empty/20ευρω και τετοιες κακες τακτικες . οι επιστροφες του πετρελαιου απο τον κινητηρα ειναι καυτες , οταν αυτες λοιπον πεφτουν σε δεξαμενη με μικρο ογκο καυσιμου αυτο ανεβαζει θερμοκρασια , υψηλη θερμοκρασια σημαινει αναθυμίαση μεσα στην δεξαμενη , σβηνοντας το αμαξι παυει αυτη η κατασταση και η θερμοκρασια πεφτει , ο -ατμος- λοιπον του πετρελαιου γινετε κολλα/τσιχλα , οχι σαν το νερο , που ο ατμος γινετε ξανα νερο . οποτε κακη συνηθεια το τανκ με λιγο καυσιμο . αποφευγουμε επισης να βαζουμε απο εθνικες οδους , οπου δεν εχουν πελατολογιο αλλα απλα περαστικους , θα σας βαλουν σκ@τ@ 8 στις 10. δεν μαλωνουμε με την καταναλωση , πετρελαιο που παντα παει σαν παπουδιερα εχει , φρακαρισμενη εισαγωγη , καπνισμενη χτισμενη egr και φυσικα dpf σε κακη κατασταση . 1 1
prometheas Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) To P1241 μπαινει κατευθειαν στο ρεζερβουάρ πριν φουλάρουμε. Επειδή δρά σε βάθος χρόνου (τουλάχιστον με βάση τα λεγόμενα του κατασκευαστή) δεν θα πρέπει να γινεται κατάχρηση. Μια φορά ανα 10000χλμ αρκεί Στα υπόλοιπα συμφωνούμε... Επίσης αν και δεν υπάρχει απόλυτη συμφωνία σε αυτό , πιατεύω οτι για τους πετρελαιοκινητήρες είναι καλό να γίνεται ένα σύντομο ζέσταμα του κινητήρα το πρωί, ειδικά με τα κρύα. 1-2 λεπτά ειναι αρκετά και μετά πάμε προσεκτικά μεχρι να ανεβάσουμε θερμοκρασία... Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου 2020 από prometheas
aaethel Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Στις 2/9/2020 στις 8:23 ΜΜ, georgerapp είπε https://www.skroutz.gr/s/13623442/Protec-P2101-Καθαρισμός-Προστασία-συστήματος-Diesel-Common-Rail-375ml.html Το ξερω καλα . Το δουλεύω κάργα επαγγελματικά . Στο ντεπόζιτο γεμάτο . επίσης εαν παρκάρεις το οχημα για καιρο το βαζεις μεσα , αφήνεις το αμαξι να δουλέψει λιγο και το σβήνεις . Εγω το βαζω και απευθείας στα φίλτρα και αφήνω τα αμαξια για 15επτα στις 2000 να το πιεί το συστημα τροφοδοσίας σκέτο . Υ.γ σε αμαξι γεμάτο τσιχλα βιοντιζελ το εβαλα στο φίλτρο και μιζαρα αρκετές φορές αφού φυσικά εστειλα για καθαρισμο τα μπεκ , αλλα οχι την τρομπα λογο κόστους , για μια μέρα και το άφηνα , τελικά πήρε μπροστά . Δηλαδή απλα δουλεύει. Αν ειχα πετρέλαιο θα τα έριχνα αραιά κ που . Και οποτε στο σέρβις θα άλλαζα το φίλτρο πετρελαίου θα το έδινα να το ρίξουν στο φίλτρο σκέτο . Αλλα να το βλέπεις να γίνεται , οχι να φεύγεις . Σε ανοιχτό δρομο όπως κάνω εγώ, 30 χιλιόμετρα να πάω στη δουλειά μου και 30 να γυρίσω κάθε μέρα υπάρχει πρόβλημα,φίλε μου να το πηγαίνω απλά οικονομικά? Εννοώ σε χαμηλές στροφές 75 Με 80 χιλιόμετρα την ώρα με Πέμπτη αλλά ξαναλέω...ανοιχτά χιλιόμετρα
georgerapp Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, aaethel είπε Σε ανοιχτό δρομο όπως κάνω εγώ, 30 χιλιόμετρα να πάω στη δουλειά μου και 30 να γυρίσω κάθε μέρα υπάρχει πρόβλημα,φίλε μου να το πηγαίνω απλά οικονομικά? Εννοώ σε χαμηλές στροφές 75 Με 80 χιλιόμετρα την ώρα με Πέμπτη αλλά ξαναλέω...ανοιχτά χιλιόμετρα Τα πετρέλαια μπουκωνουν , λερώνουν την egr την εισαγωγή και το dpf , καλως κακώς θέλουν γκαζι να καθαρίζουν . Οδηγα οπως θες αλλά κάπου κάπου να του τα δινεις παραπάνω , του κάνεις καλό.
aaethel Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Στις 15/2/2021 στις 12:52 ΜΜ, georgerapp είπε Τα πετρέλαια μπουκωνουν , λερώνουν την egr την εισαγωγή και το dpf , καλως κακώς θέλουν γκαζι να καθαρίζουν . Οδηγα οπως θες αλλά κάπου κάπου να του τα δινεις παραπάνω , του κάνεις καλό. Ευχαριστώ φίλε μου
aldon Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Στις 3/9/2020 στις 8:14 ΜΜ, georgerapp είπε το p1241 παει στο φιλτρο μεσα , το p2101 στο ρεζερβουαρ , το p6171 παει ρεζερβουαρ κ ειναι για το dpf . μιλαμε παντα για της protec . οι ιδιόκτητες πετρελαιοκινητων να θυμαστε , δεν αφηνουμε συστηματικα το ρεζερβουαρ χαμηλα , δεν ειμαστε ανθρωποι του empty/20ευρω και τετοιες κακες τακτικες . οι επιστροφες του πετρελαιου απο τον κινητηρα ειναι καυτες , οταν αυτες λοιπον πεφτουν σε δεξαμενη με μικρο ογκο καυσιμου αυτο ανεβαζει θερμοκρασια , υψηλη θερμοκρασια σημαινει αναθυμίαση μεσα στην δεξαμενη , σβηνοντας το αμαξι παυει αυτη η κατασταση και η θερμοκρασια πεφτει , ο -ατμος- λοιπον του πετρελαιου γινετε κολλα/τσιχλα , οχι σαν το νερο , που ο ατμος γινετε ξανα νερο . οποτε κακη συνηθεια το τανκ με λιγο καυσιμο . αποφευγουμε επισης να βαζουμε απο εθνικες οδους , οπου δεν εχουν πελατολογιο αλλα απλα περαστικους , θα σας βαλουν σκ@τ@ 8 στις 10. δεν μαλωνουμε με την καταναλωση , πετρελαιο που παντα παει σαν παπουδιερα εχει , φρακαρισμενη εισαγωγη , καπνισμενη χτισμενη egr και φυσικα dpf σε κακη κατασταση . @georgerapp σε αυτοκίνητο με φίλτρο DFP ποιο ρίχνουμε; Το p6171 μόνο ή και τα άλλα; Στις οδηγίες βλέπω πως όλο το μπουκάλι είναι για 80 λίτρα ντίζερ, άρα να ρίχνουμε το μισό σε ρεζερβουάρ 40 λίτρων;
georgerapp Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 ναι ρίξε το μισο , τα αλλα ειναι πιο πολυ για τους μυκητες , αμαξι που δουλευει κ μαλιστα εχει καλα πετρελαια στην ζωη του δεν χρειαζετε τα αλλα. οταν εννοω καλα πετρελαια μιλαω να εχουμε σταθερο πρατηριο οσο μπορουμε κ αποφευγουμε τα πρατηρια στις εθνικες οδους , απο εμπειρια εχω καλη εικονα απο bp εκο revoil , κακη απο shell avin κ φυσικα eteca , επισης ποτε δεν κοιταμε τιμη ! τα φθηνα πρατηρια που βλεπεις κοσμο με αλαρμ για να μπει ειναι ρεμουλες και φυσικα ο κοσμος δεν γνωριζει το αμαξι του , ειναι πουθεναδες . 1
Tsino Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Νέος κάτοχος Opel Corsa 1.3 diesel EcoFlex 2015. Το πρώτο μου πετρέλαιο. Έχει DPF? Και τι προτείνετε απο όλα τα παραπάνω ? Έχει 90.000 χλμ και βάζω μόνο Diesel Shell VPower από αξιόπιστο πρατήριο.
georgerapp Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Χωρίς να είμαι σίγουρος υποθέτω κατι θα εχει , δεν γίνετε διαφορετικα με τις νόρμες euro 5 κ μετά . Δεν χρειάζεται να βάλεις τίποτα εαν δεν υπάρχει λόγος . Δηλαδή στο συνεργείο σου πουν για τα μπεκ οτι εχουν τα νούμερα αρρυθμίες η βρώμικο φίλτρο στις αλλαγές . Επίσης οχι εαν κανει αναγέννηση σωστά το αμάξι η δε σε κουράζει με αυτές . Τα πετρέλαια θέλουν γκάζι κ ανοιχτό δρόμο , αυτα που είναι Αθήνα νησιά κ πολύ ρελαντί ως αναφορά το dpf κουράζονται πολύ περισσότερο απο καποιο που γράφει ανοιχτά χιλιόμετρα . 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα