Προς το περιεχόμενο

HUAWEI P20 64GB Dual SIM 175 Ευρώ @Mediamarkt


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 206
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλακείες λοιπόν έλεγαν στα Terminator περί Skynet, Judgement Day κτλ.

Έτσι θα καταστραφεί στο μέλλον ο κόσμος. Θα έχουν όλοι οι Retailers συστηματάρες AI σαν του MM, θα γίνουν μπάχαλο δισεκατομμύρια παραγγελίες και θα αρχίσει ο πόλεμος μεταξύ μηχανών και ανθρώπων.

Επεξ/σία από saxos55
Ορθογραφικό
Δημοσ.
14 ώρες πριν, nick_81 είπε

Το έφαγα και εγώ το τηλεφωνικό άκυρο μου. Μου αντιπρότειναν το p40 lite e (🤣🤣) η το p 40 lite, ή αν θέλω κάποια άλλη συσκευή να το συζητήσουμε και είπα θα το σκεφτώ. Επειδή δεν καιγόμουν για κινητό και απλά το ήθελα για δώρο αξίζει για αντιπρόταση σε αυτά τα λεφτά το p40 lite ή να ζητήσω το nova5t; Κάνα σαμμυ Α51 μάλλον όχι ε?

Το p40 lite στο αντιπροτειναν στα ίδια χρήματα;

Δημοσ.

ποσο δυσκολο ειναι αραγε να δουν τα ταημσταμπ των παραγγελιων και να εξυπηρετησουν χρονολογικα τις παραγγελιες  ενω ολοι οσοι αργησαν/ξεπερασαν το στοκ προμηθευτη να παρουν εαν θελουν κατι απο τις "εναλλακτικες". μια λυση που σκεφτηκα σε μισο λεπτο λεω, σιγουρα μπορει να γινει και πιο σωστα/δικαια με λιγο σκεψη παραπανο.

δεν ειμαι υπευθυνος καταστηματος αλλα καποια λυση ΠΡΕΠΕΙ να δωθει....

Δημοσ.
13 ώρες πριν, AiWaaa είπε

Oι παραγγελεις απο προμηθευτες η διαχειρηση αποθεματος οι προσφορες στο σαιτ ελεγχονται ολα απο μια Ai η οποια ονομαζεται Αυτοκρατορας.. 

Δηλαδή θα φάμε αυτοκρατορικό άκυρο 

Οk άμα είναι αυτοκρατορικό χωνεύεται 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι πρακτικες αυτες απο ολες τις μεγαλες αλυσιδες καταστηματων ειναι πια μονιμες. Επισης ειναι και εντελως παρανομες. Εχετε δικαιωμα να τις καταγγειλετε:

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/
 

«2. Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο;

Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

 

3. Μία εταιρεία μου έστειλε email για μια πολύ καλή προσφορά που κάνει αυτές τις μέρες σε ένα προϊόν. Πήγα σε 3 υποκαταστήματά της αλλά δεν υπήρχε πουθενά διαθέσιμο. Είναι νόμιμο;

Η εταιρεία θα πρέπει να προμηθεύσει το προϊόν ή ισοδύναμό του σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπ’ όψιν του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται. Διαφορετικά θεωρείται διαφήμιση δόλωμα και απαγορεύεται από το Ν.2251/94 ως παραπλανητική εμπορική πρακτική. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

 

4. Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου ένα προϊόν με την ένδειξη «Άμεσα διαθέσιμο». Ωστόσο, δε μου έχει παραδοθεί εδώ και 10 μέρες και μου είπαν ότι δεν ξέρουν πότε θα μου το παραδώσουν, περιμένουν ενημέρωση από τον προμηθευτή τους. Είναι νόμιμο;

Η παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Οι ανακριβείς πληροφορίες μπορεί να αφορούν τη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης του προϊόντος ή άλλα θέματα, όπως είναι π.χ. η προέλευση του προϊόντος, οι προδιαγραφές του, τα χαρακτηριστικά του προμηθευτή και οι δεσμεύσεις του έναντι των καταναλωτών. Παραπλανητική θεωρείται και η εμπορική πρακτική που παραλείπει ουσιώδεις για τη λήψη απόφασης συναλλαγής πληροφορίες.  Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 5
  • Thanks 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραια δεν το οργανωνουμε λιγακι καλυτερα οσοι την πατησαμε;

οταν εκανα την παραγγελια ειχε ημερομηνιες που εχουν παρελθει.

 

θελουν οσοι εχουν παραγγειλει (+ εαν εχει πληρωθει καλο θα ειναι να το σημειωνουμε) να γραψουμε εδω και να μιλησουμε με προστασια καταναλωτη ;

 

Σορι αλλα φαινεται σαν εναν τροπο για να αποκταει ρευστοτητα το καταστημα με προιοντα φαντομαδες, που Νομικα δεν ειναι και πολυ..σωστο να το πουμε ευγενικα....

- Εικονα απο το σαητ τους ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ-

Annotation 2020-09-09 131844.jpg

Επεξ/σία από xoldboyx
  • Like 1
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, xoldboyx είπε

Ωραια δεν το οργανωνουμε λιγακι καλυτερα οσοι την πατησαμε;

οταν εκανα την παραγγελια ειχε ημερομηνιες που εχουν παρελθει.

θελουν οσοι εχουν παραγγειλει (+ εαν εχει πληρωθει καλο θα ειναι να το σημειωνουμε) να γραψουμε εδω και να μιλησουμε με προστασια καταναλωτη ;

Σορι αλλα φαινεται σαν εναν τροπο για να αποκταει ρευστοτητα το καταστημα με προιοντα φαντομαδες, που Νομικα δεν ειναι και πολυ..σωστο να το πουμε ευγενικα....

- Εικονα απο το σαητ τους ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ-

Annotation 2020-09-09 131844.jpg

Τωρα που άλλαξε η τιμη ρίξτε παραγγελία να δείτε αν όντως υπάρχει απόθεμα και όταν είναι  να στείλουν κάνετε και την αναφορά και ρίξτε το ακυρο 

Δημοσ.

Έφαγα κι εγώ τηλεφωνικά το άκυρο μου..."συστημικό λάθος" και λοιπές μπούρδες...

Το είχα βάλει σε δόσεις στην πιστωτική, ήδη έχει χρεωθεί η πρώτη δόση, μίλησα με την τράπεζα μου και με ενημέρωσαν να τους ξανακαλέσω μόλις δω την πίστωση της 1ης δόσης ώστε να ζητήσω επιστροφή όλου του ποσού.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, spyridop είπε

Έφαγα κι εγώ τηλεφωνικά το άκυρο μου..."συστημικό λάθος" και λοιπές μπούρδες...

Το είχα βάλει σε δόσεις στην πιστωτική, ήδη έχει χρεωθεί η πρώτη δόση, μίλησα με την τράπεζα μου και με ενημέρωσαν να τους ξανακαλέσω μόλις δω την πίστωση της 1ης δόσης ώστε να ζητήσω επιστροφή όλου του ποσού.

Ζήτησε ωρίμανση δόσεων αλλιώς θα χρεώνεται και θα αντιλογίζεται η δόση κάθε μήνα μέχρι να ξεμπερδέψεις. 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Ζήτησε ωρίμανση δόσεων αλλιώς θα χρεώνεται και θα αντιλογίζεται η δόση κάθε μήνα μέχρι να ξεμπερδέψεις. 

Μα για αυτόν τον λόγο κάλεσα και μου είπαν ότι επειδή ακόμα δεν φαίνεται κίνηση ακύρωσης/πίστωσης από ΜΜ, να τους ξανακαλέσω όταν δω την πίστωση της 1ης δόσης

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, spyridop είπε

Μα για αυτόν τον λόγο κάλεσα και μου είπαν ότι επειδή ακόμα δεν φαίνεται κίνηση ακύρωσης/πίστωσης από ΜΜ, να τους ξανακαλέσω όταν δω την πίστωση της 1ης δόσης

Ωραίος, όλα καλά λοιπόν. Αφού μπορούν να στο κάνουν τηλεφωνικά είναι μια χαρά. Εμένα η Πειραιώς όταν χρειάστηκε μου ζήτησε να περάσω από το κατάστημα για να κάνω αίτηση. 

Η διαδικασία σε μερικές μέρες είχε τελειώσει. Υπομονή λοιπόν και ένα tip μελλοντικά.

Αν δεν είστε σίγουροι ότι θα παραλάβετε (π.χ αναξιόπιστο κατάστημα όπως εν προκειμένης) βάζετε παραγγελία με παραλαβή και πληρωμή στο κατάστημα όπου εφόσον σας ειδοποιήσουν πάτε και το πληρώνετε με την κάρτα σας σε άτοκες δόσεις κανονικά.

Επίσης σε αντίστοιχες περιπτώσεις αποφεύγουμε πληρωμή με τραπεζική κατάθεση καθώς (παθών) σε περίπτωση ακύρωσης όπως εδώ αργεί πάρα πολύ η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων στον λογαριασμό σας. Αν θέλετε σώνει και καλά να πληρώσετε και όχι με αντικαταβολή επιλέξτε καλύτερα πληρωμή με κάρτα όπου το ποσό επιστρέφεται μετά την ακύρωση συνήθως σε 3-5 εργάσιμες. ;) 

Επεξ/σία από lionheart75
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, nk9 είπε

Το p40 lite στο αντιπροτειναν στα ίδια χρήματα;

Αυτό κατάλαβα αλλά δεν το συνέχισα για λεπτομέρειες καθώς είπα θα τους πάρω τηλέφωνο εγώ.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, nick_81 είπε

Αυτό κατάλαβα αλλά δεν το συνέχισα για λεπτομέρειες καθώς είπα θα τους πάρω τηλέφωνο εγώ.

Το p40 lite το βρίσκεις 150-160 ευρώ. Ούτε καν. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...