mary Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 2 λεπτά πριν, SakafliaC είπε Δεν το κάνουν μόνο στην Ελλάδα να σου δίνουν ένα προιόν που έχει ανοίξει ή και χρησιμοποιήσει κάποιος άλλος ως καινούριο. Συμβαίνει ακόμα και στο Amazon. Επίσης δεν ήξερα ότι αν πάρω παντελόνι απ τα Zara, καβατζώσω το ταμπελάκι από μέσα, πάω για ποτό και μετά το επιστρέψω (γιατί αυτό συμβαίνει συνέχεια σε αντίστοιχα καταστήματα) δεν είναι ντροπή. Αν το μετάνιωσες κράτα το ή δώστο σε κάποιον φίλο σου. Όταν πληρώνω κάτι για καινούριο θέλω να είναι καινούριο. Και ειδικά όταν μιλάμε για αγορές τεχνολογίας που τα ποσά είναι πιο μεγάλα, όχι δε μπορείς να το μετανιώσεις. Σκέψου τι θες να πάρεις και κάνε έρευνα αγοράς. Στο αμαζον συμβαίνει αν ψάχνεις στο Amazon warehouse. Σε ρούχο φορεμένο και προφανώς δεν σου είπα πήγαινε το πίσω. Το όχι δεν μπορείς να μετανιώσεις είναι αστείο. 2 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Τι εννοεις με το "μετανιωσες" την αγορα; Για Ανηλικα μιλαμε; Δηλαδη εγω λεω θελώ ανεμιστηρα, παω τον παιρνω και μετα απο 2 εβδομαδες λεω ξερεις τι, δεν τον θελω το μετανιωσα, και τον παω πισω αφου τον εχω δουλεψει καλα καλα; Η παω παιρνω μια καρτα γραφικων, την λιωνω 2 εβδομαδες, μετα λεω το μετανιωσα, την παω πισω, παιρνω αλλη και το συνεχιζω ετσι για τα επομενα 10 χρονια και εχω ΠΑΝΤΑ την τελευταια καρτα, αυτο πως σου ακουγεται; Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται να "μετανιωσει" καποιος για κατι που πηρε, αν οντως ηθελε και το χρειαζοταν να το παρει και δεν ηθελε πχ να κανει μοστρα η να νιωσει "μεγαλος" με κατι (εστω για 2 εβδομαδες) που δεν αντεχε η τσεπη του στο τελος. Τι ανήλικα λες; δλδ παίρνω έναν ανεμιστήρα από το ίντερνετ. Για τον Α β λόγο δεν μου κάνει. Δεν μου αρέσουν τα χρώματα που έχει και δεν κολλάνε με το δωμάτιο μου. Σε πειράζει; Το δικαίωμα να το γυρίσω πίσω το έχω; γιατί να μην το κάνω; Αυτο που λέω και στους 2 σας παραπάνω είναι πως από τη στιγμή που ο καταναλωτής έχει δικαίωμα επιστροφής, το βάρος πέφτει στο μαγαζί για να αποφασίσει ή τεσπα ότι έχει συμφωνήσει με τον προμηθευτή να κάνει το προϊόν επιστροφής. Και ΠΡΟΦΑΝΏΣ όταν κάποιος αγοράζει κάτι καινούργιο το θέλει καινούργιο, αλλά μην εξισώνεις το "αυτός που επιστρέφει το προϊόν" = ου 666 = βλακας = ντροπή του. Άνοιξε θέμα της προάλλες ο άλλος, από Αμερική γύρισε Ελλάδα και λέει συνήθιζαννα παίρνω 5 κάρτες γραφικών να δοκιμάσω ποια μου κάνει και να γυρίσω τις άλλες 4 πίσω, τα μαγαζιά εδώ Ελλάδα το δέχονται αυτό; 😂 προφανώς και δεν είπα να πάμε σε αυτό το άκρο! 2
SakafliaC Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Εμένα πάλι μόνο αστείο μου φαίνεται να μετανιώσεις την αγορά ενός προιόντος τεχνολογίας, μάλλον τα βλέπουμε πολύ διαφορετικά τα πράγματα.. Δεν ήξερες από πριν τι χρώμα είναι ο ανεμιστήρας που παίρνεις και τι χρώμα είναι το δωμάτιο σου και το μετάνιωσες εκ των υστέρων? Η μόνη περίπτωση που η επιστροφή είναι απόλυτα λογική και κατανοητή είναι στα ρούχα όταν αυτά αγοράστηκαν μέσω internet και είναι λάθος το νούμερο. 7
DrLo Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Στις 29/8/2020 στις 1:34 ΜΜ, billiboo είπε ναι αλλα δεν ειναι το μαγαζακι της γειτονιας υποτιθεται ειναι ενα μεγαλο πολυκαταστημα , ακριβοτερο και περιμενεις ενα επιπεδο επαγγελματισμου. Μα επειδή δεν είναι μαγαζάκι έχει πολλές επιστροφές χωρίς πολλά-πολλά. Κατά τα άλλα Δε μπορώ να καταλάβω πως περιμένει κάποιος να έχει την ευκολία να επιστρέφει προϊόντα, πολλές φορές "γιατί φυσικά" αλλά να μη πέρνει ποτέ ο ίδιος χρησιμοποιημένα. 8 λεπτά πριν, mary είπε Τι ανήλικα λες; δλδ παίρνω έναν ανεμιστήρα από το ίντερνετ. Για τον Α β λόγο δεν μου κάνει. Δεν μου αρέσουν τα χρώματα που έχει και δεν κολλάνε με το δωμάτιο μου. Σε πειράζει; Το δικαίωμα να το γυρίσω πίσω το έχω; γιατί να μην το κάνω; Ας πούμε ότι το έχεις. Ε , έχει και ο άλλος το δικαίωμα να στο στείλει ανοιγμένο. 4
billiboo Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 4 λεπτά πριν, DrLo είπε Μα επειδή δεν είναι μαγαζάκι έχει πολλές επιστροφές χωρίς πολλά-πολλά. Κατά τα άλλα Δε μπορώ να καταλάβω πως περιμένει κάποιος να έχει την ευκολία να επιστρέφει προϊόντα, πολλές φορές "γιατί φυσικά" αλλά να μη πέρνει ποτέ ο ίδιος χρησιμοποιημένα. Ας πούμε ότι το έχεις. Ε , έχει και ο άλλος το δικαίωμα να στο στείλει ανοιγμένο. το λεω και σε προηγουμενο post δεν ηταν απλα ανοιγμενο ηταν εκθεσιακο και μου κανουν επιστροφη οχι αντικατασταση γτ δεν εχουν αλλο σφραγισμενο οπως ειπαν παρα μονο αλλα 2 εκθεσιακα. Ακομη υπαρχει το προιον στο site χωρις να λεει οτι ειναι εκθεσιακο. Αρα και εμενα δεν σταλθηκε καταλαθος εκθεσιακο η μια απλη επιστροφη.
mary Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, DrLo είπε [...] Ας πούμε ότι το έχεις. Ε , έχει και ο άλλος το δικαίωμα να στο στείλει ανοιγμένο. Δεν θα κάτσω να ψάξω την νομοθεσία για να σου πω που υπάρχει η παράγραφος που λέει ότι μου δίνεται το δικαιώμα επιστροφής σε αγορά εκ αποστάσεως. Αν όμως μπορείς ψάξε εσύ την νομοθεσία να μου πεις που γράφει ότι το κάθε κατάστημα έχει δικαίωμα να στέλνει ανοιγμένες συσκευασίες ως καινούργιες, χωρίς να το αναγράφει εμφανώς. Επεξ/σία 31 Αυγούστου 2020 από mary
Salvation81 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 34 λεπτά πριν, mary είπε Στο αμαζον συμβαίνει αν ψάχνεις στο Amazon warehouse. Σε ρούχο φορεμένο και προφανώς δεν σου είπα πήγαινε το πίσω. Το όχι δεν μπορείς να μετανιώσεις είναι αστείο. Τι ανήλικα λες; δλδ παίρνω έναν ανεμιστήρα από το ίντερνετ. Για τον Α β λόγο δεν μου κάνει. Δεν μου αρέσουν τα χρώματα που έχει και δεν κολλάνε με το δωμάτιο μου. Σε πειράζει; Το δικαίωμα να το γυρίσω πίσω το έχω; γιατί να μην το κάνω; Αυτο που λέω και στους 2 σας παραπάνω είναι πως από τη στιγμή που ο καταναλωτής έχει δικαίωμα επιστροφής, το βάρος πέφτει στο μαγαζί για να αποφασίσει ή τεσπα ότι έχει συμφωνήσει με τον προμηθευτή να κάνει το προϊόν επιστροφής. Και ΠΡΟΦΑΝΏΣ όταν κάποιος αγοράζει κάτι καινούργιο το θέλει καινούργιο, αλλά μην εξισώνεις το "αυτός που επιστρέφει το προϊόν" = ου 666 = βλακας = ντροπή του. Άνοιξε θέμα της προάλλες ο άλλος, από Αμερική γύρισε Ελλάδα και λέει συνήθιζαννα παίρνω 5 κάρτες γραφικών να δοκιμάσω ποια μου κάνει και να γυρίσω τις άλλες 4 πίσω, τα μαγαζιά εδώ Ελλάδα το δέχονται αυτό; 😂 προφανώς και δεν είπα να πάμε σε αυτό το άκρο! Αφενος στο ιντερνετ βλεπεις ολα τι χρωματα εχουν, δεν ειναι σαν τα ρουχα που το κοκκινο μπορει να σου βγει ροζε πχ. Επισης αν δεν σου κανει το γυρισεις την ιδια στιγμη, δεν το κρατας μερες και μερες οπως κανουν πολλοι. 1
DrLo Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, mary είπε Δεν θα κάτσω να ψάξω την νομοθεσία για να σου πω που υπάρχει η παράγραφος που λέει ότι μου δίνεται το δικαιώμα επιστροφής σε αγορά εκ αποστάσεως. Αν όμως μπορείς ψάξε εσύ την νομοθεσία να μου πεις που γράφει ότι το κάθε κατάστημα έχει δικαίωμα να στέλνει ανοιγμένες συσκευασίες ως καινούργιες, χωρίς να το αναγράφει εμφανώς. Γιατί να κάνω κάτι που δε θες να κάνεις εσύ; Ο χρόνος σου δηλαδή είναι πιο πολύτιμος από το δικό μου; - α, μη ξεχάσω Θέλω: 1. Να μποώ να το στέλνω πίσω γιατί έτσι γουστάρω 2. Να μη μπορεί να μου το στείλει σε άλλον 3. .... και να είναι και ο φθηνότερος Επεξ/σία 31 Αυγούστου 2020 από DrLo 1
Βασίλης_29 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Τι θα το κάνει το μαγαζί το ανοιγμένο προϊόν που επιστρέφει ο πελάτης; Θα το δεχτεί πίσω ο προμηθευτής η θα πρέπει αναγκαστικά να το δώσει σε άλλον πελάτη ως ανοιγμένο με χαμηλότερη τιμή; Εγώ μόνο χασούρα για το μαγαζί βλέπω από αυτή την πρακτική του να γυρίζουμε κάτι που αγοράσαμε επειδή δεν μας αρέσει. Μπορείς να έχεις εξασφαλίσει ότι ο προμηθευτης θα πάρει πίσω το ανοιγμένο και θα σου δώσει άλλο καινούργιο ή θα σου πιστώσει τα χρήματα για να μην έχεις χασούρα; 1
DrLo Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 2 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε Τι θα το κάνει το μαγαζί το ανοιγμένο προϊόν που επιστρέφει ο πελάτης; Θα το δεχτεί πίσω ο προμηθευτής η θα πρέπει αναγκαστικά να το δώσει σε άλλον πελάτη ως ανοιγμένο με χαμηλότερη τιμή; Εγώ μόνο χασούρα για το μαγαζί βλέπω από αυτή την πρακτική του να γυρίζουμε κάτι που αγοράσαμε επειδή δεν μας αρέσει. Μπορείς να έχεις εξασφαλίσει ότι ο προμηθευτης θα πάρει πίσω το ανοιγμένο και θα σου δώσει άλλο καινούργιο ή θα σου πιστώσει τα χρήματα για να μην έχεις χασούρα; Μια λύση είναι να το πετάει και φυσικά το κόστος του να μοιράζεται στα υπόλοιπα καινούργια. Να πληρώνουν δηλαδή την "έτσι γουστάρω" επιστροφή όλοι οι άλλοι.
mary Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 4 λεπτά πριν, DrLo είπε Γιατί να κάνω κάτι που δε θες να κάνεις εσύ; Ο χρόνος σου δηλαδή είναι πιο πολύτιμος από το δικό μου; Δεν κατάλαβες. Είμαι 100% σίγουρη ότι υπάρχει τέτοια παράγραφος στη νομοθεσία. Και 100% το ξες και εσύ. Αν είσαι σίγουρος ότι υπάρχει σχετική νομοθεσία για τις επιστροφές να πουλιούνται σαν καινούργιες, δεν την γράφεις μιας και εγώ δεν την ξέρω;
DrLo Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2020 Μόλις τώρα, mary είπε Δεν κατάλαβες. Είμαι 100% σίγουρη ότι υπάρχει τέτοια παράγραφος στη νομοθεσία. Και 100% το ξες και εσύ. Αν είσαι σίγουρος ότι υπάρχει σχετική νομοθεσία για τις επιστροφές να πουλιούνται σαν καινούργιες, δεν την γράφεις μιας και εγώ δεν την ξέρω; Να στο αντιστρέψω με τα λόγια σου. Βαριέμαι να ψάξω ... Αν μπορείς, ψάξε βρες ότι απαγορευεται να ξαναπουληθεί προιόν από επιστροφή. Καληνύχτα.
StamTheMan Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Στις 29/8/2020 στις 3:44 ΜΜ, SakafliaC είπε Αυτά γίνονται γιατί κάποιοι θεωρούν απίστευτα χρήσιμη εφεύρεση να παίρνεις ότι μαλακία θες και αν δε σου αρέσει να τα γυρνάς πίσω, όπως κάνουν οι γκόμενες στα Zara.. Τα μισα προβλημα των μεταφορικων δημιουργουνται απο τετοιες μ@λ@κιες,χωρις να θελω να κανω το δικηγορο του διαβολου. Το ποσες αχρηστες επιστροφες εχω κανει οταν ημουν κουριερ δεν το φανταζεστε. Παραλληλα,ειχα και φιλο στο CS των Zarras,και συμπτωματικα στελναν με την κουριερ που δουλευα εγω,οποτε καναμε συχνα τετοιες συζητησεις και λεγαμε τον πονο μας.
k_w_t Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 12 ώρες πριν, mary είπε Δεν θα κάτσω να ψάξω την νομοθεσία για να σου πω που υπάρχει η παράγραφος που λέει ότι μου δίνεται το δικαιώμα επιστροφής σε αγορά εκ αποστάσεως. Αν όμως μπορείς ψάξε εσύ την νομοθεσία να μου πεις που γράφει ότι το κάθε κατάστημα έχει δικαίωμα να στέλνει ανοιγμένες συσκευασίες ως καινούργιες, χωρίς να το αναγράφει εμφανώς. Αυτο που δεν εχετε προσεξει ολοι ειναι οτι μιλαμε για ακουστικα . Για λογους υγιεινης δεν γινεται αλλαγη σε ακουστικα παρα μονο σε περιπτωση βλαβης... Δηλαδη κανενας δεν αλλαζει ακουστικα σε ανοιγμενη συσκευασια επειδη δεν αρεσαν στον πελατη... ΥΓ. Το ιδιο ισχυει και σε εσωρουχα,μαγιο κανονικα... 11 ώρες πριν, DrLo είπε Να στο αντιστρέψω με τα λόγια σου. Βαριέμαι να ψάξω ... Αν μπορείς, ψάξε βρες ότι απαγορευεται να ξαναπουληθεί προιόν από επιστροφή. Καληνύχτα.
KoreanW Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Αυτό που λέει ο φίλος από πάνω έχει δίκιο ότι η νομοθεσία για τις επιστροφές υπάρχει κανονικά (για τις πωλήσεις εξ αποστάσεως) από την άλλη νομοθεσία δεν υπάρχει που να επιτρέπει την εξαπάτηση να πωλούνται τα μεταχειρισμένα (εκθεσιακά, ανοιγμένα, επιστροφής κλπ) για καινούρια. Προφανώς η μόνη λύση για την αλυσίαδα του εμπορίου είναι η φύρα των επιστροφών ή των εκθεσιακών να χρεώνεται ως πρόσθετο κόστος στις τιμές. Και προφανώς λύση δεν είναι να πωλούνται τα μεταχειρισμένα (έστω και μισής ώρας αποσυσκευασμένα) για καινούρια. Ακόμα και αυτό το πράγμα που το έχουν εύκολο σε ένα κατάστημα να αποσφραγίζουν-αποσυσκευάζουν ένα σφραγισμένο προϊόν για να "στο δείξουν" (να στο πουλήσουν εν τέλει), ποτέ δεν το κατάλαβα (και το έχω αρνηθεί κιόλας). Και επειδή μερικοί μπορούμε και επικαλούμαστε το προσωπικό παράδειγμα, προφανώς δε γουστάρω όλο αυτό με τις επιστροφές. Δε θέλω να αγοράζω προϊόν επιστροφής και δε θέλω να επιστρέφω, είναι μια πρακτική με την οποία έχω θεμα. Και μου έχει τύχει και το ακραίο παράδειγμα (σήμερα θα αντιδρούσα αλλιώς)) παλιά να ψωνίσω πλυστικό με λασπουριά, και σαπουνάδες (αποδείχθηκε στην πορεία και καταγρατζουνισμένο εξωτερικά κ στα όρια της αχεηστίας η σκανδάλη της λαβής) και δεν το επέστρεψα κακώς μεν, αλλά η απέχθειά μου είναι τέτοια στο όλο σύστημα που και το μαγαζί δεν ήθελα να ξαναδώ και είχα ξενερώσει και τελείως). Το λοιπόν: 1. να σου πουλήσουν προϊόν ανοιγμένο για καινούριο, είναι εξαπάτηση (εξαπάτηση είναι και μετά να το αρνηθούν ότι από ανοιγμένο στο πούλησαν) 2. να στο πουλήσουν το ανοιγμένο ΟΚ, αλλά να σε έχουν ενημερώσει πριν το αγοράσεις για να το ξέρεις και να επιλέξεις αν το θες 3. να σου πουλήσουν το ανοιγμένο, αλλά όχι στην τιμή του σφραγισμένου 4. προφανώς, το κόστος της φύρας είναι μέσα στα έξοδα της προμηθευτικής αλυσίδας ήτοι στις τιμές των προϊόντων Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από KoreanW 2
agnostos13 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Παλιά (προ εξαγοράς από την πολυεθνική) δεν σου πούλαγαν καν το εκθεσιακό. Δηλαδή ακόμα και να ήθελες προκειμένου να το πάρεις επιτόπου αν δεν υπήρχε στο κατάστημα απόθεμα συσκευασμένου αυτό δεν ήταν δυνατό (εκτός πολύ σπάνιων εξαιρέσεων που ήταν τελευταίο κομμάτι και χωρίς προοπτική νέας παραλαβής). Τα εκθεσιακά τα έπαιρναν οι υπάλληλοι και σε τιμές χώμα. Φυσικά τότε δεν υπήρχε ο νόμος για την επιστροφή εντός 14-ων ημερών. Πλέον από όσο γνωρίζω επιστροφές και εκθεσιακά πωλούνται κανονικότατα στην τιμή νέου-σφραγγισμένου. Σε μειωμένη τιμή (ως stock) πωλούνται μόνο όσα εκθεσιακά έχουν κάποιο σημάδι ή λείπει η αρχική τους συσκευασία. ΥΓ. Οι συγκεκριμένοι πάντα σε ρωτούν αν μπορούν αν ανοίξουν την συσκευασία ωστέ να γίνει έλεγχος για DOA, κάτι το οποίο υποθέτω γίνεται ωστέ να μην καταλάβεις οτι έχει ξανανοιχτεί το κουτί... Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από agnostos13
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα