Επισκέπτης Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 23 λεπτά πριν, KoreanW είπε και καλά πες αυτό που είναι η πολιτική του Lidl ο υπάλληλος που έστω δεν ήξερε την δουλειά του και τηνπολιτική του καταστήματος και επέμενε να ταλαιπωρεί τον πελάτη και κάποιοι καλά και σώνει βρίσκονται δικηγόροι να δικαιολογήσουν την ταλαιπωρία επειδή "υπάλληλος¨; "ο υπάλληλος έχει πάντα δίκιο" η αρχή στο εμπόριο σήμερα Συγγνώμη που θα σου σκάσω την φούσκα σου, αλλά στην Ελλάδα 9/10 φορές έχει δίκιο ο καημένος ο υπάλληλος αλλά ο γαμιάς boomer Ελληνάρας το παίζει αφεντικό. 9/10 παραχωρήσεις που κάνει το κατάστημα υπέρ του βρωμοπελάτη είναι μόνο και μόνο για να μην έχει κάποιον 55-χρονο κοιλούμπα να ωρίεται εντός του καταστήματος και για να γλιτώσουν μούρη. Τίποτα άλλο. Όταν το πελατολόγιο σου είναι οι περισσότεροι με food stamps αλλά και υφάκι ταυτόχρονα, αυτά παθαίνεις δυστυχώς. Για πάνε ρώτα αν στο Massimo Dutti ή κάποιο άλλο high-tier κατάστημα έχουν τέτοια θέματα.
golden33 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, JohnGTA είπε Συγγνώμη που θα σου σκάσω την φούσκα σου, αλλά στην Ελλάδα 9/10 φορές έχει δίκιο ο καημένος ο υπάλληλος αλλά ο γαμιάς boomer Ελληνάρας το παίζει αφεντικό. 9/10 παραχωρήσεις που κάνει το κατάστημα υπέρ του βρωμοπελάτη είναι μόνο και μόνο για να μην έχει κάποιον 55-χρονο κοιλούμπα να ωρίεται εντός του καταστήματος και για να γλιτώσουν μούρη. Τίποτα άλλο. Όταν το πελατολόγιο σου είναι οι περισσότεροι με food stamps αλλά και υφάκι ταυτόχρονα, αυτά παθαίνεις δυστυχώς. Για πάνε ρώτα αν στο Massimo Dutti ή κάποιο άλλο high-tier κατάστημα έχουν τέτοια θέματα. Καλά σοβαρά τώρα? 9/10 φταίει ο πελάτης? Και το λέμε αυτό σε νήμα που μεγάλη αλυσίδα του χώρου στέλνει ανοιγμένες συσκευασίες χωρίς να ενημερώνει? Δηλαδή όλα αυτά τα θέματα στο φόρουμ που ανοίγονται για τις εγγυήσεις και που λένε παπάτζες στον πελάτη? Υπάρχουν "κακοί" υπάλληλοι και "κακοί" πελάτες, δεν μπορούμε να τα ρίχνουμε όλα μονόπλευρα στον πελάτη. Πόσω μάλλον όταν στην προκειμένη περίπτωση έκανε λάθος ο υπάλληλος. Βέβαια ξαναλέω πάντα με ευγένεια και τρόπο. Και επειδή λες και για food stamps. Δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο η αξία του αντικειμένου ή η οικονομική κατάσταση του πελάτη, δηλαδή οι οικονομικά ασθενέστεροι δεν πρέπει να λαμβάνουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα για τα οποία πληρώνουν? To Lidl όταν έβαζε αυτό τον όρο ήξερε τι προϊόντα πουλούσε, δεν πουλάει iphone. Φιλικά πάντα 3
KoreanW Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Just now, JohnGTA said: Συγγνώμη που θα σου σκάσω την φούσκα σου, αλλά στην Ελλάδα 9/10 φορές έχει δίκιο ο καημένος ο υπάλληλος αλλά ο γαμιάς boomer Ελληνάρας το παίζει αφεντικό. 9/10 παραχωρήσεις που κάνει το κατάστημα υπέρ του βρωμοπελάτη είναι μόνο και μόνο για να μην έχει κάποιον 55-χρονο κοιλούμπα να ωρίεται εντός του καταστήματος και για να γλιτώσουν μούρη. Τίποτα άλλο. Όταν το πελατολόγιο σου είναι οι περισσότεροι με food stamps αλλά και υφάκι ταυτόχρονα, αυτά παθαίνεις δυστυχώς. Για πάνε ρώτα αν στο Massimo Dutti ή κάποιο άλλο high-tier κατάστημα έχουν τέτοια θέματα. βρωμοπελάτη υπάλληλος να φανταστώ; με αυτή την αντίληψη; κατάλαβα μετά ψάχνουμε τί φταίει ΟΚ Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από KoreanW 2
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, golden33 είπε Καλά σοβαρά τώρα? 9/10 φταίει ο πελάτης? Και το λέμε αυτό σε νήμα που μεγάλη αλυσίδα του χώρου στέλνει ανοιγμένες συσκευασίες χωρίς να ενημερώνει? Δηλαδή όλα αυτά τα θέματα στο φόρουμ που ανοίγονται για τις εγγυήσεις και που λένε παπάτζες στον πελάτη? Υπάρχουν "κακοί" υπάλληλοι και "κακοί" πελάτες, δεν μπορούμε να τα ρίχνουμε όλα μονόπλευρα στον πελάτη. Πόσω μάλλον όταν στην προκειμένη περίπτωση έκανε λάθος ο υπάλληλος. Βέβαια ξαναλέω πάντα με ευγένεια και τρόπο. Και επειδή λες και για food stamps. Δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο η αξία του αντικειμένου ή η οικονομική κατάσταση του πελάτη, δηλαδή οι οικονομικά ασθενέστεροι δεν πρέπει να λαμβάνουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα για τα οποία πληρώνουν? To Lidl όταν έβαζε αυτό τον όρο ήξερε τι προϊόντα πουλούσε, δεν πουλάει iphone. Φιλικά πάντα Διαστρεβλώνεις το επιχείρημα μου. Δεν το πήγαινα σε κοινωνικά κριτήρια ούτε (προφανώς) ανέφερα κάπου το γεγονός ότι οι οικονομικά ασθενέστεροι δεν δικαιούται υπηρεσίες που πληρώνουν. Αυτά τα γράφεις εσύ για να τονώσεις το συναίσθημα. Αυτό που είπα όμως, και ισχύει είναι ότι ό,τι δίνεις παίρνεις. Όταν πας λιντλ (και κάθε λιντλ, εγώ τα αγαπώ πολύ) ξέρεις ότι αγοράζεις φτηνό πράγμα με οτιδήποτε αυτό συνεπάγεται όσον αφορά την ποιότητα. Το καλό κράτος όμως κάνει ελέγχους υπέρ του πελάτη προκειμένου να αναγκάσει την αλυσίδα να μην του πουλάει σκουπίδια αμάσητα (που κάλλιστα θα μπορούσε). Μέχρι εδώ ελπίζω να με ακολουθείς. Η καμπή σε αυτά που λέω έρχεται όταν πηγαίνει ο πελάτης "δυσαρεστημένος" για να διαμαρτυρηθεί για υπηρεσία που του πουλήθηκε ήδη σε τιμή χώμα όσον αφορά τον προμηθευτή και τον παραγωγό που τα οδήγησαν στο ράφι του φτηνού καταστήματος συγκρίνοντας το με του ακριβού επώνυμου προϊόντος. Η όλη κουβέντα άρχισε επειδή ένας πολύ έξυπνος (και αγενέστατος) κύριος αγόρασε μια εξάδα λάμπες led του λιντλ στην ίδια τιμή με μία λάμπα led επώνυμης μάρκας και θεώρησε λογικό ότι αυτά τα δύο προϊόντα θα έχουν ίδια απόδοση. Όταν είδε ότι αυτό το μεγαλοφυές σχέδιο του δεν απόδωσε, τότε θυμήθηκε ότι υπάρχει μια διαδικασία επιστροφής και τότε αποφάσισε να το επιστρέψει περιγράφοντας μια σκηνή που την έχω ζήσει άπειρες φορές με ανθρώπους να φωνάζουν σε υπάλληλους για το παραμικρό λάθος που στην τελική δεν ευθύνονται ούτε οι ίδιοι οι ταμίες. Και η σκέψη μου (γιατί αυτό ήταν, ούτε συμπέρασμα ούτε απόφαση) είναι γιατί να μπεις στον κόπο να κάνεις τόση υστερία και να χαλάσεις την μέρα κάποιου άλλου θεοσεβούμενου ανθρώπου για το γελοίο ποσό των 5€. Δηλαδή τόσο χαμηλά κοστολογείς την τιμή σου (να σε κοιτάνε οι άλλοι πελάτες να ωρίεσαι σε έναν υπάλληλο δεν σε τιμά καθόλου ακόμη και αν έχεις δίκιο) και τα νεύρα σου; Και όσον αφορά τα food stamps: ναι φίλε μου. Υπάρχουν μέσα και κοινωνικοοικονομικά κριτήρια. Κάνε μια μικρή έρευνα για τον εαυτό σου. Πάνε παρακολούθα λιγο πώς συμπεριφέρονται άτομα στα Apple Stores, Massimo Dutti και κάτι high-end supermarket και όχι στα mass retail τύπου λιντλ και πες μου πότε θα δεις κάποια κυράτσα να φωνάζει στην ταμία. Spoiler alert: και αυτή που θα δεις να φωνάζει η security θα την ρίξει στο πεζοδρόμιο πριν αλλάξεις βλέμμα. 2 λεπτά πριν, KoreanW είπε βρωμοπελάτη υπάλληλος να φανταστώ; με αυτή την αντίληψη; κατάλαβα μετά ψάχνουμε τί φταίει ΟΚ Υπάλληλος έχω δουλέψει 3 μήνες στην ζωή μου. Απλώς έχω πάει αρκετές φορές στα λιντλ (και παρόμοια) για να ξέρω. Φιλικά πάντα.
xxatziva Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) και το ερωτημα παραμενει. ανοιγμενο αντικειμενο πωλείται στην κανονικη τιμη ή με μικρη έκπτωση ? πχ παμπλικ διναν ακουστικα με ανοιγμενη συσκευασια (το γραφαν με αυτοκόλλητο πανω) φαινοταν αλλωστε και ηταν και πιο κατω η τιμή απο οσο το ειχαν σε προσφορα. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από xxatziva
KoreanW Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Just now, JohnGTA said: Υπάλληλος έχω δουλέψει 3 μήνες στην ζωή μου. Απλώς έχω πάει αρκετές φορές στα λιντλ (και παρόμοια) για να ξέρω. Φιλικά πάντα. κ δεν έχεις καμία σχέση με το εμπόριο αυτά τα χρόνια; φιλικά αφού το θες τώρα (γιατί προηγουμένως κάθε άλλο παρά φιλικά έγραψες επί προσωπικού) βρωμο- κάτι δε λες κανένα άνθρωπο, φτωχό-πλούσιο,πελάτη-υπάλληλο, οποιονδήποτε και για τα lidl άσχετα που οι φορές που εχεις μπει δεν ήταν αρκετές καθώς φαίνεται (ήσουν λίγο αδιάβαστος στα προηγούμενα που έγραψες περί των υπηρεσιών του) διαφωνώ στο ότι δε δικαιούται ο πελάτης να λαμβάνει αυτό που πουλάει το μαγαζί: το Lidl υπόσχεται συγκεκριμένη ποιότητα σε προϊόντα και υπηρεσίες κ δεν είδα πουθενά να διαφημίζει το lodl κακή ποιότητα, κακό vfm, κακή εξυπηρέτηση, ψέμματα τα αφήνω εδώ φιλικά Just now, xxatziva said: και το ερωτημα παραμενει. ανοιγμενο αντικειμενο πωλείται στην κανονικη τιμη ή με μικρη έκπτωση ? πχ παμπλικ διναν ακουστικα με ανοιγμενη συσκευασια (το γραφαν με αυτοκόλλητο πανω) φαινοταν αλλωστε και ηταν και πιο κατω η τιμή απο οσο το ειχαν σε προσφορα. φαντάζομαι η τιμολογιακή πολιτική είναι στην ευχέρεια του καταστήματος αυτό που δεν είναι στην ευχέρεια του καταστήματος είναι η εξαπάτηση και οι δόλιες πρακτικές πχ δε μπορεί να πωλούνται μτχ (εκθεσιακά, επιστροφής, αποσυσκευασμένα κλπ) προϊόντα ως καινούρια με ό,τι αυτό συνεπάγεται ή να αποκρύπτεται η κατάσταση του προϊόντος που διατίθεται προς πώληση Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από KoreanW
golden33 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 30 λεπτά πριν, JohnGTA είπε Διαστρεβλώνεις το επιχείρημα μου. Δεν το πήγαινα σε κοινωνικά κριτήρια ούτε (προφανώς) ανέφερα κάπου το γεγονός ότι οι οικονομικά ασθενέστεροι δεν δικαιούται υπηρεσίες που πληρώνουν. Αυτά τα γράφεις εσύ για να τονώσεις το συναίσθημα. Αυτό που είπα όμως, και ισχύει είναι ότι ό,τι δίνεις παίρνεις. Όταν πας λιντλ (και κάθε λιντλ, εγώ τα αγαπώ πολύ) ξέρεις ότι αγοράζεις φτηνό πράγμα με οτιδήποτε αυτό συνεπάγεται όσον αφορά την ποιότητα. Το καλό κράτος όμως κάνει ελέγχους υπέρ του πελάτη προκειμένου να αναγκάσει την αλυσίδα να μην του πουλάει σκουπίδια αμάσητα (που κάλλιστα θα μπορούσε). Μέχρι εδώ ελπίζω να με ακολουθείς. Η καμπή σε αυτά που λέω έρχεται όταν πηγαίνει ο πελάτης "δυσαρεστημένος" για να διαμαρτυρηθεί για υπηρεσία που του πουλήθηκε ήδη σε τιμή χώμα όσον αφορά τον προμηθευτή και τον