Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

Έχω ένα smartphone της Sony (ναι υπάρχουμε ακόμα 🤣), πλήρως ικανοποιημένος μέχρι στιγμής, αλλά μου έβγαλε ένα πρόβλημα: το ένα από τα δύο ηχεία σαν να μπούκωσε, ή δεν κάνει καλή επαφή, και δεν ακούγεται καθόλου καλά. Επειδή είναι το ηχείο για τις κλήσεις, με ενοχλεί αρκετά. Και εφόσον είμαι ακόμα εντός εγγύησης, λέω να το στείλω να μου το φτιάξουν, και με την ευκαιρία να αλλάξουν και μια μπαταρία και ίσως να δουν και την οθόνη που μου φαίνεται να έχει λίγο bleeding (εξαρχής, απλά είναι τόσο λίγο που δεν άξιζε τη διαδικασία να το πάω πίσω)

Η ερώτηση μου λοιπόν: να το πάω στο κατάστημα απ όπου το αγόρασα, ή να το στείλω με κουριερ στην αντιπροσωπεία της sony? Αν το πάω στο κατάστημα προφανώς γλιτώνω τα μεταφορικά, υπάρχει όμως περίπτωση να με χρεώσουν τίποτα άλλο; Σκοπεύω να τους ζητήσω να με ενημερώσουν πριν κάνουν οτιδήποτε για το οποίο θα χρεωθώ, είμαι καλυμμένος με αυτό;

Επίσης, έχω ακούσει γενικά καλά λόγια για την αντιπροσωπεία της sony (μιας και το κινητό με τον έναν ή τον άλλο τρόπο θα καταλήξει εκεί), ότι δηλαδή δεν δημιουργεί προβλήματα με τις εγγυήσεις κλπ. Αν κάποιος έχει κάποιος σχετική εμπειρία ας την μοιραστεί.

ΥΓ: Το κινητό αγοράστηκε πριν 19-20 μήνες, άρα βάσει νόμου είμαι ακόμα εντός εγγύησης, δεν φαντάζομαι να μου δημιουργήσουν κανένα θέμα, ότι και καλά αυτοί καλύπτουν ένα χρόνο και τέτοια ε; Στο site της sony λέει καθαρά για 2 χρόνια

 

Επεξ/σία από Nakligan
Δημοσ.

Κανονικα 2 χρόνια οπως τα περισσότερα .

Για δες αυτο το pdf αν σε βολεύει κάποιος κοντα σου .

https://www.google.com/search?q=omnitech&oq=omnitwch&aqs=chrome.1.69i57j0l4.3677j0j7&client=ms-android-sonymobile&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#trex=m_t:lcl_akp,rc_f:nav,rc_ludocids:5096523725741049692,rc_q:OMNITECH,ru_q:OMNITECH,trex_id:FTeqCf

 

Ειναι και η omnitech απο οσα ξερω .

 

SERVICE-SONY.pdf

Δημοσ.

Σωστά. Οπότε το στέλνω omnitech ή το πάω media markt για να το στείλουν αυτοί; Το ερώτημα είναι αν το media ως μεσολαβητής θα δεχτεί ή θα μου αρχίσει τα δεν ξέρω, εσύ έφταιγες, θέλω 50 ευρώ για τον έλεγχο κλπ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

omnitech=arvato. καλή δύναμη! θα πρέπει να έχεις γερά νεύρα και τρομερή υπομονή. φυσικά μπορεί να το δώσουν για ανακύκλωση χωρίς να σε ενημερώσουν. μακάρι να κάνω λάθος βέβαια και να ξεμπερδέψεις γρήγορα και με καλό αποτέλεσμα. 

Επεξ/σία από zeibei
Δημοσ.

Δεν ξέρω κι εγώ, σε άλλο φόρουμ που είχε thread αποκλειστικά για το κινητό μου διάβασα καλά σχόλια για την αντιμετώπιση της omnitech. Μη μου λες τέτοια, το media φοβόμουν πιο πολύ παρά αυτούς. Και δεν είμαι και Αθήνα να τους το πάω ο ίδιος να βγάλω άκρη πρέπει όλα να γίνουν τηλεφωνικά ή μέσω του media

Δημοσ.

αν είχα αντίστοιχο θέμα εγώ θα το έστελνα μέσω του καταστήματος από το οποίο αγοράστηκε ώστε αν συμβεί το οτιδήποτε να καλυφθώ πλήρως από το ίδιο γιατί αν κάτσει στραβή και το πας απευθείας στην αντιπροσωπεία μπορεί να σου πουν δική σου ευθύνη γιατί δεν το έφερες σε εμάς από την αρχή και δεν μπορούμε να σε καλύψουμε. 

Δημοσ.

οχι omnitech δεν ειναι arvato , arvato ειναι η ts solutions .

στειλε το εκει χωρις τα media , θα περιμενεις πολυ μεσο των media.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/8/2020 στις 11:18 ΜΜ, Nakligan είπε

Καλησπέρα.

Έχω ένα smartphone της Sony (ναι υπάρχουμε ακόμα 🤣), πλήρως ικανοποιημένος μέχρι στιγμής, αλλά μου έβγαλε ένα πρόβλημα: το ένα από τα δύο ηχεία σαν να μπούκωσε, ή δεν κάνει καλή επαφή, και δεν ακούγεται καθόλου καλά. Επειδή είναι το ηχείο για τις κλήσεις, με ενοχλεί αρκετά. Και εφόσον είμαι ακόμα εντός εγγύησης, λέω να το στείλω να μου το φτιάξουν, και με την ευκαιρία να αλλάξουν και μια μπαταρία και ίσως να δουν και την οθόνη που μου φαίνεται να έχει λίγο bleeding (εξαρχής, απλά είναι τόσο λίγο που δεν άξιζε τη διαδικασία να το πάω πίσω)

Η ερώτηση μου λοιπόν: να το πάω στο κατάστημα απ όπου το αγόρασα, ή να το στείλω με κουριερ στην αντιπροσωπεία της sony? Αν το πάω στο κατάστημα προφανώς γλιτώνω τα μεταφορικά, υπάρχει όμως περίπτωση να με χρεώσουν τίποτα άλλο; Σκοπεύω να τους ζητήσω να με ενημερώσουν πριν κάνουν οτιδήποτε για το οποίο θα χρεωθώ, είμαι καλυμμένος με αυτό;

Επίσης, έχω ακούσει γενικά καλά λόγια για την αντιπροσωπεία της sony (μιας και το κινητό με τον έναν ή τον άλλο τρόπο θα καταλήξει εκεί), ότι δηλαδή δεν δημιουργεί προβλήματα με τις εγγυήσεις κλπ. Αν κάποιος έχει κάποιος σχετική εμπειρία ας την μοιραστεί.

ΥΓ: Το κινητό αγοράστηκε πριν 19-20 μήνες, άρα βάσει νόμου είμαι ακόμα εντός εγγύησης, δεν φαντάζομαι να μου δημιουργήσουν κανένα θέμα, ότι και καλά αυτοί καλύπτουν ένα χρόνο και τέτοια ε; Στο site της sony λέει καθαρά για 2 χρόνια

Αν το δώσεις στα Media, μπορεί να το στείλουν στην παλιά Arvato που τώρα λέγεται TS Solutions.Θα αργήσει περισσότερο και πιθανόν να έχεις πρόβλημα.

Καλύτερα μίλα με την Omnitech στον Γέρακα να τους στείλεις το κινητό.

Επεξ/σία από AntiCambeR
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 30/08/2020 at 14:18, georgerapp said:

οχι omnitech δεν ειναι arvato , arvato ειναι η ts solutions .

στειλε το εκει χωρις τα media , θα περιμενεις πολυ μεσο των media.

η omnitech εξαγοράστηκε από την arvato/ts solutions το 2017 και συγχωνεύτηκε πλήρως στα τέλη του 2018. είναι η ίδια ακριβώς εταιρεία πλέον με άλλο όνομα. 

Επεξ/σία από zeibei
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και πάλι στο φόρουμ. Αποφάσισα να το πάω μέσω του media markt για να είμαι καλλυμένος όπως είπε ένα παιδί πιο πάνω... και την πάτησα.

Λοιπόν, η υπόθεση έχει ως εξής: 5/10 το πηγαίνω στο κατάστημα όπου το αγόρασα. 29/10 με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό και μου προτείνουν να το αντικαταστήσουν με xperia 10 ii. Πολύ ωραία ως εδώ, αν και έχουν περάσει ήδη 24 μέρες. (Το τηλέφωνο που μου πρότειναν είναι κατά 20% περίπου πιο αδύναμο σε επεξεργαστή, αλλά εντάξει δεν είχα απαίτηση για μια αγορά 230 ευρώ σε προσφορά πριν δύο χρόνια να μου στείλουν τώρα τηλέφωνο των 600 ευρώ.) Από τότε όμως ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Έχουν μόνο ένα τηλεφωνικό κέντρο το οποίο ισχυρίζεται ότι δεν έχει εξουσιοδότηση να μου πει για την κατάσταση της αποστολής, και μπορεί μόνο να κάνει αίτημα στο κατάστημα να με καλέσουν αυτοί. Την πρώτη φορά που έγινε αυτό, μια μέρα πριν το lockdown με κάλεσαν όντως από το κατάστημα, και μου  είπαν να μην ανησυχώ και ότι θα επικοινωνήσουν εκείνοι όταν παραλάβουν την συσκευή για τον τρόπο αποστολής. Προφανώς δεν επικοινώνησαν ακόμα...

Από τότε έχω πάρει τηλέφωνο άλλες 4 φορές και τους έχω στείλει δύο  φορές στο messenger και η απάντηση είναι η ίδια: ενημερώνουμε το κατάστημα να επικοινωνήσει μαζί σας... Τους έστειλα και στην φόρμα επικοινωνίας μέσω του site ένα μήνυμα να με ενημερώσουν άμεσα αλλιώς θα αναγκαστώ να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή, γιατί διάβασα ότι για μια αντίστοιχη περίπτωση ο κωτσοβολος έφαγε καμπάνα 20 χιλιάρικα. Τι άλλο μπορώ να κάνω για να τους πιέσω; Αν το κατάστημα ήταν ανοιχτό θα πήγαινα να στηθώ στην ουρά και δεν θα έφευγα αν δεν έπαιρνα απάντηση, αλλά δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να γίνει γιατί δεν λειτουργεί το κατάστημα. Είμαι χωρίς συσκευή ενάμιση μήνα και δεν γίνεται να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση

Επεξ/σία από Nakligan
  • Sad 1
Δημοσ.

Κακώς δέχθηκες να πάρεις χειρότερο τηλέφωνο. Υποχρέωση της αντιπροσωπείας είναι να παρέχει κάλυψη ανταλλακτικών για τουλάχιστον την περίοδο εγγύησης των προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ωφειλουν να την αντικαταστήσουν με ισοδύναμων ή καλύτερων χαρακτηριστικών.

Εννοειται θα κάνεις καταγγελία να βρίσκεται και να υπάρχει σαν μέσο πίεσης.

Αλλά για να κάνεις την δουλειά σου θα φας τον χρόνο σου στα τηλέφωνα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Nakligan είπε

Καλησπέρα και πάλι στο φόρουμ. Αποφάσισα να το πάω μέσω του media markt για να είμαι καλλυμένος όπως είπε ένα παιδί πιο πάνω... και την πάτησα.

Λοιπόν, η υπόθεση έχει ως εξής: 5/10 το πηγαίνω στο κατάστημα όπου το αγόρασα. 29/10 με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό και μου προτείνουν να το αντικαταστήσουν με xperia 10 ii. Πολύ ωραία ως εδώ, αν και έχουν περάσει ήδη 24 μέρες. (Το τηλέφωνο που μου πρότειναν είναι κατά 20% περίπου πιο αδύναμο σε επεξεργαστή, αλλά εντάξει δεν είχα απαίτηση για μια αγορά 230 ευρώ σε προσφορά πριν δύο χρόνια να μου στείλουν τώρα τηλέφωνο των 600 ευρώ.) Από τότε όμως ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Έχουν μόνο ένα τηλεφωνικό κέντρο το οποίο ισχυρίζεται ότι δεν έχει εξουσιοδότηση να μου πει για την κατάσταση της αποστολής, και μπορεί μόνο να κάνει αίτημα στο κατάστημα να με καλέσουν αυτοί. Την πρώτη φορά που έγινε αυτό, μια μέρα πριν το lockdown με κάλεσαν όντως από το κατάστημα, και μου  είπαν να μην ανησυχώ και ότι θα επικοινωνήσουν εκείνοι όταν παραλάβουν την συσκευή για τον τρόπο αποστολής. Προφανώς δεν επικοινώνησαν ακόμα...

Από τότε έχω πάρει τηλέφωνο άλλες 4 φορές και τους έχω στείλει δύο  φορές στο messenger και η απάντηση είναι η ίδια: ενημερώνουμε το κατάστημα να επικοινωνήσει μαζί σας... Τους έστειλα και στην φόρμα επικοινωνίας μέσω του site ένα μήνυμα να με ενημερώσουν άμεσα αλλιώς θα αναγκαστώ να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή, γιατί διάβασα ότι για μια αντίστοιχη περίπτωση ο κωτσοβολος έφαγε καμπάνα 20 χιλιάρικα. Τι άλλο μπορώ να κάνω για να τους πιέσω; Αν το κατάστημα ήταν ανοιχτό θα πήγαινα να στηθώ στην ουρά και δεν θα έφευγα αν δεν έπαιρνα απάντηση, αλλά δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να γίνει γιατί δεν λειτουργεί το κατάστημα. Είμαι χωρίς συσκευή ενάμιση μήνα και δεν γίνεται να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση

ποτε δεν στελνεις κινητο για σερβις μεσω του μαγαζιου αγορας..ο λογος ειναι οτι αντι για μαξ 10 μερες μεσω αντιπροσωπίας  μπορει να σου φαει μεχρι και 2 μηνες μεσω του μαγαζιου αγορας..οπως και εγινε σε σενα..

Επεξ/σία από panatha1369
Δημοσ.

Μόλις με κάλεσαν επιτέλους από το κατάστημα να ζητήσουν στοιχεία αποστολής στον χώρο μου. Μου είπαν ότι τα κινητά αντικατάστασης δεν έρχονται σφραγισμένα σε κουτί, αλλά είναι καινούργια. Refurbished μου μυρίζει αλλά θα δούμε... Ξέρει κανείς τι παίζει με εγγύηση σε αυτά; Θα έχω άλλα δύο χρόνια ή μόνο 14 μέρες doa;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nakligan είπε

Μόλις με κάλεσαν επιτέλους από το κατάστημα να ζητήσουν στοιχεία αποστολής στον χώρο μου. Μου είπαν ότι τα κινητά αντικατάστασης δεν έρχονται σφραγισμένα σε κουτί, αλλά είναι καινούργια. Refurbished μου μυρίζει αλλά θα δούμε... Ξέρει κανείς τι παίζει με εγγύηση σε αυτά; Θα έχω άλλα δύο χρόνια ή μόνο 14 μέρες doa;

Σύμφωνα με την νομοθεσία περί εγγυήσεων για κάθε επισκευή το ανταλλακτικό (στην περίπτωση σου όλο το τηλέφωνο) καλύπτεται με πλήρη εγγύηση αναγκαστικά. Γι αυτό να ζητάτε πάντα στην απόδειξη επισκευής να αναγράφεται τι επισκευαστηκε και τι άλλαξε.

Στην δική σου περίπτωση να ζητήσεις και να κρατήσεις το αποδεικτικό παραλαβής της νέας συσκευής.

Μπορεί να ακούσεις να σου λένε διαφορα αλλά η νομοθεσία είναι συγκεκριμένη και ξεκαθαρη σε αυτό το σημείο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...