Paul_zik Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Το σκέφτηκα και αυτό φίλε αλλά φοβάμαι μη πάνε τζάμπα τα λεφτά ή ακόμα και να το αντικαταστήσω εντελώς αλλά δεν ξέρω τι ρούτερ να πάρω και πόσα λεφτά να διαθέσω...
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2020 Αν το πρόβλημα επιμένει να τους ενοχλείς συνεχώς αλλιώς δεν πρόκειται να ασχοληθούνε. Εγώ να φανταστείς τους καλούσα κάθε μέρα επί 1-2 μήνες. Μέχρι να στο διορθώσουνε ή να σου δώσουν καλύτερο εξοπλισμό.
Leonardo_10 Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουμε όλοι σχεδόν που έχουμε Vodafone. Εδώ και μια εβδομάδα ξαφνικά άρχισαν τα προβλήματα με τις αποσυνδέσεις. Τουλάχιστον 30 την ημέρα. Κάθε 5 λεπτά, κάποιες φορές η τύχη μας φτάνει το μισάωρο. Δράμα η κατάσταση πραγματικά. Μας έλεγαν να ελένξουμε το router, να κάνουμε επανεκίνηση, μετά να δούμε τα καλώδια, τις γραμμές τις εσωτερικές κτλ..... Το μόνο που μπορώ να πώ ως θετικό είναι οτι τα παιδιά απο το τηλεφωνικό κέντρο όπως και ο τεχνικός που έστειλαν ηταν πολύ ευγενικοί και προσπάθησαν για μια με δύο μέρες να δούν το πρόβλημα. Ο τεχνικός που ήρθε βρήκε σφάλμα γραμμής καθώς και εξωτερικές τάσεις της τάξης των 8-10V. Έπειτα πήγε έξω στο κουτί που βρίσκεται στο σπίτι, και μέτρησε απο εκεί την γραμμή. Βρήκε και εκεί πολλά σφάλματα και συνεχείς αποσυνδέσεις. Μου είπε οτι θα δώσει το σφάλμα στο ΟΤΕ για να το δούν απο εκεί. Όλα αυτά έγινε την Πέμπτη 15 Απριλίου 2021 με Παρασκευή 16 Απριλίου 2021. Την Παρασκευή το βράδυ το ιντερνετ σταθεροποιήθηκε δεν και δεν υπήρξε καμία αποσύνδεση μέχρι και το Σάββατο το βράδυ. Τα χειρότερα άρχισαν πάλι την Κυριακή το βράδυ με συνεχείς αποσυνδέσεις.
bakass Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Τα ίδια και σε μένα...Τα έριξα στο h300s, αγόρασα νέο fritz μιας και το ήθελα και για αλλο λόγο, και συνεχίζουν και με αυτά τα disconnects. Τους πηρα 3η φορα σε 2 μερες και ζητησα τεχνικο οτε γιατι θελω να καταγγειλω τη συμβαση και να αποχωρησω χωρις penalty! Ειναι τα βηματα που πρεπει να γινουν ετσι ακριβως: να περασει τεχνικος vodafone, να πει την καραμελα οτι φταιει η εσωτερικη καλωδιωση, να ψαχτεις με ηλεκτρολογο, να δεις οτι ολα ειναι οκ, να παρεις παλι vodafone να απαιτησεις να το στειλουν ΟΤΕ, και αν και με ΟΤΕ δεν διορθωθει τοτε δεν ξερω τι αλλο μπορεις να κανεις απο το πας στον ιδιο τον ΟΤΕ με αποχωρηση χωρις Penalty .
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Και εγω το ιδιο προβλημα εχω απο τον μαρτιο σε vodafone 30 vdsl απο α/κ ,ξαφνικα δεν ειχα καθολου internet για πολυ ωρα και επανηλθε η γραμμη με χαμηλο συχρονισμο και συχνες αποσυνδεσεις,μιλησα με τεχνικη υποστιρηξη εβλεπαν βραχυκυλωμα στη γραμμη και εστειλαν τεχνικο για να δει, ο τεχνικος ειδε οτι η γραμμη συχρονιζει καλα στα 24mbps και οτι δεν βλεπει αλλο προβλημα, μετα την ιδια μερα παλι αποσυνδεσεις και χαμηλος συχρονισμος ξανα τηλεφωνο στην τεχνικη υποστηριξη μου ειπαν παλι οτι βλεπουν βραχυκυκλωμα και οτι θα στελουν τεχνικο του οτε να δει την γραμμη,την ειδε τεχνικος του οτε και δεν ειδε προβλημα στη γραμμη και οτι πιθανως να ειναι το βραχυκυκλωμα απο την γραμμη του σπιτιου μου το δινουν παλι βλαβη και θα στειλουν ξανα τεχνικο να ελενξει τη γραμμη στο σπιτι,ερχεται ο δευτερος τεχνικος της vodafone ελεγχει τη γραμμη στο σπιτι την βρισκει εξαιρετικη χωρις απωλειες, μετραει με το διαγνωστικο και το παραξενο ειναι οτι συχρονιζε φουλ οπως πριν τη βλαβη, του λεω μηπως φταιει το ρουτερ και ειπε οτι θα δωσει εντολη για αντικατασταση,μετα απο λιγο ελεγχει τη γραμμη στο box του οτε και ειπε οτι το προβλημα ειναι απο εκει και οτι θα δωσει βλαβη στον οτε,μετα λαμβανω κληση απο vodafone και μου λενε οτι δεν βρηκε προβλημα ο οτε και οτι θα μου στειλουν νεο ρουτερ μηπως φταιει αυτο,αφου παραλαβω το νεο ρουτερ που ειναι το ιδιο με το παλιο το συνδεω και δεν αλλαξε τιποτα,το ρουτερ που εχω ειναι το zte h267n,αυτη την στιγμη εχω 25mbps ενω πριν επιανα 30 full,πλεον καμια φορα εχω αποσυνδεσεις μπορει την ιδια μερα να εχω και περισσοτερες,το προβλημα μου ειναι οτι δεν ανεβηκε ο συχρονισμος και οι μερικες αποσυνδεσεις και δεν μπορει να γινει τιποτα εχω βαρεθει να παιρνω τηλεφωνο . Επεξ/σία 21 Απριλίου 2021 από Επισκέπτης
Paul_zik Δημοσ. 23 Απριλίου 2021 Δημοσ. 23 Απριλίου 2021 H vodafone παιδιά τα έχει παίξει πλέον. Δεν ξέρω τι φταίει αλλά φαντάζομαι ότι απλά δεν μπορεί να υποστηρίξει τόσο κόσμο που πέρασε με τη μία σε 50αρες γραμμές. Συνολικά εμένα με τράβηξαν 7-8 μήνες με όλα αυτά τα προβλήματα. Απλά έκανα υπομονή να λήξει το συμβόλαιο γιατί με την καραντίνα ήμουν στο πατρικό μου. 3 ρούτερ άλλαξα, γραμμή δικιά μου εξωτερική ώστε να έρχεται απευθείας στο διαμέρισμα και αυτοί ακόμα μου έλεγαν ότι φταίνε τα καλώδια. Έφυγα και πήγα cosmote και τρίτη περιμένω να έρθει ο τεχνικός να μου κάνει τη σύνδεση. 2
LampriniK Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Καλησπέρα σε όλους, επειδή έχω κι εγώ Vodafone και έχω συνεχείς αποσυνδέσεις εδώ και περίπου 3 μήνες, θα ήθελα να ρωτήσω εάν τελικά λύθηκε σε κάποιον από εσάς το πρόβλημα.
Paul_zik Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Σε εμένα φίλτατε λύθηκε ναι! Πήγα cosmote σε 50αρα γραμμή 2 μήνες τώρα και δεν έχει κοπεί ούτε μία φορά. Ταχύτητα 49.9 mbs χωρίς να πέφτει.
kva21 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Δημοσ. 25 Μαΐου 2022 Στις 18/7/2021 στις 3:36 ΜΜ, Paul_zik είπε Σε εμένα φίλτατε λύθηκε ναι! Πήγα cosmote σε 50αρα γραμμή 2 μήνες τώρα και δεν έχει κοπεί ούτε μία φορά. Ταχύτητα 49.9 mbs χωρίς να πέφτει. Έσπασες το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσεις penalty? Αν ναι με ποιον τρόπο; 1
DreadKnight Δημοσ. 6 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2022 Στις 23/4/2021 στις 5:26 ΠΜ, Paul_zik είπε H vodafone παιδιά τα έχει παίξει πλέον. Δεν ξέρω τι φταίει αλλά φαντάζομαι ότι απλά δεν μπορεί να υποστηρίξει τόσο κόσμο που πέρασε με τη μία σε 50αρες γραμμές. Συνολικά εμένα με τράβηξαν 7-8 μήνες με όλα αυτά τα προβλήματα. Απλά έκανα υπομονή να λήξει το συμβόλαιο γιατί με την καραντίνα ήμουν στο πατρικό μου. 3 ρούτερ άλλαξα, γραμμή δικιά μου εξωτερική ώστε να έρχεται απευθείας στο διαμέρισμα και αυτοί ακόμα μου έλεγαν ότι φταίνε τα καλώδια. Έφυγα και πήγα cosmote και τρίτη περιμένω να έρθει ο τεχνικός να μου κάνει τη σύνδεση. Αυτό ακριβος μου είπε ο τεχνικος που συνεργάζονται απ το τηλέφωνο. Δεν μπορούν να υποστηρίξουν τόσο κοσμο. Εχω αγανακτήσει εδω και ενάμιση μηνα. Σήμερα η γραμμή μου εγινε από κατοστάρα πενηντάρα μπας σταματήσουν οι αποσυνδέσεις. Αν δεν στρώσει και παλι θα κοιτάξω να παω στον OTE.
kva21 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2022 Στις 6/6/2022 στις 11:23 ΠΜ, DreadKnight είπε Αυτό ακριβος μου είπε ο τεχνικος που συνεργάζονται απ το τηλέφωνο. Δεν μπορούν να υποστηρίξουν τόσο κοσμο. Εχω αγανακτήσει εδω και ενάμιση μηνα. Σήμερα η γραμμή μου εγινε από κατοστάρα πενηντάρα μπας σταματήσουν οι αποσυνδέσεις. Αν δεν στρώσει και παλι θα κοιτάξω να παω στον OTE. Έστρωσε με την 50αρα;
Nick23 Δημοσ. 28 Μαϊου Δημοσ. 28 Μαϊου (επεξεργασμένο) Έχει βρει κάποιος λύση για τις συνεχείς αποσυνδέσεις της Vodafone ή η Cosmote είναι μονόδρομος; Η καλωδίωση και γενικά η γραμμή είναι πολύ καλή, το πρόβλημα είναι καθαρά θέμα παρόχου. Επεξ/σία 28 Μαϊου από Nick23
dj_takis Δημοσ. 29 Μαϊου Δημοσ. 29 Μαϊου 14 ώρες πριν, Nick23 είπε Έχει βρει κάποιος λύση για τις συνεχείς αποσυνδέσεις της Vodafone ή η Cosmote είναι μονόδρομος; Η καλωδίωση και γενικά η γραμμή είναι πολύ καλή, το πρόβλημα είναι καθαρά θέμα παρόχου. Σε ποια περιοχή; Πετρούπολη που είμαι εγώ έχει από την Κυριακή που κάνει κάθε 10 λεπτά αποσύνδεση. Και ραντεβού με τεχνικό μου έκλεισε το Σάββατο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα