Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι χώρες της γηραιάς ηπείρου ξεπέρασαν σε πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων την Κίνα το πρώτο μισό του 2020.

Ήρθε η στιγμή η Ευρώπη να ξεπεράσει την Κίνα σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg, έπειτα από το πρώτο μισό του 2020 η ασιατική χώρα παραδίδει τα σκήπτρα στη γηραιά ήπειρο όσον αφορά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων.

Screenshot-2020-08-26-at-13_57_32.png.afb56283070aed1fac7a540e6aa02d8d.png

Οι πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς ήταν σημαντικά περισσότερες στην Ευρώπη σε σχέση με την Κίνα (περίπου 170 χιλιάδες έναντι 80 χιλιάδων) τη στιγμή που στις πωλήσεις εξ ολοκλήρου ηλεκτρικών οχημάτων (μπαταρίας δηλαδή) η δεύτερη διατήρησε τα ηνία (245 χιλιάδες έναντι 210 χιλιάδων). Αποτέλεσμα αυτών, ήταν οι συνολικές πωλήσεις στην Ευρώπη να φτάσουν τα 380 χιλιάδες οχήματα, όταν στην Κίνα έμειναν σχεδόν στις 335 χιλιάδες.

Τα νέα από το “μέτωπο” των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη είναι ιδιαιτέρως θετικά τους τελευταίους μήνες. Στις πλέον αξιοσημείωτες ειδήσεις, η Volkswagen διαθέτει πλέον το μεγαλύτερο εργοστάσιο κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ήπειρο, ενώ η Σουηδία έχει ανακοινώσει ότι θα ξεκινήσει να χρησιμοποιεί ηλεκτρικά λεωφορεία για καθαρές μεταφορές.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μπράβο μας. Νομίζω αν αγοράσεις υβριδικό δεν ξαναγυρίζεις πίσω, εκτός αν σε ενδιαφέρουν άλλα πράγματα όπως το να πουλήσεις μούρη. Τα υβριδικά είναι ήσυχα, καίνε λιγότερο, είναι αυτόματα, φιλικά προς το περιβάλλον και δεν πληρώνεις και τέλη κυκλοφορίας.

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ.

Όταν βγουν μαζικά τέτοιου τύπου μπαταρίες θα επενδύσω σε υβρίδιο/ηλεκτρικό 

https://newatlas.com/energy/nano-diamond-self-charging-batteries-ndb/

Προς το παρών επειδή αποφάσισε η Γερμανία να επενδύσει σε λιθίου που μόνο για ποδήλατο άντε κάνα σκούτερ κάνουν δε θα πάρω ,ευχαριστώ !

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, akefaloskavalaris είπε

Μπράβο μας. Νομίζω αν αγοράσεις υβριδικό δεν ξαναγυρίζεις πίσω, εκτός αν σε ενδιαφέρουν άλλα πράγματα όπως το να πουλήσεις μούρη. Τα υβριδικά είναι ήσυχα, καίνε λιγότερο, είναι αυτόματα, φιλικά προς το περιβάλλον και δεν πληρώνεις και τέλη κυκλοφορίας.

Νομίζω ότι μόνο κακό των υβριδικών είναι η αυξημένη πολυπλοκότητα αφού εκτός από τον κίνητρα εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να βγάλει βλάβες. Εγώ προσωπικά περιμένω να ωριμάσουν τα πλήρως ηλεκτρικά μέσα στην επόμενη δεκαετία πριν προβώ σε κάποια αγορά στο μέλλον . Που ξέρεις μπορεί και τα υδρογόνου να έχουν βελτιωθεί μέχρι τότε, που τα θεωρώ πιο υποσχόμενη τεχνολογία.

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, dr_frozenarm είπε

Νομίζω ότι μόνο κακό των υβριδικών είναι η αυξημένη πολυπλοκότητα αφού εκτός από τον κίνητρα εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να βγάλει βλάβες. Εγώ προσωπικά περιμένω να ωριμάσουν τα πλήρως ηλεκτρικά μέσα στην επόμενη δεκαετία πριν προβώ σε κάποια αγορά στο μέλλον . Που ξέρεις μπορεί και τα υδρογόνου να έχουν βελτιωθεί μέχρι τότε, που τα θεωρώ πιο υποσχόμενη τεχνολογία.

 

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι πολύ απλός και δύσκολα θα βγάλει βλάβη. Ίσα ίσα που απαλλάσει τον κυρίως κινητήρα από την κίνηση της πόλης που τον φθίρει περισσότερο...

  • Like 11
  • Thanks 1
Δημοσ.

σε μια 10ετια πιστεύω να έχει ωριμάσει η τεχνολογία των μπαταριών! σήμερα δεν συμφέρει εκτός αν κάνεις πάνω από 30.000χλμ το χρόνο και πάλι παίζεται..

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, dr_frozenarm είπε

Νομίζω ότι μόνο κακό των υβριδικών είναι η αυξημένη πολυπλοκότητα αφού εκτός από τον κίνητρα εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να βγάλει βλάβες. Εγώ προσωπικά περιμένω να ωριμάσουν τα πλήρως ηλεκτρικά μέσα στην επόμενη δεκαετία πριν προβώ σε κάποια αγορά στο μέλλον . Που ξέρεις μπορεί και τα υδρογόνου να έχουν βελτιωθεί μέχρι τότε, που τα θεωρώ πιο υποσχόμενη τεχνολογία.

Έχοντας 3 βενζινας 1 υβριδικο και ενα Ντιζελ... Τα οποία δεν ηταν μεταχειρισμένα πρωτο χερι εγω... Τα 2 μάλιστα ειναι ολο ιδια 2016 Yaris diesel και Yaris Hybrid...

Θα πω πω οτι αν θες οικονομια εντος πόλης το υβριδικο ειναι οτι καλυτερο , φοβερο σασμαν εντελώς αθόρυβα πολυ μικρότερο κόστος σερβις , μικροτερη καταπόνηση στα φρενα γενικότερα πολυ απλο στην χρηση... Στο ταξιδι οντος καιει 0.5 με 0.8 περισσοτερο απο το ιδιο Yaris ντίζελ και σιγουρα οταν πατας τερμα το γκαζι κανει περισσότερο θορυβο... Αν εξοικειωθεί καποιος ομως και οδηγάει ομαλά τοτε ολα αυτα δεν υπαρχουν.

Απο μειονεκτήματα αυτα που καταλαβα στο ίδιο παντα αμαξι ειναι οτι νιωθω το υβριδικο πολυ ποιο βαρυ απο το ντιζελ επισης οταν το αγορασα ηθελε 12.000 χιλιομετρα σχεδον 8 μηνες δλδ για μενα να ανοίξουν οι μπαταρίες μετα απο αυτα τα χιλιομετρα και περισσότερο νευρο ειχε και μικρότερη κατανάλωση και σιγουρα οι μπαταριες κραταγαν περισσότερο στο EV mode . Δεν ξερω για ποιο λογο δεν δουλευει 100% απο την αρχη ....ισως οι μπαταριες δεν στρωνονται ατο εργοστάσιο πριν την παραλαβή.

Πλεον δεν με εξιτάρει τιποτα περισσότερο απο ενα η καθαρα αγωνιστηκο πισταδικο αμαξι για 1 φορα το.μηνα βόλτα σε βουνο η ενα καθαρα ηρεμο ησυχο ευκολο με χαμηλη κατανάλωση ανετη αρνητηση μαλακα καθισματα αυτοκινητο Πόλης για καθε μερα.

18 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι πολύ απλός και δύσκολα θα βγάλει βλάβη. Ίσα ίσα που απαλλάσει τον κυρίως κινητήρα από την κίνηση της πόλης που τον φθίρει περισσότερο...

Οντος ο θειος μου έχει ταξι hybrid toyota με χιλιαδες χιλιομετρα 10 χρονια και... Οι μπαταριες ζητημα ειναι να ειναι στο 70% της απόδοσης τους... Και απο ζημιες ? Κατι διακοπτες αλλαξε εσωτερικα και κατι τριγμοί απο αεραγωγους που επισης άλλαξε... Δλδ ουσιαστικά αυτο το κακο εσωτερικό των Toyota.

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, akefaloskavalaris είπε

Μπράβο μας. Νομίζω αν αγοράσεις υβριδικό δεν ξαναγυρίζεις πίσω, εκτός αν σε ενδιαφέρουν άλλα πράγματα όπως το να πουλήσεις μούρη. Τα υβριδικά είναι ήσυχα, καίνε λιγότερο, είναι αυτόματα, φιλικά προς το περιβάλλον και δεν πληρώνεις και τέλη κυκλοφορίας.

MOtsjvNnSC2khWgIacr1

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, akefaloskavalaris είπε

Μπράβο μας. Νομίζω αν αγοράσεις υβριδικό δεν ξαναγυρίζεις πίσω, εκτός αν σε ενδιαφέρουν άλλα πράγματα όπως το να πουλήσεις μούρη. Τα υβριδικά είναι ήσυχα, καίνε λιγότερο, είναι αυτόματα, φιλικά προς το περιβάλλον και δεν πληρώνεις και τέλη κυκλοφορίας.

Τι ενοεις να πουλησεις μουρη ?

Υπαρχουν υβριδικά που πουλας μούρη ( για οσους ενδιαφερονται)  οπως τα Porsche , Lexus κτλ κτλ... Υβριδικα δεν ειναι μονο το Yaris μου :)

Συγκεκριμενα στο Porsche που μπήκα δουλευε και μεχρι καποιοα χιλιομετρα μονο μπαταρια και ολα μαζί και απο ποιοτητα και γκαζια... Άστα αλλο επίπεδο 

Δεν υπαρχει μελλον χωρις ηλεκτρικά η Hybrid αυτο ειναι γεγονός...

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, korakios είπε

Όταν βγουν μαζικά τέτοιου τύπου μπαταρίες θα επενδύσω σε υβρίδιο/ηλεκτρικό 

https://newatlas.com/energy/nano-diamond-self-charging-batteries-ndb/

Προς το παρών επειδή αποφάσισε η Γερμανία να επενδύσει σε λιθίου που μόνο για ποδήλατο άντε κάνα σκούτερ κάνουν δε θα πάρω ,ευχαριστώ !

 

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Agony είπε

Θα πω πω οτι αν θες οικονομια εντος πόλης το υβριδικο ειναι οτι καλυτερο

Κατανάλωση σε λίτρα ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, coffeex είπε

MOtsjvNnSC2khWgIacr1

Το χειρότερο ειναι οτι βλεπω ακομα και σημερα τέτοιους στο δρόμο και μενουν ατιμώρητοι και με πινακίδες... Πως περνανε κτεο ακομα δεν κατάλαβα.

12 λεπτά πριν, korakios είπε

Κατανάλωση σε λίτρα ?

Χειμώνα με δικο μου χαλαρο τροπο οδηγησης εντος πολης ... Καλοκαιρι και σε Εθνικη οδο καιει σχεδόν 1 λιτρο πανω. 

Α να πω οτι αυτο ειναι με ελαστικα καινουργια Ecco Contact 6 ... Με τα μαμα ελαστικα της Bridgestone ειχα 1.2 περισσοτερο .... Παντα ιδιες διαδρομες κανω καθε μερα.

Οτι και να λενε το ελαστικό παιζει μεγαλο ρολο σε καταναλωση... Αν και τα μαμα ηταν ποιο σκληρα και ποιο αμεσα στο τιμονι, τα ecco contact. Ειναι ποιο.μαλακα και σε αποκριση κανουν μαγουλισμα... Αλλα οκ αμαξι για εκο οδηγηση ειναι.

IMG-459eba0d88e11c252aeaf26f8f8dcb98-V.jpg

Επεξ/σία από Agony
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, coffeex είπε


Δεν άντεξα να τον ακούω, πόνεσαν τα αυτιά μου και η νοημοσύνη  . Εσύ τι κατάλαβες σαν μειονέκτημα ?

Το μόνο σοβαρό που λέει είναι ότι η εταιρία δεν έχει παρουσιάσει στο site κάτι πέρα από τα 100mW

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το hybrid φαίνεται πολυ ενδιαφερον, και ηδη πολλες εταιρείες βαζουν ακόμη και ενα 48v στα αυτοκινητα γιανα γλυτώνεις την μεγαλη κατανάλωση της 1 πρωτης ταχύτητας. Δεν ξερω πως αντιδρά βεβαια ενα hybrid σε ταξιδια.Εννοω μεσα στην πολη φρεναρεις φορτίζει κτλ.σε ενα ταξιδι 300-500 χιλιομέτρων που η μπαταρια θα αδειάσει μετα απο καποια χιλιομετρα μετα η βενζινη πως λειτουργεί, εννοω καίει φουλ μετα η πως τελος παντων.Πχ το corora ειναι 1.8 κυβικά. Αν η μπαταρια ειναι αδεια καιει σαν ενα 1.8 κινητήρας?!

 

 

                                           

Επεξ/σία από Devil9697

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...