παραγωγό που τα οδήγησαν στο ράφι του φτηνού καταστήματος συγκρίνοντας το με του ακριβού επώνυμου προϊόντος. Η όλη κουβέντα άρχισε επειδή ένας πολύ έξυπνος (και αγενέστατος) κύριος αγόρασε μια εξάδα λάμπες led του λιντλ στην ίδια τιμή με μία λάμπα led επώνυμης μάρκας και θεώρησε λογικό ότι αυτά τα δύο προϊόντα θα έχουν ίδια απόδοση. Όταν είδε ότι αυτό το μεγαλοφυές σχέδιο του δεν απόδωσε, τότε θυμήθηκε ότι υπάρχει μια διαδικασία επιστροφής και τότε αποφάσισε να το επιστρέψει περιγράφοντας μια σκηνή που την έχω ζήσει άπειρες φορές με ανθρώπους να φωνάζουν σε υπάλληλους για το παραμικρό λάθος που στην τελική δεν ευθύνονται ούτε οι ίδιοι οι ταμίες. Και η σκέψη μου (γιατί αυτό ήταν, ούτε συμπέρασμα ούτε απόφαση) είναι γιατί να μπεις στον κόπο να κάνεις τόση υστερία και να χαλάσεις την μέρα κάποιου άλλου θεοσεβούμενου ανθρώπου για το γελοίο ποσό των 5€. Δηλαδή τόσο χαμηλά κοστολογείς την τιμή σου (να σε κοιτάνε οι άλλοι πελάτες να ωρίεσαι σε έναν υπάλληλο δεν σε τιμά καθόλου ακόμη και αν έχεις δίκιο) και τα νεύρα σου; Και όσον αφορά τα food stamps: ναι φίλε μου. Υπάρχουν μέσα και κοινωνικοοικονομικά κριτήρια. Κάνε μια μικρή έρευνα για τον εαυτό σου. Πάνε παρακολούθα λιγο πώς συμπεριφέρονται άτομα στα Apple Stores, Massimo Dutti και κάτι high-end supermarket και όχι στα mass retail τύπου λιντλ και πες μου πότε θα δεις κάποια κυράτσα να φωνάζει στην ταμία. Spoiler alert: και αυτή που θα δεις να φωνάζει η security θα την ρίξει στο πεζοδρόμιο πριν αλλάξεις βλέμμα. Επειδή αναφέρεις συνέχεια για τη συμπεριφορά και καλά κάνεις, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Άλλωστε το έγραψα και εγώ, πάντα με κόσμιο τρόπο. Είναι άλλο θέμα να λέμε γιατί γύρισε τις λάμπες και άλλος θέμα ο τρόπος συμπεριφοράς. Εσύ από ότι καταλαβαίνω διαφωνείς και με τα δύο. Εγώ από την άλλη διαφωνώ μόνο με το δεύτερο. Είπαμε το Lidl επιλέγει να πουλάει σε αυτές τις τιμές και σε αυτές τις ποιότητες. Επιπλέον το Lidl επιλέγει να έχει αυτή την πολιτική, άρα ξέρει ότι η πλειοψηφία των προϊόντων που θα επιστραφούν θα είναι χαμηλής αξίας. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί να μην γυρίσεις ένα προϊόν, από τη στιγμή που σου δίνει τη δυνατότητα ένα κατάστημα. Η αξία ενός προϊόντος για το οποίο θα μπεις σε τέτοια διαδικασία είναι διαφορετική για κάθε άνθρωπο. (εκεί παίζει ρόλο και η οικονομική δυνατότητα του καθενός) Η άποψή μου είναι ότι, στη συμπεριφορά ενός ατόμου δεν παίζει ρόλο κανένα κοινωνικοοικονομικό κριτήριο. Μόνο η παιδεία παίζει ρόλο. Και επειδή έχω βρεθεί σε θέση πωλητή σε μαγαζί λιανικής, το πόσους γιατρούς και γενικά μορφωμένους ανθρώπους έχω εξυπηρετήσει και η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη δεν φαντάζεσαι. Απλά η διαφορά στα μαγαζιά που αναφέρεις είναι ότι επειδή ότι και να γίνει θα πουλήσουν δεν τα ανέχονται αυτά, ενώ στα μικρομάγαζα το κάνουν γαργάρα.
