genju Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Καλησπέρα, εδώ και 1-2 μήνες πέφτει συνέχεια η σύνδεση του internet (το τηλέφωνο δεν έχει ποτέ πρόβλημα). Αυτό μπορεί να γίνετε μέχρι και 10 φορές την ημέρα και να διαρκεί από λίγα λεπτά έως και ώρες, αλλά δεν συμβαίνει κάθε μέρα. Έχω πάρει αρκετές φορές τηλέφωνο την τεχνική υποστήριξη αλλά δεν καταφέρνω τίποτα, πάντα μου λένε ότι θα το φτιάξουν αλλά εξακολουθώ να έχω το ίδιο πρόβλημα μετά από τόσο καιρό (επίσης δεν έχουν στείλει ποτέ κάποιον τεχνικό στο σπίτι μου να δει αν το πρόβλημα προέρχεται από εδώ). Έχει κάποιος από εσάς παρόμοιες εμπειρίες με την Wind; Ποιό θα ήταν το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσα να κάνω σε αυτή την περίπτωση;
genju Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 18 λεπτά πριν, panatha1369 είπε Αλλαγη παροχου.. Αυτή είναι η πρώτη σκέψη αλλά μου έχουν κάνει πολύ καλή προσφορά και δεν είχα προβλήματα εδώ και 3 χρόνια που έχω Wind. Επίσης σκέφτομαι ότι μπορεί και σε άλλο πάροχο να έχω προβλήματα όποτε ίσως αξίζει να δοκιμάσω κάτι άλλο πρώτα.
toketog Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Ανέβασε μας τα στατιστικά της γραμμής σου, μέσα από το router, για να έχουμε καλύτερη εικόνα. Απο την Wind όταν τους τι σου λένε όταν τους πεις ότι εξακολουθώ να έχω πρόβλημα; Επίσης όταν δηλώνεις μια βλάβη δηλώνεται στο σύστημα τους. Ρώτησε τους με τι αιτιολογίας έκλεισε η βλάβη. Τέλος, όταν λες πέφτει η σύνδεση εννοείς ότι αποσυγχρονίζει το router, η απλά δεν έχεις πρόσβαση από την συσκευή σου; Επεξ/σία 31 Αυγούστου 2020 από toketog
genju Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, toketog είπε Ανέβασε μας τα στατιστικά της γραμμής σου, μέσα από το router, για να έχουμε καλύτερη εικόνα. Απο την Wind όταν τους τι σου λένε όταν τους πεις ότι εξακολουθώ να έχω πρόβλημα; Επίσης όταν δηλώνεις μια βλάβη δηλώνεται στο σύστημα τους. Ρώτησε τους με τι αιτιολογίας έκλεισε η βλάβη. Τέλος, όταν λες πέφτει η σύνδεση εννοείς ότι αποσυγχρονίζει το router, η απλά δεν έχεις πρόσβαση από την συσκευή σου; Που ακριβός μπορώ να βρω αυτά τα στατιστικά; Υπάρχουν πολλά tabs όποτε δεν ξέρω τι ακριβός εννοείς. Δοκίμασα να κάνω factory reset το router όποτε ίσως να μην έχει νόημα τώρα. Έχω ακούσει πολλά διαφορετικά. Συνήθως μου λένε να περιμένω να περάσουν κάποιες ώρες για να δουν αν θα κάνει κι άλλες αποσυνδέσεις και ότι θα με πάρουν τηλέφωνο (δεν έχουν πάρει ποτέ). Άλλες φορές μου λένε ότι δεν μπορούν να το δηλώσουν σαν βλάβη αν δεν έχουν γίνει 10 αποσυνδέσεις τις τελευταίες 24 ώρες. Θα δοκιμάσω να τους ρωτήσω αυτό που είπες όμως. Αποσυγχρονίζει το router γενικά όχι μόνο για μία συσκευή (φωτάκια DSL και Internet σβήνουν δηλαδή που κανονικά πρέπει να είναι αναμμένα).
bill2015 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 στη ip του ρουτερ 192.168.1.1 η 192.168.1.254 συνήθως έχουν έχεις ελένξει την εσωτερική σου καλωδίωση ;;
hiper7 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Κι εγώ στην Ελευσίνα συνέχεια προβλήματα έχω με την VDSL50 τελευταία. Την άνοιξη είχε μια προσφορά στα ίδια χρήματα που έδινα (34€) για VDSL100 και την πήρα. Αποδείχτηκε ότι η γραμμή του ΟΤΕ δεν μπορούσε να υποστηρίξει τα 100mbps και έτσι "κατέβηκα" και πάλι σε VDSL50 με καλύτερη τιμή (28€) ανανεώνοντας το συμβόλαιο. Έκτοτε έχω αποσυνδέσεις κάθε μέρα (τουλάχιστον μία όταν βρίσκομαι στο σπίτι από το απόγευμα) και δεν υπάρχει λύση. Συνήθως όταν το έχω ανάγκη και έχω τηλεδιάσκεψη. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα δεδομένα στα κινητά πλέον. Από 29/8 όμως δεν έχω καθόλου internet και δεν στέλνουν καν τεχνικό. Έχω επικοινωνήσει 3 φορές μαζί τους μέσω τηλεφώνου και 2 μέσω email και με γράφουν κανονικά. Και καλά θα κάνουν έλεγχο στηγραμμή και θα με καλέσουν πίσω. Οι υπάλληλοι λένε το ποίημα που έχουν μάθει και άκρη δεν βγάζω. Ούτε κάν βλάβη δεν έχουν καταχωρίσει. Τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ.
Silenzio Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 καλα εγω με την wind δεν εχω ιντερνετ απο το φλεβάρη που έκανα διετές συμβόλαιο για 50. Συνεχώς αποσυγχρονίζει το ρουτερ (κάθε φορά που πάει να ανέβει το bandwidth, π.χ. 720p και ανω βιντεο στο youtube κατευθείαν έχει αποσυγχρονίσει). Πόσες φορές έστειλαν σπίτι τεχνικό δικό τους, δε βρήκε πρόβλημα. Όλο λένε βλάβη του οτε και ποτέ δε φτιάχνει. Σε κάθε βλάβη που δηλώνω έρχεται μήνυμα μετα απο 2 βδομάδες ξερω γω οτι επιλύθηκε, ενω παραμένει το ίδιο πρόβλημα. Χειρότερη εταιρεία ever! Λόγω εργασιών στο σπίτι δε πρόλαβα να ασχοληθώ, τώρα θα στειλω καταγγελία εεττ και αίτηση σε άλλο πάροχο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα