Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Απάτη είναι.

Το ποιός εξαρτάται, εσύ όχι, εγώ ναι. 

Παίζουν τζόκερ, σε ποιον θα τύχει.

Θα πούνε λάθος και θα σου στείλουν σφραγισμένο, τι δικαστήρια να κάνεις;

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Θα πούνε λάθος και θα σου στείλουν σφραγισμένο, τι δικαστήρια να κάνεις;

Μου απαγορεύει κανείς να τους κυνηγήσω;

Έχω το δίκιο με το μέρος μου;

Τι θα ζητήσει ο καθένας και τι θα πάρει δεν το ξέρεις.

Το Πλαίσιο κάποτε πούλαγε μεταχειρισμένους - σφραγισμένους δίσκους.

Ψάξε ιστορικό στο insomnia, adslgr, myphone

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

3 ώρες πριν, JohnGTA είπε

Συγγνώμη που θα σου σκάσω την φούσκα σου, αλλά στην Ελλάδα 9/10 φορές έχει δίκιο ο καημένος ο υπάλληλος αλλά ο γαμιάς boomer Ελληνάρας το παίζει αφεντικό.

9/10 παραχωρήσεις που κάνει το κατάστημα υπέρ του βρωμοπελάτη είναι μόνο και μόνο για να μην έχει κάποιον 55-χρονο κοιλούμπα να ωρίεται εντός του καταστήματος και για να γλιτώσουν μούρη. Τίποτα άλλο. Όταν το πελατολόγιο σου είναι οι περισσότεροι με food stamps αλλά και υφάκι ταυτόχρονα, αυτά παθαίνεις δυστυχώς.

Για πάνε ρώτα αν στο Massimo Dutti ή κάποιο άλλο high-tier κατάστημα έχουν τέτοια θέματα.

θα έπρεπε να ντρέπεσαι που αναφέρεσαι έτσι σε συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων ......

ο καλός ο πωλητής πουλάει σε όλους  χωρίς διακρίσεις ... ο πελάτης έχει πάντα δίκιο .....δεν θα τον κάνεις  γαμπρό -νύφη τα χρήματά του θες .....

Αν φτάνεις στο σημείο να κοιτάς απο πάνω μέχρι κάτω τον πελάτη  έχεις θέμα .....και σίγουρα για πωλητής δεν κάνεις 

Οι περιφερόμενοι υπάλληλοι του ΚΟΤΣΟΥ ΤΟ 99 % ΔΕΝ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙΟΝ

Επεξ/σία από CharalampisCrete
Δημοσ.
1 ώρα πριν, smpt είπε

εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ο ταμίας δεν σου την πήρε αμέσως, χωρίς μα και μου;

Αυτη είναι η πολιτικη του LIDL και την εχω χρειαστεί για πολλά πράγματα που τελικά δεν μου έκαναν. Μήπως δεν είχες κρατήσει την συσκευασία;
Αν δεν την είχες κρατήσει, τότε σωστά έπραξε η ταμίας και έχεις λάθος εσύ.

Άσχετα με αυτό, οι λάμπες LED έχουν διαφορά η μια από την άλλη. Τα Watt δεν είναι πλέον ενδεικτικό της φωτεινότητας μιας λάμπας. Πάντα κοιτάμε τα lumen.

Αργά απόγευμα πήρα 2 λάμπες πρωί της επόμενης της πήγα πίσω και είχα ανοίξει μόνο την μια.με συσκευασία κομπλέ.το υφακι της υπαλλήλου είναι που μου γύρισε τα μυαλά.

Πληροφοριακά όπως ξανάείπα οι λάμπες ήταν ίδια watt και lumens με την philips αλλά στην πραγματικότητα έβγαζαν τα μισά.

Πρώτη φορά χρειάστηκε να γυρίσω πράγματα στο lidl και έχω εργαλεία από εκεί που ξεπερνούν τα 1500 ευρώ.

  • Moderators
Δημοσ.
5 ώρες πριν, JohnGTA είπε

Συγγνώμη που θα σου σκάσω την φούσκα σου, αλλά στην Ελλάδα 9/10 φορές έχει δίκιο ο καημένος ο υπάλληλος αλλά ο γαμιάς boomer Ελληνάρας το παίζει αφεντικό.

9/10 παραχωρήσεις που κάνει το κατάστημα υπέρ του βρωμοπελάτη είναι μόνο και μόνο για να μην έχει κάποιον 55-χρονο κοιλούμπα να ωρίεται εντός του καταστήματος και για να γλιτώσουν μούρη. Τίποτα άλλο. Όταν το πελατολόγιο σου είναι οι περισσότεροι με food stamps αλλά και υφάκι ταυτόχρονα, αυτά παθαίνεις δυστυχώς.

Για πάνε ρώτα αν στο Massimo Dutti ή κάποιο άλλο high-tier κατάστημα έχουν τέτοια θέματα.

Ενταξει τωρα κοιτα ειναι πολυ ισοπεδωτικο αυτο που γραφεις και στο λεω εχοντας προυπηρεσια στη λιανικη κοντα στα 20 χρονια. Προφανως υπαρχουν πολλοι ειδεχθεις πελατες, αλλα δε θα ελεγα πως εχουν 9/10 φορες δικιο οι υπαλληλοι. 
Εχω τυχει απειρες φορες σε βλαμμενους πελατες και αλλες τοσες σε αγενεις και ασχετους πωλητες που προσπαθουν να σου πασαρουν πραγματα ή σε γραφουν κανονικα. 
Καλα ολο το προβλημα με τους πωλητες ξεκινα βασικα πως δεν ειναι πωλητες αλλα εργαζομενοι που σου λενε "αυτο κανει τοσο, παρε αυτο ειναι καλυτερο επειδη ακυροι λογοι" και  "δεν εχω το νουμερο σας".

Για τις παραχωρησεις που λες, ψιλοισχυει, κανενας δεν θελει στο χωρο του ανθρωπους να ουρλιαζουν και βεβαια εκει πατανε.

Το Massimo Dutti δεν ειναι high end, αλλα ακομα και στα πραγματικα high end καταστηματα εχουν τετοια θεματα. Sad but true.

 

Κατατα προφανως και ο καταναλωτης ΠΡΕΠΕΙ να ξερει πως παιρνει ανοιγμενο προιον, ταυτοχρονα ομως ειναι λογικο να δεχθουμε πως απο τη στιγμη που σου δινεται το δικαιωμα να στειλεις πισω αυτο που αγορασες, ε στατιστικα θα σου κατσει να παρεις και αυτο που εστειλα εγω πισω και το ειχα ανοιξει.

Στο θεμα πονηριας παρεμπιπτοντως να αναφερω το παρακατω το οποιο παιζει να το εχω γραψει ξανα.

Spoiler

 

Παρασκευη ερχεται κυρια στο καταστημα και αγοραζει τσαντα αμπιγε, καπιτονε στυλ Σανελ για βραδυνη εμφανιση.

- Μπορω να την αλλαξω αν δεν μου ταιριαζει με αυτα που θελω να βαλω?
- Μα φυσικα, φερτε τη μου αν αλλαξετε γνωμη και σας την αλλαζω, no questions asked.

Δευτερα ερχεται με την τσαντα. 

- Ηρθα να την αλλαξω τελικα δεν μου ταιριαζει, θα παρω μια καθημερινη σπορ.
- Δυστυχως δεν μπορω να την αλλαξω ειναι κρατημενη.
- Τι? Ειστε απαραδεκτος κλπ κλπ ειπατε ψεματα κλπ κλπ
- Ναι αλλα εσεις την κρατησατε και μαλιστα σε γαμο και μυριζει και εντονα αρωμα.
- Οχι.

Γυρναω αναποδα την τσαντα και δωστου τα ρυζια στον παγκο. Φυσικα εφυγε οπως ηρθε.

 

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχολιάζοντας το θέμα στην ηθική του πλευρά. Τα δικαιώματα των καταναλωτών περί επιστροφών και λοιπών καλώς υπάρχουν, όμως απευθύνονται προς άτομα που εξαπατηθηκαν από λάθος πληροφορίες του μαγαζιού και βλακεία του πωλητή, όχι από όσους βαριόντουσαν να ελέγξουν το προϊόν και δεν ήξεραν τι ήθελαν με αποτέλεσμα να έρχονται επιστροφές συνέχεια για το οτιδήποτε με προϊόντα ανοιγμένα και χρησιμοποιημενα, ο καταναλωτής οφείλει να εξετάζει και να σκέφτεται στο μέγιστο τι θα αγοράσει και αν αυτό του κάνει. Το παραπάνω δεν συμβαίνει σε πολύ κόσμο.

Το 2009 εργαζόμουν σε μεγάλο μαγαζί που πωλούσε έπιπλα, κάποιοι αγορασαν αρκετά έπιπλα για ολόκληρο σπίτι και πλήρωσαν χιλιάδες ευρώ για αυτά. Μετά από λίγες μέρες έρχονται και απαιτούν αλλαγή των επίπλων, αιτιολογίες ότι το τάδε έπιπλο δεν ταιριάζει με το χρώμα του τοίχου το άλλο με το πάτωμα, παραδίπλα δεν χωράνε να τα βάλουμε, έχουμε μωρό και μπορεί να χτυπησει στο τάδε μέρος του κρεβατιού, γενικώς ότι δεν ταιριάζουν με κάτι, ο προϊστάμενος τους λέει ότι πρέπει να αναλάβουν αυτοί το κόστος μεταφορικών προς την εταιρεία αλλά πριν γίνει αυτό θα έρθει άτομο της εταιρείας στο σπίτι τους να ελέγξει την κατάσταση των επίπλων, έπρεπε να ήταν άθικτα, οι "μπελατες" αρνήθηκαν και τα 2 παραπάνω, απαίτησαν εδώ και τώρα να έρθουν να τα πάρουν και ότι πρέπει να σέβονται τα λεφτά τους, να πούμε εδώ ότι το μαγαζί δεν είχε αρνηθεί αλλαγή αλλά ζήτησε τα μεταφορικά και να είναι άθικτα τα έπιπλα. Την συνέχεια δεν την αναφέρω, το μαγαζί μετατράπηκε σε γήπεδο με τους πελάτες από την μια και υπαλλήλους με προϊστάμενο από την άλλη. Η κατάληξη ήταν να κληθεί το 100 για καταγραφή συμβάντος καθως οι πελάτες δεν αποχωρούσαν, έλεγαν στον αστυνόμο ότι στο μαγαζί είναι κεφτές που κλέβουν λεφτά και δεν σέβονται τους πελάτες, τους έγινε μήνυση για 4 πράγματα, τα 2 ήταν εξυβριση και απειλή και κάτι για δυσφημιση και διατάραξη. Οι πελάτες είναι 2 γυναίκες κόρη και μητέρα, η κόρη με υφακι κιόλας εγώ ειμαι η τάδε και θα κάνετε αυτό (ούτε που είχα ακούσει ξανά αυτό το επίθετο).

Ασχέτως του τι προβλέπει ο νόμος, όταν μπαίνει μέσα ο άλλος και αρχίζει να φωνάζει, δεν σε παίρνει να αντιδράσεις άσχημα τόσο για την δουλεια σου όσο και για τους υπόλοιπους που μπορεί να βρίσκονται μέσα στο μαγαζί κι αν μιλήσεις άσχημα η εκνευρισμενα προς τον μπελατη που γκρινιάζει οι άλλοι θα πάρουν το μέρος του. Σε εμάς τότε ο προϊστάμενος πήγε και πήρε το μέρος των υπαλλήλων και τους άλλους τους έβαλε στην θέση τους, επειδή αυτοί που αγορασαν τα έπιπλα δεν έφευγαν τελικά κλήθηκε η αστυνομία. 

Τέτοια προβλήματα πάνω κάτω είναι συχνά και χαλάνε την ψυχολογία του υπαλλήλου πέραν των άλλων προβλημάτων που μπορεί να έχει. Τόσο δύσκολο είναι για κάποιους να ελέγχουν και να σκέφτονται πριν αγοράσουν κάτι και βγάλουν τα εσώψυχα τους στο μαγαζί. 

Για αυτό πλέον όλοι κοιτάνε να ανοίγουν διαδικτυακά μαγαζιά με έδρα μονο κάτι αποθήκες και τρύπες στου διαόλου την μάνα και σε όλα συνεννόηση τηλεφωνικά για να αποφεύγουν τους τσακωμούς και την μανούρα πρόσωπο με πρόσωπο. 

Επεξ/σία από giorgoskouro
  • Like 1
Δημοσ.

Για ανοίξτε κανένα μαγαζί στο eBay να δείτε τι γλυκα...

Αγοράζει κόσμος ένα προιον και σου επιστρέφει άλλο...το χαλασμένο του...άντε απόδειξε ότι δεν είσαι ελέφαντας μετά στο eBay όταν παραλάβεις την επιστροφή...

 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, xxatziva είπε

και το ερωτημα παραμενει. ανοιγμενο αντικειμενο πωλείται στην κανονικη τιμη ή με μικρη έκπτωση ? πχ παμπλικ διναν ακουστικα με ανοιγμενη συσκευασια (το γραφαν με αυτοκόλλητο πανω) φαινοταν αλλωστε και ηταν και πιο κατω η τιμή απο οσο το ειχαν σε προσφορα.

Αν το θέλουμε με χαμηλότερη τιμή τότε να μην επιστρέφει και το μαγαζί το 100% των €  οταν το επιστρέφουμε γιατί ....................έτσι.

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, CharalampisCrete είπε

ο πελάτης έχει πάντα δίκιο .....

Κάπου εδώ λιποθύμησα από τα γέλια.....

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, eMike είπε

Κάπου εδώ λιποθύμησα από τα γέλια.....

Πραγματικά όμως.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, CharalampisCrete είπε

 ... ο πελάτης έχει πάντα δίκιο .....δεν θα τον κάνεις  γαμπρό -νύφη τα χρήματά του θες .....

Καλά, μην είσαι και εσύ τόσο απόλυτος.
Διάβασε και τις 115 σελίδες από το παρακάτω αν δε βαριέσαι και έλα μετά να συζητήσουμε για το αυτό το περιβόητο «δίκιο» του πελάτη.

 

Δημοσ.

Ο Κωτσόβολος αξίζει πραγματικά για προϊόντα που έχει σε συγκεκριμένα μαγαζιά του, τα οποία τα βρίσκεις μόνο εκεί στις τιμές που τα δίνει. Εκτός από μια φορά πριν από χρόνια που είχαμε κάνει προπαραγγελία (και πληρωμή) για τηλεόραση που δεν ήρθε στο χρόνο που είχαν πει, έκτοτε εμάς τουλάχιστον μας έχει εξυπηρετήσει πολύ. Σε μερικά μαγαζιά του, ακόμα και σε εντελώς καινούργια προϊόντα, βγάζει κάποια προϊόντα σε -50%. Online οι προσφορές αυτές δεν εμφανίζονται καν και πάνε ανά κατάστημα Πχ το ίδιο κινητό σφραγισμένο το είχαν 100 ευρώ φτηνότερα στη Λ. Αθηνών και μόνο εκεί. 

Κουζίνα για το εξοχικό σε νησί, έρχεται χτυπημένη (αλλά απ' έξω πακεταρισμένη χωρίς να φαίνεται τίποτα) και το βλέπουμε όταν ήρθε ο ηλεκτρολόγος να την ξεπακετάρει και να την συνδέσει. Πλήρωσαν την τοπική μεταφορική, την πήραν, ξαναπλήρωσαν (πρακτορείο) και σε λίγες μέρες είχαμε άλλη στην πόρτα μας.

Χτες και το Σάββατο πήρα δύο τέτοιες, στα 58,05, εκθεσιακές χωρίς να έχουν μπει καν στην πρίζα. https://www.kotsovolos.gr/computing/monitors/182172-lenovo-t2224d-215 Ε η τιμή αυτή είναι τσάμπα και οι οθόνες για τη δουλειά πάρα πολύ καλές, χωρίς να κουράζουν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, BritGreek είπε

Ο Κωτσόβολος αξίζει πραγματικά για προϊόντα που έχει σε συγκεκριμένα μαγαζιά του, τα οποία τα βρίσκεις μόνο εκεί στις τιμές που τα δίνει. Εκτός από μια φορά πριν από χρόνια που είχαμε κάνει προπαραγγελία (και πληρωμή) για τηλεόραση που δεν ήρθε στο χρόνο που είχαν πει, έκτοτε εμάς τουλάχιστον μας έχει εξυπηρετήσει πολύ. Σε μερικά μαγαζιά του, ακόμα και σε εντελώς καινούργια προϊόντα, βγάζει κάποια προϊόντα σε -50%. Online οι προσφορές αυτές δεν εμφανίζονται καν και πάνε ανά κατάστημα Πχ το ίδιο κινητό σφραγισμένο το είχαν 100 ευρώ φτηνότερα στη Λ. Αθηνών και μόνο εκεί. 

Κουζίνα για το εξοχικό σε νησί, έρχεται χτυπημένη (αλλά απ' έξω πακεταρισμένη χωρίς να φαίνεται τίποτα) και το βλέπουμε όταν ήρθε ο ηλεκτρολόγος να την ξεπακετάρει και να την συνδέσει. Πλήρωσαν την τοπική μεταφορική, την πήραν, ξαναπλήρωσαν (πρακτορείο) και σε λίγες μέρες είχαμε άλλη στην πόρτα μας.

Χτες και το Σάββατο πήρα δύο τέτοιες, στα 58,05, εκθεσιακές χωρίς να έχουν μπει καν στην πρίζα. https://www.kotsovolos.gr/computing/monitors/182172-lenovo-t2224d-215 Ε η τιμή αυτή είναι τσάμπα και οι οθόνες για τη δουλειά πάρα πολύ καλές, χωρίς να κουράζουν.

Δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα μονιτορ που να μην εχει παιξει σε αλυσιδα δεν παιζει, ειδικα οταν σου λενε εκθεσιακο.

Βεβαια παιζει ρολο το ποσο εχει παιξει αλλα αυτο δεν μπορεις να το ξερεις (καποιες οθονες εχουν service menu που φαινεται αυτο βεβαια).

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα μονιτορ που να μην εχει παιξει σε αλυσιδα δεν παιζει, ειδικα οταν σου λενε εκθεσιακο.

Βεβαια παιζει ρολο το ποσο εχει παιξει αλλα αυτο δεν μπορεις να το ξερεις (καποιες οθονες εχουν service menu που φαινεται αυτο βεβαια).

Και εγώ αυτό φαντάζομαι, αλλά οι συγκεκριμένες πράγματι δεν είχαν καν μπει στο ρεύμα, δεν ήταν συνδεδεμένες σε πύργους και δεν υπήρχε πρίζα στο σημείο εκείνο. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Και εγώ αυτό φαντάζομαι, αλλά οι συγκεκριμένες πράγματι δεν είχαν καν μπει στο ρεύμα, δεν ήταν συνδεδεμένες σε πύργους και δεν υπήρχε πρίζα στο σημείο εκείνο. 

Εκεινη την στιγμη οχι, τις ειχαν αλλου, πηγαν κατι αλλο εκει που τις ειχαν και αυτες τις εβαλαν καπου αλλου για να τις σπρωξουν (ενταξει ειπαμε, δεν ειναι χαζοι :) ).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...