Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Apple φέρεται να λογόκρινε μήνυμα που εμφανιζόταν στις αγορές μέσα από την πλατφόρμα του Facebook στο iOS με την τελευταία του ενημέρωση και αφορούσε στο ποσοστό που εισπράττει η ίδια.

Ακόμα μία εταιρεία αποφάσισε να διαμαρτυρηθεί με τον τρόπο της για το ποσοστό ύψους 30% που παίρνει η Apple από κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται εντός της πλατφόρμας της. Αυτή τη φορά ήταν το Facebook, με αφορμή τη δυνατότητα που προσφέρει πλέον σε εταιρείες και δημιουργούς περιεχομένου να χρεώνουν για τα event που δημιουργούν και τρέχουν μέσω του δικτύου. Σε περίπτωση που κάποιος χρήστης ενδιαφερθεί και πληρώσει για τη συμμετοχή του χρησιμοποιώντας το app του Facebook στο iOS, τότε το 30% των χρημάτων του πάει στην Apple -το Facebook δε χρεώνει για την εν λόγω υπηρεσία.

dims.jpg.7013b5475f7bc0a7249b868895c184a0.jpg

Σε πρώτη φάση, η εταιρεία του Mark Zuckerberg είχε ζητήσει από την Apple να μειώσει το προαναφερθέν ποσοστό ή να της επιτρέψει να χρησιμοποιήσει το Facebook Pay ώστε να απορροφήσει με αυτόν τον τρόπο εκείνη τα όποια κόστη προέκυπταν. Και στις δύο περιπτώσεις όμως, η απάντηση της Apple ήταν αρνητική, με αποτέλεσμα το Facebook να ενσωματώσει ένα μήνυμα με το οποίο πληροφορούσε τους χρήστες που επρόκειτο να χρησιμοποιήσουν τη νέα λειτουργία, πως το 30% των χρημάτων τους θα καταλήξει στην Apple.

Η τελευταία ωστόσο επικαλέστηκε έναν κανόνα του App Store που αναφέρει ότι οι δημιουργοί δε θα πρέπει να προβάλλουν άσχετες πληροφορίες στους χρήστες και το αφαίρεσε, πριν εγκρίνει τη νέα λειτουργία στο iOS. Μάλιστα η σχετική σήμανση, όπως τονίζει το δημοσίευμα του Reuters που έφερε την υπόθεση στη δημοσιότητα, απουσιάζει και από το app του Facebook στο Android. Apple και Google δεν έχουν τοποθετηθεί επί του θέματος μέχρι στιγμής.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί είναι άσχετη πληροφορία να ξέρεις που πηγαίνουν τα λεφτά σου;

Με αυτό που έκανε έμαθαν περισσότεροι, από τι θα το μάθαιναν ότι η Apple παίρνει το 30% και μάλιστα ότι προσπαθεί να το κρύψει...

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 14
  • Thanks 3
  • Confused 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, AtiX είπε

Αύριο θα πάω να κάνω παράπονα γιατι το σούπερ μάρκετ δεν γράφει πόσα κερδίζει ως κατάστημα...

Χρήσιμη πληροφορία θα ήταν πάντως, για να ξέρουμε τι καπέλο βάζουν.

  • Like 6
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, rikos είπε

Χρήσιμη πληροφορία θα ήταν πάντως, για να ξέρουμε τι καπέλο βάζουν.

Δεν διαφωνώ, απλά για να είναι πραγματικά χρήσιμη αυτή η πληροφορία θα πρέπει να είναι καθολικό...  

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, AtiX είπε

Δεν διαφωνώ, απλά για να είναι πραγματικά χρήσιμη αυτή η πληροφορία θα πρέπει να είναι καθολικό...  

 

Στο οικοσύστημα της Apple, το App Store είναι καθολικό. Αν δεν είσαι εκεί δεν είσαι πουθενά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, chncynic είπε

Στο οικοσύστημα της Apple, το App Store είναι καθολικό. Αν δεν είσαι εκεί δεν είσαι πουθενά.

Δεν εννοούσα αυτό... εννοούσα η προμήθεια να αναγράφεται σε όλες τις εφαρμογές όπως και σε όλα τα stores... τότε ναι είναι κάτι χρήσιμο για τους καταναλωτές...

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
30 minutes ago, Retromaniac said:

Γιατί είναι άσχετη πληροφορία να ξέρεις που πηγαίνουν τα λεφτά σου;

Με αυτό που έκανε έμαθαν περισσότεροι, από τι θα το μάθαιναν ότι η Apple παίρνει το 30% και μάλιστα ότι προσπαθεί να το κρύψει...

 

Είναι μυστικό δηλαδή το ποσοστό που ζητάει η Apple μέσα από το App store??? 😛 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, billdanos είπε

Είναι μυστικό δηλαδή το ποσοστό που ζητάει η Apple μέσα από το App store??? 😛 

Ξέρει ο κόσμος που να το βρει εκτός από τους developers;

  • Like 3
  • Confused 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, Retromaniac said:

Ξέρει ο κόσμος που να το βρει εκτός από τους developers;

Αν κάποιος θέλει να μάθει το ποσοστό μπορεί να το βρει πανεύκολα. Ο χρήστης που αγοράζει μια υπηρεσία μέσα από το app store, βλέπει την τιμή την οποία θα χρεωθεί. Αν επιθυμεί να ακολουθήσει όλη τη διαδρομή του χρήματος, μπορεί να κάνει ο,τι θέλει. Αυτό είναι κάτι διαφορετικό από το να σου γράφει ο άλλος τα "παράπονά του" δημόσια μέσα σε μια πλατφόρμα που ενώ τη χρησιμοποιεί ταυτόχρονα δεν συμφωνεί και με τους όρους της... Ο τελικός χρήστης θα μπορούσε να ενημερωθεί αν έβλεπε μια αύξηση στην τιμή της υπηρεσίας η οποία θα γινόταν από το fb για να καλύψει τη "χασούρα" του 30%, διαφορετικά δε νομίζω πως θα τον ένoιαζε τι κάνει το fb με το ποσό που εισπράττει... :) 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, billdanos είπε

Αν κάποιος θέλει να μάθει το ποσοστό μπορεί να το βρει πανεύκολα. Ο χρήστης που αγοράζει μια υπηρεσία μέσα από το app store, βλέπει την τιμή την οποία θα χρεωθεί. Αν επιθυμεί να ακολουθήσει όλη τη διαδρομή του χρήματος, μπορεί να κάνει ο,τι θέλει. Αυτό είναι κάτι διαφορετικό από το να σου γράφει ο άλλος τα "παράπονά του" δημόσια μέσα σε μια πλατφόρμα που ενώ τη χρησιμοποιεί ταυτόχρονα δεν συμφωνεί και με τους όρους της... Ο τελικός χρήστης θα μπορούσε να ενημερωθεί αν έβλεπε μια αύξηση στην τιμή της υπηρεσίας η οποία θα γινόταν από το fb για να καλύψει τη "χασούρα" του 30%, διαφορετικά δε νομίζω πως θα τον ένoιαζε τι κάνει το fb με το ποσό που εισπράττει... :) 

Δεν σου γραφει τα παραπονα αλλα ξεκαθαριζει οτι η ταδε υπηρεσια που αγοραζεις δεν κοστιζει τοσο. Ετσι ο χρηστης δεν θα αφησει ασχημη αξολογηση πχ γιατι δεν αξιζε τα λεφτα της.... Και υπαρχουν πολλοι λογοι ακομη. Πχ εγω που το βλεπω και κοιταω την τιμη δεν θα χαρακτησω τον αλλον απληστο αν δω οτι το 30% δεν ειναι δικο του. Αν ηταν ενα 10% δεν θα το συζηταγαμε, η διαφορα θα ηταν μικρη για να μπεις στην διαδικασια να το ξεκαθαρισεις για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 4
Δημοσ.

Όχι δεν είναι ανάγκη να γνωρίζει ο καταναλωτής που διανέμεται το πόσο που πληρώνει. Εγώ ως επιχειρηματίας δεν δίνω λόγο που πάνε τα χρήματα που θα μου πληρώσει κάποιος για το προϊόν που παρέχω.

Όταν όμως το ίδιο προϊόν στην εφαρμογή κοστίζει 30% παραπάνω από την ιστοσελίδα, τότε δημιουργείται η απορία στους χρήστες. Και φαντάζομαι αντί να χρειάζεται να απαντάνε στον καθένα με support tickets απλά το γράφουν εκεί να λυθεί η απορία.

  • Like 9
  • Thanks 3
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, AtiX είπε

Δεν εννοούσα αυτό... εννοούσα η προμήθεια να αναγράφεται σε όλες τις εφαρμογές όπως και σε όλα τα stores... τότε ναι είναι κάτι χρήσιμο για τους καταναλωτές...

 

Αυτό που γράφεις είναι κλασικό whataboutism. Καλύτερα να γίνεται σε έστω ένα store - μήπως και ξεκινήσει να γινεται κανόνας και στα υπόλοιπα. Εξίσου θα υποστήριζα και αντίστοιχη κίνηση στο Android...

  • Like 2
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Γιατί είναι άσχετη πληροφορία να ξέρεις που πηγαίνουν τα λεφτά σου;

Με αυτό που έκανε έμαθαν περισσότεροι, από τι θα το μάθαιναν ότι η Apple παίρνει το 30% και μάλιστα ότι προσπαθεί να το κρύψει...

Δεν είναι άσχετη πληροφορία αλλά δεν θεωρώ ότι είναι και αναγκαίο-σωστό δηλαδή αν εσυ έχεις ένα κατάστημα όποτε αγοράζω από σένα να θέλω να μάθω και το κέρδος που έχεις από την συναλλαγή μας ;;; Αν είμαι συνεργάτης όπως είναι οι developers ναι αλλά σαν απλώς αγοραστής είναι περιττή πληροφορία απλά.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω σε τι είναι χρήσιμη αυτή η πληροφορία στον χρήστη. Ξύνωνται στη γκλίτσα του τσοπάνη. Όποιον τον χαλάει το κάθε store ας αποχωρήσει αν έχει κάκαλα, δεν τους κρατάει κάνεις με αλυσίδα. 

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...