Agony Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 2 λεπτά πριν, Devil9697 είπε Το hydrid φαίνεται πολυ ενδιαφερον, και ηδη πολλες εταιρείες βαζουν ακόμη και ενα 48v στα αυτοκινητα γιανα γλυτώνεις την μεγαλη κατανάλωση της 1 πρωτης ταχύτητας. Δεν ξερω πως αντιδρά βεβαια ενα hydrid σε ταξιδια.Εννοω μεσα στην πολη φρεναρεις φορτίζει κτλ.σε ενα ταξιδι 300-500 χιλιομέτρων που η μπαταρια θα αδειάσει μετα απο καποια χιλιομετρα μετα η βενζινη πως λειτουργεί, εννοω καίει φουλ μετα η πως τελος παντων.Πχ το corora ειναι 1.8 κυβικά. Αν η μπαταρια ειναι αδεια καιει σαν ενα 1.8 κινητήρας?! Οχι ακριβος... Θα σου πω πως συμπεριφέρεται ενα hybrid yaris... 1.5 λιτρα. Οταν εισαι σε εθνικη σε ανηφόρες καιει περισσοτερο βενζινα σε κατηφορες σβηνη το μοτερ και δουλευει η μπαταρια... Επισης σς ευθεία αναλογα με υο ποσο πατας γκαζι μια μπαινει το μοτερ και μια οχι... Οταν μενεις απο μπαταρια ...( ουσιαστικά δεν μενεις απο ποτε διοτι οταν πεσει σε ενα ορισμενο σημειο τοτε ξεκιναει το μοτερ και την φορτιζει.... Παρολα αυτα οταν πας και ουσιαστικα ακους μονο το μοτερ ... Δεν ειναι οπως τα συμβατικα αυτοκινητα δλδ ναι μεν εμπλεκεται ο κινητηρας αλλα οχι για να δωσει αυτος κινηση στους τροχους, απλα τροφοδοτει υποβοηθαει τον ηλεκτροκινητήρα να δοσει αυτος κινηση σε τροχους.... Επισης οι μπαταριες δεν φορτίζουν μονο πατώντας φρενο , φορτιζουν και οταν αφηνεις το γκαζι φορτιζουν και οταν αφηνεις το γκάζι . Οχι οπως τα καθαρα ηλεκτρικα αλλα καπως ετσι. Το σιγουρο ειναι οτι ενα 1.500 κυβικα υβριδικο οταν εχει παει στο κοκκινο η μπαταρία του δεν καιει σαν ενα 1.500 , καιει σαν ενα 1.200. 3
korakios Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 28 λεπτά πριν, Agony είπε Με τα μαμα ελαστικα της Bridgestone ειχα 1.2 περισσοτερο .... Με προβλημάτισες γιατί τα ecocontact φορά το panda μου και έλεγα να τα αλλάξω αργότερα με πιο αθόρυβα . Γνωριζεις αν γίνεται και μετατροπή σε υγραέριο ? Ρωτάω γιατί φίλος μου που έχει πολλές μεταθέσεις ψάχνει για κάτι πιο οικονομικό από φυσικό αέριο (που δε θα έχει πάντα πρόσβαση) και δε θέλει πετρέλαιο . 8 λεπτά πριν, Agony είπε δλδ ναι μεν εμπλεκεται ο κινητηρας αλλα οχι για να δωσει αυτος κινηση στους τροχους, απλα τροφοδοτει υποβοηθαει τον ηλεκτροκινητήρα να δοσει αυτος κινηση σε τροχους.... Είσαι σίγουρος ?
NickTG Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 1 hour ago, akefaloskavalaris said: εκτός αν σε ενδιαφέρουν άλλα πράγματα όπως το να πουλήσεις μούρη. Ενδιαφέρουσα οπτική αφού ένας από τους λόγους που ήταν τόσο διαφορετικό το Prius για παράδειγμα ήταν να ξεχωρίζει πως είναι υβριδικό και πρακτικά να "πουλάει μούρη" ο κάτοχος. Δεν είχα ακούσει πάντως μέχρι τώρα την άποψη πως κάποιος διαλέγει μη υβριδικό για να πουλήσει μούρη.
spirosta Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Για όσους ρωτάνε για καταναλώσεις το corolla και εντός και εκτός πολης μου καίει γυρω στα 4 με 4.5 ανά 100 χιλιόμετρα. ΑΛΛΑ είμαι ήρεμος γενικά και στα ταξίδια πάω 110 και με την ησυχία μου και προσπεράσεις 120-130.
NT1G Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, Devil9697 είπε Το hybrid φαίνεται πολυ ενδιαφερον, και ηδη πολλες εταιρείες βαζουν ακόμη και ενα 48v στα αυτοκινητα γιανα γλυτώνεις την μεγαλη κατανάλωση της 1 πρωτης ταχύτητας. Δεν ξερω πως αντιδρά βεβαια ενα hybrid σε ταξιδια.Εννοω μεσα στην πολη φρεναρεις φορτίζει κτλ.σε ενα ταξιδι 300-500 χιλιομέτρων που η μπαταρια θα αδειάσει μετα απο καποια χιλιομετρα μετα η βενζινη πως λειτουργεί, εννοω καίει φουλ μετα η πως τελος παντων.Πχ το corora ειναι 1.8 κυβικά. Αν η μπαταρια ειναι αδεια καιει σαν ενα 1.8 κινητήρας?! Δεν είναι ο σκοπός του υβριδικού να αδειάζει η μπαταρία.
Agony Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, korakios είπε Με προβλημάτισες γιατί τα ecocontact φορά το panda μου και έλεγα να τα αλλάξω αργότερα με πιο αθόρυβα . Γνωριζεις αν γίνεται και μετατροπή σε υγραέριο ? Ρωτάω γιατί φίλος μου που έχει πολλές μεταθέσεις ψάχνει για κάτι πιο οικονομικό από φυσικό αέριο (που δε θα έχει πάντα πρόσβαση) και δε θέλει πετρέλαιο . Είσαι σίγουρος ? Δυστυχώς δεν γνωρίζω γθα μετατροπή σε υγραέριο... Σε 2 αυτοκινητα που εβαλα υγραέριο και με τα 2 ςιχα προβλημα . ενα corsa opc με BRC εκανε κρακ το καπακι και την δευτερη φορα κόλλησαν βαλβιδες. Επίσης σε ενα Starlet ειχα παντα αρθμιες προβλημα με το AC προβλημα με αποδοση κτλ κτλ ... Οποτε δεν ξανά ασχολήθηκα με υγραεριο... Γενικά απο τους 10 που ρωταω οι 5 εχουν προβληματα. Οσο εχει να κανει με την κίνηση στο υβριδικό οχι ΔΕΝ ειμαι σίγουρος διοτι δεν το εχω διαπίστωση προσωπικα και δεν ξερω και τον τροπο... Ειπα οτι μου ειπε ο πωλητης στην Toyota οταν το αγορασα. Οποτε θα πρέπει για σιγουρη απαντηση σε αυτο να βρεθει καποιος μηχανικός που γνωριζει. Αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι στα πισω καθισματα οι κατω αεραγωγοι θελουν καθαρισμα συχνα διοτι απο εκει αναπνεουν οι μπαταριες. 27 λεπτά πριν, spirosta είπε Για όσους ρωτάνε για καταναλώσεις το corolla και εντός και εκτός πολης μου καίει γυρω στα 4 με 4.5 ανά 100 χιλιόμετρα. ΑΛΛΑ είμαι ήρεμος γενικά και στα ταξίδια πάω 110 και με την ησυχία μου και προσπεράσεις 120-130. 4 με 4.5 ειναι υπερβολικα καλα... Ειχα κορολα πριν 18 χρονια 1.6 16V με πολυ χαλαρη οδηγηση ειχα 7.5 με 8.5
koufs Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 3 ώρες πριν, Agony είπε Οχι ακριβος... Θα σου πω πως συμπεριφέρεται ενα hybrid yaris... 1.5 λιτρα. Οταν εισαι σε εθνικη σε ανηφόρες καιει περισσοτερο βενζινα σε κατηφορες σβηνη το μοτερ και δουλευει η μπαταρια... Επισης σς ευθεία αναλογα με υο ποσο πατας γκαζι μια μπαινει το μοτερ και μια οχι... Οταν μενεις απο μπαταρια ...( ουσιαστικά δεν μενεις απο ποτε διοτι οταν πεσει σε ενα ορισμενο σημειο τοτε ξεκιναει το μοτερ και την φορτιζει.... Παρολα αυτα οταν πας και ουσιαστικα ακους μονο το μοτερ ... Δεν ειναι οπως τα συμβατικα αυτοκινητα δλδ ναι μεν εμπλεκεται ο κινητηρας αλλα οχι για να δωσει αυτος κινηση στους τροχους, απλα τροφοδοτει υποβοηθαει τον ηλεκτροκινητήρα να δοσει αυτος κινηση σε τροχους.... Επισης οι μπαταριες δεν φορτίζουν μονο πατώντας φρενο , φορτιζουν και οταν αφηνεις το γκαζι φορτιζουν και οταν αφηνεις το γκάζι . Οχι οπως τα καθαρα ηλεκτρικα αλλα καπως ετσι. Το σιγουρο ειναι οτι ενα 1.500 κυβικα υβριδικο οταν εχει παει στο κοκκινο η μπαταρία του δεν καιει σαν ενα 1.500 , καιει σαν ενα 1.200. στα toyota ο ηλεκροκινητήρaς-γεννήτρια, οι ρόδες και ο βενζινοκινητήρας είναι μονίμως συνδεδεμένοι μηχανικά μεταξύ τους με ένα πλανητικό διαφορικό, αναλόγως επιτάχυνσης, επιβράδυνσης, ρυθμού επιτάχυνσης, ταχύτητας κλπ μοιράζει τη ροπή ανάμεσα σε αυτά τα 3 - αυτός είναι και ο λόγος που από μια ταχύτητα και πάνω ο βενζινοκινητήρας δουλεύει υποχρεωτικά, πχ στο yaris είναι περίπου 75-80 χλμ/ώρα, παραπάνω ακόμη και με αφημένο το γκάζι σε κατηφόρα ο βενζινοκινητήρας θα δουλεύει - δείτε πχ http://eahart.com/prius/psd/ 1
Agony Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 50 λεπτά πριν, koufs είπε στα toyota ο ηλεκροκινητήρaς-γεννήτρια, οι ρόδες και ο βενζινοκινητήρας είναι μονίμως συνδεδεμένοι μηχανικά μεταξύ τους με ένα πλανητικό διαφορικό, αναλόγως επιτάχυνσης, επιβράδυνσης, ρυθμού επιτάχυνσης, ταχύτητας κλπ μοιράζει τη ροπή ανάμεσα σε αυτά τα 3 - αυτός είναι και ο λόγος που από μια ταχύτητα και πάνω ο βενζινοκινητήρας δουλεύει υποχρεωτικά, πχ στο yaris είναι περίπου 75-80 χλμ/ώρα, παραπάνω ακόμη και με αφημένο το γκάζι σε κατηφόρα ο βενζινοκινητήρας θα δουλεύει - δείτε πχ http://eahart.com/prius/psd/ Περιεργο σε κατηφορα με αφημένο γκαζι δεν ακουω απολυτος τιποτα απο το μοτερ οπως οταν παω EV . Αν δουλεύει... Θα δουλευει ελάχιστα και δεν γινεται αντιληπτό.
freegr Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Μάλιστα Δήμοι εδώ στην Πελοπόννησο έχουν λάβει απόφαση για δημιουργία σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών ΙΧ οπότε ναι πάμε σε μια νέα εποχή ελπίζω
ff7lucas Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 14 ώρες πριν, akefaloskavalaris είπε Μπράβο μας. Νομίζω αν αγοράσεις υβριδικό δεν ξαναγυρίζεις πίσω, εκτός αν σε ενδιαφέρουν άλλα πράγματα όπως το να πουλήσεις μούρη. Τα υβριδικά είναι ήσυχα, καίνε λιγότερο, είναι αυτόματα, φιλικά προς το περιβάλλον και δεν πληρώνεις και τέλη κυκλοφορίας. δλδ όλοι εμείς με τα βενζινοκίνητα και τα πετρελαιοκίνητα είμαστε μουράτοι; κάτι έμαθα Δευτέρα πρωί, τέλεια.
vastegial_74 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Τα ηλεκτρικά υβριδικά είναι καθαρά μεταβατική τεχνολογία. Όταν εξελιχθούν οι μπαταρίες, δηλαδή να φορτίζουν στο χρόνο που θες για φουλάρεις στο βενζινάδικο και βγάζουν μια αυτονομία 600+ χιλιόμετρα, θα πάψουν να υπάρχουν. Δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης. Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια να πέσουν και οι τιμές των αμιγώς ηλεκτρικών. Μέχρι τότε όμως ότι και λένε, ότι και να γράφετε την οικονομία του ντίζελ δεν την φτάνει κανένα υβριδικό. Ακόμα και εκεί να παίζουν και τα δύο, γύρω στα 4/100 το ντίζελ πάλι συμφέρει λόγω διαφοράς τιμής καυσίμου.
Antonis_V Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Λογικό. Αφού έχουμε σχεδόν 3 φορές πάνω την τιμή της Βενζίνης / Πετρελαίου σε σχέση με τους υπόλοιπους. Άλλοι γλεντάνε, άλλοι πληρώνουν. Επεξ/σία 31 Αυγούστου 2020 από Antonis_V
pekou Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Καλημέρα στο forum.Η κατανάλωση,μέσα στην πόλη πάντα,είναι η μισή περίπου,απο ότι στα συμβατικά(με κανονική χρήση πάντα).Ε τώρα στους μεγάλους δρόμους,ανοίγει ο βενζινοκινητήρας,οπότε η κατανάλωση είναι η ίδια....Τώρα για μπαταρίες κλπ,είναι άλλο θέμα,αλλά κ πάλι,έχεις οικονομία.... Κάτοχος 1 παλαιού αυτοκινήτου έτους 2000,που δίνω την εβδομάδα γύρω στα 60€(κάνω γύρω στα 600χλμ την εβδομάδα).....
Alexis_dim Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Όλα καλά στη θεωρία! Καλά τα υβριδικά, όμως αν είναι να πας ταξίδι ζορίζει το πράγμα. Κι ας μην αναφέρω καν την ηλεκτροκίνηση, θα ήταν σωτήρια λύση αν η Ελλάδα εκσυγχρονιστεί επιτέλους, φτιάξει δρόμους και βάλει σταθμούς φόρτισης στα βενζινάδικα τουλάχιστον....
spirios1992 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 4 ώρες πριν, vastegial_74 είπε Τα ηλεκτρικά υβριδικά είναι καθαρά μεταβατική τεχνολογία. Όταν εξελιχθούν οι μπαταρίες, δηλαδή να φορτίζουν στο χρόνο που θες για φουλάρεις στο βενζινάδικο και βγάζουν μια αυτονομία 600+ χιλιόμετρα, θα πάψουν να υπάρχουν. Δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης. Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια να πέσουν και οι τιμές των αμιγώς ηλεκτρικών. Μέχρι τότε όμως ότι και λένε, ότι και να γράφετε την οικονομία του ντίζελ δεν την φτάνει κανένα υβριδικό. Ακόμα και εκεί να παίζουν και τα δύο, γύρω στα 4/100 το ντίζελ πάλι συμφέρει λόγω διαφοράς τιμής καυσίμου. Συμφωνώ στη μεταβατικότητα. Όντως την οικονομία του ντίζελ εκτός πόλης δεν τη πιάνουν. Αλλά ούτε οι ντίζελ πιάνουν την οικονομία του υβριδικού εντός πόλης. Και τα προβλήματα dpf που προκύπτουν από την μη αναπνοή τους εντός πόλης. 2 ώρες πριν, pekou είπε Καλημέρα στο forum.Η κατανάλωση,μέσα στην πόλη πάντα,είναι η μισή περίπου,απο ότι στα συμβατικά(με κανονική χρήση πάντα).Ε τώρα στους μεγάλους δρόμους,ανοίγει ο βενζινοκινητήρας,οπότε η κατανάλωση είναι η ίδια....Τώρα για μπαταρίες κλπ,είναι άλλο θέμα,αλλά κ πάλι,έχεις οικονομία.... Κάτοχος 1 παλαιού αυτοκινήτου έτους 2000,που δίνω την εβδομάδα γύρω στα 60€(κάνω γύρω στα 600χλμ την εβδομάδα)..... Το υβριδικό συμπληρωνει το βενζινοκινητήρα και εκτός πόλης. Δεν έχει εκτός πόλης την ίδια κατανάλωση με συμβατικό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα