Προς το περιεχόμενο

electric engineer

marazl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ποια είναι η γνώμη σας για την σχολή Ηλεκτρονικών μηχανικών του Μεσογειακού πανεπιστημίου (πρώην ΤΕΙ Κρήτης) στα Χανιά;

Είμαι μαθητής γενικού λυκείου στο 4ο πεδίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα ηθελα να σε παροτρυνω να αλλαξεις τον τιτλο σε "electrical" για την ορθοτητα του ορου.
ισως αν μπεις στη σχολη του εκαστοτε τμηαμτος, μπορεις να τσεκαρεις το προγραμμα σπουδων (μαθηματα). το παραθετω σαν γενικη οδηγια, πιο συγκεκριμενα ισως κπ που εοχυν σπουδασει στα επιμερους τμηματα να μπορουν να πουν περισσοτερα. τα ΤΕΙ (οπως τα αφησα εγω) ειχαν πιο πολλα εργαστηριακα μαθηματα(πρακτικες/τεχνικες γνωσες) και πολυ πιο περιορισμενο ευρος γνωσεων/θεωριας.

• Like 1

4 ώρες πριν, ask είπε

θα ηθελα να σε παροτρυνω να αλλαξεις τον τιτλο σε "electrical" για την ορθοτητα του ορου.
ισως αν μπεις στη σχολη του εκαστοτε τμηαμτος, μπορεις να τσεκαρεις το προγραμμα σπουδων (μαθηματα). το παραθετω σαν γενικη οδηγια, πιο συγκεκριμενα ισως κπ που εοχυν σπουδασει στα επιμερους τμηματα να μπορουν να πουν περισσοτερα. τα ΤΕΙ (οπως τα αφησα εγω) ειχαν πιο πολλα εργαστηριακα μαθηματα(πρακτικες/τεχνικες γνωσες) και πολυ πιο περιορισμενο ευρος γνωσεων/θεωριας.

Electrical engineer =/= electronics engineer, το δεύτερο θέλει να πει ο τύπος επειδή η σχολή είναι ηλεκτρονικών μηχανικών. 

|

Ως πρώην τει θα έχει φαντάζομαι πολλά εργαστήρια και λιγότερη θεωρία, αποκλειστικά αφιερωμένο στα ηλεκτρονικά μόνο (όχι ηλεκτρολογικό σχέδιο, υψηλές τάσεις κ.ο.κ. που έχουν τα πολυτεχνεία)

Στις 30/8/2020 στις 7:22 ΠΜ, LongTom είπε

Electrical engineer =/= electronics engineer, το δεύτερο θέλει να πει ο τύπος επειδή η σχολή είναι ηλεκτρονικών μηχανικών. 

|

Ως πρώην τει θα έχει φαντάζομαι πολλά εργαστήρια και λιγότερη θεωρία, αποκλειστικά αφιερωμένο στα ηλεκτρονικά μόνο (όχι ηλεκτρολογικό σχέδιο, υψηλές τάσεις κ.ο.κ. που έχουν τα πολυτεχνεία)