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Στις 29/8/2020 στις 1:22 ΜΜ, zio10 είπε Σκέφτονται ότι κάποιον μπορεί να μην τον πειράξει. Από τη μία αφού επιτρέπεται να παίρνεις κάτι, να το χρησιμοποιείς δύο βδομάδες και να το επιστρέφεις χωρίς να χάσεις λεφτά θα γίνουν κι αυτά. Να το πουλήσει ως refurbished. Κλεφτοκοταδες. Αγωγή για απάτη μπορείς να τους πας. Στις 29/8/2020 στις 1:42 ΜΜ, zio10 είπε Σύμφωνοι αλλά συμβαίνει παντού ακόμα και στο amazon. Το ρισκάρουν ας πούμε, αν περάσει πέρασε αλλιώς το βλέπουν μετά κατά περίπτωση. Το Amazon πουλάει renewed Η Dell πουλάει refurbished, είτε είναι ανακατασκευασμένο είτε απλά ανοιγμένο.
xxatziva Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, KoreanW είπε κ δεν έχεις καμία σχέση με το εμπόριο αυτά τα χρόνια; φιλικά αφού το θες τώρα (γιατί προηγουμένως κάθε άλλο παρά φιλικά έγραψες επί προσωπικού) βρωμο- κάτι δε λες κανένα άνθρωπο, φτωχό-πλούσιο,πελάτη-υπάλληλο, οποιονδήποτε και για τα lidl άσχετα που οι φορές που εχεις μπει δεν ήταν αρκετές καθώς φαίνεται (ήσουν λίγο αδιάβαστος στα προηγούμενα που έγραψες περί των υπηρεσιών του) διαφωνώ στο ότι δε δικαιούται ο πελάτης να λαμβάνει αυτό που πουλάει το μαγαζί: το Lidl υπόσχεται συγκεκριμένη ποιότητα σε προϊόντα και υπηρεσίες κ δεν είδα πουθενά να διαφημίζει το lodl κακή ποιότητα, κακό vfm, κακή εξυπηρέτηση, ψέμματα τα αφήνω εδώ φιλικά φαντάζομαι η τιμολογιακή πολιτική είναι στην ευχέρεια του καταστήματος αυτό που δεν είναι στην ευχέρεια του καταστήματος είναι η εξαπάτηση και οι δόλιες πρακτικές πχ δε μπορεί να πωλούνται μτχ (εκθεσιακά, επιστροφής, αποσυσκευασμένα κλπ) προϊόντα ως καινούρια με ό,τι αυτό συνεπάγεται ή να αποκρύπτεται η κατάσταση του προϊόντος που διατίθεται προς πώληση τιμολογιακη πολιτικη οταν εισαι αλυσιδα με κεντρικη διαχειριση δεν υπαρχει. αν ειναι franchise δηλαδη μονο το ονομα και την προσβαση για αγορα προϊόντων να πουλας τοτε ναι εχεις χώρο να κινηθεις στις τιμες. αλλα ο τοπικ σταρτερ ποια αντικειμενα πήρε και ποσο τα πηρε εγραψε καπου ?
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Στις 29/8/2020 στις 3:44 ΜΜ, SakafliaC είπε Αυτά γίνονται γιατί κάποιοι θεωρούν απίστευτα χρήσιμη εφεύρεση να παίρνεις ότι μαλακία θες και αν δε σου αρέσει να τα γυρνάς πίσω, όπως κάνουν οι γκόμενες στα Zara.. Δεν πάει έτσι. Οφείλει να γράψει ότι είναι εκθεσιακό, η από επιστροφή η σκισμένο κουτί, κάτι
KoreanW Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Just now, xxatziva said: τιμολογιακη πολιτικη οταν εισαι αλυσιδα με κεντρικη διαχειριση δεν υπαρχει. αν ειναι franchise δηλαδη μονο το ονομα και την προσβαση για αγορα προϊόντων να πουλας τοτε ναι εχεις χώρο να κινηθεις στις τιμες. αλλα ο τοπικ σταρτερ ποια αντικειμενα πήρε και ποσο τα πηρε εγραψε καπου ? για ποιό λόγο; μια χαρά υπάρχει εδώ εκθεσιακούς κωδικούς έχουν, να μην υπάρχει λες; κ γενικά δεν υπάρχει το δεν μπορώ, το δε θέλω υπάρχει
zio10 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 33 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε Να το πουλήσει ως refurbished. Κλεφτοκοταδες. Αγωγή για απάτη μπορείς να τους πας. Το Amazon πουλάει renewed Η Dell πουλάει refurbished, είτε είναι ανακατασκευασμένο είτε απλά ανοιγμένο. Πουλάει και ανοιγμένα για καινούργια, μου έχει τύχει. Από τη στιγμή που σε καλύπτουν ποιος θα κάτσει να κάνει αγωγή και τι να ζητήσει.
smpt Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 5 ώρες πριν, davarisx είπε Eνα αλλο προσφατο παραδειγμα. πριν λιγους μηνες ειχε στο lidl λαμπες Led.ηθελα 2 για σποτακια αν θυμαμαι καλα 7 watt γιατι η μια philips που ειχα ειχε καει. παω την περνω την βαζω και βλεπω το φως της να ειναι χαλια(σαν κερακι) σε σχεση με την philips που ηταν διπλα ενω ηταν τα ιδια watt. λεω τις παω πισω και τελειωσε.παω στο ταμειο τους εξηγω οτι ενω ειναι ιδια watt η δικια σας ειναι κερακι. η κοπελα στο ταμειο μου λεει την εχετε ανοιξει και δεν γινεται επιστροφη ενω η αλλη η κλειστη γινεται. της εξηγω οτι αν δεν την ανοιγα πως θα την εβλεπα,εκεινη το βιολι της. ειχε κοσμο εκεινη την ωρα και αρχιζω να φορτωνω και της λεω δεν με νοιαζει τι θα την κανετε παρτε την και φατε την εμενα με κοροιδεψατε. μιλαει με τον διευθυντη της τελικα και μου λεει ενταξει σας την αλλαζω. γενικα καποια πραγματα πρεπει να τα απαιτουμε και οχι να μας περνανε για προβατα. εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ο ταμίας δεν σου την πήρε αμέσως, χωρίς μα και μου; Αυτη είναι η πολιτικη του LIDL και την εχω χρειαστεί για πολλά πράγματα που τελικά δεν μου έκαναν. Μήπως δεν είχες κρατήσει την συσκευασία; Αν δεν την είχες κρατήσει, τότε σωστά έπραξε η ταμίας και έχεις λάθος εσύ. Άσχετα με αυτό, οι λάμπες LED έχουν διαφορά η μια από την άλλη. Τα Watt δεν είναι πλέον ενδεικτικό της φωτεινότητας μιας λάμπας. Πάντα κοιτάμε τα lumen.
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, zio10 είπε Πουλάει και ανοιγμένα για καινούργια, μου έχει τύχει. Από τη στιγμή που σε καλύπτουν ποιος θα κάτσει να κάνει αγωγή και τι να ζητήσει. Απάτη είναι. Το ποιός εξαρτάται, εσύ όχι, εγώ ναι. Παίζουν τζόκερ, σε ποιον θα τύχει. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από cacofonix-3
agnostos13 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε Απάτη είναι. Το ποιός εξαρτάται, εσύ όχι, εγώ ναι. Παίζουν τζόκερ, σε ποιον θα τύχει. Βέβαια τίθεται το ερώτημα τι σημαίνει νομικά νέο προϊόν...το συσκευασμένο ή το αχρησιμοποίητο; Το πρώτο μπορείς να το επικαλεστείς (αν δεν έχουν κάνει καλή επανασυσκευασία)...το δεύτερο; Εξάλλου και ένα νέο αμάξι δεν σου έρχεται ούτε συσκευασμένο, ούτε με 0 χιλιόμετρα στο κοντέρ, εκεί μπορείς να κάνεις αγωγή; Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από agnostos13
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα