dimakisk Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Οι χώρες της γηραιάς ηπείρου ξεπέρασαν σε πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων την Κίνα το πρώτο μισό του 2020. Ήρθε η στιγμή η Ευρώπη να ξεπεράσει την Κίνα σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg, έπειτα από το πρώτο μισό του 2020 η ασιατική χώρα παραδίδει τα σκήπτρα στη γηραιά ήπειρο όσον αφορά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων. Οι πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς ήταν σημαντικά περισσότερες στην Ευρώπη σε σχέση με την Κίνα (περίπου 170 χιλιάδες έναντι 80 χιλιάδων) τη στιγμή που στις πωλήσεις εξ ολοκλήρου ηλεκτρικών οχημάτων (μπαταρίας δηλαδή) η δεύτερη διατήρησε τα ηνία (245 χιλιάδες έναντι 210 χιλιάδων). Αποτέλεσμα αυτών, ήταν οι συνολικές πωλήσεις στην Ευρώπη να φτάσουν τα 380 χιλιάδες οχήματα, όταν στην Κίνα έμειναν σχεδόν στις 335 χιλιάδες. Τα νέα από το “μέτωπο” των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη είναι ιδιαιτέρως θετικά τους τελευταίους μήνες. Στις πλέον αξιοσημείωτες ειδήσεις, η Volkswagen διαθέτει πλέον το μεγαλύτερο εργοστάσιο κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ήπειρο, ενώ η Σουηδία έχει ανακοινώσει ότι θα ξεκινήσει να χρησιμοποιεί ηλεκτρικά λεωφορεία για καθαρές μεταφορές. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
akefaloskavalaris Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Μπράβο μας. Νομίζω αν αγοράσεις υβριδικό δεν ξαναγυρίζεις πίσω, εκτός αν σε ενδιαφέρουν άλλα πράγματα όπως το να πουλήσεις μούρη. Τα υβριδικά είναι ήσυχα, καίνε λιγότερο, είναι αυτόματα, φιλικά προς το περιβάλλον και δεν πληρώνεις και τέλη κυκλοφορίας. 9 1
korakios Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Όταν βγουν μαζικά τέτοιου τύπου μπαταρίες θα επενδύσω σε υβρίδιο/ηλεκτρικό https://newatlas.com/energy/nano-diamond-self-charging-batteries-ndb/ Προς το παρών επειδή αποφάσισε η Γερμανία να επενδύσει σε λιθίου που μόνο για ποδήλατο άντε κάνα σκούτερ κάνουν δε θα πάρω ,ευχαριστώ ! 1 2
dr_frozenarm Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 8 λεπτά πριν, akefaloskavalaris είπε Μπράβο μας. Νομίζω αν αγοράσεις υβριδικό δεν ξαναγυρίζεις πίσω, εκτός αν σε ενδιαφέρουν άλλα πράγματα όπως το να πουλήσεις μούρη. Τα υβριδικά είναι ήσυχα, καίνε λιγότερο, είναι αυτόματα, φιλικά προς το περιβάλλον και δεν πληρώνεις και τέλη κυκλοφορίας. Νομίζω ότι μόνο κακό των υβριδικών είναι η αυξημένη πολυπλοκότητα αφού εκτός από τον κίνητρα εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να βγάλει βλάβες. Εγώ προσωπικά περιμένω να ωριμάσουν τα πλήρως ηλεκτρικά μέσα στην επόμενη δεκαετία πριν προβώ σε κάποια αγορά στο μέλλον . Που ξέρεις μπορεί και τα υδρογόνου να έχουν βελτιωθεί μέχρι τότε, που τα θεωρώ πιο υποσχόμενη τεχνολογία. 1
Retromaniac Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 3 λεπτά πριν, dr_frozenarm είπε Νομίζω ότι μόνο κακό των υβριδικών είναι η αυξημένη πολυπλοκότητα αφού εκτός από τον κίνητρα εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να βγάλει βλάβες. Εγώ προσωπικά περιμένω να ωριμάσουν τα πλήρως ηλεκτρικά μέσα στην επόμενη δεκαετία πριν προβώ σε κάποια αγορά στο μέλλον . Που ξέρεις μπορεί και τα υδρογόνου να έχουν βελτιωθεί μέχρι τότε, που τα θεωρώ πιο υποσχόμενη τεχνολογία. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι πολύ απλός και δύσκολα θα βγάλει βλάβη. Ίσα ίσα που απαλλάσει τον κυρίως κινητήρα από την κίνηση της πόλης που τον φθίρει περισσότερο... 11 1
alex1001 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 σε μια 10ετια πιστεύω να έχει ωριμάσει η τεχνολογία των μπαταριών! σήμερα δεν συμφέρει εκτός αν κάνεις πάνω από 30.000χλμ το χρόνο και πάλι παίζεται..
Agony Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 12 λεπτά πριν, dr_frozenarm είπε Νομίζω ότι μόνο κακό των υβριδικών είναι η αυξημένη πολυπλοκότητα αφού εκτός από τον κίνητρα εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να βγάλει βλάβες. Εγώ προσωπικά περιμένω να ωριμάσουν τα πλήρως ηλεκτρικά μέσα στην επόμενη δεκαετία πριν προβώ σε κάποια αγορά στο μέλλον . Που ξέρεις μπορεί και τα υδρογόνου να έχουν βελτιωθεί μέχρι τότε, που τα θεωρώ πιο υποσχόμενη τεχνολογία. Έχοντας 3 βενζινας 1 υβριδικο και ενα Ντιζελ... Τα οποία δεν ηταν μεταχειρισμένα πρωτο χερι εγω... Τα 2 μάλιστα ειναι ολο ιδια 2016 Yaris diesel και Yaris Hybrid... Θα πω πω οτι αν θες οικονομια εντος πόλης το υβριδικο ειναι οτι καλυτερο , φοβερο σασμαν εντελώς αθόρυβα πολυ μικρότερο κόστος σερβις , μικροτερη καταπόνηση στα φρενα γενικότερα πολυ απλο στην χρηση... Στο ταξιδι οντος καιει 0.5 με 0.8 περισσοτερο απο το ιδιο Yaris ντίζελ και σιγουρα οταν πατας τερμα το γκαζι κανει περισσότερο θορυβο... Αν εξοικειωθεί καποιος ομως και οδηγάει ομαλά τοτε ολα αυτα δεν υπαρχουν. Απο μειονεκτήματα αυτα που καταλαβα στο ίδιο παντα αμαξι ειναι οτι νιωθω το υβριδικο πολυ ποιο βαρυ απο το ντιζελ επισης οταν το αγορασα ηθελε 12.000 χιλιομετρα σχεδον 8 μηνες δλδ για μενα να ανοίξουν οι μπαταρίες μετα απο αυτα τα χιλιομετρα και περισσότερο νευρο ειχε και μικρότερη κατανάλωση και σιγουρα οι μπαταριες κραταγαν περισσότερο στο EV mode . Δεν ξερω για ποιο λογο δεν δουλευει 100% απο την αρχη ....ισως οι μπαταριες δεν στρωνονται ατο εργοστάσιο πριν την παραλαβή. Πλεον δεν με εξιτάρει τιποτα περισσότερο απο ενα η καθαρα αγωνιστηκο πισταδικο αμαξι για 1 φορα το.μηνα βόλτα σε βουνο η ενα καθαρα ηρεμο ησυχο ευκολο με χαμηλη κατανάλωση ανετη αρνητηση μαλακα καθισματα αυτοκινητο Πόλης για καθε μερα. 18 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Ο ηλεκτροκινητήρας είναι πολύ απλός και δύσκολα θα βγάλει βλάβη. Ίσα ίσα που απαλλάσει τον κυρίως κινητήρα από την κίνηση της πόλης που τον φθίρει περισσότερο... Οντος ο θειος μου έχει ταξι hybrid toyota με χιλιαδες χιλιομετρα 10 χρονια και... Οι μπαταριες ζητημα ειναι να ειναι στο 70% της απόδοσης τους... Και απο ζημιες ? Κατι διακοπτες αλλαξε εσωτερικα και κατι τριγμοί απο αεραγωγους που επισης άλλαξε... Δλδ ουσιαστικά αυτο το κακο εσωτερικό των Toyota. 3 2
coffeex Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 42 λεπτά πριν, akefaloskavalaris είπε Μπράβο μας. Νομίζω αν αγοράσεις υβριδικό δεν ξαναγυρίζεις πίσω, εκτός αν σε ενδιαφέρουν άλλα πράγματα όπως το να πουλήσεις μούρη. Τα υβριδικά είναι ήσυχα, καίνε λιγότερο, είναι αυτόματα, φιλικά προς το περιβάλλον και δεν πληρώνεις και τέλη κυκλοφορίας.
Agony Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 38 λεπτά πριν, akefaloskavalaris είπε Μπράβο μας. Νομίζω αν αγοράσεις υβριδικό δεν ξαναγυρίζεις πίσω, εκτός αν σε ενδιαφέρουν άλλα πράγματα όπως το να πουλήσεις μούρη. Τα υβριδικά είναι ήσυχα, καίνε λιγότερο, είναι αυτόματα, φιλικά προς το περιβάλλον και δεν πληρώνεις και τέλη κυκλοφορίας. Τι ενοεις να πουλησεις μουρη ? Υπαρχουν υβριδικά που πουλας μούρη ( για οσους ενδιαφερονται) οπως τα Porsche , Lexus κτλ κτλ... Υβριδικα δεν ειναι μονο το Yaris μου Συγκεκριμενα στο Porsche που μπήκα δουλευε και μεχρι καποιοα χιλιομετρα μονο μπαταρια και ολα μαζί και απο ποιοτητα και γκαζια... Άστα αλλο επίπεδο Δεν υπαρχει μελλον χωρις ηλεκτρικά η Hybrid αυτο ειναι γεγονός...
coffeex Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 31 λεπτά πριν, korakios είπε Όταν βγουν μαζικά τέτοιου τύπου μπαταρίες θα επενδύσω σε υβρίδιο/ηλεκτρικό https://newatlas.com/energy/nano-diamond-self-charging-batteries-ndb/ Προς το παρών επειδή αποφάσισε η Γερμανία να επενδύσει σε λιθίου που μόνο για ποδήλατο άντε κάνα σκούτερ κάνουν δε θα πάρω ,ευχαριστώ ! 1 1
korakios Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 8 λεπτά πριν, Agony είπε Θα πω πω οτι αν θες οικονομια εντος πόλης το υβριδικο ειναι οτι καλυτερο Κατανάλωση σε λίτρα ?
Agony Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, coffeex είπε Το χειρότερο ειναι οτι βλεπω ακομα και σημερα τέτοιους στο δρόμο και μενουν ατιμώρητοι και με πινακίδες... Πως περνανε κτεο ακομα δεν κατάλαβα. 12 λεπτά πριν, korakios είπε Κατανάλωση σε λίτρα ? Χειμώνα με δικο μου χαλαρο τροπο οδηγησης εντος πολης ... Καλοκαιρι και σε Εθνικη οδο καιει σχεδόν 1 λιτρο πανω. Α να πω οτι αυτο ειναι με ελαστικα καινουργια Ecco Contact 6 ... Με τα μαμα ελαστικα της Bridgestone ειχα 1.2 περισσοτερο .... Παντα ιδιες διαδρομες κανω καθε μερα. Οτι και να λενε το ελαστικό παιζει μεγαλο ρολο σε καταναλωση... Αν και τα μαμα ηταν ποιο σκληρα και ποιο αμεσα στο τιμονι, τα ecco contact. Ειναι ποιο.μαλακα και σε αποκριση κανουν μαγουλισμα... Αλλα οκ αμαξι για εκο οδηγηση ειναι. Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2020 από Agony
korakios Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 8 λεπτά πριν, coffeex είπε Δεν άντεξα να τον ακούω, πόνεσαν τα αυτιά μου και η νοημοσύνη . Εσύ τι κατάλαβες σαν μειονέκτημα ? Το μόνο σοβαρό που λέει είναι ότι η εταιρία δεν έχει παρουσιάσει στο site κάτι πέρα από τα 100mW 1
Devil9697 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Το hybrid φαίνεται πολυ ενδιαφερον, και ηδη πολλες εταιρείες βαζουν ακόμη και ενα 48v στα αυτοκινητα γιανα γλυτώνεις την μεγαλη κατανάλωση της 1 πρωτης ταχύτητας. Δεν ξερω πως αντιδρά βεβαια ενα hybrid σε ταξιδια.Εννοω μεσα στην πολη φρεναρεις φορτίζει κτλ.σε ενα ταξιδι 300-500 χιλιομέτρων που η μπαταρια θα αδειάσει μετα απο καποια χιλιομετρα μετα η βενζινη πως λειτουργεί, εννοω καίει φουλ μετα η πως τελος παντων.Πχ το corora ειναι 1.8 κυβικά. Αν η μπαταρια ειναι αδεια καιει σαν ενα 1.8 κινητήρας?! Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2020 από Devil9697
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα